iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 01.08.2021 10:30

Jāpiebilst vēl kāpēc es tā uzrakstīju. Šis te daiļdirsējs ir jauns čalis, students, kurš dzīvo piedižpilsētas kartupeļu lauka vidus ciematā, bet lai arī Rīgā nedzīvo, Rīgas ērtības, tādas kā izglītības iestādes, izmanto. Un, protams, tā vietā lai brauktu ar autobusu, braukā ar mašīnu, ar B5 A4, un nevis šādu tādu B5, bet tādu ar 1.9 belarusnieku - lai pašam iepists cents un Rīgā par vienu kūpošu skursteni vairāk. Reku mašīnas stiliņa tofiks, ja kas audi-style.lv/forum/topic/87196-emzija-b5/page-1

msh 01.08.2021 10:24

Nē, māņticīgs tumsoņa esi tu - noteikti kaut kad nokritīs, tāpēc jālieto ķivere jo tā noteikti pasargās. Pēc šīs loģikas man darbā būtu jāstaigā viduslaiku bruņutērpā, bet tev pa tavām dižās pilsētas ielām - ar ķiveri galvā, lai kāds ķieģelis neuzkrīt - bet tu noteikti esi liekulis un tomēr ķiveri nenēsā Nu un vēl piedevām ne tikai māņticīgs tumsoņa, bet arī tukšpļūtis, kas kaut ko driķē bez poņas par situāciju - es nokritu ar velosipēdu kurš savas pagaidu trīsriteņa konfigurācijas dēļ ir ļoti nestabils [priekš trīsriteņa], un arī tikai tad, kad tam vēl pienāca klāt nervoza stūre - bet tas interneta daiļdirsējiem ir nemanāms - tu neticēsi bet pamainot aizmugures riteņu atrašanās vietu un, ja vajadzēs, pamainot stūres leņķi, iespējamība apsisties samazināsies vēl zem tās, cik tev dabūt Rīgā ķieģeli uz galvas. Tā ka es iztikšu bez ķiveres - bet tu neesi liekulis un sāc to ķiveri nēsāt.

msh 31.07.2021 22:58

Nē, tu, jo pat nesaproti angļu valodu. Redzi, EV ir saīsinājums no "electric vehicle", latviski - elektrisks transportlīdzeklis. Bet, ja tu kaut ko sajēgtu no tehnikas, tad tu zinātu ka zem šī apzīmējuma palien, nu, apmēram jebkas. Teiksim, kad redzi pa sliedēm braucam ČME lokomotīvi vai DR-1 DMU, tu redzi kaut ko, kas apzīmējot pēc tevis saīsinātajiem burtiem, ir EV. Redzi, "electric vehicle" ir jebkas, kam riteņus griež elektromotors - bet elektrība priekš tā motora var tikt pievadīta dažādos veidos, ne jau tikai no akumulatoriem kā tu esi iedomājies...

msh 31.07.2021 22:46

Es nezināju ka tu esi zemnieks...

msh 31.07.2021 12:31

Tu kaut ko sajauci - ūdensgalva ir izdevīga varai pietuvinātiem piznesmeņiem, tāpēc arī ūdensgalvai būt.

msh 31.07.2021 12:24

Ā, un vēl aizmirsu piebilst - vēl viena tipiska jūsu, stulbo zābaku pazīme - vēlme cīnīties ar sekām - jo ja cīnās ar sekām, tad var visu laiku cīnīties, demonstrēt savu pareizību un censties savu cīņu ar sekām uzspiest citiem. Kamēr ja cīnīsies ar cēloni, tad problēmas vairs nebūs, un jums vairs nebūs par ko smirdēt... Tāpēc arī kovida gadījumā jums tik ļoti patīk potes, jo tā var stiept šo sūdu garumā ilgi un dikti, kamēr ar visas valsts karantīnu un tālāku karantīnu uz robežām kovidam valsts iekšienē tiktu pielikts punkts pēc max mēneša. Bet velosipēda gadījumā visu laiku jākladzina ka jālieto ķiveres, jo krietiens ir vēlams un obligāts. Nē, paldies - tu drīksti valkāt ķiveri un regulāri krist - es tā vietā uzlabošu velosipēda stabilitāti lai nav jākrīt, piedevām, klasiski, cīņa ar cēloni būs lētāka nekā cīņa ar sekām.

msh 31.07.2021 12:16

To izdomāja tavi amerikāņu draugi - ekofašisti.

msh 31.07.2021 2:44

Jā, un šajā tēmā atkal ir viens pilsētas dalbajobs kuram hvz kādu iemeslu dēļ nedarbojas galvas saturs, bet par spīti tam, šis dalbajobs pat zina kā citiem rīkoties.

Tā tēma tādā ziņā ir diezgan zīmīga, jo parāda gudro muļķu domāšanu. Jūsu domāšana ir aprobežota uz dažiem vienkāršiem parametriem, nu kā tajā gadījumā "nokrita no velosipēda -> vajag ķiveri!", un tik maļ, apkārt, un apkārt, vienu un to pašu. Tāpēc arī ar jums, zābakiem, argumentēt nav iespējams, jo tas priekš jūsu spējām ir kosmiskais lidojums; atkal piemērs no tā tofika - paprasa indivīdam kurš lepojas ka ir vairākkārtīgi klapējis galvu [caur ķiveri] kas notiktu ja pret ķiveres malu nāktu augšupejošs sitiens, vairākkārtīgi - pilnīgs ignors, nav pat grūti iedomāties kāpēc - jo izlasot šādu vienkāršu jautājumu kas prasa domāšanu, tur galvā iestājas "FATAL SYSTEM ERROR, REBOOTING NOW... STARTUP... LOADING DATA.... Nokrita - Vajag ķiveri! Nokrita - Vajag ķiveri! Nokrita - Vajag ķiveri!...", tāpat kā grūtajām galviņām neiespējami iestāstīt kāpēc no ķiveres uz tāda velosipēda ir vēl miljons reižu mazāka jēgas varbūtība kā uz parasta velosipēda, jo ja grūtā galviņa ņurko no velosipēda ar galvu pa priekšu, tātad tā ir visiem - vajag ķiveri! Nu takš lieto savu ķiveri bet nepiepisies un nedirs citiem. Un šajā tofikā tas pats, tikai purni bik citi - šeit tāda maznozīmīga bet ļoti simboliska pareizības simbola lomā ir kovida pote.

Un, visbeidzot, par to pēdējo teikumu - precīzi - labāk kļūt par invalīdu nekā uz velosipēda mocīties motociklista tērpā - atšķirībā no jums, grūtgalvīšiem, es saprotu ka šī niecīgā riska likvidēšanai man nāktos valkāt pilno moča ķiveri un, ļoti vēlams, arī ādas jaku un ādas bikses. Vēlies tādā tērpā mīties ar velosipēdu? Es nē, tāpēc labāk uzņemšos nelielu risku un šos atribūtus nelietošu. Nu jā, līdzīgi kā ar visādām "zālēm" pret kovidu...

msh 30.07.2021 20:45

Tu saki, nevajag? Es ļoti labi atceros kā pirms 15 gadiem lidoja kompis ar Athlon XP 2500+ un 256 MB RAM...

msh 30.07.2021 7:09

Kaut kāds sviests tiešām - lielie ķiveru fani visu laiku piedāvā mazus podiņus kas nosedz tikai galvas augšdaļu, piemirstot ka runa bija par situāciju, kur kustības virziens bija no apakšas uz augšu - bet nu laikam tas tāpēc ka lielie ķiveru fani paši ir galvas klapējuši.

Jā, ķivere būtu noderējusi - pilnā moča ķivere - jo tā sākas zoda līmenī. Vai tu esi gatavs mīties ar velosipēdu ar moča ķiveri galvā? Es nē, tur arī tas viss beidzas .

msh 29.07.2021 23:40

Shit happens faktors pastāv vienmēr, bet par to milzu iespēju to šausmīgi pārspīlē. Pirmkārt, uz sāna krīt ar sānu. Otrkārt, kas ir pats galvenais - uz sāna parasti krīt slidenos apstākļos, un tas, kāda ir ceļa virsma, daudz ko nosaka. Ja es būtu nolicies jo slidens, man būtu kaut kādi sasitumi un kaut kādi nobrāzumi, bet nekas īpašs. Bet tā kā saķere bija lieliska, tad nobrāztas visas malas, šortos izmalti divi caurumi un uzplēsta uzacs. Salīdzinājumam man kādus piecus gadus atpakaļ, apmēram tajā pašā vietā, apledojuma dēļ gadījās nolikties ar salieķi ejot uz kādiem 30 kmph - nebija pat asinsizliešanas, tas nekas ka tur bija kritiens no metra augstuma. Klasiskas sānisko kritienu sekas - sasisti ceļi un elkoņi, ne jau galva.

msh 28.07.2021 23:21

Drīzāk jau tavējie, ja jau tu centies pievilkt tādu statistiku, izliekoties nezinām ka oficiāli reģistrētais kritienu skaits uz kopskaitu ir tik, cik melns aiz naga - tas ko tu vēlies pētīt ir vēl pārspīlētāka aina kā pētīt kovida nopietnību pēc tiem, ko saliek slimnīcās.

msh 28.07.2021 20:34

Tad jau atkal jāprasa kāds ir kritērijs lai velosipēds klasificētos kā "nokrašojis"...

msh 28.07.2021 18:54

kvadrātcaurule 30x30 un apaļai caurulei attiecīgi 30.

msh 28.07.2021 18:09

Vai kādam ir ideja kāds metāla izstrādājums, novietots krusteniski, labāk šķeļ gaisu - kvadrātcaurule kas pagriezta par 45 grādiem, vai apaļa caurule?

msh 28.07.2021 12:51

Šis ir ļoti trāpīgi. Es tiešām nesaprotu nah šodien vajag 10x niknāku kompi lai izdarītu to pašu ko ar 10x vājāku pirms 15 gadiem.

msh 28.07.2021 12:49

Jā? Nu tad lieko naudu varēs nevis notrallināt mantās, bet tērēt uz ģimeni - iedomājies, tikai, cik briesmīgi - tā vietā lai uz jaunas mašīnas aizmugurējā ķebļa būtu viens bērns, būs uz desmitgadīgas mašīnas aizmugurējā ķebļa trīs! Un jā, pie viena būs mazāk iemesla aizrauties ar darbaholismu, tieši tā.

msh 28.07.2021 12:44

Vai tad viņam satraumēties palīdzēja kāda pie ķiveres piestiprināta figņa?

Bet nu jā, par šito ir lasīts - konkrētāk gan par iespēju satraumēties, saspiežot starp šķērsli un ķiveri GoPro.

msh 28.07.2021 12:42

Nē, nav - tas ir viens eļļas spiediena devējs. Dzeses temp devējs/devēji atrodas tur tajā plastmasas figņā kurā atrodas arī termostats un kur satiekas visas dzeses trubas, galvas galā virs kārbas.

msh 28.07.2021 7:58

PĀRBAUDĪT [nevis pohujā nomainīt!] vadības bloka temperatūras devēju - pārbaudīt var vai nu izmērot pretestību un salīdzinot ar grafiku, vai arī aukstu motoru pieslēgt pie kompja un salīdzināt ar apkārtējās vides temperatūru - ja auzas - mainīt, un jauno arī pārbaudīt.

msh 27.07.2021 12:33

Bišķi uzgūglēju - izskatās ka tā herņa ir ES regulas prasīta - atradu ka kaut kādi čehi Tu-Krusts uzprogrammējuši tai funkcijai atmiņu...

msh 27.07.2021 2:41

Vispār jau 8. Un tu savā minējumā esi diezgan tuvu - parādi man golfa klases hečbeku svarā ap tonnu un adekvātu atmosfēru. Jāā, protams - mūsdienās no turbiķiem izspiež smukus ciparus un uz papīra izskatās skaisti, bet tas vairs nav tas - tas jau ir tuvāk astoņdesmito gadu audī, kur jauda ir, bet tā ir jāpagaida...

msh 27.07.2021 2:33

Vienas netālas mājas jaunie iemītnieki, neko sliktu nedomājot, bija savākuši, un, nebūdami vietējajā informatīvajā telpā, bija palaiduši garām manus meklējumus.

msh 26.07.2021 23:27

Pagājušoceturtdien atguvu velosipēdu, kopš tā laika ar to braucu. Vieglā stūre man ir iedzinusi bailes, no kalna ripinos uz ~25, uz līdzena ceļa varbūt uzgriežu bik vairāk. Jāuzgriež vēl kāda kilometrāža, pēc tam būs laiks kaut ko mainīt - vai nu jāpāriet uz diviem riteņiem, vai uz trijiem stabilākā konfigurācijā; priekšroka, protams, diviem.

Ričukam vakar nomainīju saliekto stūri un uzliku 204 mm bremžu disku kopā ar hidraulisko supportu.

msh 26.07.2021 23:21

Nu, nevar jau gribēt lai dižbedrē kaut kas labs būtu. Tie kas pie mums vairāk pa centru blandās, šad un tad tādus redz - ārzemniekus, protams. Tie kas brauc pa A11, redz vēl biežāk - kaut kur robežas otrā pusē dzīvo viens leitis kas ar tādu brauc.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti