Bradypus rakstīja: Tu tak pat lasīt nemāki, augsto prasību speciālist. 120k, nevis 30, jeb 210k mašīnai kopumā, jo arī pirms tam ir bijušas tikai apkopes. "Dilstošajos punktos" atgriešanos skaita gados tikai tad ja ar to auto brauc reizi nedēļā uz baznīcu. Normāli visas apkopes un "disltošos punktus" rēķina pret nobraukumu.
210 štukas visām piekares detaļām pa Latvijas ceļiem, piedevām uz vieglās mašīnas bāzētam pseidodžipam? Lūk tas jau sāk izklausīties pēc zinātniskās fantastikas...
Atgriešanos dilstošajos punktos laika vienībās rēķina mašīnu īpašnieki kas mašīnas remontē paši, kamēr kilometros tie, kas sēžas pie visa gatava, šajā gadījumā - kāda cita saremontētas mašīnas. Mani interesē mašīnu skrūvēt pēc iespējas retāk; aprēķins kilometros var tikai mēģināt kalpot par mierinājumu tikai tad ja jāskrūvē bieži... ![]()

























mefisto rakstīja: Tev tiešām liekas, ka lielākā daļa remontu pēc avārijām tiek veikti kvalitatīvi?
Mana pieredze rāda, ka no palielu avāriju autiņiem jāturas pa gabalu. Sīkas avārijas var pieciest. Par sīkām uzskatu bamperi, spārni, durvis.
Es sapratu, ka lielais sasniegums ir 120k nobraukumā, kas ir ļoti labi.
Nē, neliekas - tāpēc tā mašīna ir attiecīgi jāpārbauda.