+ ne tikai žilbina, bet kreiso Xenonu UV starojums reflektorus sasvilina pamatīgi. Un nav svarīgi, lētās Depo vai dārgās Hella lampas.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
+ ne tikai žilbina, bet kreiso Xenonu UV starojums reflektorus sasvilina pamatīgi. Un nav svarīgi, lētās Depo vai dārgās Hella lampas.
Fridrihs rakstīja:
Es sapratu, ka šī eļļa pat paredzēta uz 20k km, bet drošības labad mainu pēc 15k km. par kondensātu un īsajiem pārbraucieniem (man sanāk gandrīz tikai par rīgu), bet šis konkrētais motors nav VAG, bet forda TDCi dīzelis. Kā vispār tas kondensāts eļļošanas sistēmā tiek iekšā?
Motors jau nav hermētiski noslēgts - tas ir saistīts ar atmosfēru caur kartera ventilāciju. Motoram atdziestot tas iesūc svaigu auksta/mitra gaisa porciju no atmosfēras. Mazos pārbraucienos tas iesūktais mitrums ir pietiekams lai kopā ar eļļu veidotu tādu brūnganu zampu uz korķa. Ilgāk pabraukājot pa šoseju tā pazūd.
Principā nekas tāds par ko baigi stresot.
Pēc 15k jau der domāt par eļļas maiņu.
Tie nosēdumi gan var būt saistīti arī ar šobrīd gaisa esošo mitrumu, un īsiem braucieniem ap pilsētu - kondensāts. VAG motoriem ikdienišķa parādība rudeņos/ziemā.
Eksportu gan. Tik uz eksportu kas iekļauj vēl vismaz vienu pārstrādes rūpnīcu, nevis bākā gāzt.
Jeepam optimālais ir tieši 4,0 motors. Tas ir priekš viņa taisīts,un ar to tas auto ir visvairāk saskaņots gan ar kārbu gan tiltu reduktoru attiecībām.
Likts uz 3,0 V6 Nissana ir šitanī kantorī:
Ir OK. Uz 2006 gadu kad liku cena bij no zamākajām par pilno gažes šprici - 600Ls. Tagad skatos ka lētāk .
Metāns tak esot 4x kaitīgāks siltumnīcas efektam par CO2
Vienkārši pir$t vajag mazāk - i kvota bračkai atbrīvosies
Ir pieredze ar dzeršanu Ir labi.
Čoms santhniķis būdams no trubu atgriezumiem verķi saskrūvēja, izmaksas bij tuvu 0 sant. Ja dzen no cukura ar visādam ogām kas dārzā tad pašizmaksa uz 1l 70% rezultāta ir kautkur 1,2-1,5Ls.
Tak pus Rīga pie Viļņa uato remontē Brižiem brīnos kā viņš tajā pagalmā vispār spēj apgrozīties, nenonesot 1/2 klientu auto ar savu Ekskursiju
Hmm, tiem Gazikiem vismaz Rīgā bija CNG. Tas nav gluži taspats kas LPG.
Nav tur nekā. Ar spiedienu iespiež un viss.
Vispār "neparastās" iekārtas mēra gāzes temperatūru padevē uz inžektoriem, kautkāda kompensācija jau tur tiek piesviesta. Vēl inžektoru iekārta ir pāris filtri, der tos nomainīt ja sen nav darīts.
Manam gāzauto ieplūdes verķis tīri mehāniski noslēdzas pie noteikta līmeņa balonā, arī šajā karstumā paredzētos 42-43 litrus iekš 50l balona iepumpē bez problēmām.
Ja ar lētajām saulenēm sāp acis, tad tām ir vieta dzeltenajā plastmasas konteinerā, jo ātrāk - jo labāk. Tas nozīmē ka ir tikai aptumšojošais filtrs, bet nekādu UV un pretatspīdumu filtru nav.
Protams ka skrūves speciāli ražo lai stieptos! Tāpēc lai saglabātu blīvējumu dažādās temperatūrās, nevis statiski ieskruvētas saplīstu līdzko motors uzkarst.
Paldies, maģis strādā!
Ņemu. Kādu mailu iedod sakarīgākam kontaktam.
Elementāri. Ja paliek pāri daudz skābeklis tad ceļas liesmas temperatūra. Turklāt tas karstais skābeklis efektīvi oksidē visu kas gadās - virzuļu alumīniju ieskaitot.
Sretsked rakstīja:
Kāds šito var izskaidrot ?
Gaisa pieplūdi elementāri atrast ar motora palaišanai paredzēto ēteri - papūt ap ieplūdes trubām. Kad trāpīsi - motora apgriezieni uz mirkli palielināsies. Tas protams darās pie ieslēgta dzinēja
Dzirciema rajonā zem loga turu un nemaksāju neko. Netiešās izmaksas - 1 durvju stikls gadā (maģi nepagūst izvilkt, kustības sensori nostrādā).
Tām vajadzībām arī pikapu nevajag.
Te tiek prasīts par 10+ gadus veciem pikapie, kādi tur "pēdējie Hilux"??
Jā, tajā izsmieklā jaunajā L200 kam visi pakaļlampas izsit apkārt griežoties ir gana vietas otrajā rindā. Tieši tur arī visas priekšrocības beidzas.
Sretsked rakstīja: 1
Pabrauc ar pēdējo Toyota Hilux un tad spried.
Varen dīvaini dzirdēt tādu tekstu no tā paša kas izteicās "16-23litru patēriņu pieciest var"
draco rakstīja:
manaa skatiijumaa auto ir transporta liidzeklis, un jo mazaak naudas jams noeed, jo labaak.
Piedevas jau tās pašas. Tik sārmainums lielāks, lai ilgāk spēj kompensēt sēra sadegšanas procesos radušos skābju iedarbību uz elļu.