Un kā tur palika ar Putina ievēlēto ASV prezidentu?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Un kā tur palika ar Putina ievēlēto ASV prezidentu?
Tā kā tautības man visai maz uztrauc, tad balsošu par Ušakovu (jo Ventspils Aivars Rīgā nekandidē). Viņa valdīšanas laikā Rīga ir palikusi sakoptāka, korķi mazāki, stāvvietas tukšākas. Izdarīts ir vairāk kā iepriekšējo valdītāju laikā. Jā, tūlīt bļaus, zog, otkati u.t.t. Bet to dara visi, bez izņēmuma. Bet tikai daži spēj izdarīt kautko tiešām vajadzīgu sabiedrībai, protams, no tā arī sev atlicinot. Un ja tā pavēro, tad Saskaņa nepārtraukti progresē, tās biedru rindās parādās aizvien vairāk latviešu, kas ir noguruši no "īsto" latviešu partiju mauciskajām izdarībām patstāvīgi mainot partnerus un orientācijas.
Pareizi pa radio Skonto šorīt teica. No visiem skaļajiem kandidātiem neviens nerunā kā pelnīs naudu Rīgai, bet tikai ko dos rīdzeniekiem bonusā. Samazināts NĪ nodoklis, bezmaksas polises penšiem, bezmaksas pusdienas skolās. Bet uz kā rēķina!!! Ja kādam kautko samazina vai iedod par velti, tad kādam citam kautkas ir jāatņem, lai izbrauktu vismaz pa nullēm.
Pašvaldības ir izpildvara, tām ir ir jāizstrēbj to 100 gandrīz gudro galvu savārītā putra. Tāpēc kautkādi tur ideoloģiskie lozungi, nacionālie jautājumi ir otrajā plānā. Ar krievu tautības cilvēkiem esmu strādājis ļoti daudz. Varu teikt to, ka, ja krievs šodien tev iedos pa muti, tad rīt atkal būsiet čomi, kamēr latvietis atnāks pa nakti un ar neasu nazi mēģinās vēl rīkli pārgriezt.
VAG grupas auto start/stop sistēma ir diezgan viegli softiski atslēdzama. Redzēs kā būs TA.
Kā ar turbīnu, nav dīvainas skaņas, gaudošana? Dīleris nesen atzina, ka visiem 1.2 benzīnniekiem turbīnas no rūpnīcas ir ar defektu, konstrukcijas nepilnība.
Nav slīcis? Mežciemā ir Amerikas auto serviss (Biķernieku un Ulbrokas stūrī), kas gan tagad pārsvarā remontē BMW, varbūt tur vēl kāds saprotošs meistars ir palicis.
Cik atceros no studenta gadiem, tad vienīgais kaitinošais tajā 2.2 KV motorā bija grabošie kompensatori. Naudas visus mainīt uzreiz nebija, tāpēc mainīja pa gabaliem. Gandrīz visu laiku kāds grabēja. Vēl bija čakars ar svecēm un vadiem. Bet kad ieliku orģinālās 3-kontaktu un jaunus vadus, varēja gāzt atkal. Beigās eļļas patēriņš pieauga līdz litram uz 1000 km, nāca ārā smuks zils dūms. Braukšanas stils tomēr darīja savu.
Tavu noskatīto tirgo pārpircējs. Turi dubultā acis vaļā.
Es ieteiktu paskatīties šo:
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/100/eklpj.html
Resurss motoram ir ļoti liels. 300 tkm vēl stabili nobrauks.
Man diviem opjiem ir Audi. Vienam 80 B4 2.0 monošprice, otram A6 C4 2.6. Pirmais tikko no Vācijas, otrs no Rumbulas. Īpašumā ir pārāk ilgi. 80-tajam pagājušajā gadā bija kapitālais remonts dzinējam. Brauc salīdzinoši maz, tāpēc patēriņš nevienu nesatrauc. Ziemās nebrauc, tur garažās. Rūsas nav. Pārsvarā lien ārā visādas mazbraukšanas vainas, kas ir visai lēti labojamas.
Piedod, bet tavi teksti tik tiešām atgādina pāraugušu gaili uz sūdu čupas, kuram vienīgā performance ir bezjēgā klaigāt visās diennakts daļās, jo vistai klāt tiek, bet jēga nekāda.
Tādi te nāk un iet, bet ilgi neiztur. Kādreiz bija tāds dexters, iedgars un vēl visādi. Vienīgais Vernons kautcik vēl velk, bet arī tas sāk dzist.
Ādai patīk ar laiku izstiepties un plaisāt. Es savējam vismaz 2x gadā tīrīju un smērēju ar speciālu līdzekli. Un arī tad ar laiku veidojās nesmuki izsēdējumi.
Tātad tu tomēr nespēj objektīvi neko salīdzināt. ASV auto nav neviena parametra, kurā tie spētu kaut pietuvoties Eiropas autobūves sniegumam. Izņemot, protams, trīskāršo degvielas patēriņu, ar kuru nespēj konkurēt pat krievi. Jā, tu raksti pareizi 95-tais, 99-tais tie ir pēdējie gadi, kad kautko vēl viņi spēja. Vai arī ar jaunākiem neesi braucis.
Līdz ar to diskusiju var slēgt. Jo tā pat nav diskusija, bet pārauguša eksperta-gaiļa plātīšanās ar to, ko var iegūt no google.
Ieskaties klasifikātorā pirms nākošajiem saviem murgainajiem salīdzinājumiem. Dacia un Grand nav vienā klasē.
Performance un aprīkojums ir divas dažādas lietas. Ar cik litriem benzīna Dacia spēj aizvest 100kg 100km tālu un cik litrus vajag Jeep? Kāda ir iegādes izmaksu, apdrošināšanas, nodokļa starpība? Cik izmaksā apkopes? Kurš maksās par dīlerservisā nozagtajām detaļām džipam?
Neguglējās???
www.ss.lv/lv/transport/cars/jeep/fDgSeF4SHTwS.html
www.ss.lv/lv/transport/cars/dacia/fDgSeF4VFjwT.html
Starp citu, viens no ceļubūvētājiem man klusām teica, ka kopš pārsēšanās no Ņivas uz Jeep viss iet uz grunti. Jauno ceļu kvalitāte katastrofāli samazinās, jo transporta izmaksas ir tik lielas, ka jātaupa uz materiālu daudzuma.
Drošība viena modeļa, reizēm pat vienam markas ietvaros nekādi nav atkarīga no aprīkojuma līmeņa (maksimums kādu papildus spilvenu var dabūt klāt). Ja par premium, tad vienīgais sajūtamais pluss ir labāka skaņas izolācija. Esmu izbaudījis ādas salonus ar ventilāciju, masāžu u.c. ekstrām. nekā īpaša, vasarā iesēdies kā uz pannas, svīsti ar visu ventilāciju. Ziemā dibens salst. Āda prasa biežāku kopšanu kā audums. Masāžu reāli izmantoju reizes 2, nepatika. Traucē braukšanai. Elektriska sēdekļu regulācija - priekš kam? Vienreiz noregulē un brauc.
Pilnīgi sausa statistika. Tā būtībā parāda to, ka ar VAG, bez TA ir iespējams braukt, ko nevar ar amerikāni, jo ja tam kautkas noplīst, tad čau Rasma - vai nu utilizācija šrotā vai dīlerserviss. Tad nu viss ietaupījums no braukšanas uz gāzes aiziet remontā.
Par klasēm tu kļūdies:
www.autoasociacija.lv/lv/automasinu-klasifikators
Parastais Cherokee ir vienā klasē ar RAV-4 un Dacia Duster. No kuriem pēdējie divi ir ar daudz labāku performanci.
9. maijs latviešiem ir lielāki svētki kā pašiem uzvarētājiem - krieviem. Jo kā zināms, Hitleram bija tieksme iznīcināt ienaidniekus, veidojot "tīro" āriešu rasi. Un ej nu sazin kā būtu, ja tā 9. maija nebūtu...
Un ko dod tas labākais bāzes versijas aprīkojums? To, ka tiek uzspiestas bieži vien nevajadzīgas vai "pāris reizes izmantoju" ekstras par papildus cenu? Vai labāks bāzes aprīkojums samazina degvielas, eļļas u.c. izlietojamo materiālu patēriņu? Vai labāks bāzes aprīkojums samazina transportlīdzekļa nodevu un palielina kravnesību? Galu galā eksistē tāds jēdziens kā price/performance attiecība. Un šajā ziņā tavi nīstie francūži ir vieni no līderiem. Un gala beigās, ja tik svarīgs ir tas aprīkojums, komforts un braukšana, tad varbūt jādzīvo treilerī?
Par politiku jā, labāk neturpini. Palasi ko vairāk par propogandas saukļiem, tad var mēģināt diskutēt.
Ja Eiropas auto ir traktors, tad Amerikas - traktora piekabe, pie tam, visai švaka piekabe. Vairāk paredzēta ar ko zīmēties 1. maija manifestācijās u.c. minoritāšu pasākumos. Ja par tautībām, tad cik krāsaina ir ASV? Vai ASV vēl eksistē pamatnācija? Ja par Maskavu raksta, ka "īstie" krievi tajā nedzīvo, tad vai ASV vispār ir "īstie" amerikāņi?
Tieši tāpēc, ja tev ir amerikānis, tad vajag vēl vienu mašīnu ar kuru braukt.
Skats kā pie Barona ielas klostera ap pusdienlaiku. Tur daudzi večuki apraudājās.
Vai tiešām Jūsu dzīve ir tik nožēlojama, ka vienīgā bauda ir nopirkt neekonomisku, neremontējamu auto, iestāties klubā un kā gailim uz sūdu kaudzes klaigāt?
Man auto noteikti nav ne pirmā, ne desmitā prioritāte. Pērku to, kas ir lēts ekspluatācijā, ideāls pirkšanas brīdī un braucu. Man nav ikdienā jāpārvar 500+ km, lai rastos vajadzība pēc liellaivas. Mans uzskats, ka Eiropā ir jābrauc ar Eiropā ražotām mašīnām, jo tās, kā rāda pieredze, ir atbilstošākās eiropieša vajadzībām. Nu un arī pati Eiropa ir kautkā jāatbalsta, jo netiešā veidā daļa no iztērētās naudas par Eiropā ražotu auto atgriežas pie mums.
Tas bija tikai viens no piemēriem, raksturojošs iespējas un laika patēriņu amerikāņa remontam pie mums. Pretstatā VAG grupas un citiem Eiropas auto, kurus var sataisīt gandrīz jebkurā servisā, ātri un par salīdzinoši mazām naudām.
p.s. T&C tam cilvēkam joprojām dzīvo. Sētmalē kā instrumentu glabātuve un štābs sīkajiem. Pārsēdās uz japāni un korejieti, kas abi kopā izmaksās un uzticamībā pamatīgi ieliek T&C.
Vienam no T&C vajadzēja aizmugurējos amortizatorus. Kreisos negribējām, aizbraucām uz autorizēto detaļu tirgotavu. Ir jāsūta, jāgaida mēnesi. Pēc kataloga tādi nāk apmēram 30 dažādiem modeļiem. Pasūtījām. Pēc mēneša atnāca, neder stiprinājuma vietas. Jāsūta citi (ar tādu pašu kodu). Pasūtījām pārdevēju, ielikām no štrota citus lietotus. Vajadzēja kartera vāka blīves (izrādās vajag 3 gab!!!), uz vietas bija viena, pārējās piedāvāja likt tās pašas, uz silikona.
Pats saprati ko uzrakstīji?
Atkārtošu vēlreiz, pašvaldības ir izpildvara! Tām ir visai mazas iespējas ietekmēt politiskos procesus valstī. Un pilnīgi pajāt, kāda ir valdošās partijas orientācija, lai tik saimnieko iedzīvotāju interesēs.