www.liepajniekiem.lv/zinas/kriminalzinas-negadijumi/ar-automasinu-iebrauc-spelu-zale-kas-notika/
Vispārējā braucēju debilizācija un tomatizācija nes augļus - ļoti nepārsteidzoši ka tajā skatlogā tur mētājas pēdējās desmitgades mašīna.
www.liepajniekiem.lv/zinas/kriminalzinas-negadijumi/ar-automasinu-iebrauc-spelu-zale-kas-notika/
Vispārējā braucēju debilizācija un tomatizācija nes augļus - ļoti nepārsteidzoši ka tajā skatlogā tur mētājas pēdējās desmitgades mašīna.
Viņš patlaban dien dirsēju un troļļotāju bataljonā - patlaban viņš, kopā ar dažiem līdzīga līmeņa cilvēciņiem golfkluba spamā organizē troļļošanas uzbrukumus kaut kādām tur telegram pretpotēšanās grupām.

Jo krutāks pitons, jo tam vairāk riteņu...
Pitons nedēļu pastāvēja garāžā pussaliktā stāvoklī, kad beidzot saliku, izdomāju ka pienācis laiks mācīties braukt uz diviem riteņiem. Čakars tāds pats kā pirmajā reizē, pirmajā vakarā 2x300 metri tika pārvarēti pusstundas laikā, otrajā bik ātrāk - pa vasaru šajā punktā es nospļāvos un pārgāju uz trīs riteņiem, tagad es zinu ka braukšana uz trīs riteņiem divu riteņu braukšanas iemaņām dod maz, un man bija palikusi no aizmugures dakšas nogrieztais U-U formas riteņu tureklis - tas ar četrām līmspīlēm tika piespiests pie aizmugures dakšas un aiziet. Tagad es saprotu kāpēc bērniem velosipēdiem liek palīgriteņus; mācīšanās līkne paliek nenormāli stāvāka ja var braukt uz 15-20 kmph [apzināti sevi ierobežoju lai lielākā ātrumā nenotiek kāds nelāgs atgadījums] bumsinoties ar palīgriteņiem pret zemi nekā ejot uz rokām - aizbraucot divas reizes līdz centram un atpakaļ, procesā nobraucot kādus 3 kilometrus, pēdējā atpakaļceļā jau izdevās vairākus simtus metru nobraukt ar īsiem un retiem palīgriteņu pieskārieniem pie zemes
Vēl pie viena uz mana parastā lielā ričuka tika mazliet izbērta nauda - jau sen gribēju tam normālus klaņus esošo 165 mm lētuču vietā, bet nu labais klanis pasāka lūzt tizlās vietās nost, tad nu nolēmu tikt pie normāliem klaņiem - diemžēl ejot uz normāliem klaņiem ar maināmiem zobratiem tas viss beidzās ar MTB perversijām ar asi kas bāžas caur monobloku, lasīt - dārgu vipendronu - un tā nu klaņi, zobrats, aizsargs, monobloks, aizmugures zobrats un ķēde izmaksāja 120 eiras - un diemžēl nāksies pirkt vēl vienu ķēdi, jo jaunā ķēde radās esam par īsu, atšķirībā no vecās, kura bija pietiekami gara; tam pirmskara rāmim ir mazliet īpatnēja ģeometrija dēļ kā es jau tā lietoju 36/18 zobu zobratus. Aizmugurējo zobratu galu galā izdomāju nemainīt - priekš kam mainīt ja to var vienkārši apgriezt otrādi? ![]()
Sūds par mutācijām - neaizmirsti ka tā pošu imunitāte ir ne ilgāka par pusgadu - ja tautu izdosies uzsēdināt uz adatas tad mutācijas vai nemutācijas bet ik pēc pusgada būs vaka vaka aiiijõõõ vai arī trešās šķiras pilsonis.
Jā, un kur ir problēma tās dažas minūtes pasēdēt vēsā mašīnā tajā džemperī? Tas pat ir vesels džemperis
- es ziemas laikā garākos braucienos sēžu pie stūres vienā t-kreklā, un reizēm nākas sev atgādināt par nepieciešamību iekāpjot noģērbt jaku.
Vai nu tu nemāki klimatu lietot, vai arī klimats sūds. Manā pieredzē ļoti izplatīts ir pirmais variants, klasiskā pazīme - iekāp svešā mašīnā, a tur klimatā HI vai LO uzlikts... Manā golfā klimatā ir uzlikti noklusētie 22 grādi un viņš tur dzīvo savu dzīvi, un galvenā situācija kur varu izdomāt viņu patraucēt - lietainā laikā var nākties pieprasīt vai nu pūšanu uz priekšas stikla, vai arī likt tam pūst vienlaicīgi uz priekšas stikla un kājām. Bet tā parasti es uz to verķi tikai paskatos lai paskatītos kāda ir āra temperatūra.
Icik es tev pastāstīšu divus noslēpumus. Pirmais, par to jaku - man golfā klimatam pieprasītā temperatūra ir istabas temperatūra, 22 grādi - ir pilnīgi dabiski tādā situācijā braucienos kas garāki par dažiem kilometriem ziemas laikā pirms iekāpšanas jaku noģērbt. Otrais, par to sauli - šī iemesla dēļ Hella kādus 30 gadus atpakaļ izdomāja pievienot saules gaismas devēju klimatronikiem - B4 un C4 audī, arī Hella ražojums, vēl iztika bez tā, un tā vietā izmantoja divus salona temperatūras devējus, vienu panelī un vienu pie griestiem, bet B3 pastētes, bik jaunāka un neatkarīga izstrāde [parādījās vēlīnā B3 pastētē, vismaz gadu pēc C4 audī] jau saturēja saules gaismas devēju kreisā priekšas skaļruņa restē. Manam 20 gadus vecajam klimatam attiecīgi arī tāds ir, no dzimšanas atradies kāda mk4 vai B5 paneļa uz stiklu pūšanas atveres vidū, man, protams, kreisā skaļruņa restē. Tavai oktāvijai, domājams, atrodas arī tur paneļa vidū - manai ELSAi jaunākās shēmas ir par 2014. gadu, tur jau figurē veseli divi saules gaismas devēji vienā korpusā.
Es tā aizdomājos - a ko diez valdība pasāktu ja visi pēkšņi ņemtu un sapotētos? Pizģec tak viņiem būtu, jo visa līdzšinējā diršana un darbība balstās uz to ka liela grupa nesapotēsies - ja visi sapotētos, ko tad atrastu par grēkāzi savai neizdarībai un kovida realitātei? Nē nu gan jau nākamais jājamzirdziņš būtu tie kas nav sadūrušies kārtējo poti un pēc tam jau bērni...
Iekavās rakstītais ir pilnīga patiesība - paskaties kā potēties negribētāji viens pēc otra zem darbavietas spiediena padodas, kā to dabas parādību nosaukt?
Viens čoms kurš strādāja [nu jau pagātnes formā] jūras spēkos pāris mēnešus atpakaļ teica ka 6 no 21 viņa vienībā ir nepotēti - pienāca tas brīdis kad vairs nevarēja, un galu galā viņš vienīgais aizgāja + vēl viens no orķestra [laikam], pārējie pieci padevās.
Manās acīs, tāpat kā tavās, sūds ir tas, kas vispār ir jāremontē - bet manās acīs tas tomāts ir sūds jo [neskaitot pašu braukšanu] agrāk vai vēlāk pienāks tas brīdis kad viņu vajadzēs remontēt, kamēr tev viņš liekas ok, jo tajos dažos gados ko tu brauc ar to mašīnu, iespējamība ka tā kārba izģērbsies ir maza, un pēc tam tu to mašīnu nogrūdīsi un pisīsies cits - man tāpat iespējamība nokļūt slimnīcā ar kovidu ir maza un pats kovids abstrakts, kamēr iespēja atrauties kaut kādas blakusparādības no tevis pielūgtās potes ir tieša un reāla - un pēc pirmās potes sekos otrā, un tālāk vēl, un vēl un vēl - nu nah man to tavu krievu ruleti katru reizi vajag? Nē nu labi, krievu rulete ir abi varianti, tikai nepotēties ir rulete ar vienu patronu kamēr potēties ar divām.
Un cilvēku mehāniķim, atšķirībā no automehāniķa, ir tiešs vai netiešs sakars ar apkārt valdošā cirka vadītājiem, kas viņa teikto padara šaubīgu jau saknē
"Tikai tad , kad būsi 7 gadus braucis ar auto, kas vispār nav jāremontē, tu sapratīsi, ka viņš ir labāks par 30 gadīgu golfu, kuru vajag metināt un piekrāsot katru gadu " - ar ko tā mašīna labāka? Ne ar ko. Pasaki cik tā tačka to septiņu gadu laikā izmaksāja un es tev pateikšu cik par to naudu var iepirkt trīsdesmitgadīgus golfus kam uztaisīt pilnu kapitālo remontu, visu nokrāsot apstrādāt utt, pēc kā tās mašīnas spēs to pašu
Jauna mašīna ir tāds ļoti dārgs nekā nedarīšanas veids, es dodu priekšroku nekā nedarīt pa lēto, pēc principa "sataisi un aizmirsti". Bet kamēr viss vēl nav sataisīts, reizēm nākas šo to taisīt - bet tas tāpat ir lētāk nekā tavas mašīnas apkopes un kasko.
Jā, ļoti iespējams ka es kovidu pārslimošu - vispār nav jau arī teikts ka es viņu jau neesmu pārslimojis, vasaras sākumā mums darbā aplīti izgāja tāda jocīga saaukstēšanās kuras izcelsme, domājams, bija mans 60 gadus vecais palīgs kurš degunu šņauc pa tiešo uz grīdas un šķauda visādos virzienos - vispirms šis vienas nedēļas otro pusi puņķojās un šķaudīja un piektdienu paņēma brīvu, tad pirmdienā mēs kādi trīs citi tādi bijām, otrdienā es vairs neizturēju un aizgāju uz slimības lapas - diemžēl kovida tests bija nederīgs, laikam ambulancē sēžot par daudz degunu biju urbinājis... ![]()
Nu tādi ir tie gudrie cilvēki, vaksētāji...
Princips ir elementārs - jebkuras nozares kurā kaut ko remontē [veselību, mašīnu, whatever] būs šausminošs viedoklis par kaut ko, ar ko viņam bieži sanāk saskarties - tajā pašā laikā viņš visbiežāk neaptver ka viņš bieži saskaras ar to slikto tikai tāpēc, ka pie viņa arī ierodas tie sliktie gadījumi, un daudzums izriet no kopskaita, nevis proporcijas...
Tu stāsti ka kovids šausmīgs un tāpēc esi pret to potējies - princips tieši tas pats kas ar vienu čali, ko gadījās pirms 9 gadiem satikt, kurš strādāja Recro, brauca ar audī un teica "nekad nepērc volvo ar automātu" - bet gluži tāpat kā tautas masām pajāt par tavām paniskajām bailēm no kovida, tāpat arī Volvo pircējiem pajāt par ieteikumu nepirkt tomātu...
650 rakstīja: LOhiem pamats uzgavilēt- pirms 2min tv3 ziņoja , ka ilgi aizsēdējies m-kabimnets esot lēmis ,ka sankcijass stāsies spēkā tikai no 1dienas, tāteikt, 10/11 .
Tādējādi var meklēt mugursomas un maisus un visas brīvdienas droši visi korī p/sties prom uz tirdznecībass vietām. Griķi tuppeņi, banaāni- viss noderēs.Jā.
8. oktobrī plkst. 11:56 ET .. www.marketwatch.com/story/flu-season-could-be-worse-this-winter-paired-with-covid-we-risk-a-dangerous-twindemic-11633708362?mod=article_inline
..Ņemot vērā ierobežoto gripas izplatību ASV iedzīvotāju vidū pagājušajā gadā, mūsu pētījumi liecina, ka ASV šajā sezonā varētu novērot lielu gripas epidēmiju. Kopā ar esošajiem ļoti infekciozā delta varianta draudiem tas var izraisīt bīstamu infekcijas slimību kombināciju vai “twindemiju”... t.biš, visu gadu pētījām,potējām un drochījām uz zinātni un professionaāļu prezidiju, aber kubijkunē pzdaa klāt paļubomu.
Šitas laikam ir tiesa - es par otro rindkopu - šodien man radās iespaids ka Depo un Senukai ir pilnāki nekā parasti sestdienas pēcpusdienās - Depo šāds iespaids radās gan iekšā gan ārā, Senukai es iekšā negāju, bet stāvlaukums bija jūtami pilnāks nekā citas sestdienas. Malači, politiķi, noorganizējuši kārtējo čupošanos.
arba rakstīja: Man tieši liekas, ka tu dzivo kaut kada mucā
Pasaki kas ir tavi draugi un pazinas un pateiksu kas esi tu
Mana apkartne visi ir sapotejusies jau gada sakuma un pasreiz jau plano poteties 3 x
Un vinu izvelei nav nekada sakara ne ar ierobezojumiem, ne sertifikatiem
Man personigi nav nekadas velmes saslimt ne mazakas
Nemaz negribu kadas 10 dienas sedet un ka zivs kert gaisu, par sliktako nemaz nerunaju
Man tiko labs pazina menesi slimnica - ka vins saka , sajutas tadas ka labak butu nomiris - pilniga O2 atkariba daudzu dienu garumā
Varbut izlien no sava meza un paskaties kas notiek citur
Nu redzi - iciks visu pateica - tavā apkārtnē visi ir vai nu nobijušies vai indoktrinēti. Manā apkārtnē tajā laikā kad tu aizskrēji durties, par potēšanos domāja vienīgi riska grupa "pensionāri". Visi pārējie, dažus atsevišķus indivīdus atskaitot, lielākoties sapotējās pret ierobežojumiem, mazāko daļu lielāks un pieklājīgāks darba devējs piespieda potēties. Man kaut kādā maijā vai jūnijā gadījās saaukstēties un vienā ambulances apmeklējuma laikā gadījās pusstundu pasēdēt gaitenī, šausminoties - cilvēki nāk potēties, izrāda interesi utt - un visi - pret ierobežojumiem - man vislabāk palika atmiņā viena frāze - viena sieviete pusmūža vecumā, uzzinot ka lai izdrukātu sertifikātu vajag internetbanku, kuras viņai nebija, pateica: "tad jau no visas tās vakcinācijas nav nekādas jēgas!"
Es gan esmu nopratis ka tu esi piederīgs pie ārstnieciskā personāla, līdz ar to tas ka tu un tavi apkārtējie ir tik bailīgi, ir viegli saprotams - to sauc par profesionālo idiotismu. Princips tas pats kas ar mašīnām - es vēlos braukt ar trīsdesmitgadīgu mašīnu, nevis tādu puņķainu lamatu kā tu, lai vai kāda tā būtu, jo man ir nojausma cik kas tur maksā un cik bieži tur izjūk - bet mans viedoklis ir radies no tehniskākiem [par šo] auto forumiem un personīgās pieredzes [pie manis mēdz atbraukt bojātas mašīnas...] - kamēr tu, apgrozoties citu puņķainu lamatu braucēju vidū redzi ka nemaz tik traki nav, lielākā daļa tomēr brauc. Un tāpat ir ar to kovidu, tikai otrādi - atrodoties kaut kādā slimnīcā vai citā ārstniecības iestādē tu redzi bēdīgos gadījumus un koncentrējies uz paziņu bēdīgo pieredzi, kamēr es, nedzīvojot slimnīcā, redzu ka tie tavi bēdīgie gadījumi ir spļāviens jūrā. Man apkārt esošajiem cilvēkiem ir tieši tas pats - viņi arī nedzīvojas pa slimnīcu un tāpēc viņiem nerodas tāds iespaids kā tev - un šī iemesla dēļ vakar vietējajā veikalā pārdevēja izlamāja vienu kodi par to ka šis ienāca veikalā bez uzpurņa nevis par to ka viņš varētu izplatīt kovidu, bet par to ka viņa dēļ viņai var menti uzlikt sodu.
Ar datiem būs grūti, jo diez vai kopā ar potēšanos jāaizpilda anketa kāpēc cilvēks grib potēties. Bet, ja vien tu nedzīvo mucā, tev vajadzētu būt pamanījušam ka vairākums, ļoti iespējams ka pat nospiedošais vairākums, potējas pret ierobežojumiem, nevis kovidu - kas ir likumsakarīgi, jo tieši to papļuts/pakariņš arī veicina un cenšas panākt.
Priekš otrā rindkopā aprakstītā vajadzētu no apvienotās karalistes valdības brutālu paracetamola uzspiešanas kampaņu - ir tāda? Atbildi mēs zinām
Par pēdējo jau izteicos - valsts liela un nav politiskās vajadzības notušēt to, uz hvz cik tur tiem miljoniem niecīgo ciparu, savādāk būtu tikpat fantastiski rādītāji kā kovida potēm.
Daudz daudz augstāki? Nu tad pastāsti - cik cilvēkus kas miruši vecos golfos tu zini, un tikai tādus kuri jaunos volvo būtu izdzīvojuši
Nu labi, šis jautājums tev noteikti par grūtu, tāpēc aizvietojam "golfs" ar "žigulis" vai "moskvičs", pārējo atstājot tādu pašu - nu, būs kāds gadījums?
Liela valsts un nevienam nav motivācijas nomaskēt šos nāves gadījumus.
Par to otro rindkopu - tu kaut kā piemirsi ka pie saprātīga riska piemīt arī nepotēšanās. Un es ļoti stipri šaubos ka braucot ar vecu golfu ir lielāks nāves risks nekā no eksperimentālām un uzspiestām potēm, labākajā gadījumā vienādi
(
Maisu jau var likt atbilstošu pielietojumam, nevis kaut kādu melno plāno atkritumu maisu, tad nenoraus ![]()
msh rakstīja: Viena pazīstama čaļa draudzenei forša dilemma - šī strādā slimnīcā - pavasarī sapotējās un gandrīz nolika karoti; pēc tam trīs nedēļas gulēja mājās ar sirdsdarbības problēmām - tagad pusgads ir pagājis un jādomā ko darīt un ar ko riskēt - dzīvību vai darbu...
Viņa savulaik arī uzrāvās citam potēšanās lohotronam - lai strādātu slimnīcā, jābūt potētam pret gripu - sapotējās un atrāvās to gripu...
Nejauši gadījās izlasīt šīs situācijas noprecizējumu - gada sākumā pēc pirmā pfizera dabūts miokardīts kas ir joprojām, dēļ kā neviens neuzņemas iedurt otro - bet potēts skaitās tikai pēc divām potēm, un tuvojas tas brīdis kas no ārstnieciskā personāla prasīs to sertifikātu...
Interesanti ka rakstot gūglī "miokardīts", gūglis uzreiz piedāvā kombināciju "miokardīts pfizer" - bet pie izlekušajām ziņām, publicētām vasarā, rakstīts ka pie mums kas tāds ir dabūts tikai pieciem cilvēkiem un ātri beidzies - būs jānoskaidro vai par šito blakni ir ziņots, bet gan jau ir - ja izrādīsies ka ir, tad Eidim būs jāizdomā kas jauns kāpēc ziņās raksta nepatiesus datus... ![]()
Tu rakstu izlasīji?
neatkariga.nra.lv/komentari/bens-latkovskis/359793-karins-un-pavluts-ir-pilniba-izgazusi-uzdoto-darbu-tapec-steidzami-jamekle-grekazi
Nu redzi - ja jau nevadā, tad tādam kam nosēdies aķis un elektroniskā rocene ir novilkta līdzēt nevarēsi...
Tajā tavā piemērā, kā izskatās, rocenes troses bija jāeļļo jau jaunai mašīnai...
Ripināšana ir labs arguments ja ir attiecīgs reljefs [lai paša viegli izkustinātu mašīnu iedarbinātu, teiksim, ja noņemts starteris, man vajag pusi piebraucamā celiņa garuma] - atslēga parasti atrodas aizdedzē.
Nē, morāls tukšums esi tu. Mums katram ir tiesības izdarīt savas izvēles un izdarīt savas kļūdas - un šāda loģiska un saprātīga ideja ir izcēlusies no nekur citur kā vien Bībeles - ne par velti tā ir arī ielikta ASV konstitūcijā. Kamēr tu savā morālajā tukšumā esi iedomājies ka ir kāds cilvēks kas zina labāk par visiem citiem, un viņa pareizību, ejot pāri līķiem, drīkst uzspiest visiem pārējajiem. Ir tikai tā viena mazā problēmiņa - kura pareizība būs labāka? Nu jā, tā, kuru ar smukākiem makaroniem tev izdosies uzkarināt. Bravo biedri, tu esi labs totalitārisma atbalstītājs. Šajā gadījumā ironiski ka tu pats nesaproti ko tu atbalsti - kaut kādu emocionālu paniku, smagus pārspīlējumus, melus un citas nesmukas lietas - ā nu jā, bet pareizi, tak cēla mērķa labā!
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
26
Rīt TV un interneta tiešraidē paziņos Latvijas Gada auto 2026 uzvarētājus, atklāti finālistu auto nominācijās (+ VIDEO)
9
Atkarīgs no organizatora - pēc Latvijas es savulaik Anglijā biju ļoti pārsteigts par stacionāro fotoradaru uz kura bija uzlikta sarkans pārvalks ar uzrakstu "not in use"...