Pieņemot ka "normāls" ir tāds, kas domāts paranoiskiem vecākiem kas gatavojas smagam frontālajam, nē, neesmu, pazīstamie tādus nelieto - to ka tādi pastāv, zinu, vienkārši kā izskaidrojumu tam kāpēc ir ļautiņi kas apgalvo ka mazs bērns aizņemot dahuja vietas mašīnā.
Žiķelis nav liels arī iekšpusē - tas ir vizuālais māns, sevišķi uz šodienas kastu fona, kas rodas vecākās mašīnās dēļ maza paneļa - mans golfs iekšēji ir lielāks, es tikai nezinu cik daudz - jo vectētiņa trešajā žiķelī, ar krēslu līdz galam, es nevarēju gāzi līdz galam atlaist
un kaut kādā sestajā žiķelī prasījās bik ātrumkloķi palocīt lai slēdzot tas pret kāju nesistos, lasīt - sēdēju tuvu stūrei, golfā nekas no tā nav, ķeblis arī nav līdz galam, un aizmugurē paliek ne mazāk vietas kā žiķelī ar ķebli līdz galam.























Beidzot ir iestājies šis ilgi gaidītais mirklis - velosipēds ir ticis pie rudimentāra apgaismojuma, pagaidām - puspabeigta 2x3w diožu lukturīša priekšā, ar barošanas ķēdi piestiprinātu rāmja ārpusē. Aizmugurē patlaban atrodas divi depo atstarotāji, tie kas maksā apmēram latu un izskatās pēc retro stila aizmugures lukturīšiem; tuvākajās dienās tajos tiks iebāztas 1w gaismas diodes, ja vien nepārdomāšu un neuztaisīšu kaut ko ar apaļajām gaismas diodēm.
Šitā izskatās vienkāršota shēma tam, kāds apgaismojums būs galu galā - divas 3w diodes priekšas lukturī, pa vienai 3w diodei katrā sānā un divi lukturi aizmugurē, un pie rāmja plastmasas kastītē daži slēdži ar kuriem viskautko atslēgt pēc vajadzības. Lai to ieviestu dzīvē, būs jāizveic vidēji lieli metināšanas darbi, galvenokārt tāpēc ka lai izdarītu kā vajag, pie viena būs beidzot jāpārtaisa ķeblim stiprinājumi...