Tieši tā, sviestā. Tomāts, iespējams, rada tādu sajūtu ka tur sākumā pat kaut kas ir - ar mešalku - nu, es neesmu tāds sadists lai vai nu ar pirmo robu ar pedāli grīdā zāģētu līdz kādām 3 štukām, vai arī izveiktu starta kontroli - ar pirmo es izkustos [arī ar benzīnnieku, ja vien nav īpašu iemeslu griezt tālāk], ar dīzeli otrais tālāk ir - sēdi, pedālis grīdā, domā "gaidām, gaidām, tūlīt būs, tūlīt būs, o, aizgāja!". Par turbomotora fantastisko griezes momentu pirmajā robā vari nestāstīt - man ir sanācis iedziļināties kā turbo benzīnnieks iegriež turbīnu dažādos robos [gan augstākos par pirmo]; man nav ilūziju par to kā tas notiek turbo dīzelim...
Par robiem - tu laikam neesi pamanījis ka tieši par to es arī besos
Vieglajai mašīnai robi ir jāpārslēdz kā vieglajai mašīnai, busam kā busam, traktoram kā traktoram - ja es sēžu vieglajā mašīnā bet man jāpiemēro busa robu pārslēgšanas stratēģija es, maigi izsakoties, esmu neapmierināts. Vēl mani savulaik turbodīzelis atrunāja no domas par turbo benzīnu, jo diezgan kaitinoši - braucot kā pierasts motors te iet, te neiet - bet nu tad izbraucot ar turbo benzīnu kam pūtiena apogeja iestājas pie 3,5k, es sapratu ka ar tādu gan varētu braukt, jo šis kaitinošais faktors izpaliek - mierīgi braucot tu vienkārši mierīgi brauc, nejauši neieskrienot pūtienā, bet ja vajag jaudu, viens vai divi robi zemāk un tu stiep.
Par tavu līdzjūtību - pateicos, nav vajadzīga - drīzāk man līdzjūtību vajadzētu izteikt tev - tādam B8 gan jau priekš pilnas brauciena baudīšanas vēl tikai pietrūkst striķis un ziepes - kombinācija dīzelis + tomāts jau tā ir diezgan garlaicīga, bet tik jaunā mašīnā noteikti jebkādas brauciena baudīšanas iespējas ir apkarotas līdz galam - jau B6 2.0 TDI ar mešalku likās šausmīgi pelēcīga mašīna.
P.N. Drīksti minēt ar kādu dīzeļmašīnu man patīk izveikt Liepājas braucienus [sanāk vidēji reizi gadā] - priekšā pateikšu ka brauciena laikā sajūtas diezgan diametrāli atšķiras no mana golfa.






















Pilsētas apstākļos vēlme pēc sestā roba - VAU! Kur vēl zemāk - gribēt pilsētas apstākļos lietot autostrādes robu? Jā, tizli ka atlaižot sajūgu bez gāzes motors tikai raustās - vajag kā dīzelim, kur ir "BAMS" un šis noģībst - jā nu protams, rūdīts dīzeļa braucējs attiecīgi slidina sajūgu un tad var uzsākt bez gāzes. Un par to "mazo problēmu" - nesauc pirkstu par krānu - tu tur priecājies nevis par "dīzeļa griezes spēku", bet par "turbomotora griezes spēku" - pabrauc ar atmosferisku dīzeli un pastāsti cik vareni šis ceļ
Durvju sprauga jāizmanto zemam piesēdienam - jocīgi - man likās ka ir darīšana ar golfa klases hečbeku, jeb tu nemāki ķebli noregulēt? Un tu piemirsi ka durvis bija atvērtas plašāk nekā ar pseidodžipu...
Par zāģēšanu kaut ko sajauci, tas variants ir ideāls priekš tevis un daudziem citiem šī foruma lietotājiem - tādas nekontrolētas zāģēšanas dēļ es variantu par braukšanu ar tomātu neizskatu jau principā - motoram līdz 4 štukām ir jāuzgriežas tad, ja es to gribu, nevis tad, ja to grib kāds vadības bloks.