Mūsdienās, pateicoties ekofašistiem un dažādām eironormām, tādas klases mašīnu vienkārši vairs nav.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Mūsdienās, pateicoties ekofašistiem un dažādām eironormām, tādas klases mašīnu vienkārši vairs nav.
Modernās? Modernās ir planšetes panelī un kaut kādas elektronikas papildfunkcijas - no tevis nosauktajām trīs lietām divas ir ar garu bārdu un bija sastopamas arī labi nopakotā astoņdesmito gadu audī, un luksusa klases mašīnās vismaz 20 gadus pirms tam.
Pasūti stiklu un aiznes uz remontdarbnīcu lai tev samaina. Tagad, kad tev ir cits telefons, tas ir vēl vairāk izdarāms nekā agrāk ![]()
Jaunu stiklu viņam dabūt nevar? Mani šitas joks uztrauc šitam, par cik diemžēl stikls nevis plastmasa...
Bradypus rakstīja: Pag, tu jauc nepieciešamību ar iegribām. Nepieciešamība auto gadījumā ir nokļūt kaut kur, kur nepiciešams. SS ir pieejami simtos vērti auto ar tikko izietu skati, kas šo vajadzību faktiski apmierina. Ja tas auto galīgi nekam citam nav derīgs un investīviju vērts, var vēl kaut kādu naudiņu no tolmeta atgūt. Msh ir piemērs, ar kādu auto pietiek nepieciešamības apmierināšanai.
Es neiestājos "konkrēti pretī" - kā jau rakstīju iepriekš - līzings ir iespēja tikt pie kaut kā pāri saviem līdzekļiem uzreiz ar kuru vienlaikus tiek atņemta iespēja par saviem ietaupījumiem tikt pie kaut kā labāka vēlāk.
Un to, kādēļ jāpērk dzīvokli, man vispār nav skaidrs. Komunalkas domāšana - ja mājai nav īpašnieka, "komunālais blūzs" vien sanāk. Ja vēl sanāk, ka tā māja ir uz citam piederošas zemes, tad pavisam jautri ![]()
Nē, es neesmu piemērs. Lai es kvalificētos tavam piemēram, man būtu jābrauc ar 1.3 karburatornieku, četru robu kārbu, pašam jāpogā vaļā visas piecas durvis, ar roku jāairē logi un jāsēž uz lupatas ķebļa bez augstuma regulācijas. Bet tāda mašīna pieder sešus gadus senai pagātnei. Tu esi kaut ko pārķēris - es nebraucu ar pieticīgu mašīnu, es braucu ar klasisku karsto aizmugurlūci.
Savam piemēram vari izmantot smaidīgo - reku cilvēks kam pietiek ar trešo golfu bez aprīkojuma un bez motora, un vienīgās prasības - lai jauns, un lai būtu viena buržuju ekstra - kondišs. Ja neesi pamanījis, es esmu nesalīdzināmi izvēlīgāks par viņu, un ja liktenis mani sodītu ar tādu dacīti kā viņam, es ar 200% garantiju mierā neliktos - tur iekšā tiktu likts gan aprīkojums, gan arī motors... ![]()
Un kas atomam notika?
Tā kā savulaik Smaidīgā dēļ atklāju tādu "ražotāju" kā Unihertz, pirms kāda laika sāku skatīties uz Jelly, un pēc tam uz Jelly 2, tikai nebija iemesla nolocīt tos 200$. Bet tā kā pagājušonedēļ gadījās izšķaidīt manu LG E430 [telefons kas bija izturējis visu gandrīz 6 gadus, neizturēja šļūkšanu pa asfaltu ar manu svaru pa virsu], tad iemesls radās no amazon.de tika uzsūtīts Jelly 2. Pirmais iespaids ka ekrāns ir šausmīgi mazs, lai arī faktiski tas ekrāns augstumā ir 1:1 ar E430, vienkārši izšķirtspēja ir lielāka un tāpēc viss ir mazāks - pēc divu dienu lietošanas liekas normāls, vienīgi aķi varēja mazāk rīt...
Varbūt. To vecumu kurā ir tik ļoti pie dirsas ar ko braukt ka var braukt ar Gruppe Maksts zemākās kategorijas mašīnas izstrādājumu kas aprīkots ar nemotoru kura atsaucība uz pedāli mērāma minūtēs, es tiešām neesmu sasniedzis - iespējams kādreiz sasniegšu; mans tēvs tādu tiešām ir sasniedzis. Kaut gan diezgan no svara ir arī mašīnas īpašības; ar interesantu mašīnu ir jābrauc atbilstoši - ar audī 9 gadus atpakaļ es braucu stipri mierīgāk.
Nu varbūt tas tā būtu tev. Es pats gan trokšņoju tāpēc ka man pašam patīk tā skaņa [vislabāk man patīk atstiept ar otro līdz sešām štukām kādā šaurākā ielā un pēc tam atmesties [virs 5k atlaižot gāzi ir tāds foršs gārdziens no izpūteja], tik, nu jā, otrajā pie sešām štukām ir 80 kmph, tāpēc parasti tik tālu negriežu...] un sajūtas brīdī kad mašīna raujas uz priekšu - mocisti vēl droši vien procesā mēdz uzraut ratā.
Ja to pabalstu maksā potes ražotājfirma, esmu par. Ja tas jāmaksā nodokļu maksātājiem, lai iet dirst.
Nav skaidrs? Nu es gan varu iedomāties - divos naktī arī dižās pilsētas centrā mašīnu ielās praktiski nav, un bonusā cepistu iespējamība ir praktiski nulle, šī paša iemesla dēļ.
Es gaidīju ka sveši kaķi svešā mājā nelīdīs ![]()
Te bija runa par kaķu barošanu... Mani fascinē kaimiņu kaķu nekaunība - ja radīsies kaut kādas durvis vaļā, tad līdis iekšā ēst. Kā reiz tikko bija forša situācija - attaisu koridora logu lai ielaistu mūsu kaķeni iekšā lai tā paēd, un atstāju logu vaļā lai viņa pēc tam izlec. Paiet kādas 15 minūtes, lejā atkal sāk grabēt barība šķīvītī, domāju, wtf, kas tie par brīnumiem, divreiz ēd? Noeju lejā, nekā virtuvē nav, bet kaķene laukā zem ābeles guļ, neba pa galvu pa kaklu tur aizmuka - mhm, vienā pirmā stāva istabā radās kaimiņu kaķis... Aiztaisīju durvis, viegli viņu iekaustīju ar nūju un ļāvu viņam piecas minūtes lēkāt gar logu un mēģināt pa durvju šķirbām izlīst, pēc tam izlaidu - varbūt būs mācība, bet diez vai. Labi ka sadzirdēju, vismaz nepaguva neko apmīzt.
Tad jābrauc uz Rīgu un jābūt telefonam kas spētu darbināt attiecīgu appeni. Bet paldies par ideju, ja nākamajā Rīgas apmeklēšanas reizē nebūs ko darīt, varbūt arī pārvarēšu tehniskos šķēršļus un pamēģināšu.
Jā, gaitā noteikti līdzi netikšu - galu galā tur vājākais motors ir 3.6 VR6, pēc tam V8 biturbo un V12 biturbo, ko tad es ar saviem ~120 zirguspēkiem mašīnā bik virs tonnas...
Ja nesaprati, tad runa ir par to ka Tu-Roc ir adekvāts klīrenss un buferi nevelkas pa zemi - de facto tas ir kāda mk3 golfa pēctecis. Izbraukt neatteiktos, bet viņu apkārt pārāk maz lai tas sanāktu, tīri lai pārliecinātos vai ērtumā tā kaste tur līdzi 30 gadus vecam golfam - jā, es saprotu ka priekš tevis ērtumu dod knibuļu skaits un skaņas līmenis salonā, bet mani vairāk interesētu vai braucot pāri tām pašām sliedēm nav ar galvu jātriecas jumtā...
Modernās tendences ir ražot nelietojamas mašīnas tiem tirgiem, kuru pircējus ar veikalinga palīdzību izdodas panākt lai tos sūdus pērk. Visādu kaščeju, tu-roc un tamlīdzīgu veidojumu eksistence un pārdošanas apjomi gan parāda ka faktiskās cilvēku vajadzības arī rietumeiropā nav īpaši mainījušās kopš astoņdesmitajiem gadiem un tā laika mašīnām.
Divas vakardienas situācijas ar sēņotājiem:
1) Tuvojoties Liepājai, pret Latvijas Naftu radās mazs vilcieniņš - aizmugurē kāds eža radinieks ar Latvijā reģistrētu egli, pa vidu leišu kaščejs, priekšā leišu tūrāns, ar drošām atstarpēm uz 70... Uz diviem piegājieniem nokodu, lokomotīvi nopīpināju, un pēc tam izmantojot to ka es sēdēju pie stūres ceškai kurai zem haubes esošajam 2.5 ķīselim ir viduvēji pacelta jauda, to leišu tūrānu divus sarkanos pēc kārtas aizbraucot no krusta nokūpināju...
2) klasika - braucot ārā no Liepājas, Baatas krustā priekšā esošā XC60 onanētājs/ja izdomāja ka tramvaja sliedēm ar džipu jāvelkas pāri uz 30 - tā kā es braucu ar SUV klases mašīnu, tad man, ātrumu nemainot, vajadzēja tikai izdarīt divas vieglas stūres kustības. Nē nu var jau būt ka tā tehnikas brīnuma vadītajam bija pamatots iemesls tā darīt, un šķērsojot sliedes normālā ātrumā cietās piekares un augsti novietoto taburešu dēļ iekšā sēdētāji tiek brutāli mahāti pret durvīm un citiem objektiem, bet nu ja tas tā tiešām ir, Geely priekš savas mērķauditorijas piedāvā arī mašīnas, kurās tā tas nenotiek...
Jā, nesakarīga atbilde uz tavu nesakarīgo apgalvojumu ka visiem kam nav tādas problēmas kā tev ir lohi, un problēmas - lohu problēmas.
Izbrauc kādreiz ar kādu gulošo velosipēdu un tad tu pats sajutīsi kāda ir atšķirība spēkā kādu var ielikt vienā un kādu otrā. Jā, es neapšaubu ka tevis piesauktie grabuļi kaut ko dod, bet fakts ir tāds ka visādiem gulošajiem velosipēdiem un velomobīļiem vārgas rumbas izmantot nedrīkst, tās vienkārši mēdz neturēt to slodzi, atšķirībā no parastiem velosipēdiem, kur problēmu ir stipri mazāk.
Nē, tur priekšrocību nav. Ne par velti es zinu kāliem cilvēkus kas ielikuši vecos aužos klimatu salonu daļas, bez plāna likt kondišu - nepieciešamība salonu sasildīt ir stipri lielāku gada laiku nekā nepieciešamība atdzesēt [arī tagad pa nakti braucot salons tiek sildīts] un normāls klimats temperatūru regulē daudz foršāk, pēc principa - viereiz uzliec temperatūru un aizmirsti par to ierīci viduskonsolē. Un pa lielam vienīgais devējs, no pieredzes, ar kuru reizēm mēdz būt problēmas - āra temperatūras devējs bufera apvidū, kurus mēdz satraumēt vai pazaudēt.
Tā ir ceška, tur salonā ir DIVI temperatūras devēji.
Jā, piekrītu, tikai lohi pamatā močī pa šosejām - gudrie ar saviem dīzeļiem klabina pa Rīgas sastrēgumiem ![]()
Tas ir klimats nevis trīs ripuļi, vienīgais kas ir jāmāk - uzlikt normālu temperatūru. Pie tā ka klimatiem ir pilnīgi normāli ziemas laikā no sākuma iegriezt mazo taškentu lai uzsildītu salonu, nemaz nebrīnos ja karstā vasaras dienā ar kondišu tas apietas tieši tāpat, tikai otrādi. Par klimata tehnisko stāvokli - cik minos, iztrūkst tikai viens no diviem āra temp devējiem, kas diezgan nebūtiski varētu pazemināt āra temperatūras aprēķina preczitāti, savādāk tur viss ir kārtībā, ko jau parāda tas ka uzlikts pusgrāds; vecie audī Hella klimati pie jebkādām, aktīvām vai neaktīvām kļūdām par temperatūras regulāciju piedāvā izvēlēties tikai apaļus grādus.
Nevis "norādītā jauda ir mazāka", bet tik arī ir - tas ka čipšķūnings viens pats vai kopā ar lielākām sprauslām dod lielākus ciparus tieši to arī nozīmē - bet nu laikam hondu braucējam tas ka standarta dzelži tur 2x vairāk nekā standartā ir liekas ļoti īpaši un ievērojami un tāpēc par standarta jaudu jāsauc to, cik standarta dzelži tur, un nevis to, cik ar standarta vadības bloku nonāk uz spararata
Vecie audī piecu katlu 20 vārstu turbiķi arī ir izcilas konstrukcijas, ja jālieto šādi apzīmējumi - bet tā kā mašīnas kurā bija tie motori pārdeva stipri mazākos apjomos nekā visādas supras, tad attiecīgi nav bijis tas piedūriens un kults. Ak jā, vēl vairāk - ja pie jeņķiem toyota tirgoja visus savus niknākos sešu katlu bīdeļus, tad audī jeņķiem 20vt tirgoja tikai iekš C3 un C4, vārstīgās urkas un S2/RS2 viņi nedabūja. Lielākiem pārdošanas apjomiem pie vainas amerikas tirgum piemērotāka darba tilpuma motori, ātrāka to mašīnu ražošanas uzsākšana un, domājams, zemāka cena.
Nu redzi - vienīgais iemesls kāpēc "neviens vācietis ne tuvu nestāv" ir tikai darba tilpums, un tas ka mašīnās, kurās tie motori atrodas, kārbas nepieļauj izmantot pilnu potenciālu. Jā, es sapratu par kādu motoru tu te runā - bet es nedomāju ka tam ir kaut kas īpašs, vienkārši jeņķi daudz velk iekšā japāņu viedojumus un ir uz tā konrketā bīdeļa piedūrušies, dēļ kā ir panesies aftermarkets un kults. Kur tu vispār rauj tos standarta 600 zs 2JZ-GTE, ja standartā tam motoram ir ne vairāk kā RS2?
Vecie audī piecu katlu 20v motori tādā pat līmenī sabūvēti kā tu te apraksti 1k zs spēj kā minimums, ar visu to ka viens katls un 800 grami mazāk - tikai maz tādu motoru, jo, pirmkārt, scēna stipri mazāka, otrkārt, pie tā jaudas līmeņa jāpārtaisa visa mašīna - 01E sešnieces parasti sāk jukt ārā 600-700 zs diapazonā - tavām tayatām gan jau vai nu liek kaut kādas zirga izmēra kārbas, vai arī vienkārši pakaļas bezpiedziņa izglābj kārbu no izjukšanas.
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
26
Rīt TV un interneta tiešraidē paziņos Latvijas Gada auto 2026 uzvarētājus, atklāti finālistu auto nominācijās (+ VIDEO)
9
2) Gan jau šo to no tā var izkodēt ārā...