iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 22.09.2021 12:30

Tā ir nevis nabadzība bet veselais saprāts. Nu pasaki - NAHUJ vajag speciālu ierīci, par veselām 60 eirām, ar kuru var tikai mērīt bateriju atlikumu, ja lietojams multimetrs maksā 10 eiras un pieklājīgs sākot no 30-40? Kādas vēl ierīces, kuru funkcionalitāte ir tajā pašā multimetrā, tu pirksi; beigās nebūs pilns plaukts ar ierīcēm? Priekš grūtgalvīšiem kam pagrūti atcerēties cik volti kādas ķīmijas baterijām ir tukšums un cik puse, pilnīgi noteikti tajā 60 eiru diapazonā sanāk multimetrs kam ir šāda funkcionalitāte jau iekšā - es vienkārši neesmu skatījies, jo man tāda funkcionalitāte ir tik vajadzīga kā zaķim stopsignāls.

Šī ierīce ir kliedzošs patērētāju sabiedrības pārmērības piemērs - kaut kāda gandrīz bezjēdzīga figņa ko noteikti vismaz puse pircēju marinē uz plaukta līdz beidzot izmet miskastē.

msh 22.09.2021 12:23

Es kaut kā parasti bez bleķa redzu arī ķeskas - vienmēr uz ceļa ir sabraukts kaķis vai lapsa.

msh 21.09.2021 23:20

Bik zem simts štukām.

Tas būtu neadekvāti daudz ja es joprojām brauktu ar pliku 1.3 karburatornieku - bet tā kā no sākotnējās mašīnas ir palikusi tikai gandrīz visa virsbūve, lielākā daļa virsbūves daļu, kāda puse stiklu un daļa salona apšuvumu, pārējajam nomainoties vismaz vienu reizi, tad viss ir atbilstoši.

msh 21.09.2021 20:45

Tu man liekas ka sajauci "ticīgie" ar "saprātīgie". Ja tu būtu saprātīgs tad būtu pamanījis ka par kovida apkarošanu valdībai pa lielam diezgan pie dirsas.

msh 21.09.2021 20:42

"Neesmu redzējis, ka kāds vakcinētais pārgrieztām acīm kaut ko censtos pierādīt, ka jāvakcinējas obligāti. "

MUHAHAHĀ!! Kā bradypusis teica - viņu ir kaudzēm, sākot ar sevi pašu. Tavai slimībai ir divas formas - tu slimo ar agresīvo formu. Mazāk agresīvā forma ir saucama par "pošlepnumu", jeb kā jums patiktos to saukt - "vakcīīīnlepnumu"; forma kādā es to pieredzu - it kā jēdzīgi, pazīstami cilvēki purnagrāmatā dalās ar domugraudiem, kuru zemteksts ir "kas nepotējas ir lohi"; protams skaidrs ka attiecīgais indivīds ir sapotējies [vaxxxcinējies], savādāk tādu sviestu nestumtu.

msh 21.09.2021 17:56

No aptuvenā apraksta, bez bildes, nevar saprast par ko ir runa - flevobike, pitonu, kaut ko vēl eksotiskāku, vai kaut kādu parastu gulošo divriteni.

Abet par to pēdējo teikumu - pitonam rausta - bet tur ir divas nianses. Pirmkārt, iedomātai līnijai kas izvilkta starp braucēja gurnu locītavām jākrusto stūres ass, ja tās neatrodas vienā plaknē, tad mīšanās sāk stūrēt, un jo tālāk šīs līnijas atrodas viena no otras, jo vairāk. Otrkārt - kā jau minēju augstāk, treniņa jautājums - agrāk man lielākā slodzē un/vai lielākos apgriezienos bija jātur stūre ciet, lai tā nesāktu staigāt, un tāpat tas vairāk vai mazāk notika - tagad tas efekts ir stipri samazinājies, domāju ka ar laiku samazināsies vēl vairāk - vienkārši ar laiku iestrādājas refleksi. Man šobrīd nobraukums ir nepilni 700 km.

msh 21.09.2021 12:10

Mājai ar plakanu jumtu jumts jāuztaisa slīps

msh 20.09.2021 23:57

Te arī paretam kaut kas jāieraksta. Pitona attīstība pēdējajā laikā ir piebremzējusies - Pitons ir ticis pie pagaidu aizmugures tilta krāsojuma, tā nu jau viss kas no metāla un nav ķeblis, ir sudraba krāsā, pie viena tika piemetināti vadu turētāji. Vēl pirms tam tika uztaisīts ķeblim jauns aizmugurējais stiprinājums, no V veida uz \-/ - ķeblis ir jūtami stabilāks - un pie viena rāmim tika ierīkoti vajadžīgie caurumi un vadu izvadi lai tam pa abiem galiem laukā izietu vadi, iekšā būtu taisngriezis un citas barošanas ķēdes detaļas un sānā plastmasas kastītē, uztaisītā no mk2 golfa viduskonsoles kastītes, 5 slēdži apgaismojuma regulācijai. Apgaismojums ir progesējis līdz 2x3w priekšā, 1x3w pagaidu lukturīti kreisā aizmugures riteņa priekšā un 2x1w aizmugurē, pa lukturītim katra aizmugures riteņa aizmugurē; tagad varu atļauties pa tumsu arī vizināties pa šoseju, jo no muguras braucošajiem drīzāk acis izdegs nekā mani nepamanīs - nē, tik traki ka acis degtu ārā nav, bet nu katrs pakaļas lukturītis ir bik spožāks nekā mašīnas 5w gabarīts.

Vēl esmu uzķēris ka man jau sāk iestrādāties stūrēšanas ar kājām refleksi - ja pirms pāris mēnešiem nekoncentrējoties uz ceļu un braucot bez rokām ar kādiem 20 kmph kājas varēja pēkšņi uztaisīt kādu rāvienu uz kādu pusi, tagad tādā ātrumā var mierīgi iedziļināties telefonā un turpināt braukt taisni, bet koncentrējoties uz ceļu, 25 kmph bez rokām liekas pilnīgi patīkams ātrums. Minoties ar pilnu slodzi bez rokām ir stipri samazinājusies stūres staigāšana. Pie tā visa pilnīgi gribas no jauna pamēģināt braukt ar diviem riteņiem - stūrēšana sāk iestrādāties, pietrūkst tikai balansēšana - kaut kad noteikti būs jāpamēģina, tas tak tikai 5 skrūvju + pārskrūvēta ripuļa jautājums.

Fun fact - pagājušonedēļ gadījās braucot uz darbu piedzīvot ka vēja paplestā kombinezona bikšu starā ielido lapsene un divās vietās iedzeļ kājā...

msh 20.09.2021 23:17

...vai arī improvizē. Savajadzējās putekļusūcējam jaunu filtru - aizbraucu uz Depo, tādu neatradu, atradu līdzīgu - mājās uztaisīju attiecīgas formas bleķa gabaliņu kurš ieāķējas vecā filtra vietā un notur jauno filtru vietā, un viss notiek.

Viens no iemesliem kāpēc garāždarbnīcu es uzskatu par absolūtu nepieciešamību.

msh 20.09.2021 23:11

"cashback uzbāžas jebkur" - ja? Kur? Ačgārnās salas jebkurā lielveikalā brīdī kad tu maksājot izvelc karti, kasiere prasa "cashback?" - kaut kā neesmu piedzīvojis Latvijā ka kāds pārdevējs man vēlētos izmaksāt no mana konta naudu. Toties skaidrā nauda mazajiem tirgotājiem/pakalpojumu sniedzējiem gan jūtami patīk.

Nezinu kas kur iet uz priekšu un kur ne, saku ko man teica, neatceros tikai cik bija tā komisijas maksa no summas - 3% tāpat un 2,5% ja maksā tur kaut kādu 70 vai cik tur eiru ikmēneša abonēšanas maksu, vai attiecīgi 2,5% un 2%.

"par skaidras naudas inkasāciju ir jāmaksā papildus nodokļi" - nodokļi, vai vienkārši bankām neadekvātas summas? Jā, tajā pašā ačgārnajā salā bija kaut kādi automāti kuros varēja sabērt sīceni - nu neskaitot, protams, pašapkalpošanās kases [laikā kad daudz staigājot procesā lasīju sīceni uz ielām man patika Morisonu pašapkalpošanās kases, kur varēja nopirkt lētu šokolādi, izlādēt aparātā no maka visu sīceni, un tad aparāts atdeva atpakaļ lielākus nominālus... ] - kaut kā pie mums vienīgais veids kā burku ar sīceni pārvērst par lielāku nominālu ir tikai bankā, kura ieruba 1,4 vai cik tur centu komisiju par vienu monētu... Šīs pašas banku alkatības dēļ attiecībā uz skaidro naudu manis pieminētajam mazajam uzņēmējam bija īpatnējas attiecības ar dažu Liepājas veikalu augstākām pārdevējām [Maxima, staķiks, varbūt vēl kaut kur], jo viņš tolaik bija arī Liepājas lielākās baptistu draudzes kasieris, un iksvēdienas kolekti viņš pēc saskaitīšanas savāca izlietošanai sava uzņēmuma vajadzībām, attiecīgo summu vēlāk no uzņēmuma konta pārskaitot draudzes kontā - bija interesanti skatīties kā viņš ar sīcenes kaudzi, sakrāmējot katrā kabatā sava nomināla monētas, mēdza iepirkties - varēja just ka tur kaut kādas maximas pārdevēju priekšniece bija vēlīga uz to viņa sīceni...

msh 20.09.2021 19:05

Mhm, daži centi... Man reiz paziņu lokā bija mazais uzņēmējs [pārdeva savu uzņēmumu pirms divarpus gadiem, ja pareizi atceros, un gāja bojā pirms pusotra], kurš par šito tēmu mēdza pieminēt - komisijas maksa par darījumu + 2,5% no summas, ja pareizi atceros. Labi izskaidro kāpēc ačgārnajā salā lielveikalā maksājot ar karti pārdevēja uzbāžas ar cashback, kamēr pie mums tāda opcija nepastāv.

msh 20.09.2021 19:02

Zemesgramata rakstīja:

spainis rakstīja: Tev līdzīgi kā msh, šis brauc ar, viņaprāt, autobūves etalonu un ar nezin ko tā mk2 vietā ņemt. Principā nekā neesot.

Tā noteikti nav. MSH brauc ar tabureti un ir iegrūdis tajā tik daudz naudas, un laika, ka pašam kauns to atzīt. Tāpēc cenšas te aizstāvēt mkII kā tik spēj.

Es vienkārši saprotu, ka cenu kategorijā - 2000€ tiešām nekā nav.

Par ko man jākaunas? Es vienīgi varētu kaunēties par pēdējā gada slinkumu golfam kaut ko darīt - jo vajadzētu šo to sametināt un nokrāsot, šo to samainīt, bet pēdējos pāris gadus es pa lielam tikai braucu un neko nedaru, Es neesmu "iegrūdis naudu un laiku" - tāpat kā jebkurai citai manā īpašumā esošai lietai, arī pret mašīnu, ko es taisos lietot, man ir prasības un mērķi - attiecīgi nauda un darbs tiek virzīti šo mērķu sasniegšanai. Lai kaunas tās žīda dvēseles kas mašīnu nopirkušas, skaita katru kapeiku - nē, nevis grāmatvedības nolūkos, bet ieseksošanas nolūkos - un gala rezultātā apdala sevi.

Cik man golfs ir izmaksājis sešu gadu laikā? Nezinu - dažas štukas noteikti - tāpat daudz lētāk par lētāko dacīti, un daudz foršāka braukšana.

msh 20.09.2021 18:54

darklight rakstīja: Ar ļoti vecām mašīnām gan var sākties citas problēmas. Pirms neilga laika biju liecinieks situācijai, kad vienam 90-to sākuma VAGam (vot neatceros tagad precīzi kādam) vajadzēja vienu primitīvu devēju. Un skuju - nevienā veikalā tāds nebija nopērkams. Detaļa eksistē, bet nopērkama nekur nav. Nezinu, kā cilvēks to beigās atrisināja.

Devēji būtu mazākās problēmas, tur gandrīz vienmēr var kaut ko improvizēt. Tas kas ir problēma ir virsbūves daļas, atsevišķas dilstošās daļas un modeļa specifiskās daļas. Es, teiksim, neatteiktos no nesapuvušas aizmugurējā bufera sijas - viena ceļama man kaut kur mētājas, šrotos pamatā ir tāda kā manējā [es nebrīnīšos ja kādā jaukā dienā aizmugures buferis, plastmasas daļa, nokritīs... ], jaunas detaļas laikam pat aftermarkets neštancē - lai arī vispār aftermarketa virsbūves daļu ziņā mk2 ir vienkārši fantastika. Vai arī - amartu izvēle ir diezgan ierobežota, tas nekas ka tos pašus amartus izmanto arī mk3 - vienīgie "civilie" gāzenieki kas ir palikuši ir B4 bilstieņi, savādāk vai nu eļļa, vai športa amarti.

msh 20.09.2021 18:47

Gan jau atlaide kas satur iztrūkstošu bankas komisijas maksu, balstoties uz vidējā gāzes balona izmēru.

msh 20.09.2021 12:53

Tāpēc ka tā ir Latvija kur tev ir uzspiests apmaksāt lielāku atkritumu izvešanas apjomu kā spēj piepildīt, dēļ kā varētu no tās Lietuvas vēl speciāli atvest atkritumus ko izmest miskastē lai vismaz izvedot konteineru, kur tāpat samaksāts par pilnu, tiktu arī aizvests pilns.

Bet vispār pudeles noteikti tiek uz to Lietuvu vestas, un pat nevis vienkārši atpakaļ, bet eksportā...

msh 19.09.2021 10:37

Es jau netaisos vadoties pēc wikipēdijas motoru remontēt...

Nu, kas tur ir tāds tajā patēriņā? Kaut kāds B4 audī ar primitīvu 1.9 TDI spēj to pašu, ja ne labāk.

Man patīk tavs apraksts par tavu pieredzi - tu ar savu rīcību apliecini - tu brauc ar sūdiem, un tu pats to apzinies Kāpēc tās labās mašīnas ir jāmaina, ja drīkst zināt? Par remontiem - redzi, ir tāda tehnoloģija, saucas common rail - jā, tā pati, ko izmanto arī VAG jaunākos dīzeļos - kur parasti ir pēc principa "iepriekšējais īpašnieks lējis sūdīgu degvielu, jaunais īpašnieks maina sprauslas un virzuļus". Protams, es noprotu kur ir tā starpība - ar kaut kādu trīslitrīgu tuaregu vai A6 uzgriež smukas kilometrāžas un tad, ar atkruķītu spidometru pārdod - kamēr tu nopērc kādas sievietes vai pensionāra klabinātu franču vai itāļu mēslu, paļurkā dažus gadus un tad laicīgi kraties vaļā, un tad stāsti cik labi kalpo. Ā, vēl viena diezgan tipiska CR problēma, parasti gadās 5-10 gadus vecām mašīnām - augstspiediena sūknis piedirš sistēmu ar skaidām, attiecīgi kaut kādam četru cilindru motoram pēc dīlera programmas remonts ap 2 pakām, ieekonomējot izdodas ierakstīties vienā pakā.

Kas tas par zvēru - 2.3 turbobenzīns? Jā, vecais 20vt tika radīts priekš B grupas, bet vēlāk tas nodzīvoja vairāk kā desmit gadus ielas mašīnās. Es tevi apbēdināšu - galvas dizains, cik man zināms, tur ir nošpikots no 16v golfa, tik ar izmaiņām kas vajadzīgas lielākai jaudai [papildus špiļkas izplūdniekam un dzesei viena flanča vietā "kolektors"], kamēr apakša tipisks VAG dzelzis ko ražoja no septiņdesmito gadu vidus - 2.3 10v atmosfērai apakša no 2.2 turbiķa atšķiras tikai ar 1,5 mm resnākiem un savādākiem virzuļiem, savādāk tas pats bloks un tā pati kloķene, vēl vecākiem motoriem ir izmaiņas mazās niansēs - blokam viens eļļas kanāls atšķiras, kloķenei klaņu šāļu izmēri.

msh 19.09.2021 1:08

Nu tāpēc es saku - ja atrodas mājā, nevis no mājas noizolētā pagrabā vai nojumē.

Un nelieto terminu "klasiskā malkas apkure"; tehnoloģijas nestāv uz vietas, malku var kurināt arī neklasiski, bet tāpat mājā. Teiksim, pazīstamam čalim nekurienes vidū ir moderni aprīkota māja, apkure - leišu malkas katls, kurš ar vienu lādiņu kuras 8 stundas, un bēniņos tonna ūdens.

msh 19.09.2021 1:01

Kāpēc ķeblis no ārpuses jāregulē? Šaurā spraugā es parasti ieslīdu, ar labo kāju pa priekšu - ja ķeblis pārāk tuvu, varētu būt sūdīgāk... Bet durvju atvēršanas platums ir atkarīgs no pieejamās vietas - pseidodžipi diezgan bieži mēdz būt ārēji lielāki, līdz ar to - platāki.

Kāda mārrutka pēc tev jābrauc ar atmosfērisku dīzeli? Nu tu vienkārši visu laiku dziedi - dīzelis, dīzelis, bet realitātē tu priecājies nevis par lietām kas rodas dēļ tā ka motorā zem lielāka spiediena sadeg grūti degoša degviela, bet tām kas rodas tāpēc ka motoram sānā pieskrūvēta turbīna Labi, es bišķi nepareizi izteicos par to uzsākšanu; neesmu nekad ar tādu jokainu metodi mēģinājis uzsākt - bet ir pilnīgi saprotams kāpēc dīzeļiem ir tik agresīva brīvgaitas noturēšana - jo atšķirībā no benzīnnieka, dīzelis nav "piedodošs"; neveiksmīgas rīcības ar sajūgu rezultējas nevis uz brīdi nokritušos apgriezienos, bet noslāpušā motorā - nevaru nekādīgi aizmirst reizi kad aizņemoties busu, īpašniekam blakus stāvot to trīs reizes nopampināju, jo pedāļus spiedu tieši tāpat kā 10 minūtes atpakaļ golfam, bet busam sajūgs radās ņemošs citā punktā...

Cilvēks kurš ar dīzeli var izdomāt pilsētā dudināt sestajā robā pilnīgi noteikti ar tomātu arī var dudināt zemos apgriezienos. Kad man gadās apsēsties pie mašīnas ar tomātu stūres, ja tas ir benzīnnieks, tur kādas 4 štukas pulkstenī tiek izprovocētas vienkārši pierasti piespiežot pedāli. Un C5 2.5 tomātam ir pilnīgi normāli, ja tu vēlies paātrināties, to motoru iegriezt līdz 3 štukām jau kikdauņa laikā.

msh 19.09.2021 0:46

"Kamonreilis patstāvīgā augstspiedina rampa un līdz 7 iešpricēm vienā darba taktī tavam prātam ir neaptverams, neuztverams un neizskaidrojams fakts" - neaptverams? Tu kaut ko esi sajaucis - es atslodzei ļoti daudz lasu wikipēdiju [anglisko, protams], un ļoti daudz par tehnoloģijām, un es to visu ļoti labi zinu - es vienkārši tevis nosaukto tehnoloģiju klasificēju kā "dārgi sūdi". Jā, protams, ir riktīgi kruta ja braucot ar pāris pakas vērtu Maksti, degvielas sistēmas sakārtošanai ir jānoloka otra mašīnas vērtība [nevis pārsimts eiras], jo, lūk, sprauslas spēj iesmidzināt septiņas reizes darba takts laikā - tas nekas ka nekāda praktiskā labuma [lasīt - mazāka degvielas patēriņa] no tā nav. Bet ja pēc tā, kam dod priekšroku, jāvērtē kuros gados aizķēries, tad es esmu aizķēries sešdesmitajos - es dodu priekšroku netiešās benzīna iesmidzes sprauslām - atveras vienreiz motora darba ciklā, kalpo nenosakāmu, bet ļoti ilgu laiku - spriežot pēc tā ka neviens viņas nemaina arī trīsdesmitgadīgiem motoriem. Vai arī no otras puses - nulltajos, ar ceturtās paaudzes gāzes sprauslām - kurām cenas/veiktspējas attiecība noteikti ir daudz labāka kā CR sprauslām un varbūt bik sliktāka kā mehāniskā sūkņa sprauslām.

350 nm pie 1750 rpm? Trīsdesmitgadīgs 2.2 20v audī turbiķis tādu ņūtonu daudzumu dabon bik augstāk, pie 2k, bez kosmosa tehnoloģijām, un notur to griezes momentu [lasīt - cilindru pildījumu] līdz 5,5k - neaptverami, vai ne?

msh 19.09.2021 0:36

Kāpēc vajag braukt uz 1k rpm? Nu, paprasi kaut vai bradypusim - viņam, cik saprotu, tā ir norma. Man - nu redzi, tu, iespējams neesi pamanījis, bet ir tāda lieta ko sauc par pilsētām, un tajās ir tāda īpatnēja satiksme - te ātrāka, te lēnāka, krustojumi, ātruma ierobežojumi, pagriezieni, gājēju pārejas utt. Bet acīmredzot, lai arī tu brauc ar to "normālo dīzeli", bet kaut kā tomēr šis apakšās neiet, ko?

Aizrādījums vietā, bet apgalvojums "tu neesi ar normālu dīzeli braucis", protams, ir tukša diršana - es šaubos ka desmitgadīga četru katlu kuļmašīna vulgaris būs elastīgāka kaut vai par čipsotu T5 "vājo" 2.5 ar kādu ir sanācis pabraukāties - vidējos apgriezienos iet normāli [jo motorā iepūš 1,5 bārus], bet nevarētu teikt ka gribētos to motoru apakšās darbināt. Bet nu protams, ja kāds nečurā aiz sajūsmas biksēs par dīzeli "jo viņš tak tik patīkami klab un kad iegriež, tad pat kaut cik arī iet!", tātad viņš "nav braucis ar normālu dīzeli".

msh 19.09.2021 0:11

"Lielākajam vairumam nav krāsns"? Dzīvokļos lielākajam vairumam, jā, nav krāsns - abet cik liels procents privātmāju ir pieslēgts pie centrālapkures?

msh 18.09.2021 22:37

Šis ir labs prikols - diez viņi paši tam sūdam ko saka arī tic? Vairāk mandātu jau nu toč nebūs, būs labi ja izdosies saglabāt esošos, uz propagandai noticējušu pensionāru rēķina. Jaunatne viņiem nespīd - tā vai nu ir pārkomunizēta un skries pakaļ PARistiem vai progresīvajiem, vai arī ir ar galvu domājoša, un līdz ar to jenotībai atkal slīd garām.

msh 18.09.2021 15:55

Nē, tur nekā laba nav, ko parāda jau tā verķa mērķauditorija - stulbi patērētāji. Par to naudu var nopirkt labu testeri - "multimetru", ar kuru tu varēsi mērīt viskautko, nevis tikai to, cik baterijas ir tukšas - ļoti iespējams ka tam testerim pat būs tāds bateriju mērīšanas režīms, bet ja nebūs - sameklēsi internetā attiecīgo bateriju ietilpības atlikumu pret spriegumu.

msh 18.09.2021 15:48

Man nē, tev - lai no neelastīgā un turbīnu švakāk par benzīnnieku iegriezt spējīgā dīzeļa izspiestu kaut kādu elastību - un varētu iestumt to 2,4 litru piecu katlu turbodīzeli tik lielā kastē.

Tu esi tikko izdomājis jaunu terminu - agresīvs paātrinājums Es vienīgi baidos ka tas tavs Dē Pieci uz kaut ko tādu nav spējīgs, tikai uz "raitu paātrinājumu", vai "jestru paātrinājumu" - lai paātrinājumu varētu mēģināt saukt par "agresīvu", tur vajadzētu būt kam tādam, kas piesaista apkārtesošo uzmanību - nu, teiksim, brīdī kad motors ieiet pilnā pūtienā, kaucošas riepas, jo saķere par maz pieejamajam griezes momentam, un varbūt vēl skaļš trobelis no taisnās izpūtēja trubas, kopā ar melnu dūmu mākoni - ir tev tur šitie? Un vispār diezgan komiski dzirdēt no tādas mašīnas īpašnieka ka pilna motora griezes momenta izmantošana būšot agresīva braukšana un tāpēc tā nedrīkst darīt - runa tak ir par 1,9 tonnas smagu suņubūdu kurā esošais turbodīzelis spēj attīstīt 440 nm - tas ir apmēram tas pats, kas iekš mk2 golfa ielikts 110 zs/239 nm 1.9 TDI - tādu braucēji gan nebaidās izmantot pilnu pūtienu pilsētā...

msh 18.09.2021 15:36

Es vispār teicu par turbīnu. Laikam esi palaidis garām no kā sastāv mūsdienīgs dīzelis - puse no lietām ir visādi viegli mirstoši mēsli kuri paģēr lietot krutas eļļas, ja ne, kirdik. Bišķi ir starpība pret vecu kluci ar vienu sadaleni kas piedzīta ar zobsiksnu, 8 vārstiem un elektroniski kontrolētu sūkni.

Kā jau mēs noskaidrojām, ar lūžņiem man šausmīgi reti sanāk braukt, jo tos vecos dīzeļus līdz tādam stāvoklim dabūt māk tikai deklasēti elementi un hroniski kapeikpisēji, atšķirībā no jaunajiem. Tiem deviņdesmito gadu dīzeļiem, kam ir WG turbīnas, tur, jā, pūtiens nāk pie 2k, ja vien nav čipsis - tiem kam ir VNT, nevarētu teikt ka sanāk diži labāk, tur vienīgi pūtiens sākas maigāk.

Par eksperimentu, davai, tikai - lai nebūtu pirksta salīdzinājums ar krānu, lai tad motoru atšķirība ir degvielā - tātad, 1.9 SDI vai 2.0 SDI Jeb tu gribēji salīdzināt atmosfēru ar turbiķi?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti