Tātad Škoda nopērk Golfa detaļu ar OEM kodu, to noslīpē un liek Škodai par 2x mazāku cenu?
Kad man bija SAAB, es reiz pamēģināju viņam ielikt 3x lētākās (pēc kataloga "tādas pašas") Opel Vectra bukses. Zini, viņas arī kalpoja 3x mazāku laiku.
Tātad Škoda nopērk Golfa detaļu ar OEM kodu, to noslīpē un liek Škodai par 2x mazāku cenu?
Kad man bija SAAB, es reiz pamēģināju viņam ielikt 3x lētākās (pēc kataloga "tādas pašas") Opel Vectra bukses. Zini, viņas arī kalpoja 3x mazāku laiku.
Provento kādreiz reklamēja, ka vienas arkas remonts izmaksājot 20 Ls un dodot gada garantiju.
Bet neatmet pļēguru Janku. Rūsa ir lieta, kas reiz sākot dzīvi metālā, to turpina mūžīgi. Pat griežot ārā metālu ar rezervi, metinot atpakaļ jaunu, taisot pretkoroziju, tas negarantē, ka pēc kāda laika nesāks atkal rūsēt.
Kāda ir tā "lielāka slodze"?
Tu uzrakstīji pareizi - ražo līdzīgas detaļas. Jeb tu domā, ka olīveļļa veikala plauktā atšķiras tikai ar cenu?
Es ieteiktu C30 vietā skatīties uz C70. Cena nedaudz augstāka, bet klasi augstāks auto. Vienīgais, kas no Volvo man vēl patīk.
www.ss.com/lv/transport/cars/volkswagen/golf-6/filter/
Kaudze ar ekonomiskiem benzīnniekiem, kam motora resurss ir vismaz 300 tkm. Vismaz tik bija manam pēc 5 gadu lietošanas. Slinkums rakstīt vēlreiz, bet kautkur ir vesels palags ar manu pieredzi sarakstīts. Dinamika gandrīz tāda pati kā tiem autora minētajiem 2.0 dīzeļiem. Vidējais patēriņš būs ne vairāk kā par litru lielāks. Toties braukšanas komforts lielāks, nav dīzeļa smakas, dūmu un graboņas. Izmaksas zemas.
Nevienu. Dīzelis tā ir pagātne, murgaina pagātne. Pat braucot ar zagto dīzeli, ietaupītais nenosedz iztērēto naudu remontiem.
Ielas mala varbūt nav privātā, bet ja tu to "neprivāto" neesi notīrījis, PP uzliek sodu. Tāpēc ziemā tur vienmēr būs smukas sniega kaudzītes, protams, ne pret iebrauktuvēm, bet bezsniega periodā atkritumu konteiners.
Man tas izskatās pēc slēptas reklāmas.
Bet ja nu nav, tad kas traucē vērsties pie normāla līzinga kantora. Gandrīz jebkura banka piedāvā auto līzingu. Ja esi bankas klients, tad nosacījumi ir tīri ciešami.
Ja par šo konkrēto kantori, tad es ieteiktu ņemt kredītu auto iegādei pret nekustamā īpašuma ķīlu. Uz vasaru nav nekas traks palikt bez biksēm kājniekos...
Pilnīgi pareizi. Kā atstāsi auto slīpumā? Lai uzripo kādam bērnam virsū? Un rocene nav akūta kaite, bet hroniska, ko var pamanīt jau ļoti laicīgi.
Parasti problēmas sagādā ķēdes spriegotājs (hidrauliskais) un izdilušas vadīklas. Ķēde var nestiepties, bet tā netiek pietiekami nospriegota un tādēļ žvadz. Iesākumā pie auksta motora, vēlāk jau arī slodzē. Risks ir tāds, ka ķēde var pārlekt, bet var arī nepārlekt. Ja žvadz slodzē, tad labāk mainīt.
Otrs trakums ir, kad tā pašbremze pamana virtuālu mērķi.
Ne visiem auto drīkst mazgāt dzinēju ar augstspiediena mazgātāju. It īpaši franču auto. Renim pat motortelpā ir smuka uzlīme - nedrīkst mazgāt.
Jauns rīts, vecs pārkāpējs:
Mitsubishi GL 4080 no joslas tikai pa kreisi atkal brauc taisni pāri A7.
Kopējais TOPs:
Volvo XC-70 GZ 900
Ford Focus JH 5182
Nissan KZ 3478 jau 2x
BMW KE 255 jau 2x
VW JF 1260 (ar M zīmi logā)
BMW EB 2333
Audi HS 75
Honda KT 1750
Nissan KD 7273
Toyota LC HF 7239
Volvo JV 9009
Audi KT 3173
Toyota JG 803
VW KL 8082
Škoda KZ 6808 jau 2x
Mitsubishi GL 4080 jau 2x
Volkswagen KL 8082
Citroen KC 8069
p.s. pārsteigumu sagādāja blondīne ar Škodu KZ 6808, kura šorīt pat nemēģināja braukt uz iepriekšējo pārkāpumu vietu, bet no Liepu alejas nogriezās pa labi un aizbrauca uz lielo Valdlauču sastrēgumu.
Ja jau auto ir borta dators, tad iespējams, ka ir arī borti. Un kā ir ar onboard camera?
Drīzāk tas ir brīdinājums aizmugurē braucošajam, ka no priekšā braucošā var sagaidīt jebko, strauju bremzēšanu, manevrēšanu, gulēšanu pie krustojuma. Citiem vārdiem, vadītājs varētu turēt vienu roku uz stūres un ar otru apkalpot aizmugurē sēdošos bērnus. Esmu bijis liecinieks tam kā priekšā braucošā madāma strauji pārkārtojās no kreisās joslas uz nomali, lec ārā no auto, atstājot vaļā vadītāja durvis, skrien apkārt auto un rauj ārā no aizmugures vēmekli.
Un vēl ir kategorija, kas šo uzlīmi izmanto lai parkotos ģimenes stāvvietās.
Pamācošs video kā var iztikt bez biezuma mērītāja:
Reižu skaits jau ir pielikts. Tā kā patreiz briest auto nomaiņa, normāls reģistrators netiks instalēts.
Kur problēma vērsties pie Rimi administrācijas ar oficiālu lūgumu palīdzēt diplomdarba izstrādē un atļaut intervēt cilvēkus uz vietas Rimi. Statistika būtu abpusēji derīga, varētu vēl Rimi paņemt kā oficiālu konsultantu diplomdarbā.
Bet nē, ies kā visi mūsdienu studenti, pa mazākās pretestības ceļu, piržot dīvānā un trekterējot aliņus gaidīs kamēr visu izdarīs lohi un softs.
Jauns rīts, jauni pārkāpēji:
Škoda KZ 6808 (jau otro reizi) un pirmo reizi franču auto: Citroen KC 8069. Abi no joslas tikai pa kreisi aizbrauc taisni pāri A7.
Parādnieks no pagājušās piektdienas Volkswagen KL 8082.
Kopējais TOPs:
Volvo XC-70 GZ 900
Ford Focus JH 5182
Nissan KZ 3478 jau 2x
BMW KE 255 jau 2x
VW JF 1260 (ar M zīmi logā)
BMW EB 2333
Audi HS 75
Honda KT 1750
Nissan KD 7273
Toyota LC HF 7239
Volvo JV 9009
Audi KT 3173
Toyota JG 803
VW KL 8082
Škoda KZ 6808 jau 2x
Mitsubishi GL 4080
Volkswagen KL 8082
Citroen KC 8069
Diemžēl augstākās izglītības līmenis krītas ar katru gadu. Kad vienreiz kāds no ministriem atcels to sulbo sistēmu nauda seko studentam. Savādāk izdzīvošanas dēļ tu spiests nosaukt šādas muļķības par maģistra darbu un ar smaidu sejā izsniegt diplomu.
Nosakot krāsas biezumu, ir svarīga tās vienmērība, vai kautkur nav špaktele. Un to var noteikt pat ar šādu verķi:
Labs video par čipošanu:
Vāciešiem pašiem japāņu auto skaitās "inomarka". Kā teica viens Vācijas perekups, tad uz Vāciju pēc japāņu auto neviens nebrauc.