![]()
Tas jau nav nogrimis, tas ir izmests krastā. Bet vispār labs apraksts... ![]()
![]()
Tas jau nav nogrimis, tas ir izmests krastā. Bet vispār labs apraksts... ![]()
Rūpnieciski?
Es šaubos ka vispār ir kāds rūpnieciski ražots gulošais velosipēds - ir tikai lielākos apjomos ar TIGu uzmetināti.
Es pieņemu ka viģikā redzamais čalis ir tas, par kuru man šad un tad gadās dzirdēt - es šad un tad no pazīstamiem cilvēkiem dzirdu par vienu leiti kas ar gulošo velosipēdu braukā te kaut kur apkārt, redzēts braucam līdz pat Nīcai un cik var noprast, braukā regulāri.
Ja neesi nekad braucis pa A11, tad paskaties vismaz google street view kā tā šoseja izskatās starp Nīcu un Rucavu - pa lielam sastāvoša no 2-3 kilometru garām taisnēm; tas, kurš to šoseju sešdesmitajos gados plānoja, savu darbu mācēja, cepuri nost [kāda tā šoseja bija, var saprast pēc tā, kādus līkumus tā met robežas otrā pusē, un ja saprot kuri mazie celiņi šosejas malās reiz bija lielceļš] - katrā reizē kur pseidodžipists mani nespēja apdzīt, es bez īpaša iespringuma fūri nokostu.
Par piekari, princips līdzīgs kā ar bembjiem - ne visi bembisti ir atsaldeņi, bet katram atsaldenim ir bembis - prieks ka vismaz kāds pseidodžipists nav sēņotājs, bet droši vien nekļūīšos ja teikšu ka lielākā daļa raustās.
Braucot maršrutā Rīga - Kārsava - Rīga tu piedalies satiksmē ar lielu daudzumu koplietošanas braucēju un takšiem? Jā, tiešām, pastāsti kāds sakars tiem gargabaliem ar koplietošanas braucējiem un taksistiem - es kaut kā lielāku daudzumu taksistu Latvijā redzu tikai Rīgā, vienā pašā Rīgā, nevis uz pierīgas šosejām - par koplietošanas tačkām nemācēšu izteikties, pēdējā gada laikā mans Rīgas apmeklējumu skaits ir stipri sarucis.
Citiem ir mazliet adekvātāki attaisnojumi izpildīties - teiksim, braucot pa kādu nelīdzenāku ceļu mūsdienu lowraiderim attaisnojums lai vilktos var būt bailes noraut buferi vai pārsist karteri - bet kāds būs attaisnojums pseidodžipistam, bez nemācēšanas braukt? Nevarēšana atļauties saremontēt to kasti jo līzings pārāk dārgs, un no tā izrietoša cerība ka liekot piekarei kustēties vairāk, tā ilgāk kalpos?
Būšu neoriģināls - pēdējajos divos teikumos aprakstītas dižās pilsētas specifiskas problēmas, iespējams pat jāsaka - dižās pilsētas centra specifiskas problēmas [zinot kur tu dzīvo] - nu jā, tipiskā piektdienas vakara izbraucienā cauri Liepājai pastāv neliela iespējamība ka kaut kur ieraudzīšu kādu Fiqsy tačku [3 gadījumos no 4 - stāvot kaut kur], un ja maršruts būs atbilstošs, izbraucot cauri visai Liepājai, varbūt ieraudzīšu dažus takšus.
Precīzi - garlaicīga brauciena [kā savādāk nosaukt stūres grozīšanu uz miljons reižu brauktas šosejas?] vidū dažas minūtes jautrības... ![]()
Nebūs - paskatoties wikipēdiju, tā bija opel antara, kur mazākais dīzelis ir 2.0 un mazākais benzīnnieks 2.4. Un es šaubos ka ar modernajiem mikromotoriem tajā situācijā būtu jebkāda problēma apdzīt; es ar savu golfu, kad tajā bija 1.3 karburatornieks un četri pasažieri, mēdzu apdzīt vēl ciešākās situācijās.
Oficiāli kāpēc gan viņiem neprasīt - un Ālandu salās dzīvijošs zviedrs noteikti arī jūtas kā Zviedrijā dzīvojošs, gluži kā Narvā dzīvojošs krievs Krievijā - bet kā ir ar parastajiem somiem, vai tie tāpat metas runāt zviedriski izdzirdot ka viņiem ir darīšana ar zviedru, kā latvieši ar krieviem, jeb vai tomēr parasto somu dēļ tiem somijas zviedriem nākas mācīties somu valodu?
"piegādes serviss pieprasa daudz manuāla darba un daudz vadības darbības" - kā šitas ir jāsaprot? Nē nu ja tu pasūti ēdienu iestādījumā kurš piegādā bez maksas, tad droši vien. Manai iecienītajai Liepājas ēstuvei piegāde gan jau ir par maksu [nav bijusi vēlme izmēģināt], bet viss ar ko atšķiras līdzņemšana no ēšanas uz vietas - viss sakrāmēts nedaudz paviršāk vienreizlietojamajā traukā, jā, tas trauks kaut ko maksā, toties nav jāmazgā trauki...
Vakar gadījās redzēt uzskatāmu piemēru tai dabas parādībai, kur, jo neprestižāks pseidodžips, jo lielāka iespējamība ka braucējs vai nu nemāk braukt, vai baidās braukt. Braucu mierīgi pa šoseju māju virzienā, kruīzā uz ~98, no muguras man piebrauc opeļa pseidodžips ar leišu numuriem, pēc seksuālās pārliecības - simtupiecinieks. Braucējs attiecīgi grib pārkāpt atļauto ātrumu, bet huj, nevar - pretī braucošie brauc ar 500-1000m intervāliem, ar ko ir par maz lai golfu apdzītu. Tā nu šis tur man pie pakaļas dīdījās, te tuvāk, te tālāk, vismaz 5 kilometrus, līdz Pešu taisnē, kura ir kādus pāris kilometrus gara, radās vieta virs kilometra - nu tur tad beidzot šis varēja apdzīt - es tajā brīdī applaudēju, nezinu vai iekšā sēdošie to pamanīja ![]()
Ja tik vien, tad atmetot fordeli un atstājot fofāgena grupu, vari ieciklēties uz mešalku un, varbūt, ar vienu aci, uz to ķebļu apsildi - kruīza kloķis ir diezgan elementāri uzliekams, ķebļu apsilde bik sarežģītāk.
Es zinu ka ~10% no Somijas pamatiedzīvotājiem ir zviedri, un to ka Ālandu salas ir zviedriskas - abet kas tur ir tāds ka viņiem zviedru valoda ir kā otrā valsts valoda? Šaubos ka Somijas zviedri liek mīksto somu valodai, jo, lūk, visi somi ar viņiem runā zviedriski...
Nesapratu to tofika nosaukuma ideju - ķipa pārsteigums ka ĶTR ražo fofāgenus? Fofāgenam ĶTR ir divi kopuzņēmumi kas ražo fofāgenus - un, ja nemaldos, bija arī citi kopuzņēmumi kas ražo citas VAGmobīļu markas - nu un ir vēl bijuši vismaz pāris ķīniešu ražotāji kas ir kādreiz ražojuši kaut kādus brīnumus, izmantojot kaut kur nopirktus fofāgena grupas konveijerus. Pirmais Ķīnā ražotais fofāgens bija mk2 džeta, kuru sāka ražot kaut kādā 1990. gadā un pēc diviem nopietniem feisliftiem pārtrauca ražot pirms nepilniem 10 gadiem. Bet pirmās paaudzes Škoda Superb ir zem škodas brenda ražots un tirgots priekš Ķīnas tirgus izstrādāts pagarināts B5 passāc.
Nepārspīlē par tiem lūžņiem. Būtu valsts kaut kur bik zem Zviedrijas līmeņa.
Paga paga - neaizmirsti ka visur visu laiku tiek stumtas bazņas par "nepieciešamību mainīt paradumus" - patīk brīvdienās braukāt apkārt? Nebraukāsi - nu vai arī pisīsies kā Mendziņš ![]()
Nevis neizbēgamo, bet neiespējamo. Paskaties uz vidējo Latvijas mašīnu un iztēlojies kāda elektrokaste sanāk par to naudu...
Tam asfaltam ir tikai 6 gadi - ar garenšuvēm sāka ņemties pirms kādiem 3 gadiem. To posmu Nīca - Rucava būvēja divas firmas, CTB Nīcas galu, Aizputes ceļinieks Rucavas galu - tā kā es tajā laikā tajā maršrutā daudz braukāju ar velosipēdu, varēju salīdzināt firmu pieejas atšķirības - gala rezultātā ceļinieka posms sanācis izturīgāks bet jūtami nelīdzenāks; CTB posmam pormās bedres sāka mesties, ja nemaldos, pirms diviem gadiem un tagad šitie brīnumi arī ir tikai CTB posmā.
Pirmīt biju šokā. Braucu pa A11 Liepājas virzienā, piepeši pusceļā starp Rucavu un Nīcu dzeltenā zīme "50" un "lidojošas šķembas" [vai kā to zīmi sauc] - izrādās ka posmā no [Nīcas] Galapunkta līdz Rudzīšiem ir kādās desmit vietās tajā joslā kas iet Liepājas virzienā, pa visu joslas platumu uztaisīti sektori ar akmentiņiem - citur 2m garš, citur 5m, citur 10m - WTF?! Valsts līmeņa šoseja, ārā daudzpadsmit grādu - asfaltu nevarēja uzliet?!
Nūūū... Es tiešām nebrīnos ka potēšanās fans nesaprot par ko ir runa... Laikam jāpabaksta ar pirkstu, savādāk tev nedaleks - ja jau reiz tas kovids ir tik briesmīgs ka tie desmit nepotētie ir jāizolē, tad nav nekāda iemesla 17 potētajiem neierubīt to pašu pašizolāciju, a to sanāk tā pati divkosība kas citur - nepotētos stingri jākontrolē, kamēr potētie drīkst brīvi izplatīt kovidu.
Dzirdēju atstāstu [noteikti no ziņām] ka, ja nemaldos, Rēzeknē kaut kādā skolā esot normāls farss - 11. klasē 18 potēti, 10 nepotēti, viens potētais atrāvies kovidu - desmit nepotētie automātiski karantīnā, atlikušie 17 potētie var turpināt mācības... ![]()
Vienmērīgā lēnā kustība, vienmērīgi samazinot ātrumu no 90 uz 60 un pēc tam atpakaļ uz 90, un visu laiku vienmērīgi, ar vienmērīgu slodzi... ![]()
Ko tu saki par britu variantu? ![]()
GB12 rakstīja: Kas to lai zina? Pirms pagājušās ziemas arī likās, ka nu nekā vairs nevaram atļauties klapēt ekonomiku ciet. Bet aizklapējām. Un neko, izdzīvojām, un vismaz pagaidām šķiet, ka ekonomika kopumā iet atkal uz augšu. Kas būs ziemā, hz. Problēma jau ir tajā, ka domāšana ilgtermiņā nav ne valdības, ne iedzīvotāju stiprā puse. Bet tas jau nav nekas jauns - to parādīja jau iepriekšējā krīze.
Jā, izdzīvojām? Vai patapinātie miljardi jau ir atdoti?
kasinsh79 rakstīja: Patiesi žēl tos ēdināšanas uzņēmumus, kuriem vasara deva iespēju elpot. Šobrīd terasē - paši saprotam.
Nu, kas ir ar to terasi, pastāstīsi? Pēdejoreiz ārā ēdu vakardien, Liepājā, protams - man mugurā bija plāna kombinezona jaciņa, citiem lielākoties kaut kādas bik biezākas jakas; kaut kāda meiča no tur stāvoša groza ņēma kaut kādus pledus.
Zinot kā ģērbjas velopseidosportisti, jāprasa - kā tad ģērbjas āksti?
Pārējais izklausās pēc pavirši un uz ātru roku uzbūvēta velosipēda - bet nu bez bildēm nekas nav pasakāms.
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
26
Rīt TV un interneta tiešraidē paziņos Latvijas Gada auto 2026 uzvarētājus, atklāti finālistu auto nominācijās (+ VIDEO)
9
To vai sasit disku vai riepu nosaka tas, pa kuru pusi trāpa - ja iekšmala, tad disks līks un riepa dzīva, ja ārmala, tad sasit riepu bet disks dzīvs.