Vernona verdikts???
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Čivina parasti ģenerators. Iesākumā var sasmērēt siksnu, ja nepalīdz, tad jāremontē.
Ja ir gals pie apdrošinātājiem, tad šāda veida " donorus" var dabūt cenā nedaudz virs metāllūžņu cenas. Tālākais jau no roku veiklības atkarīgs - jo prasmīgākas rokas, jo mazāka gala produkta pašizmaksa un lielāka peļņa.
Jauns ir jauns. Pats izvēlies, kādu gribi, kādas ekstras u.t.t. Garantiju nobrauc, atdod dīlerim un ņem nākošo.
Lietots kā jau lietots, paņem UV lampu un izpēti salonu, atklaši daudz interesanta apr iepriekšējiem saimniekiem. Es pat tagad uz viesnīcām ņemu līdzi UV lampu...
Ja vari atļauties, tad ņem jaunu. Ar mājām arī esmu guvis mācību, ka labāk ir vienreiz pašam uzbūvēt no nulles, nekā jāties ar citu celtām.
Komisiju var "iziet" pie ģimenes ārsta, pilnīgi vienalga kāda ir redze, stāja un paŗējais veselības stāvoklis. Tāda ir politika mūsu valstī.
Ja vajag braukt paŗis reizes nedēļā, tad jāņem tieši neekonomisks auto, piemēram, 5.0 benzīna bmw. Lai var izbaudīt braukšanas prieku un lieki netērēt naudu auto ilgstošas stāvēšanas un mazās braukšanas izraisīto seku novēršanai.
Ne tikai dzirdēts, bet redzēts un asistēts tādā pasākumā. Nevajag nemaz Vāciju, vislielāko peļņu var iegūt atdzenot tepat no Lietuvas.
Vajag piemērus - lūdzu: 4 golfs, dīzelis, atdzīts no Lietuvas, šeit paspēts tikai nomazgāt, nākošajā dienā notirgots ar aptuveni 1000 EUR peļņu.
Paziņa no necila pirmā atdzītā auto volvo V40 pusgada laikā "uzvārījās" līdz XC90 atdzinējam.
Atrast piedāvājumus var tikai meklējot, braucot barā (jo norēķini notiek tikai skaidrā) un meklējot. Ļoti labi, ja var trāpīt uz treilera tikko no Vācijas.
Droši - nekas nav droši, rīt var pacelties gaisā Pleskavas divīzija un...
Gudri - daudz prāta spekulēšanai jau nevajag. Jāpērk pēc iespējas lētāk un jāpārdod dārgāk.
Piedziņai nav nozīmes, visu izšķir veselais saprāts un riepas.
Protams, darba auto piedziņa ir vislabākā!
Šitas izskatās pēz apzinātas slēptās reklāmas.
Mēs neko nesaprotam no tehnikas, bet esam labi krāsotāji!
Citiem vārdiem, tie citi, kas dara visu ir muļķi, bet mēs, specializējušies tikai uz konkrētiem darbiem, esam tie labākie!
Kautkas līdzīgs cilvēkam ar beigtu kuņģi, kurš cenšas to noslēpt pie kosmetologa.
"Vakumņiks" ir bremžu pastiprinātājs.
"Vakumņiks" ir bremžu pastiprinātājs.
Mobilo telefonu tirgotāji aparātus no rūpnīcas vairumā iepērkot dabū tik "saldu" cenu, ka var atļauties uzreiz katru trešo aparātu norakstīt un vēl palikt labos plusos.
Auto tirgoņiem situācija ir gandrīz diametrāli pretēja.
Vācijā labiem auto ir labas cenas, tas tiesa. Tāpēc arī daudzi autoparku vadības kantori un arī privātie autiņus, kas pirkti jauni Latvijā, kopti pie dīlera u.t.t. tirgo prom uz Vāciju. Jo pie mums labu auto par labu cenu ir nereāli pārdot.
20 000 EUR ir ļoti laba pirmā iemaksa jaunam auto šeit pat Latvijā. Līzinga maksājums varētu būt stipri zems ar labiem procentiem, kas pa kabatu nesistu, protams, ja tas nav ekskluzīvs auto.
Ja par Franciju, tad cik tur to problēmu aizlidot un nopirkt uz vietas.
Ņem nost ģeneratoru un brauc uz Nērings:
Ja pārsvarā braukāsi viens un bez kravas, tad 1.4 un mazākus var ņemt. Bet arī tad, ja ir vēlēšanās braukt nedaudz ātrāk, tas motors ir diezgan jāgriež. Mehānikai normāla apdzīšana uz šosejas ir iespējama tikai pārslēdzot no 6-tā uz 4-to un pedālis grīdā. Ja auto pilns, tad labāk sēņot...
par to "...gan jau vilks..." beigās arī var sanākt, ka būs jāvelk, un vēl uz sava rēķina pēc garantijas beigām...
Ja tā ir gumiju vaina, tad to var pārbaudīt vai nu braucot pa zemes ceļu sausā laikā (nāks iekšā putekļi) vai aizbrauc uz augstspiediena mazgātavu.
Par tām uzsilšanām nevajag sacerēties. Tie mazie VW TSI dzinēji (1.4, 1.6) uzsilst daudz lēnāk kā, piemēram, škodas 2.0 TDI. Pie - 20 1.4TSI no rīta uz vietas darbinot minūtes 15(kamēr atkasa stiklus un parunā ar kaimiņu) neuzsilst vispār. Slodzē uzsilst lēnāk kā minētais škodas dīzelis. No manas pieredzes visātrāk uzsilstošais motors ir volvo D5, kam seko saab 2.0 benzīns (skandināvu auto kā nekā). Jo modernāks dzinējs, jo mazāka siltuma atdeve. Alternatīva - autonomā pečka + elektriski apsildāms priekšējais stikls (ko noteikti ņemšu nākamajā auto).
Par izmaksām, strīdīgs jautājums. Kā brauksi, tā maksāsi. 1.4TSI dzinējam starp eļļas maiņām (30 000) km pieliet klāt litru eļļas skaitās normāli. No autoparkā esošjiem DSG automātiem neviens nav izticis bez problēmām (pat nomaiņas) jau garantijas laikā.
Nolaistās bikses un plikais dibens liecina par vēlmēm, orientāciju...
Ja nedarbojas abi uzreiz, tad problēma nav spoguļos vai to piedziņā. Sāc ar drošinātājiem, releju, vadiem. Izņem ārā pogu no konsoles un samet vadus pa tiešo, varbūt problēma ir pogā.
Parasti ieslēdzas kopā ar aizmugurējā stikla apsildi, man ir opcija sildīt tikai spoguļus, jo nepatīk sildīt stiklu. Ja neatslēdz, tad apsilde atslēdzas pati pēc 10 min.
Krāju naudu ceļojumam uz pasaules lielāko Nacionālo dabas parku Aļaskā. Kādus gadus atpakaļ sanāca aizceļot uz Magadānu, izbaudīt visu (cik nu var mēneša laikā), sākot no dzīvošanas taigā, zelta skalošanas, lašu duršanas ar žebērkļiem, līdz pat asistēšanai lāču medībās un zelta ieguves rūpnīcas apmeklējumiem.
Mani kautkā neuzrunā bezjēdzīga vēstures pieminekļu aplūkošana, ceļošana pa koplietošanas ceļiem un pilsētām. Nevaru izturēt garos braucienus ar auto, vienīga laika nosišana.
Zazel The Scent of Love
Ja nav problēmas ar valodu, tad var mēģināt īrēt no privātā caur vietējiem sludinājumiem. Kautkādus gadus atpakaļ tas izmaksāja aptuveni 10 EUR dienā par ne pārāk vecu polo.
msh rakstīja:
Miezis_69 rakstīja:
a interesanti, ko vēl tev no auto vajag? Nobremzēt var, riteņi ir ok, kas vēl ir tas, kas netieši apdraud citus?
csdd pārbuda tieši ktuālās lietas, viss p'rējais ir fufelis, vari savu auto kaut apzeltīt, un motorā liet lidmašīnu eļļu, tā ir tava brīvā izvēle.
Vienam kaimiņam ir vēlīns B4, 1994. gads, 1.9 TurboD0rsa [priekškamernieks], kondišs, vēl dažas ekstriņas. Kaimiņam tuvu pensijas vecumam un neko nevajag - un tad nu mašīna tiek taisīta kad kaut kas izšķīst vai ja neiziet TA. Šī gada sākumā pa ziemu sanāca dažas reizes pabraukt, katru reizi pa pāris defektiem izkodu - kondišs nestrādā, turbīna gaudo, neksuja neiet [varbūt regulējums], viegli uzgāzējot purinās [droši vien vismaz vienai sprauslai čau], kārbā kāds gultnis ņerkst, sevišķi aukstam, ej nu sazini vai tur maz eļļa ir iekšā, kaut kas piekarē grab, salonā visādas spuldzītes nedeg, kondišs nedarbojas, sāk kaut kur rūsa līst ārā, es vēl nemaz visu neesmu uzrakstījis - tās ir lietas, par kurām TA nedrāž....
Nu un??? Vai kāda no šīm lietām ietekmē satiksmes drošību? Cilvēkam vienkārši ir citas prasības pret transporta līdzekli.
Vairāk nekā pusei šoferu bezmaksas pārbaudē problēmas ar kvēpu filtru; katram desmitajam vēl vasaras riepas
23
Vairāk nekā 2300 kilometru bez uzpildes un uzlādes - Hongqi HS6 uzlādējamais hibrīds uzstāda Ginesa rekordu
8
Ja māci braukt ar autoskolas mašīnu, tad ir ok. Ja jāizmanto savējo, tad nav jēgas. Pārbūve, 2x gadā TA, kursantu dēļ lielās OCTAS un KASKO prēmijas. Čakarēšanās ar servisiem (auto servisā - algas nav).