iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Nortel 02.07.2017 17:26

Viršos kādreiz iebraucu pēc Latte, bet kopš viņi salikuši jaunos automātus, dzēriens ir palicis tikpat negaršīgs kā Circle K. Un cena arī augšā. Vēl tikai Lukoil var nopirkt kautcik "baudāmu" dziru.

Nortel 02.07.2017 12:53

Jau vairākus gadus leju tikai Nestē un tikai 95-to. Patēriņa izmaiņas dēļ degvielas kvalitātes neesmu nekad jutis. Braukšanas stils un riepas, tie jā, ietekmē visai būtiski.

Nortel 02.07.2017 12:50

No manas pieredzes, slotiņas kalpo apmēram 20-30 tkm, atkarībā no brenda. Patreizējās Bosch (pirktas Autoeksperts) ir nogājušas jau 30 tkm, viena velk švīku. Slotas mainu reizi/divas gadā. Pat ja nešvīkā, vienkārši vairs nepatīk kā tīra (smērē netīrumus pa stiklu).

Nortel 26.06.2017 10:37

Pa ilgiem laikiem pirmie Jāņi, kad nesanāca iepūst nevienā trubā, kautgan braucu visas 3 dienas un daudz. Sestdien varēja būt pat nepilnas 0.5 promilles.

Nortel 26.06.2017 10:35

Lai gaišāk būtu, lētākais variants ir ielikt kautkādas +50 vai +100 spuldzes (Osram, Philips). Es savējam auto ar +50 spuldzēm reāli dabūju klāt kādus 4 metrus. Pēc tam skaties kāda ir lēca, kāds ir luktura stikls. Dezināt visas sliktās spuldzes sliktos lukturos neko nedos.

Nortel 21.06.2017 12:27

Manas domas, ka patreizējā izpildījumā nevajag. Jo ko darīt taisni braucošajiem? Sēdēt vienā joslā 2x garākā sastrēgumā, lai tikai dažiem pa labi griezošajiem būtu brīva josla? Ja izbūvē speciālu joslu tikai pa labi, tad ok.

Nortel 14.06.2017 14:17

Īsa pamācība nobraukuma koriģēšanā:

www.youtube.com/watch?v=tQj2v0AzDjA

Nortel 13.06.2017 17:25

Tin arī Vācijas "baltie" dīlersaloni. Ir pieķertas mašīnas, tirgotas pēc jungesterne un premium selection programmām, ar koriģētiem nobraukumiem.

Nortel 10.06.2017 16:21

Vēl jau ir 135-tais un 1 series M coupe.

Patreiz labākais ir M760Li. Ja sanāks, tad nākošnedēļ komandējumā varēs notestēt. Pēc ekspertu apskatiem tur ir viss. No vadāmības kā kartingam līdz airbusa komfortam. Diemžēl ne pie mums, ne tuvajās ārzemēs testiem tāds nav pieejams, tāpēc 12h vilcienā.

Nortel 09.06.2017 18:57

Man 10 mēnešos apaļi 50 tkm.

Nortel 09.06.2017 11:45

Un par kādu naudu liksi papildus imobilaizeru un pirksi dārgo KASKO?

Nortel 07.06.2017 18:08

Šodien iztīrīju divus auduma beņķus. Aizņēma apmēram 15 min. Putekļusūscējs - putas - lupata - putekļusūcējs. Klasiskā ādas salona, protams, ja grib, kopšana aizņem daudz vairāk laika un līdzekļu. Un nekas neizskatās sliktāk par izsēdētu ādu. Un arī lai kā to ādu koptu, ar laiku tāpat stiepjas, jo nav elastīga, plaisā, nodilst. Plus vēl karstie beņķi vasarā, aukstie ziemā. Paldies, par atsevišķu samaksu vairs negribu. Izbaudīju uz SAAB un Volvo.

Ko gribas izmēģināt - alcantara salonu ilglaicīgā lietošanā.

Nortel 07.06.2017 15:21

No Krievijas dzen, bet tos, kas ir pirkti jauni/lietoti ārpus Krievijas. Jo Krievijā vairs nav izdevīgi tirgot auto. Pārdodot Eiropā var nopelnīt krietni vairāk. Uz to jau patreiz ir specializējušies vairums leišu un poļu perekupu. Nedzen no ES uz Krieviju, bet otrādi.

ES nevar piereģistrēt Krievijā ražotās "inomarkas", jo nevar dabūt sertifikāciju. Šie auto tiek ražoti Krievijā un paredzēti Krievijas tirgum. ES var reģistrēt tikai Krievijā ražotos "tēvijas" auto - vaz, gaz, kamaz u.t.t.

Nortel 07.06.2017 12:10

Krievijā ražotu auto nevar piereģistrēt ES. Neviens Eiropas dīleris nedod sertifikāciju. Pat gadu vecu, Krievijā saliktu 5-sērijas BMW Vācijas dīleris atteicās sertificēt un iedot garantiju. Cita lieta, ka tagad no Vācijas uz Krieviju aizvestos Eiropas auto rubļa kursa dēļ tirgo atpakaļ uz Vāciju.

Sāli lieto visur. Vācijā uz m2 izgāž pat vairāk kā pie mums. Bedres arī ir visur, tāpat kā dibenroku servisi.

Nortel 31.05.2017 18:09

Jā, tehnoloğijas ir tik tālu attīstītas, ka bērni domā ka pienu ražo maximā, bet govis ir pieradināti meža zvēri.

Nortel 31.05.2017 16:20

Audi tāda problēma bija pie beigta brīvgaitas apgriezienu regulatora.

Nortel 29.05.2017 15:08

Mums te vienam auto apdrošinātājs arī pieprasīja uzstādīt papildus imobilaizeru. Uzlika Autonamā. Nākamajā dienā nobloķēja dzinēju uz Siguldas šosejas kreisajā joslā. Paveicās. Jokojam, ka vajadzētu papildus imobilaizerus arī papildus apdrošināt. Es neatzīstu iejaukšanos rūpnīcas elektrosistēmās. Nepatīk un neizmantoju ne bezatslēgas sistēmas, ne elektriskās rocenes, ne autohold, ne automātiskās kārbas. Kautkā visā tajā palīgsistēmu jūklī pazūt elementāra saikne vadītājs-auto-ceļa segums. Auto kautko dara tavā vietā, pats pieņem lēmumus. Pat ESP vairs nevar fiksi atslēgt ar pogu, bet jāiet setingos, veicot vismaz 3 darbības ar pirkstu.

Protams, nav jau tā ka viss nepatīk, bet jo mazāk iesaistīto ir no stūres/pedāļiem līdz ceļa segumam, jo labāk.

Nortel 29.05.2017 10:24

Manuprāt nevajag savienojumu ar Vienības gatvi, jo jau tagad Dienvidu tilta galam centrā ir problēmas ar plūsmas uzņemšanu. Tās joslas uz krieso pagriezienu Ilūkstes un Saharova ielās ir pārāk īsas, reāli kreisā josla no tilta stāv, čakarējot prātu ar visai neveiksmīgiem mēģinājumiem ielekt priekšā pirmajā joslā braucošajiem. Vietas tur ir pietiekami, kāpēc neizbūvēt vēl vienu pilvērtīgu labo joslu. Lai nobraucot no tilta divas ietu taisni un kreisā visā garumā no tilta līdz Saharova ielai paliktu kreisajam pagriezienam.

Nortel 29.05.2017 9:07

iAuto rakstīja: Kas ir reāls kandidāts uz Rīgas pašvaldības vadītāja amatu? Bondars?! Vairāk tādu spilgu līderu nemanu.

Krauze no ZZS ir labs, bet vai pieriekoši līderīg.

Vienotības kandidāts tādā "no name" kategorijā.

NA Broka...?

Cik amatus un partijas Bondars ir nomainījis pēdējo 20 gadu laikā?

Nortel 26.05.2017 8:44

Problēmas Ķekavas novadā sākās, kad tam pievienoja Baložus. Kad izsaimniekoto Baložu saimnieki sāka izsaimniekot Ķekavu, velkot visu naudu uz Baložiem.

Nortel 25.05.2017 13:03

Man gan patīk maksas stāvvietas, vismaz ir kur nolikt mašīnu. Kādreiz stāvvietas meklējumos bija jāiztērē vairāk laika nekā vajadzībai stāvēt. Rīgas centram nav jābūt stāvlaukumam. Ilgtermiņa stāvētāji var stāvēt nomalēs.

Nortel 25.05.2017 12:59

Bet ko citu darīt valstij, kurai nav savu resursu? Pat guļbūvju ražošanas nozarē ir iestājusies neliela krīze, ja Latvijā vairs nav koku, derīgu guļbūvēm. Masveidā ved iekšā no Baltkrievijas un Krievijas.

Nortel 25.05.2017 11:19

Kā rāda prakse, tad vienam un tam pašam dzinējam dažādās auto markās var būt pavisam atšķirīgas vadības programmas un atšķirīgas "uzkabes". Un ražotāji to visu ir tiktālu sarežģījuši, ka pat elementāru diagnostiku vairs nevar uztaisīt bez sasaistes ar dīlera serveri.

Nortel 24.05.2017 18:47

Nevienam auto garantijas laikā neesmu neko remontējis, kautkādi pirmie darbi ir sākušies ne ātrāk kā pēc 150 tkm. Ja nopērk auto atbilstošu vajadzībām un ekspluatē viņu "po naznačeņije" (nevis ar Polo mēģina braukt kā ar M5), tad problēmu vienkārši nav. Nu labi, var kautko sabeigt piekarē dēļ sliktajiem ceļiem, bet arī tas ir drīzāk mēģinājums norakstīt uz ceļiem braukt nemācēšanu.

Nortel 24.05.2017 18:42

Man čoms savu reti plīstošo XJ40 remontē tā dzimtenē. Šeit tikai apkopes veic un stāvot pazīstamam meistaram aiz muguras ar koku rokā.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti