Kur var nopirkt tik švakus jaunos auto?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kur var nopirkt tik švakus jaunos auto?
Ir sēdēts pasažiera sēdeklī. Roku līdz elkonim var iebāzt bardačokā. . Atsauksmes, neiet tas motors. Un vēl kas, vizuāli tik lielā mašīnā ir maz vietas salonā. Bet redzot kā cilvēki mocās ar jaunajām Megane, pat netiek izskatīts variants kautko tādu iegūt savā īpašumā.
Stulbs jautājums, pirms tam strādāja? Ja mehāniskā kārba, tad pie kurā ātruma mēģini viņu ieslēgt. Ir auto, kam kruzīzu var ieslēgt tikai augstākajā pārnesumā. Iespējams, auto nezin kloķa pozīciju un neļauj ieslēgt. Man kautkas līdzīgs bija Citroen C4, kad reizēm braucot pats atslēdza kruīzu.
Bilde no ASV?
Balts ir gaišs, bet ne visi gaišie ir balti. Melnu, tumšu audumu var tīrīt gandrīz katru dienu. Uz tā paliek traipi pat no slapjas jakas.
Piemēram, šie sēdekļi:
www.ss.com/msg/lv/transport/cars/skoda/octavia/ehnbn.html
vai šie (visvairāk smērējās, precīzāk, ir redzami netīrumi tieši uz tās vienkrāsainās, tumšās sēdekļa malas)
Aizbrauc uz Liepāju pamakšķerēt no mola. Ko tur var noķert spaiņiem? Pareizi, bullīšus.
Kādēļ viņu ir tik daudz un no kurienes nākuši?
Jaunzēllandieši domā ar galvu!
Es mainītu, nav tās izmaksas tik lielas, bet čakars ar nestrādājošu ir daudz lielāks.
Starteris iet uz galu. Man ir bijis līdzīgi, kad pēkšņi starteris negriež, bet pēc pusstundas griež. Sāc jau laicīgi domāt par jaunu vai atjaunoto, jo ne vienmēr atradīsi slīpumu, kur atstāt auto.
Es visus savus auto vienmēr esmu centies pirkt ar gaišiem saloniem. Neuzrunā tie melnie, nepraktiskie saloni. Sajūta, ka jau dzīves laikā jāsēž zārkā.
90% autokapsētu liek sludinājumus ss.lv sadaļā pie rezerves daļām. Telefonu rokā un uz priekšu. Vēl ir kautkādi kantori, kas ved iekšā veselus angļu auto uz izjaukšanu. Nesen, braucot no Liepājas, apdzinu kādus 6 treilerus ar šādiem auto. Vai viņus izjauc pie mums, nezinu, bet treileriem bija LV numuri.
Tad tas ir vecais dzinējs ar turbīnu un kompresoru, kam pārlec kompresora ķēde un motoram kaput. VW to ir atzinis kā bezmaz pašu sliktāko savu dzinēju.
Tagadējais 1.4 TSI 150 zs ar kodu EA211 ir ar siksnu un tikai turbīnu, būvēts pēc modulārā principa. Jaudas versijas savā starpā atšķiras vienīgi ar turbīnas izmēru. Viņam ir "īpašā" versija ar 2 atslēdzamiem cilindriem. Kā tā dzīvos, nav zināms, bet, piemēram, Passat tā nāk bāzes modelī, kamēr Škodai tikai kā papildaprīkojums.
Ja vajag mazu, dinamisku un ekonomisku motoru, tad es ar abām par 1.4 TSI. Iepriekšējais golf 6 ar 1.4 TSI 122 zs un turbīnu aizgriezās bez problēmām līdz 300 tkm. Nākamā īpašniece joprojām bauda.
Jaunajam dzinējam pat standarta garantija ir pagarināta līdz 4 gadi vai 120 tkm.
Mūsu auto parks lieto SONY un Duracell baterijas. Pilnīgi nekādas starpības. Kalpošanas laiks plus/mīnus vienāds. Lieto ne tikai atslēgās, bet arī dažādos mērinstrumentos.
Vai šie motori ir ar atslēdzamajiem cilindriem? Cik liels ir apkopju intervāls?
Kurš tad šoreiz vainīgs:
www.tvnet.lv/zinas/kriminalzinas/773184-cela_uz_saulkrastiem_boja_gajis_kravas_automasinas_vaditajs/
Pie paša fotoradara, kur vienmēr visi nomet līdz -10 no atļautā. Tā ir vienkārši necieņa pret radaru! Kur bija šitā jānesās?
Jā, dzinējs bija labs. Salonā nemaz nejuta, ka tas ir dīzelis, nodeva tikai melnais dūmu mākonis spoguļos. BET, bija lērums citu nepatīkamu lietu un problēmu. Kautkad jau rakstīju par mīksto piekari, slikto vadāmību, ādas beņķiem, kuros slidinies līkumos, standarta riteņiem, kas strīķē arkas, vājo sajūgu u.t.t.
Lūdzu, grūtdienīt:
1.4 TSI vs 2.0TDI. Abi ir salīdzināti dabā pirms pirkšanas. Varu teikt vēl vairāk, starpība ieskrējienā pēc sajūtām ir vairāk par labu TSI kā uzrāda ražotājs. Tagad ar +62 zs pat nav vērts ar to dīzeli skrieties, var mierīgi turēt līdzi RS modeļiem. Un tas vēl nav gals, čehi sola vēl vairākus baudāmus uzlabojumus.
p.s. 1.8 TSI griezes moments pat ir pie vēl zemākiem apgriezieniem kā 1.4 TSI.
Pilnīgas muļķības. Maksimālā jauda vienmēr ir pie maksimālajiem apgriezieniem. Parādi kādu "nemotoru", kam pie 90 km/h ir maksimālie apgriezieni. Tieši otrādi, mūsdienu mazajiem nemotoriem, it sevišķi turbo benzīnniekiem, max griezes moments bieži vien ir pieejams pie zemākiem apgriezieniem kā dīzelim un ir konstants visā "darba" apgriezienu diapazonā. Tieši tādēļ VW 1.4 TSI 150zs iet labāk kā 2.0TDI 150zs, vidējā patēriņā zaudējot tikai litru.
Ja ir tā kā rakstā, tad viņa izmaksas sedz Eiropas veselības polise. Cita lieta, varbūt gribēja ārstēties mājās, kur ir labāki ārsti. Varbūt kaite bija hroniska, kādēļ gribēja ārstēties pie sava speciālista.
Ieej Škodas mājaslapā un apskaties papildaprīkojuma lapā. Vienam un tam pašam modelim, pie vieniem un tiem pašiem nosacījumiem (dzinējs, riteņi, kārba) var dabūt abas (protams, ne uzreiz), gan slikto ceļu, gan sporta. Sporta pat ir lētāka, jo slikto ceļu piekarei nāk klāt papildus plastmasas apakšā. Esmu braucis ar stock versiju gan slikto ceļu, gan sporta izpildījumā. Neesmu pētījis, bet pieļauju, ka atšķirības varētu būt tikai atsperu garumos.
To slikto ceļu piekari paņēmu tīri automātiski, jo iepriekšējam auto, golfam, tāda bija.
Smejies vai nē, bet tam pašam modelim ar to pašu motoru, bet ar sporta piekari (par 15mm zemāka par standarta un par 30mm zemāka par slikto ceļu piekari) šāda efekta/defekta nav.
Vienā valstī publiskās tualetes bija tagadējā CircleK krāsojumā. Kopš Statoil likvidācijas neesmu vairs apmeklējis nevienu CircleK, jo kafija jau sen tur ir neadekvāti dārga un ne pārāk garšīga. Degvielu auto leju Neste, tehnikai Neste vai Lukoil, kafiju tikai Lukoil.
Strauji uzsākot atslogojās priekšējie riteņi un tie vairs nav paralēli viens otram, bet izvēršās uz āru, Līdz ar to katrs ritenis mēģina braukt uz sāniem, bet piekare to neļauj, "raujot" viņus atpakaļ. No tā arī rodas triecieni. To novērst var ar cietākiem amortizatoriem, šķērstabilizatoru vai amortizatoru glāžu savilcēju.
Čoms strādā kantorī, kam ir vairākas jaunās Megane. Viņš biežāk pārvietojās ar servisa maiņas auto nekā ar savu. Uzreiz vairāk par vienu auto netaisa, jo nav tik daudz maiņas auto. Kā pats smejās, tad ražotājs joprojām turpina ražot viņa auto.