iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 01.09.2021 2:58

Manā gadījumā nebūs - pirms pāris gadiem nācās nopirkt jaunu stiklu, nevienā brīdī nepamanīju samazinātu slotu patēriņu.

msh 31.08.2021 22:50

O, beidzot tas ir noticis - džipists sāk borēt ka priekš retām vajadzībām ikdienā jābrauc ar lielo busu Tajā pašā laikā pārmet man kaut kādu citu mācīšanu. Tik šausmīgi retai vajadzībai kā reģipša palete varētu hoķ smago mašīnu noorganizēt.

Jā, protams ka ar piekabi reizi gadā manevrējot un apdzenot ir drošāk, nekā visu gadu to darīt ar lielo busu...

Apdauzīti māju stūri? Nu jā, braucot ar automātiem aprīkotiem džipiem varbūt tā sanāk ka, situācijā, kur iespējams kontakts nekādīgi nesanāk paripināt ar tik mazu ātrumu lai tos stūrus neapdauzītu...

Niršanas ekipējumam ir domāts jumta grabažnieks, nevis piekabe

Jā, jo tālāk jo skaidrāk - tu jebkuru diskusiju sagrozīsi pilnīgā absurdā lai liktos ka tev taisnība, nu kā šajā gadījumā, kur tu centies pasniegt ka vajag nevis 1-2 reizes gadā golfam piekabināt piekabi vai atstāt pasažiera ķebli mājās [jā, tā rodas 2,5 metru garums], bet golfa vietā braukt ar busu to pāris reižu dēļ.

msh 31.08.2021 22:28

Es laikam varu iedomāties ko tu domā - bet man ir nelaba aizdoma ka slotas kalpo tiem, kas bieži tās lieto - es kaut kā relatīvi bieži dabūnu slotas mainīt...

msh 31.08.2021 18:38

Mana, un visdrīzāk jebkura golfa iekšējais garums ir 2,5 metri - iekšā var arī iebāzt kādu plīti, veļasmašīnu - paliks diezgan maz lietu ko vidējajam cilvēkam var vajadzēt reizēm vest kas iekšā neielien.

Jā, piekabe ierobežo ātrumu - ja tā ir tik smagi piekrauta ka sāk nesmuki uzvesties - ja tu domāji to ka atļautais ātrums -10 kmph, tad to īpaši neviens neievēro. Par "milzīgo vēja pretestību" sasmējos - jā, es to neesmu pamanījis, jo man ir ķieģeļa formas golfs, mašīna kuras aizvējā zubris vai cita mazā piekabe precīzi ierakstās un degvielas patēriņā, vismaz kamēr tukša, neatspoguļojas nekādīgi - jā, ar manu audī - nelielu sedanu kurš varētu būt viens no aerodinamiskākajiem audī modeļiem, tā lieta bija pavisam savādāka - tur 2.3 kvatrai tukšs zubris piesvieda kādu litru patēriņa uz šosejas. Tavi bobiki noteikti aizvējo vēl jūtami lielākas piekabes nekā mans golfs

Jā, protams, piekabe traucē tikai pilsētā - es daudz drošāk stumjos uz atpakaļ, grozoties, ar piekabi nekā ar vienu pašu golfu paralēli novietojos - jo piekabei nekas nenotiks ja to ar niecīgu ātrumu iestums kaut kādā objektā kas nav mašīna, bet ja es ar niecīgu ātrumu iestumšos aizmugurē stāvošajā, tam droši vien numurā radīsies bukte... Nevarētu arī teikt ka būtu īpašas problēmas ar mazo piekabi atmuguriski izstumdīties - ar ko lielāku bik jautrāk, bet arī īsti nekā traka.

msh 31.08.2021 18:01

Es jau nu teiktu ka vienīgais ko parasta mazā piekabe ierobežo, un arī ne ārkārtīgi - spēju nolikt mašīnu kaut kur pilsētā, jo mašīnai pēkšņi vajag specifisku vietu kur to nolikt. Un protams ka tas nav regulāri lietojams risinājums - bet daudz labāks nekā mašīna, kurā var salikt to ko piekabē, un ar kuru jābrauc visu laiku - jo mašīna kurā var salikt to, ko es vedu ar piekabi, gan ārkārtīgi ierobežo manevrētspēju visos līmeņos - jo tas ir lielais buss...

Piekabei vēl piemirsi nepieciešamību iziet TA.

msh 31.08.2021 17:53

Ja tāds ir uzstādījums tad jumta grabažnieks ir praktiskāks risinājums.

msh 31.08.2021 12:58

Kaut kā nevaru iedomāties kur tu saskati kaut kādu īpašu liepājnieku nesteidzību - vienīgais kas Rīgā ir tāds kas nav Liepājā ir tā dabas parādība ko Rīgā var novērot uz salinieka, kur liela daļa kā no ķēdes norāvušies mauc uz +20 - +25 - patiešām, Liepājā augstākais masveida ātruma pārsniegums ir ap +15, ko reizēm sanāk novērot uz brīvībenes.

Ja 2,5 litrus mazam dīzelim tādas lielas kastes vilkšana ir "griešanās bez slodzes", tad laikam te vairs nav ko komentēt...

msh 31.08.2021 12:53

Man nav ne jausmas kāds tehniskais risinājums ir izmantots tam japāņu brīnumam, bet noteikti ka pie vainas ir kaut kas no plastmasas un dilstošs. Man golfā 020-tās kārbas stiepņu kulise, kas padilusi uzvedas nejauki un prasa īpašas iemaņas, karstā laikā mēdza piedevām palikt neprognozējama - pāreja uz gultņiem un normāliem lodveida savienojumiem to visu novērsa...

msh 31.08.2021 12:35

Tur nav nekas īpašs jāatzīst - pēdējos 20 gadus dirsā iet visa autobūve, ne tikai vācu - daļēji peļņas kāres dēļ, daļēji pseido eko prasību dēļ, daļēji nepieciešamības konkurēt ar lētiem āzijas brīnumiem. Ja es alktu pēc šī gadsimta mašīnas, es kā reiz uztrauktos par lietām, kuras ir problemātiskas kā vāciešiem, tā taviem makaronu un varžu ēdāju brīnumiem - EGRi, DPFi, katalizatori, sprauslas, rūsa, dārgi un anāli risinājumi utt. Motori un viss pārējais ir lietojams - jā, protams, vācieši izdomā jaunus risinājumus, nevis kā lētās desas ražotāji, moka visādus aizvēsturiskus dzelžus - bet tavas problēmas, "vācieti pēc divām dienām būtu jāvelk uz servisu", rodas vai nu dēļ tā ka tu to nopērc tādā pat cenu kategorijā kā varžu/makaronu ēdāju brīnumu, vai arī izdomā motorā ieliet "dīzeļa ekonomijas" tipa pussintētiku, nevis eļļu, ko ražotājs paredzējis. Man nav pat tālu jāskatās kā kalpo ~15 gadus veci, relatīvi problemātiski vācu motori ar lielākiem noskrējieniem, tik jāpaskatās uz kaimiņiem - atšķirībā no tevis, kam ar maksti gadā nobraukt 60k ir liels sasniegums [nu es domāju gan], viņi gadā nobrauc kaut kur divtik, vienīgi jautājums ar ko; kad viņiem bija buss un vieglā mašīna, tad tā kilometrāža dalījās uz abiem, tagad laikam pamatā sanāk uz T5 2.5. Neko, viss kalpo normāli - reizēm kaut kas mazs vai viduvējs jāsamaina, bet ko var gribēt no vismaz pusmiljonu noskrējušiem motoriem.

Murgojums "tavs velosipēds ir kā vācu auto" ir pilnīgi ne pa ķeksi, tie +5% ir tipiski japāņu mašīnu izstrādājumiem - vāciešiem nav šādu spēju, precīzi aprēķināt mezglu izturību [un arī manam ričukam izjūk sūdīgi metinājumi, nevis lokās trubas] - tas kas jūk, tas ir vienkārši neadekvāts, un tam nav nekāda sakara ar slodzi vai jaudu, uzskatāms piemērs - pēdējo 20 gadu VAG dīzeļiem mēdz būt problēmas ar gāzu sadales mehānismu; kāds sakars gāzu sadales mehānismam ar motora slodzi? Un arī tur lielākoties galvenā problēma ir lieli noskrējieni un neadekvātas eļļas kas lietotas pirms tam - 2.5 V6 TDI puse no problēmas bija tādi "taaneko", kas pirms tam bija pieraduši AELī liet 10w40, a te, hujaks, motorā jālej ražotāja norādītajam standartam atbilstoša eļļa...

Alumīnija motori - kas ir ar tiem un kas tur tik īpašs? Nu labi, es pieņemu ka tu esi pieradis pie moskviča motoriem, ar alumīnija bloku un čaulām - tavai zināšanai alumīnija bloki bez čaulām ir kaut kas diezgan vecs - tehnoloģiju izstrādāja amerikāņi septiņdesmitajos, priekš Chevrolet Vega nemotora. Man galvenais iebildums pret tiem alumīnija motoriem ir tas ka to alumīniju izmanto tur, kur varētu iztikt ar ko prastāku - nu nah tur kaut kādam 1.6 nemotoram alumīnija bloku... Tajā pašā laikā 4.2 - zajebis, viegls, kompakts motors, kur astoņi katli sver mazāk kā pieci katli ar čuguna bloku. Ak jā - jaunajos audī V8 kā reiz galvenā problēma atkal ir gāzu sadales mehānisms, ne jau alumīnija bloks...

Kāpēc modernie audī un behas braucot pāri sliedēm samazina ātrumu? Ja neesi pamanījis, mūsdienu mode ir lieli zirga ratu riteņi, uz kuru tiecas 99% mūsdienu audī un behu braucēji

VW nebūs mešalka lai veikli iesmērētu pircējiem dārgāku kārbu. Audī ar kvatru šito gājienu izveica kādus piecus gadus atpakaļ - gribi kvatru, pērc tomātu, gribi mešalku - nāksies samierināties ar divriteni.

Visbeidzot, ar 500 zs audī es nebiju domājis tādus, kuri tādi ir no fabrīķa, bet tādus, kur tā jauda ir radusies sākotnējo motoru forsējot vismaz 2x. Tātad, kur ir alfu fani ar vīlētām alfām? Esmu lasījis wikipēdijā alfas vēsturi, kādreiz šie ražoja šo to interesnatu - kur ir? Da nekur nav, visi tie kas fano, ir tādi kā tu - kas fano par iespēju pa lēto nopirkt kādas sievietes vai pensionāra brauktu mašīnu un tad pontot ka maza noskrējiena mašīna kalpo labāk nekā par tādu pašu naudu nopirkts līdz kliņķim nopists vācietis.

msh 31.08.2021 0:20

Nu, tās spazmas var sanākt arī bez braukšanas ar visādiem itāļu brīnumiem - ir gadījies sēžot audī pie stūres piedzīvot šķērmu sajūtu vēderā - a tu man parādi alfu ar 500 zirgiem zem haubes...

msh 30.08.2021 23:10

Idejiski grūtumam aukstā laikā būtu jānāk no kārbas, bet karstā laikā no kulises.

msh 30.08.2021 18:23

Jā, tur kaut kur vietām arī bija tāds skats.

msh 30.08.2021 18:03

Pusotra josla? Tas ir daudz. Pirms pāris gadiem sanāca no Aizkraukles caur Neretu braukt uz Anīkščiem - tur otrā robežas pusē radās šitāds ceļš; pieraduma trūkuma dēļ bija tīri neomulīgi pa to braukt...

msh 30.08.2021 18:01

Nu bet elementāri - bars ar rīdzeniekiem saklūp kādā mazākā pilsētā, un kopā ar sevi aizved Rīgas problēmas. Ļauj es minēšu - Liepājā tu pamatā ierodies kopā ar žurku skrējienu piektdienas vakaros uz kādiem lielakiem pasācieniem Jā, Liepājā ir tik ļauni ka vienīgais iemesls kāpēc es centra šaurajās ieliņās golfu otrajā robā negriežu līdz ierobežotājam ir apziņa ka skaļi rēcošs golfs noteikti piesaistītu cepistu, ja tādi patrāpītos, uzmanību, un par ~100 kmph apdzīvotā vietā pienāktos smuks sodiņš - tāpēc parasti es aprobežojos ar to ka otrajā ar pedāli grīdā tiek uzgriezts līdz 60, retāk 70, un tad iemests ceturtajā + vēl izvēlos līkumaināku maršrutu - bez šaubām, ja kādam gribas, var arī spīdzināt savu motoru tevis nosauktajā diapazonā

msh 28.08.2021 22:47

Diez vai "jūs" lieliski saprotat. Bet nu, tā kā tu uzprasījies, tad dabūsi.

1) Radiators. Mašīna ir otrais golfs, ar relatīvi zemu radiatoru; tāds radiatora augstums no vēl sastopamām mašīnām vēl nāca tikai B3 pastētei, corrado un seat toledo. BET motortelpas saturs par 95% ir trešais golfs - un trešā golfa apkare, brīdī kad iestajas kondišs, paģēr radiatora izvadus kreisajā pusē, nevis kā astoņdesmito gadu mašīnām, labajā - esošā radiatora apakšējais izvads atrodas tur, kur atrastos kompresors, ja es to ieliktu. Tātad vajag citu radiatoru, pietiekami zemu un ar izvadiem otrā pusē - gatavu radiatoru praktiski nav, jo mašīnas kam bija tik zems radiators bet izvadi kreisajā pusē saražoja maz - corrado un toledo - tā nu normālais aftermarkets ir praktiski izzudis, ir kaut kādi īpatnējie varianti rietumos, internetā, sākot ar 100 eirām, vai arī jābūvē no nulles, kas maksā laikam vairākus simtus.

2) Neesmu pētījis, bet pieņemu ka varētu būt problēmas dabūt galus trubām, kuras nāktos uzbūvēt no nulles

3) Tā kā kompresora vecums ir attiecīgs, pastāv varbūtība ka nāktos tajā ielīst, tātad - čakarēšanās ar virpotāju lai uzvirpo specinstrumentus un čakarēšanās sūtot detaļas no internetiem

4) Ja jau kondišs, tātad man ir arī jāapgādājas ar aprīkojumu, lai es vajadzības gadījumā varētu izsūkt to sistēmu tukšu un iepumpēt atpakaļ...

Pretējā svaru kausā ir nepieciešamība - kura ir maza - kā jau esmu teicis, līdz āra temperatūrai ap ~27 grādiem braucot ar aizvērtiem logiem jāsvīst nav - pa dižās pilsētas korķiem nestumdos un pamatā zāģēju pa šoseju.

Nu, pietiks? Ja neskaita augstspiediena sistēmu, viss pārējais ir ielikts, tajā skaitā lietas, kurām jēga ir tikai tad, ja ir kondišs - teiksim, man motortelpā pāris vietās karājas kondiša specifiskie vadi un ir ieviests mk3 golfa ventilatora vadības bloks, bez kura, ja nav kondišs, var ļoti labi iztikt...

msh 28.08.2021 22:16

Jā, tu droši vien esi citā dimensijā - tu laikam biji tas trešās paaudzes espace fans, un tā kaste, ar savu rāmi un stiklašķiedras virsbūvi tiešām ir citā dimensijā.

msh 28.08.2021 13:06

Nekad neesmu teicis ka golfam būtu liels grabažnieks, un tas viss pa lielam ir oponēšana džipistam kurš visu laiku stāsta zilus brīnumus par džipiem un pseidodžipiem, nu piemēram ka tajos esot ļoti ērti iekāpt, kā arī dažādi stāsti par megaietilpībām; atliek tikai pabrīnīties ka attiecīgais cilvēks ir džipists nevis busists, jo pilnpiedziņas buss visos pieminētajos aspektos būtu vienāds vai pārāks...

msh 28.08.2021 12:55

Kā jau esmu vairākas reizes teicis - tas klimats salonu ventilē tik labi ka nepieciešamība pēc kondiša ir tik maza, ka nerodas vēlme čakarēties un tērēt naudu lai to ieliktu.

Ja tu redzi bildē kādu samorezu, tad uzliec brilles. Pa visu mašīnu ir divi samorezi - tie tur vienu flancīti motortelpā, ieildzis pagaidu risinājums vietai kur lai no otras puses piemetinātu uzgriežņus ir jāņem nost spārns. Konkrētajā vietā ir parastas M5 skrūves, ieskrūvētas mazos metāla kronšteiniņos kuri ir pieskrūvēti standarta sildītāja vadības stiprinājuma punktos - it kā gribētos kaut ko, kur nerēgotos skrūves, bet ir līdzīgi kā ar kondišu, čakars neatsver ieguvumu, jo gala rezultāta panelītim būtu jāturas savā vietā labi, jāiztur ka to šad un tad ņem ārā un tas nedrīkstētu grabēt. "dažādu krāsu diodes" - atkal maldies Tā bilde ir vairākus gadus veca, fočēta laikā kad es pirmo reizi pārgāju uz gaismas diodēm [tagad esmu sācis otro piegājienu, uz citu toni un tumšākām] - attiecīgi ārējie slēdži satur spuldzītes kurām zaļā laka ir nodegusi [no dzimšanas tie bija Seat Toledo slēdži, tāpēc krāsu jāveido gaismas avotiem; krāsainie stikliņi ir izņemti, jo tie bija sarkani] , nākamie divi satur zaļas gaismas diodes, bet vidējais, logu bloķēšanas slēdzis, ir savā dzimtajā krāsā, un tādā tas ir joprojām. "vadi karājas" - bildē nav pieskrūvēts plaukts kas nāk virs vadītāja kājām - jā, tā tur 45 grādu leņķī iet vadi uz viduskonsoli, pa vietu kur paredzēts atrasties 3 vadiem.

msh 27.08.2021 23:21

Es nedomāju ka tajā kastē kaut kas ir aprakstāms ar vārdu "nodzīts", vienkārši dabiskais tāda gada tādas kastes nolietojums.

msh 27.08.2021 23:17

Tufta ir "eksperts", "klēpī un pie kājām" un "manai ģimenei bija otrais golfs". Es neesmu nekāds eksperts - es vienkārši norādu Džipista kungam, kuram mūžīgi vienmēr visām problēmām risinājums ir džips, ka tas nav vajadzīgs. "Klēpī un pie kājām" ir tavs izdomājums - tu tiešām iedomājies ka es uz 200 km braucienu izbrauktu, izvietojis pasažierus uz kravu neērti? Vienīgā bagāža kas atradās uz priekšu no aizmugures ķebļa atzveltnes bija soma ar zīdaiņa mantām, kas atradās uz grīdas aiz mana ķebļa, lai to vietu izmantotu lietderīgi un tā soma būtu pa rokai. Visbeidzot, "ģimenei kādreiz bija otrais golfs" - šis gan nav tas gadījums, bet lielākoties kad tu piesauc to golfu, tu piemirsti ka starp tavas ģimenes bijušo mk2 un manējo ir tāda "neliela" atšķirība, teiksim, reizē kad tu piesauci to golfu diskusijā par salona ventilāciju, tu piemirsi ka manam viduskonsolē atrodas šādas lietas:

- it kā tas pats modelis, bet pavisam savādāka mašīna...

msh 27.08.2021 23:00

Jā, tu pareizi pasaki - viss kas ir interesants franču sūdiem ir cena - jo ko nevienam nevajag, tas ir lēts. Ja tur būtu kaut kas labs - es nerunāju par ahūnām ērtībām salonā un aprīkojumu, bet vienkārši normāls tehniskais izpildījums un izturība - tad visi lauki būtu pilni ar tām franču kastēm, bet realitātē vienīgais kāpēc kādu vispār var redzēt ir par tēmu - ir 1000 eiras, par to naudu lietojams kadijs nesanāk bet berlingo, vai ķengurs, vai partneris, sanāk. Viens kolēģis pirms diviem gadiem kā reiz šitā izdarīja - tagad pienāca laiks mainīt slieksni, un hvz ko vēl, un ne čiku ne grabu, uzradās trešās paaudzes kadijs, biju tīri pārsteigts ka šis uzlēcis tik augstu; es biju gaidījis kādu otro paaudzi. Padomāsim, kam vēl pazīstamam ir kaut kas tāds - vienam zināmam cilvēkam manu vecāku vecumā agrāk bija tavs sieviešu dzimumogrāns, laikam kaut kāda lagūna, ja pareizi atceros - iedomājies, pirms kāda laika redzēju to cilvēku braucam, un ar ko? BMW, ja nemaldos...

Atbildot uz tavu jautājumu cik franču sūdi man ir bijuši - par laimi neviens, un cerams ka šis skaitlis nemainīsies. Ir mazliet sanācis iepazīties ar franču inženieru domas lidojumu - teiksim, sākotnējo mana golfa gāzes iekārtas komplektu izlasīju no C4 egles - procesā iemācoties ka francūži sava kretīniskā ārējā izskata dēļ ir gatavi upurēt elementāru praktiskumu - ķipa golfa klases mašīna, bet lai izskatītos pēc minimikroautobusa, priekšas stikla apakšējā mala atrodas jau virs nemotora - ja kādam tā miskaste ir jāremontē, nevis jāizjauc, nu vienkārši lieliski, ar mokām iebāz roku un nemaz neredzi kur iebāz. Ā, es savā golfā dažus franču sūdus arī varētu iebāzt; Valeo tak ir no tās valsts - zinot kādus viņi ģeneratorus ražo, kad es komplektēju esošo motoru, tas bija viens no iemesliem kāpēc es izvēlējos smagi nopuvušu 120A bošu, smuka 90A valeo vietā; nav bijis iemesls izvēli nožēlot

msh 27.08.2021 18:46

Jaunus un bezjēdzīgus dizainus, un tas, un lētu mēslu ražošana ir vienīgais, ar ko francūži var izcelties. Tas laiks kad viņi varēja uzražot kaut ko tehniski interesantu beidzās tajā brīdī kad egli nopirka zvēru karalis.

msh 27.08.2021 17:40

Tukšpļūtis un sevis slavinātājs esi tu. Jā, es cerams ka kādu dienu kļūšu par jēdzīgu velosipēdistu, ceļā uz to esmu - tev arī novēlu, a to diezgan traģikomiski lasīt ka velosipēdu labums mērāms detaļu cenu simtos un ka velosipēda būtība ir neērts un nepraktisks sporta inventārs.

Konkrēto lapu gadījās pagājušogad atrast, gūglējot pēc Shimano Nexus ģeneratorrumbas jaukšanas apraksta; ir viņam tur daudz interesantu aprakstu - atsevišķas lietas, protams, nav manā gaumē, bet tas pajāt.

msh 27.08.2021 12:49

Kur es piedalos? Es piedalos ceļu satiksmē. Un kādos sporta pasākumos tu piedalies ar savu mašīnu?

Tas ka tās lapas saturs tevi smīdina, neizbrīna - tā lapa ir pārāk praktiska, jo tās īpašnieks, gluži tāpat kā es, nav wannabesportists.

msh 27.08.2021 1:26

nightrider.mzf.cz/bent-vs-upright.htm man pāršķirstot tā cilvēka, no kura lapas es uzzināju par pitonu un vēl šo to, gadījās ieraudzīt šitento salīdzinājumu - Slinkais gan droši vien protestēs ka parastajam velosipēdam nav karbonādes rāmis un guļstūre...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti