iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Nortel 11.10.2017 11:39

Pirmā doma. Uz sitiena pirktu jaunu Duster. Bet tikai gadījumā, ja ir vajadzīgs pārvietošanās līdzeklis un pontošana neinteresē. Price/performance būs daudz labāks kā nobrauktam dīzelim.

Otrā doma. Ja nu ļoti vajag to nobraukto dīzeli, kas sasniedzis nopietno apkopju un remontu robežu, tad apbruņojamies ar visādām palīgierīcēm (vai palīgpersonālu) un dodamies meklēt laimi tajā volvo.

p.s. esmu volvo ēru pārdzīvojis uz savas ādas, vairs nav aktuāli. Nu vismaz līdz pensijas vecumam.

Nortel 10.10.2017 18:12

Pieļauju, ka autonomas kantoriem līdzīgi kā viesnīcām ir sava "melno klientu" datu bāze. Sataisīji sūdus, nākošreiz viesnīcu nenorezervēsi uz sava vārda.

Nortel 06.10.2017 18:24

Cik ilgā laikā pēc tam sakops ceļus? Vai kā parasti?

Nortel 06.10.2017 18:22

Lietotāja atsauksme:

"Задумка хорошая-качество отвратное.хотите проверить -купите.А лучше поговорите с настоящими или бывшими владельцами."

Te var palasīt:

cars.mail.ru/reviews/volkswagen/multivan/

Mans viedoklis, ja var dabūt ar labu vēsturi, nesistu, nerūsējušu, tad var ņemt. Un arī tad priekšroku dodu Trafficam ar tādiem pašiem kritērijiem.

Nortel 03.10.2017 17:52

Kautkad (Degpunkā laikam) stāstīja par zēnu ar Audi, kurš nositās gonkojot pa savu pļavu. Auto bez TA, nepiesprādzējies u.t.t. CP pārstāvis teica, ka CSN ir jāievēro arī ārpus ceļiem, visur, kur var braukt ar auto.

Nortel 02.10.2017 20:08

Nu ta jaunums!

Visi Holivudas grāvēji tiek uzņemti studijās. Kādreiz bija dokumentāls video par to, kā Stalone Klinšu kāpējā filmējās. Augstāk par pirmo stāvu iekštelpās tā arī neuzkāpa.

Nortel 28.09.2017 10:16

Esmu izveicis vairākus eksperimentus ar Rust Stop. Līdzeklis tiešām rūsu aptur atklātā vietā. Bet pēc kāda laika (1,5 - 2 gadiem) rūsa sāk līst gar apstrādātās vietas malām, pārejā no apstrādātās vietas uz krāsu. Acīmredzot bojātajā vietā ar rezervi ir jānorauj krāsa gar bojātās vietas malām. Pavasarī redzēs. Bet par tādām vietām kā arkas un citas vietas, kur metāls ir locīts, pārlocīts, vairāki metāli savalcēti kopā, pūt un smērē ko gribi, vienalga lien ārā. Reizēm pat pēc pāris nedēļām sataisītajā arkā ir krāsas pumpa.

Nortel 28.09.2017 9:17

Ja gribi pirkt auto, tad pērc jaunu, kaut Dacia. Ja gribi lietotu, tad labāk pavecāku, bet ar taisnu virsbūvi un nerūsējušu. Jo visu var sataisīt, bet cīņa ar rūsu ir bezgalīga. Labāk uztaisi kapitālo remontu esošajam dzinējam un nobrauc vēl tikpat. Vairāk par 1000 EUR jau nebūs ar galvas slīpēšanu, jauniem virzuļiem u.t.t

Nortel 28.09.2017 9:12

Škodām ir 5 gadu caurrūsēšanas garantija rūsēšanai no iekšpuses uz āru. Mūsdienās rūsē visi, korejieši rūsē pat tāpat, nemaz nevajag mehāniskus bojājumus.

Nortel 26.09.2017 10:16

Garantijas remonti servisa vēsturē netiek uzrādīti. Tā diemžēl dara gandrīz visi dīleri.

Nortel 25.09.2017 15:01

Tāda kārba nāk n-tajiem VW grupas auto. Tā ir DSG kārba, 6-ātrumu. Autoparkā kādreiz bija golfs, pasāts, škoda un audi ar šīm kārbām. Visām bija problēmas. Mazākas tās bija škodai, golfam pa garantiju nomainīja visu kārbu, pasātam un audi kautkādas daļas. Itkā jaunākiem modeļiem ar 7-ātrumu DSG vairs neesot tādas problēmas, bet nav praksē pārbaudīts.

Nortel 24.09.2017 15:19

Es lietoju rūsas pārveidotāju RustStop. Mazā pudele maksā 4 EUR. Iepriekšējam auto uzsmērēju rūsas vietās, pusotra gada laikā tālāk nekas nebija rūsējis. Vienīgais mīnuss tumšā krāsa. Uz gaiša auto slikti izskatās, bet vismaz tālāk neiet. Un pārkrāsot visu detaļu rokas necēlās.

Bet kā saka profi, tad rūsu var tikai apturēt uz laiku, izskaust pavisam to nevar, tā dzīvo metālā. Arī krāsošana, pat pilnīga izslīpēšana noraujot metālu ar rezervi nedod garantiju. Vai nu maini bojāto detaļu vai cīnies ar rūsu.

Nortel 27.08.2017 18:39

Ja galva strādā, tad uz RTU Autotransporta institūtu. Ja ne visai, tad RVT vai kāds tehnikums. Konkrētus modeļus skrūvēt neiemācīs, jo diezinvai bāzē būs Hilux vai F150. Bet vispārēju piriekšstatu iedos labu.

Nortel 23.08.2017 8:45

Ja negribi mainīt kronas, tad atvelc no AKB vai kautkur citur čipa tuvumā atrodi patstāvīgus +12V un caur pretestību vai ar reostatu precīzākai pieregulēšanai dabū tos +9V kronai un būs tev gandrīz mūžīgā barošana imobilaizeram. Vēl var mēģināt to pašu shēmu un ielikt lādējamo kronu. Tad gan būs nedaudz jāpamocās, lai ieliktu ķēdē kronas lādētāju.

Nortel 16.08.2017 14:40

Līdzīgi simptomi, tiesa bez vibrācijas, vienam VW bija dēļ vienas pazaudētas skrūves karstuma aizsardzības bleķim starp izpūtēja pakaļējo bunduli un virsbūvi. Ja ir jūtama vibrācija stāvot uz vietas, tad vai nu saplīsusi kāda no izpūtēja piekares gumijām vai nu tās visas ir izstiepušās. Vienkāršākā diagnostika - pie izslēgta dzinēja ar kāju pašūpini izpūtēja galu.

Nortel 16.08.2017 12:40

10 km dienā nebūs draudzīgi arī benzīna dzinējam, sevišķi ar turbīnu.

Nortel 16.08.2017 12:38

Ja tu nākamo auto ņem no tā paša dīlera, tad visu var sarunāt. Man viens pazīstamais ik pa gadiem diviem maina līzinga auto. Mēneša maksājums nākamajam (tādas pašas klases auto) palielinās labi ja par 10-20 EUR. Līzings ir uz 5 gadi, nobrauc divus, atdot auto dīlerim un pārslēdz jaunu līgumu. Jā, iespējams pašam tirgojot, zaudējumi būtu mazāki. Bet tas ir cilvēks, kam auto ir pārvietošanās līdzeklis, kam absolūti neinteresē tehniskā uzbūve un nav laika tirgoties.

Nortel 15.08.2017 20:21

Mums te liek analizēt svešzemju avārijas, bet pietiekami daudz ir savējo. Šodien redzēju šo:

www.delfi.lv/aculiecinieks/news/novados/video-uz-tallinas-sosejas-sadurusies-kravas-un-vieglais-auto.d?id=49144255

Varbūt Vernons varētu jau laicīgi sākt attaisnot profesionālo. 70 zona, nepārtrauktā līnija un šitik te liels bums. No BMW laikam bija jau aizvesti uz slimnīcu, bet profesionālais kā tāds pidrillis skraidīja līdzi CP-istiem plātoties un mēģinot kautko iestāstīt.

Bet nu visu cieņu glābējiem. Divas mašīnas, ar konusiem izlikts pagaidu ceļš, divas skaistules no VP noliktas regulēt satiksmi. Kautko tādu pie mums redzēju pirmo reizi.

Tāpat šorīt bija blīkšķis Lubānas ielā, pirms uzbraukšanas uz Dienvidu tilta. Divi vieglie + profesionālais. Vajag taču publicēt mūsu pašu sniegumu, nevis kautkādas avārijas no zemes, kuras braukšanas kultūru no mūsējiem labi ja 10% izprot.

Nortel 15.08.2017 8:24

Kur ir lielākais Prius noiets?

Nortel 15.08.2017 8:19

Vairāk bateriju nozīmē lielāka masa. Tad vai nu jāsamazina auto celtspēja, piemēram, sedanu pārtaisot par divvietīgu kupeju, vai jāpastiprina virsbūve, ritošā u.t.t. (atkal papildus masa) kas beigās noved pie tiem pašiem nobrauktajiem km. Varbūt tieši pretēji, jāsamazina virsbūves masa, izmantojot plānākus bleķus, samazinot drošību un garantiju (kā to dara Tesla). Lielākas baterija būs ilgāk jālādē vai jālādē ar lielāku strāvu, kas novedīs pie jaudīgāku elektrolīniju izbūves un lielāka daudzuma fosīlā kurināmā patēriņa. Rezultātā visa ekoloģija pie pakaļas.

Tehnoloģiju izrāviens būtu miniatūrs kodolreaktors.

Kamēr vien pasaulē būs nafta, visiem šiem elektroauto ir jāliek virsū pamatīgs klucis.

Nortel 15.08.2017 8:07

Kalifornijā vadītāja apliecību var iegūt jau piektajā klasē?

Nortel 14.08.2017 16:14

Liels pluss elektroauto būtu, ja viņiem izmantotu tipveida ātri nomaināmos akumulatorus. Līdzīgi kā elektrokāriem. Aķis iet uz beigām, aizbrauc uz garāžu un ieliec citu, uzlādētu.

Nortel 13.08.2017 15:37

Vai Superb ir A6, nezinu, neesmu ar A6 braucis. Bet Octavia tas pats Passat vien ir. Gan pēc sajūtām braucot, gan pēc izmēriem. Tie +11 cm garumā Passat ir tīri uz bamperu rēķina, bet ne salonā. Savukār iesēžoties Superb, kas ir gan tikai par 10 cm garāks par Passat, sajūta ir kā auto, kas ir ja nu ne par 1 izmēru, tad par 0.5 izmēru lielāks par iepriekš minētie. Visi 3 (Octavia, Passat un Superb) man ir pieejami ikdienā, universāļu izpildījumā. Tā ka salīdzināt varu visai objektīvi. Protams, dārgo VW īpašnieki visi kā viens mēģinās salīdzināties ar kautko lielāku. Tas ir fakts.

Nortel 13.08.2017 12:44

iciks rakstīja: Un par to izvēli - kaut kā nemanu runājam par to pielietojumu. Ikdienā bakstoties pa pilsētu vienam/divatā jau droši vien nekādas vainas arī tādā Opel Tigra. Atgāz to krēslu uz maksimumu un vietas būs pietiekami.

Ja tomēr jābrauc lielākā sastāvā un varbūt par ar bērnu krēsliem - piedodiet mazauto fani, tur nu vajag ko mazliet lielāku gan.

Bet nu tas laikam jau muļļāts un apmuļļāts n-tās reizes, vien katrs palicis pie sava

Paša Oktāvija it kā nepārstāv diži lielo klasi, lai gan par visādiem Clio pulka lielāka. Nu pietrūkst mazliet tās vietas, pietrūkst. Ja būtu kāds Superb/Passat - tad jau būtu jēdzīgāk. Te nav nekādu psīcholoģisku problēmu, vien tie nelaimīgie bērnu krēsli un ja tāds aiz tevis - tādā 3 stundu braucienā sanāk nogurt, jo 100% ērti krēslu iekārtot nav iespējams (gribētos mazliet uz aizmuguri, bet nesanāk).

Patreizējā Oktavia ir vienā vidējā klasē ar Passat. Salona izmēri vienādi, standarta bagāžas nodalījums Škodai lielāks (dziļāks), ja dubultā grīda, tad vienāds. Pa lielam ņemot pasāts ir dārga octavia vai oktāvia ir lēts pasāts. Pie vienādiem motoriem škoda ieskrienās ātrāk un patērē mazāk, jo ir par kādiem 150 kg vieglāka. Škodai vājāka skaņas izolācija un mazāk plīstoša aprīkojuma.

Nortel 13.08.2017 8:49

Ko ir jādzer, lai brīvdienā, nakts vidū taisītu kapitālo remontu uzreiz diviem dzinējiem?

No manas pieredzes, benzīna motoru ir jāmāk salauzt, kamēr dīzelis pats lūzt.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti