iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 30.09.2021 8:02

Čoms strādā kara flotē savā jomā [mehatroniķis], tam tas variants iestāsies, bet šī mēneša beigās [tad jau laikam rīt] - attiecīgi papildus darbi [lielākoties kaut kādām firmām iekārtu remontēšana] kļūs par pamatdarbu.

msh 29.09.2021 1:29

Šitam jokam vispār izcelsme ir stipri senāka - šāda pat iemesla dēļ deviņdesmito gadu vidus [tad ieviesa fabrīķa immo] vagmobīļiem [un noteikti daudziem citiem] immo vajag tikai lai motoru piešķiltu, bet darbībā immo drīkst arī "pazust", motors tāpēc nenoģībs.

msh 27.09.2021 18:10

Nūū... Potēšanās samazina statistiku bik savādākā veidā - bez potes pārbaudīto "inficēto" skaits būtu jūtami lielāks...

msh 27.09.2021 0:18

Es ceru ka tā VienaElle ir kaut ko savu izstrādājumu kvalitātē uzlabojusi - man padsmit gadus atpakaļ uzdāvināja viņējo mazo fleksi, kuram diezgan drīz no reduktora lējuma izlūza bloķēšanas pogas vieta - lieki teikt ka Japonamaķ izstrādājumiem tā negadās.

msh 27.09.2021 0:14

Tā kā šodien bija ļoti jauks laiks [un droši vien pēdējā reize šogad kad varēja braukt ar velosipēdu vienā maikā], izdomāju ka man būs škrobe ja šodien uz Liepāju braukšu ar mašīnu [bet jābrauc bija], nu tad ko - kāpu uz ričuka un braucu. Diemžēl neiztika bez tehnoloģiskā pārtraukuma...

Pret Pērkones pieturu norāvu nost lai palaistu garām rindu ar mašīnistiem, diemžēl tur bija nevis parasta nomale, bet gan grantēts daudzlietots ceļš ar bedrēm, kas mani normāli izkratīja - pēc tam rados esam šķībs, bik tālāk piestāju, apskatījos visu, bet neiedomājos paskatīties uz to bēdīgi slaveno metinājumu - kad pāris kilometrus tālāk atkal norāvu nost lai palaistu mašīnistu rindu, tas beidzās ar nolūzušu riteni. Nu neko - uz sitiena prātā nāca trīs čaļi kuri atradās no manis ne tālāk par 15 km, aprīkoti ar mašīnām un metināmajiem aparātiem, viens no viņiem tika sazvanīts, kamēr viņš brauca pakaļ, aizstūmos kādu kilometru līdz tuvākajai autobusa pieturai, lai nav jāsēž ceļamalā pie nelaimes čupas - procesā vēl apstājās viens rucavnieks kuru es nepazīstu, bet kuru redzu gandrīz katru dienu [dzīvo viņš manā ikdarbadienas maršrutā], no kura palīdzības atteicos. Atbrauca čoms, sadalīju ričuku uz pusēm lai to varētu iestumt iekš mk2 polo, un tad tālāk šis tur vismaz stundu čakarējās ar TIGu metinot nesmuku lūzumu - laikam tuvākajā laikā sagādāšu jaunu trubu ko došu viņam ar TIGu sametināt. Ja neskaita pārrautu spidometra vadu un nepieciešamību nokniebt lukturu vadus un kaut kādas švīkas, tad galvenā trauma ričukam bija nedaudz saliekta stūre, ceturtā pēc kārtas - laikam jāpārvērš defekts par efektu - ja jau stūre ir līka, tad būs tuvākajās dienās jāpaprovē uz diviem riteņiem, jo zaudēt nav ko - ja nokritīs, tad tikai salieks stūri vēl vairāk.

Par pašu braukāšanu pa Liepāju - kad atklimatizējos pie pilsētas braukāšanas [bik bija dīvaini, piepeši rasties Liepājas vidū], ir ok, galvenā īpatnība - ja trāpās uz invalīdu strīpām ar priekšas riteni, tās strīpas tā īpatnēji velosipēdu nēsā - manevrētspēja ne sliktāka kā kalnietim, gadījās arī izprovēt nepieciešamību aplocīties ap šauru stūri, nekādu problēmu. Gabarītu dēļ ir zināmas īpatnības - stāvoši vai pretīnākoši gājēji lielākoties saprot ka tuvojas lielgabarīta velosipēds un pavācas kaut kur bik maliņā, bet kaut kādas trīs meičas uz pašaurāka parka celiņa laikam gaidīja ka es pacelšos gaisā... Beidzot sanāca izprovēt uz Lielās ielas pa mūsdienu modei sazīmētās velojoslas, tās kā reiz priekš manis - joslas metru platas, mans velosipēds ap 80 cm.

Šodien nobraukts ap 100 km, neskaitot braucienu mašīnā, no tiem kādi 50 pa tumsu. Ja neatsāksies lietains laiks, gan jau nākamnedēļ vajadzēs vēl kādu reizi līdz Liepājai aizmīt.

msh 26.09.2021 0:05

Lai kaut kas arī būtu par tēmu , jāieliek viena bildīte

msh 26.09.2021 0:04

Starp tiem abiem velosipēdiem ir vēl viena būtiska atšķirība - augšējais ir vispārīga pielietojuma velosipēds, kamēr apakšējais ir hardcore sporta velosipēds.

msh 25.09.2021 22:28

Šodien gadījās bik adrenalīnu atrauties. Braucot ārā no Liepājas priekšā trāpījās B8 pastēte - zinot ko no tādiem var sagaidīt, atstāju sev bik elpošanas vietu, mhm, kā tad - kā Baata un tramvaja sliedes klāt, sadegas bremžu lukturi un jāvelkas pāri sliedēm - es, protams, ātrumu nesamazinot šim garām - tas šim acīmredzot pārāk sabojāja pašapziņu, ko vajadzēja labot - kādus simtus metru pēc izbrakšanas no Liepājas šis mani apdzina, un, hujaks, divas reizes pēc kārtas uztaisīja "bremžu pārbaudi" un pēc tam vēl pāris kilometrus, līdz šis nogriezās, šis vēl provocēja uz kaut ko, velkoties uz ~75. Lūk pie kā noved kredītu pieejamība un kasko - cilvēkiem nav žēl sasist jaunas [šitai laikam trīs gadi] mašīnas...

msh 25.09.2021 22:17

Atceries tur to stāstu, kur titāna rumbas un karbonādes rāmji ļaujot sasniegt labāku rezultātu nekā tērauda izstrādājumi? Bet te tā starpība ir vēl lielāka. Pirmajā bildē ir redzams māju apstākļos no dažādiem pie rokas esošiem materiāliem uztaisīts velosipēds. Otrajā bildē velosipēds ko taisījuši dāņu profesionāļi pēc specpasūtījuma un kurš diez vai maksā lētāk par savām piecām pakām.

Attiecībā par pirmajā bildē knapi saskatāmo velosipēdu - diezgan tipisks HighRacer tipa gulošais velosipēds kam praktiski nav nekā kopīga ar manu Pitonu - tāda veida velosipēdi ir arī diezgan liela daļa no profesionāli taisītajiem gulošajiem velosipēdiem. Cik tur tā konstrukcija ir veiksmīga, neņemos spriest, jo bildē šis pārāk švaki saskatāms - man personīgi ir zināmi aizspriedumi pret HighRacer tipa velosipēdiem un praktiskas dabas nepatika pret aizmugures piedziņu gulošajos velosipēdos, tā es arī nonācu līdz pitonam.

msh 24.09.2021 22:49

Tas ierobežojums ir tur, kur tas atrodas nevis tāpēc ka tas spēka agregāts nespētu vairāk, bet tāpēc ka lielākos ātrumos sāk strauji kristies lietderības koeficients, un attiecīgi max ātruma ierobežojumi novērš iespējamību ka mašīnu ar max 200 km nobraucamo attālumu kāds izbrauks sausu pa 50 km zāģējot pa autostrādi ar pedāli grīdā. Tā kā elektrokastēm kapeikas ieseksošanas nolūkos kārba ir ar vienu robu, tad tas viens robs ir kompromiss - šitādam, dabiski, tas kompromiss ir priekš pilsētas, kamēr kaut kādam i3 tas kompromiss, jaudīgāka motora dēļ, ir priekš šosejas ātrumiem, ar 160 kmph vmax.

msh 24.09.2021 22:43

Es nesaku kā vajag, tieši pretēji - tas tāds diezgan nesmuks gājiens, bet ļoti ilustratīvs tam, kam noder pilns griezes moments bez aiztures un bez priekšdarbībām. Ja es būtu zinājis ko tas ekofašists darīs, es droši vien būtu uzsācis bik jestrāk; lai jau viņš pasēž savā autobusu joslā un nepārkāpj CSN.

"tieši tāpat kā tavs mk2" - te tu ļoti smagi kļūdies, bet ir saprotams, kāpēc - tavas mašīnas bez noteiktām pārbūvēm to [startu no vietas ar motoru max griezes momenta apgriezienos un jau zem pilna pūtiena] bez zināmām pārbūvēm nespēj - kamēr man nav nekāda problēma sajūgu asi palaist vaļā mirkli pēc gāzes iemīšanas grīdā, tādējādi nodrošinot ka kārba uzsākšanas brīdī saņem pilnu motora griezes momentu. Vienīgā atšķirība pret elektromobīli - nepieciešamība tam sagatavoties - man - ieštepselēt attiecīgā robā un dot pa pedāļiem, tev [ja tev būtu tāda funkcija] - ieslēgt starta kontroli, iemīt pedāli grīdā un, motoram rēcot un mašīnai tinoties melnu dūmu mākonī, sagaidīt kamēr tiek sapumpēts spiediens, un tad laist vaļā sajūgu un/vai bremzi - kas attiecīgi samazina iespējamību ka kas tāds tiks pielietots - tev - līdz nullei, es - kādu reizi ceturksnī - kamēr ekofašistam tas ir mirkļa iegribas jautājums.

msh 24.09.2021 22:06

Ja jau rīb ausīs, tad ar to viss ir izteikts - man ar maniem parastajiem velosipēdiem lai rībētu ausīs ir uz grants jāpaņem kārtīgs veļasdēlis uz 20+

msh 24.09.2021 18:54

Jautājiens Slinkajam - pakomentē te vienā rakstā izlasītu komentāru, kur no betona bruģa uztaisīti veloceliņi nosaukti par roku un muguru bendēm - ir tā vai nav?

msh 24.09.2021 18:00

Ne tikai ASV - cik no wikipēdijas noprotu, viņi arī palēnām pārņem kaimiņvalsti [aizmirsu nosaukumu] kura, savādākas demogrāfijas dēļ ir attīstītāka par Haiti.

msh 24.09.2021 17:40

Tu tikai piemirsti vienu niansi - šitentā elektrobrīnuma cēliens ir atšķirīgs nekā tikpat lēnai mašīnai ar iekšdedzes dzinēju - te sākums noteikti ir tīri tā neko, bet augšas sačakarē īsais pārnesums - 15 sekunžu mašīnai ar iekšdedzes dzinēju, sevišķi benzīnnieku, tas cēliens un tā kritums ir izlīdzinātāks un augšās tik strauji nenokrīt.

msh 24.09.2021 17:37

Kāpēc? Tāpēc ka man vienu reizi ir gadījies pieredzēt kā i3 izpildās - tavas lielās kastes to tā nespēj. Situācija bija - rīts, brīvībene virzienā uz centru, autobusa josā sēž i3, viņam priekšā autobuss - iedegas luksī zaļais, es mierīgi izkustos, ekofašists hopc, pāri nepārtrauktajai izlec man priekšā un pēc autobusa atgriežas autobusa joslā un plēš tālāk. Un tagad pastāsti kā tu savos džipos dabūsi starta brīdī pilnu motora griezes momentu...

msh 24.09.2021 0:29

Es neesmu "dabas draugs", es esmu praktiķis, un atšķirībā no plānā galdiņa urbējiem kas sevi sauc par "dabas draugiem", es saprotu ka dabai draudzīgāk ir kaut ko lietot pēc iespējas ilgāk, nevis nopirkt dārgu figņu, jo liela cena nozīmē ka nekā dabai draudzīga tur nav, ja vien "dabai draudzīgā" lieta nav ar darbamūžu kurš ir vismaz tik reižu lielāks kā cena pret "dabai nedraudzīgās" lietas cenu. Par detaļām nebaidies, ja vajadzēs, pasūtīs lai arī, protams, nāksies gaidīt kamēr no Ķīnas atsūta, bet, es tev pastāstīšu kaut ko kas pārsteigs - ir daudz labāk ja detaļas nevajas, nekā tad, ja tās ir ātri dabūnamas.

Tu man varētu piedāvāt kādu citu telefona variantu šajā izmērā, tādu kam nav tevis piesaukto mīnusu, ja nevari tad PN

msh 24.09.2021 0:18

Es kaut ko nesapratu - tu biji iedomājies ka es lietoju telefonu ar pogām? Ja tā, tad labrīt - pa vasaru, apsitoties ar pitonu es pēc sešu gadu lietošanas izšķaidīju šitādu telefonu

Tu varbūt biji iedomājies ka es internetbanku lietoju ar kodu kalkulatoru un aizbraucot uz kādu nezināmu vietu, vados pēc kartēm?

Un vienīgais kas manā jaunajā telefonā ir dārgs ir fakts ka lai arī fiziski mazs, bet maksā līdzīgi kā liels telefons ar līdzīgiem dzelžiem.

msh 23.09.2021 20:33

Zvanīšanai derīgu, ko tu tur murgo? Galvenā starpība manam telefonam pret tavu lāpstu - mazāks ekrāns un mazāks akumulators - es pieņemu ka par 160 eirām tev ir sanākuši apmēram līdzīgi dzelži kā manam telefonam; 130 eiru vērts redimi visādās ietilpībās bija 2x mazāks. Jā, protams, es labprāt būtu nopircis kaut ko lētāku, diemžēl mūsdienās, kad dator/telefonatkarība ir ļoti vēlama lieta, iespēja telefonu iebāzt kabatā ir dārga ekstra, sastopama uz pirkstiem saskaitāmiem modeļiem - šīs ekstras retuma dēļ es biju spiests samierināties ar telefonu kam ir Gorilla Glass stikls; es gribēju daudz izturīgāko plastmasu...

msh 23.09.2021 20:24

Tu esi kaut ko saputrojies - laikam būs pie vainas tevis piesauktais odekolons - tevis nosauktie izstrādājumi ir domāti pseidozaļiem cilvēciņiem - ne jau par velti tie ir lieli - lai citi redzētu, un īpašnieki varētu nodarboties ar to, ko angliski sauc par "virtue signalling". Es rūpējos par dabu pērkot lietas ko man tiešām vajag, un izvēloties tādas, lai tās kalpotu. Protams, gan porķiks, gan lāpsta idejiski izskatās labi - realitātē ir nopietna problēma - smaga pārmaksa par remonta vieglumu. Un Fairphone gadījumā - specifikācijas neatbilstība manām vajadzībām - kad viņi sāks piedāvāt kaut ko mana Jelly izmērā, piekāp, apskatīšos un paturēšu prātā kad vajadzēs citu telefonu. Bet kamēr piedāvājumā ir liela lāpsta, tā ir dabai nedraudzīgāka kā mazs telefons - jo izmēra dēļ tā vieglā remonta funkcionalitāte tiešām būs vajadzīga, tas telefons tiks sasists un to būs jāremontē.

P.N. Diezgan komiski izklausās apgalvojums ka kāds glābj dabu, pērkot plakano telefonu

msh 23.09.2021 19:09

Ko tu te murgo, divkosīgais pamuļķi? Es par sevis nopelnītu naudu par ~200 eirām nopirku normālu, savai cenai atbilstošu telefonu kurš, ja negadīsies kaut kas slikts, man noteikti kalpos vismaz kādus 5 gadus. Tu kādam pajoliņam iesmērēji gļukainu sifonu, lai tev būtu nauda lai par kaut kādām 100 eirām nopirktu kaut kādu tur hujaoami, vai kaut kādu citu lētā gala mēslu. Par kādām "apgreida" iespējām tu tur murgo, tu savam lētucim liksi iekšā jaunu procesoru vai lielāku operatīvo atmiņu? Jeb vai vienkārši tev tur viss gļuko, un tu gaidi ka jaunākas programmu versijas to izlabos? Paldies, manam telefonam viss darbojas labi, un to kas darbojas, salauzt nevajag.

P.N. Pirmā dzirdēšana par kaut kādu "fairphone", pameklēju, secinājums - tas mēsls ir domāts tādiem idiotiem kā tu - man vajag nelielu telefonu telefona pielietojumiem, nevis lielu lāpstu ko izšķaidīt. Diezgan zīmīgi ka tas mēsls, kurš maksā vairāk kā 2x dārgāk par manu telefonu, pēc specenes faktiski ir švakāks par to - tur vienīgi ir lielāks aķis, jo lielāks izmērs pieļāva tādu ielikt.

msh 23.09.2021 12:35

Ar akumulatoriem ir viena nianse - ne visi aparāti tos ņems pretī, jo AAA formāta NiMH akumulatoru nominālais spriegums ir 1,2v. Uzskatāms piemērs - fočētājs - pērkot tādu jāskatās specene, ņems pretī vai nē, jo ir arī kas neņem.

Par pēdējo rindkopu - ja tā, tad atliek pabrīnīities kā šie cilvēki tā var pelnīt naudu, ja prāta tik maz - mūziķi, sportisti, aktieri? Nē, tu nesaprati - man ir pie dirsas ka cilvēks iztērē savas 60 eiras - tas kas man nepatīk ir bezjēdzīgu mēslu pirkšana - tie mēsli ir 1) jāsaražo 2) jāatved 3) procesā vēl tiek palielināts valsts ārējais parāds 4) beigās vēl viņi tiks izmesti - ja nav kur likt naudu, tad labāk to naudu izņemt piecīšos un kurināt ugunskuru, tā daba tiks mazāk piedirsta

msh 22.09.2021 23:52

Nu paga, tu jau nezini vai viņa 1.5 dīzelis ir diži ņiprāks

msh 22.09.2021 17:41

Četri mīnusu licēji katrs atsevišķi varētu pastāstīt vai viņu mašīnās ir rādītāji eļļas spiedienam, temperatūrai, borta spriegumam un, ja turbiķis, ieplūdes spiedienam - vienalga vai pieskrūvēti pie statnes apšuvuma vai paneļa ar samoreziem vai ražotāja kaut kur ielikti - uzskatāms piemērs atribūtiem bez kuriem var iztikt, bet kuri ir noderīgāki nekā vismaz puse Māra nosaukto grabuļu.

msh 22.09.2021 17:37

Nu un priekš kam tur to verķi vajag? Tur pat multimetru īsti nevajag - ja pārstāj darboties, tad maina baterijas. Ja akurāt gribas iepist kapeiku ierīcei kur baterijas ir vairākas, tad ar multimetru izmēra spriegumu baterijām un nomaina tās, kam spriegums tālu no nominālā.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti