iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 17.07.2021 23:45

Lohs un stulbenis esi tikai tu, kurš rakstot kvēlas slavas dziesmas ķiverēm pat nespēj uzrakstīt kas notiktu ar ķiveri šļūcot ar kājām pa priekšu un seju uz leju - un kam ir galvā ir iekaltas lielražotāju izplatītās dogmas, dēļ kā velosipēda labums ir mērāms pēc otršķirīgiem parametriem un detaļu cenas. Pat ja gulošajiem velosipēdiem nebūtu vispārēja tehniskā pārākuma, jā, jau sociālais aspekts būtu labs iemesls ar tādu braukt, jo par kaut ko ieinteresēts ir jebkurš kurš māk braukt ar velosipēdu - kamēr tu ar savām karbonādes pakaļas konvulsijām papļāpāt vari vienīgi ar citiem papmperbikšiem, un pārējajiem tikai papontot ka viņi ir bomāri, jo, lūk, lieto 50 gramus smagākas un 500 eiras lētākas rumbas nekā tu

Loģiski domājot kāds varēja savākt vai nu priekš daļām, vai lūžņiem. Tikko kā reiz līdz manīm nonāca ziņa ka mūsu ciemā siro metāllūžņu zagļi - iespējams ka pie vainas ir tie. Morāli laikam jāgatavojas jauna velosipēda būvēšanai, tik jāizdomā kāda - atkal pitonu, FlevoRacer, lowracer tipa gulošo divriteni ar pakaļas piedziņu, varbūt kādu fikso highracer tipa gulošo uz parasta velosipēda bāzes vai varbūt jaunu trīsriteni - katram dizainam savi plusi un mīnusi. Velosipēdu pasaule ir daudz plašāka nekā tev liekas, nav tikai garlaicīgs un neērts, vai vēl garlaicīgāks un neērtāks

msh 17.07.2021 23:23

core rakstīja: Un neapšaubāmi mk2 ir viena no labākajām ventilācijas sistēmām un labākais salons

Bet vispār iciks ir taisnība, neprasās tik ilgi kamēr neesi palietojis, man arī likās, ka man nevajag, kamēr man bija mašīna bez, tagad tā ir obligāta prasība.

Jā, tā noteikti ir obligāta prasība - visiem tiem kam mašīna ir domāta lai sēdētu sastrēgumos virs sakarsēta dižās pilsētas asfalta.

Vakar sanāca atbraukt mājās no Liepājas ar vienu cešku, kurā ir strādājošs kondišs. Iekāpju, sāku braukt, klimats mani cenšas nosaldēt - bik vēlāk salona atdzesēšanas fāzei beidzoties paliek labāk, bet tāpat ir sajūta ka esmu uz salšanas robežas - aizbraucu galā, izkāpju, uhh, cik ārā karsts... Un nē, māku es lietot klimatu, nebija tur nekāds LO uzlikts - pilnīgi normāli 23,5 grādi. Kamēr bez kondiša nav ne jāsalst, ne galā jāpiedzīvo termiskais šoks.

msh 17.07.2021 23:18

Tas tāpēc ka tu runā par japāņu atkritumiem - japāņu specialitāte ir precīzi aprēķināt lietas resursu plānotajam pielietojumam. Reiz 10 gadus senā pagātnē ačgārnajā salā sanāca papļāpāt par mašīnām ar vienu latvieti, tas man sāka klārēt ka ceļot jaudu jāmaina šāles un ko tur vēl ne, es viņā klausoties domāju "WTF?!" - beigās, nu jā, izrādās ka šis līdz tam Latvijā ar ātrgaitas zāles pļāvējiem braucis...

Vāciešiem tikmēr parasti tas aprēķins iet pretējajā virzienā, dzelzis aprēķināts ar rezervi niknākajam tā veida motoram un ar rezervi - gan pieņemu ka šajā gadsimtā tās rezerves ir samazinātas. Senākos laikos viss bija normāli - pazīstams cilvēks pirms pāris gadiem paņēma T4 2.5 benzīnnieka apakšu, uzlika 20v galvu, pielika Holset gliemezi no kaut kāda septiņlitrīga dīzeļa un viss notiek, 4x lielāka jauda nekā tam motoram no kura apakša nākusi.

Dīzelim vari likt kādu turbīnu gribi, kamēr neuzliksi benzīna padeves sprauslas kopā ar svecēm, attiecīgu kompresijas pakāpi un attiecīgas vāles, nekas tur nenotiks Kā savulaik viens stiliņa lietotājs, čalis kuram līdz tam bija tikai vīlēti 2.5 TDI un teksti "dīzelis rullē", paskaidroja par to, kāpēc viņa autoparkā parādījies 2.2 20vt - "dīzelis rauj, bet benzīnnieks arī paātrinās". Man te tagad bik sanāca pabraukāties ar 2.5 cešku kurā iepūš 1,8 - 1,9 bārus [vārdu sakot, kādi 200 zs tur ir] - jā, iet diezgan labi - bet ja tur būtu virsū 20v galva un citas benzīnnieka lietas, tā mašīna pie tāda spiediena paātrinātos tā ka man pie stūres minot grīdā būtu šķērma sajūta...

msh 17.07.2021 23:06

ZZZZ rakstīja: Bik labākās domās biju...Saki var salīdzināt dzinēju ar čuguna gilzām un vienkāršu lētuci ar kaut kādu nano pārklājumu , lietie virzuļi vai kaltie ka tikai tilpumi vienādi!? Es pat neaizskaršu tēmu, ka vienam metāla blīvju vietā ir kaut kādas plastmasas izstrādājumu blīvētāji...

Tieši tā - un attiecīgi atšķirības gala rezultātā tad var mēģināt norakstīt uz kādu no tevis piesauktajām tehniskajām atškirībām. Kamēr tas ko tu gribi darīt pat nav salīdzināšana - tu gribi paņemt divus vienādus motorus un pēc tam nosecināt ka divi vienādi motori ir divi vienādi motori...

msh 17.07.2021 22:56

Jāpiebilst ka velosipēds atradies nav, tātad, lai cik tas nebūtu savādi, ir uzskatāms par nozagtu.

msh 17.07.2021 12:50

Nu un ko es tādu būtisku esmu palaidis garām - vai uz parastajiem velosipēdiem sportisti mēdz lietot jostas ar kurām piesprādzēt vidukli attiecībā pret velosipēdu? Sanāk ka šāds "būtisks zināšanu trūkums" ir ļoti daudziem cilvēkiem, jo tas ir daudz kur lasīts, un tajā skaitā pat Rohloff savu rumbu izturībai dod garantiju pie noteiktiem pārnesuma skaitļiem, solot ka pie tādiem rumbas izturēs pat divus 80 kilo smagus pasaules klases sportistus uz tandēma; diez kādēļ te vajadzēja iesaistīt braucēju svaru, laikam rumbu ražotājs arī neko neruba no velosipēdiem...

msh 16.07.2021 21:14

Jā - un ja uztaisītu statistiku ar komunisma piekritējiem, atklātos ka tie arī pamatā ir jauni un labi izglītoti - saki, komunisms tātad ir labs?

Bet nu ir tas labais teiciens - ir meli, lieli meli un statistika. Mans novads [nu jau bijušais] bija viens no potēšanas pirmrindniekiem - man ir nelaba aizdoma ka tie kas steidza potēties nebija ar augstākajām izglītībām, atsevišķus indivīdus neskaitot, vēl vairāk - tie pazīstamie kas ir potējušies, nevienam nav augstākā izglītība - ups...

msh 16.07.2021 20:57

Atkārtošos vēlvienreiz priekš īpaši stulbiem cilvēkiem - ir runa par velosipēdu no kura lido ar kājām pa priekšu, un nevis tevis apjūsmotajiem mēsliem, kur braucējam dirsa gaisā, galva lejā, un kā kas, tā ar galvu pa priekšu kaut kur lido. Tieši tāpēc arī tu bez ķiveres nebrauc - jo brauc ar bīstamu velosipēdu - un tāpēc arī daudzkārt ir pasargājusi. Man tikmēr šī ir pirmā reize kur var spriest vai ķivere būtu ko devusi, bet noteikti ka nē - un tu tā arī nepateici, ko ķivere manā situācijā būtu izdarījusi - vienkārši aizlidojusi, vai vēl pie viena satraumējusi manu zodu.

Ja tevis piesauktais sotaks būtu par vajadzīgu lietu, tad tas bez vārda runas tiktu nolocīts - bet šeit ja gribētos lietot ķiveri, tad nāktos lietot motocikla ķiveri - uz ko es neparakstos.

msh 16.07.2021 12:58

Tavs pieņēmums, kā parasti, balstās uz mūsdienu masveidā štancēto pseidosporta velosipēdu dogmām. Iespējamība ka ķivere būtu palīdzējusi ir vēl mazāka kā iespējamība atrauties šitādu caurumu pierē. Ja nesaprati, tad man bija nevis ņurka ar galvu pa priekšu [kam ķiveres ir domātas], bet gan aizšļūciens ar kājām pa priekšu. Tā kā tu esi ķiveru valkātājs, tad tu varētu pastāstīt, kurš no diviem variantiem tādā gadījumā izpildītos - 1) ķiveri norautu, ja tai ir vāja siksna 2) ja siksna būtu stipra, tad satraumētu vēl žokli.

Ja akurāt kaut kas varētu palīdzēt, tad drošības jostas - pie noteikuma ka ričuks paliek šļūcam pa ceļu, būtu patīkamāk palikt savā vietā, nevis šļūkt atsevišķi. Parastiem aizmugures piedziņas lowracer tipa velosipēdiem pat būtu pilnīgi reāli uzlikt papildus trubas sānos, pa drošības karkasa tēmu - pitonam nav garantijas par to ko priekša šļūcot izdarīs.

P.N. Es neko neizgudroju - tas ja masu pseidosportā un sportā ražotāji ar karotīti visu mutē ieliek nenozīmē ka citādākiem velosipēdiem katram pašam kaut kas jāizgudro - pasaulē ir pāris simti pitonu, protams, kā jau pašbūvētiem velosipēdiem kas būvēti konkrētam braucējam, katram ir savas variācijas un improvizācijas.

msh 16.07.2021 7:48

Ir jau arī.

msh 15.07.2021 23:27

Pārtaisīju pitonam aizmugures piekari un stūres ģeometriju. Aizmugures piekarē golfa stūres pirkstus aizvietoja monobloks, stūres ģeometrija tika pamainīta uz stāvāku leņķi. Tā dizaina [pitona] autors raksta ka teorētiski uz papīra ideālais leņķis esot 53 grādi, jo tad esot vislielākais ķebļa pacelšanas augstums [lielākais stabilizējošais efekts], bet pie tāda leņķa velosipēds esot nebraucams, pie 63 paliek braucams un tālāk pakāpeniski paliek sliktāk - man it kā bija tie 63, bet pakaļas piekarei nosēžoties leņķis samazinās - uztaisīju lielāku leņķi. Atklājās ka ar "nebraucams" domāts "nepastūrējams; pēc izmaiņām velosipēds palika vieglāk stūrējams un nervozāks.

... un tas noveda pie nākamā atgadījuma - avārijas. Braucot pusdienās no kalna lejā atvilku uz 40, un pie tā ātruma iestājās bailes - pēcpusdienā ar kolēgi ierēcu, diez kā būtu ar tādu ričuku nolikties - braucot mājās no darba to arī izveicu, braucot pa sūdīgu asfaltu lejā no kalna uz 40, stāsta morāle - tā kā ričuks palika nervozāks, tad vajadzēja ierobežot ātrumus līdz piešaujos pie jaunās vadāmības. Tātad, nolikos uz kreiso sānu, dabiski, ar kājām pa priekšu, šļūcot apgriezos vienreiz ap savu asi, un pēc tam vēlreiz apvēlos jau krusteniski. Būtu tas bijis uz normāla asfalta, tad būtu bijuši viduvēji nobrāzumi - tā kā tas bija uz sūdīga asfalta, rezultāts kā pēc iziešanas caur gaļasmašīnu, lielākā trauma - liels un dziļš caurums kreisajā uzacī. Pieceļos, asinis smuki tek no galvas, atrodu nolauzto spogulīti, apskatos sevi, nosecinu ka dirsā ir, sabrauca kolēģi - ričuku iestūmu grāvī, mani aizveda līdz mājās, kur iekāpu golfā [atceramies tās pasakas par mašīnu kas esot luksuss, nevis nepieciešamība] un dragāju 60 km uz traumupunktu. Tur man notīrīja brūces, sašuva uzaci, un nesteidzīgi braucu mājās, nokļūstot tur četras stundas pēc izbraukšanas. Aizņemos busu lai aizbrauktu pakaļ ričukam, bet ričuks grāvī vairs nav... Nu nekas, gan jau atradīsies.

msh 15.07.2021 12:36

Kas tad ir virs tām divarpus štukām ka nav vērts?

msh 15.07.2021 12:35

Muļķības. Vienīgais ko nedrīkst [varēt var jebko] salīdzināt ir divi motori pēc zirgspēkiem. Salīdzināšana pēc vienādiem tilpumiem un ieplūdes spiedieniem kā reiz ir ļoti pareiza.

msh 15.07.2021 12:29

Nezinu, labākā vai nē, bet mutere arī pirms 30+ iestāšanās savā fābijā, kad tai kondišs nedarbojās, cepās ārā. Lai arī šis tas tur noteikti ir labs - teiksim, kondiša iztvaicētājs ir par kādiem 30% lielāks nekā mk4/B5...

msh 15.07.2021 7:46

Tu neticēsi bet dažādām mašīnām ir dažādas ventilācijas sistēmas un dažādi saloni

msh 15.07.2021 2:33

Atkarīgs no mašīnas. Manā golfā klimatroniks ir jau pāris gadus, bet kondiša nav joprojām, jo pēc tāda kondiša neprasās līdz vismaz kādiem 27 grādiem.

msh 14.07.2021 19:48

Atceros 2010. gada vasaru - pa lielam visa Eiropa cepās ārā - mājinieki Latvijā teica ka esot karsts, angļi arī sūdzējās par karstumu - tikmēr Skotijā, kur es tobrīd biju, bija lietains laiks un +16 - +18...

msh 14.07.2021 12:42

Man patīk kā gunbox apsvieda kažoku riņķī; sākotnēji viņam noteikti pašam lēni aizgāja par to ka potētie var gan saslimt, gan izplatīt, lai arī visādi delfi un tvneti to bazūnēja, bet nu viņš tāda fakta palaišanu garām piedēvē citiem, un joprojām uzskata ka visiem jāpotējas...

msh 14.07.2021 3:10

www.tvnet.lv/7292093/malaizija-nakas-slegt-covid-19-vakcinacijas-centru-jo-saslimusi-200-darbinieki malciņš realitātes potēšanās faniem

msh 13.07.2021 21:36

Šite diemžēl nebūs tas variants - tā saldētava ilgus periodus stāv atslēgta, līdz ar to 100% atkususi, bet pēdējos gadus darbībā es augstākas temperatūras par -25 tai neesmu redzējis.

msh 13.07.2021 21:35

Jā, laika releju es kā reiz taisos iespraust rozetē, bet tā ir tikai izlāpīšanās, un tavs otrs ieteikums ir mandeļu operēšana caur ānusu - vispār nebūtu slikti saremontēt esošo temperatūras regulatoru; varbūt būs jāprovē tam tikt klāt.

Termometrs jau atrodas saldētavas durvīs.

msh 13.07.2021 21:30

"Dvieli" valkā sikhs, nevis musulmanis, un atlaišanu par tā valkāšanu progresīvās valstīs likumi nepieļauj. Apvienotās karalistes celtniecības laukumos neesmu bijis tāpēc nezinu ko sikhi dara tur, liek ķiveri pa virsu turbānam vai nē - pārtikas ražošanas uzņēmumā turbānam pa virsu tiek uzvilkts tīkliņš.

msh 13.07.2021 12:39

Kāds varbūt var kaut ko ieteikt - stāv saimniecības virtuvē deviņdesmito gadu Siemens saldētava, kurai ir acīmredzams gļuks ar temperatūras regulāciju - ar regulatoru aizgrieztu līdz vieniniekam tā saldētava cenšas dabūt kaut ko bik siltāku par -30 - pateicoties siltajam laikam un beigtajai gumijai, tas tai neizdodas un tā nu tā saldētava griežas bez apstājas - vai kāds var ieteikt ko varētu provēt izdarīt tam regulatoram lai varētu uzgriezt siltāku temperatūru?

msh 12.07.2021 19:32

Ēmmm... Uz bruģētas ielas tie nopisēji ir tie kas velkas un saudzīgie tie kas brauc ātri...

msh 12.07.2021 12:23

Par to apdari - mhm, kā tad. Sūdīgāko ķebļu apdares materiālu es līdz šim esmu redzējis pirmās paaudzes S80 lolvo.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti