Eu, a pa kuru brīdi sagāzētus AMC 4.0 sešus podus vienā rindā nomainīja VM šrotori 2.5 četru katlu kuļmašīna? ![]()
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Eu, a pa kuru brīdi sagāzētus AMC 4.0 sešus podus vienā rindā nomainīja VM šrotori 2.5 četru katlu kuļmašīna? ![]()
Jā - pagaidām, kamēr īsmūžīgā imunitāte darbojas. Es neko neteiktu ja potēšānās vilnis panestos kādā septembrī vai oktobrī, tad no tā pasāciena būtu jēga, bet ne jau vasaras sākumā...
Šodien sanāca pasēdēt nepilnu stundu ambulancē lai tiktu pie dakteres; vajadzēja noslēgt slimības lapu pēc saaukstēšanās - sēžot redzēju un dzirdēju kas notiek apkārt - ĀRPRĀTS, cilvēki reāli iet potēties pret ierobežojumiem, kaut kāds tur kovids viņiem pie dirsas. Kā viena sieviete, uz aci virs 50 gadiem, uzzinot ka bez internetbankas viņa nevar dabūt potēšanās sertifikātu, teica māsiņai, "ja to nevar dabūt, tad no visas tās vakcinācijas nekādas jēgas" - cik noprotu, nu jau arī pusaudžus sāk stiept potētēties. Klausījos un šausminājos - vienīgais kam no šitā visa būs kāds labums, neskaitot farmācijas kompānijas, būs politiķi - kuri nu, vasaras dēļ kovida vilnim noplokot, varēs dirst ka tas ir viņu organizētās švakcinācijas kampaņas dēļ. Toties paši cilvēki kuri tagad iet potēties, dēļ tā, kad tas notiek, varēs ieraut normālās auzās - ja tagad sapotējas, tad imunitāte beigsies kā reiz nākamā kovida viļņa apogejā - ideāla kombinācija lai to kovidu atrautos...
Vienīgā dīzeļdegviela ko varētu saukt par "zaļo" ir agrodegviela; MY ir tikpat zaļa degviela kā elektromobīlis kurš nokrāsots krāsā kas nav zaļa.
Visiem diez vai - ja vēl kāds netiešās iesmidzes benzīnnieks palicis, tādiem gan jau nevajag.
Noteikti nopietna iemesla potēties trūkums apvienojumā ar to ka maizi viņš noteikti nopelnīs arī tad ja viņam esošie blakusdarbi paliks par vienīgajiem darbiem.
Jā, tikai medicīnas sistēmas ietilpības dēļ? Nu tad huļi pirms kovida katru gadu gripas sezonas laikā, kad medicīnas sistēma bija pārslogota arī bez jebkāda kovida, netika ierubīti dažādi ierobežojumi, lai to medicīnas sistēmu nepārslogotu?
Kanibaals rakstīja: Piektdienās brīvprātīgi sapotējas pret zaļo pūķi un nomokās brīvdienas tad gan nekas, tusiņa sekas. Tādi nīkuļi, ak vai vienu dienu nespēks.
Jā, potēšanos pret kovidu salīdzināt ar dzeršanu ir diezgan trāpīgi salīdzināt, vienīgā problēma - man pazīstamie dzērāji pamatā dzer veikala mantu ar kuru parasti ir zināms kas būs pēc tam, kamēr potēšanās pret kovidu ir kā dzert izmantojot svešas točkas mantu, par ko nevar zināt kas būs pēc tam - labi, pohas, vai vispār sanāks karoti nolikt... ![]()
mefisto rakstīja: Diemžēl te jāpiekrīr Levitam, ka beziemesla atteikšanās no vakcinēšanās ir antisociāla uzvedība. Protams katram ir tiesības arī uz to.
Tev tiešām šķiet ka ir kāds cilvēks kurš šobrīd, kad potēšanos stumj no visām pusēm, varētu atteikties bez iemesla?
No otras puses, jāpiekrīt ka beziemesla potēšanās gan ir sociāla uzvedība - kaimiņš izlec pa logu, "eu, davai, man arī vajag!", kur nu vēl ja darba devējs nosaka "visiem strādājošajiem obligāti izlekt pa logu!".
eidis rakstīja: Klau nu tu tak esi pieaudzis un labi saproti, ka ierobežojumi ir tieši atkarīgi no:
1. Potēto īpatsvara sabiedrībā
un/vai
2. Medicīnas sistēmas kapacitātes
Un abi Igaunijā ir ievērojami labākā skatā kā LV
Pie labas med sistēmas kapacitātes un saprātīgas tautas ierobežojumus vispār var neieviest. Kā Zviedrijā.
Es domāju, ka tu ļoti ļoti ļoti negribētu, ka aizvedot savu mazo pēc med palīdzības, tu to nesaņemtu. Jo kovidisti visu aizsituši. Tam arī ierobežojumi domāti
Tipiska sociķa loģika - "politiķi noteikti zina labāk par tautu". Ierobežojumi ir atkarīgi no politiķiem, tevis nosauktie punkti ir atrunas/iegansti politiķu uzliktiem ierobežojumiem, sevišķi pirmais. Abet par to "saprātīgo tautu" - zviedru politiķi vienkārši netaisīja farsu un līdz ar to nerādīja ka tas viss ir cirks, ar attiecīgu reakciju no tautas
Runājot par paradoksiem - jautri bet ir pienākuši laiki kad gateris ir laba darbavieta - jo neprasa un neprasīs piespiedu brīvprātīgu potēšanos...
Viens pazīstams čalis vakardien piespiedu brīvprātīgi, darba devēja dēļ sapotējies, nu mokās ar nespēku. Vienam čomam vēl jautrāk - darba devējs [kara flote] arī ir par piespiedu brīvprātīgu potēšanos, bet atšķirībā no iepriekšpieminētā čaļa, čoms ir gatavs iet prom no darba ja vajadzēs potēties - attiecīgi priekšniecība ir sprukās, jo 20 cilvēku vienībā ir trīs tādi, bet to ka tie visi trīs aiziet, priekšniecība arī negrib... ![]()
Tu ziemassvētku vecītim arī tici tāpat kā tici "potei pret ierobežojumiem"?
Dvieļu radikāļi nebazūnē "apturi kristietību" - viņi bazūnē "apturi rietumu civilizāciju", "apturi sekulārismu" un tādas lietas. Redzi, islamā kristiešiem ir paredzēta vieta - otrās [vai varbūt trešās] šķiras cilvēki, kuri, kamēr tie pakļaujas musulmaņiem, drīkst dzīvot - kamēr ateistiem islamā vieta paredzēta nav...
P.N. Nav tādi "dvieļu radikāļi", ir vienkārši musulmaņi kas rīkojas un/vai runā un kas to nedara. Nospiedošais vairākums grib to pašu ko "radikāļi".
Kas tas bija par audī, kaut kāds C5? Ar vienu ausi dzirdēts ka tādiem bākā nākot sūknis jo bāka divdaļīga, gan jau tur kaut kas bija dirsā un bik virs pusbākas reāli varēja izmantot. Jo savādāk diez vai ir kāds audī ar tik mazu bāku, ja nu vienīgi kāds Audi 50 un varbūt kāds A1 - savādāk mazākā bāka varētu būt A3, kur ir golfa 55 litru bāka - īstajiem audī mazākās bākas varētu būt B2 un B3 bākas kas ir bik zem 70 litriem.
Gļēvulība no tautu puses. No varnešu puses pamatā tas ir aprēķins.
Abet Lībija ir klasisks piemērs tam ka absolūtā labuma vai ļaunuma politikā nav, un nahuj līst citu valstu iekšējajās lietās, tā kā tagad Baltkrievijā.
Nezinot neko konkrēti, es izteikšu minējumu - no vienas puses daudz pensionāru, no otras puses - ļoti daudzi zemnieki iepērkas otrā robežas pusē.
Tas ka tu esi salasījies wikipēdiju par motora uzbūvi arī nav nekāds kritērijs. Šajā gadījumā pie dirsas ar kādām mašīnām es braucu un kā tās diagnosticējas - un te pat nav runa par to kāda ir tofika autora motora vadība - problēma ir elementāra mehāniska problēma par kuru motora vadībai nav ne jausmas jo tai nav neviena paša devēja ar ko noteikt ka eļļa tiek kurināta, un no kurienes tā nonāk motorā.
Attiecībā par to tavu murgojumu par attiecīgā motora vadību - objekts ir B5 A4 feislifts, visdrīzāk ar 90 zs AHU vai 110 zs AFN sūkņa motoru kur vadība ir tik primitīva kā cirvis un no 10 gadus vecāka TDI vadības atšķiras tikai ar procesora jaudu un programmatūras spējām, bet devēju un izpildmehānismu skaits nav mainījies - nu labi, neskaitot EGR vārstu. Ja nu tur akurāt būtu sūkņsprauslnieks [neliela iespējamība ir], man tevi nāksies apbēdināt - palūrēju shēmā [līdz šim sanākusi darīšana tikai ar sūkņa motoriem], vienīgās izmaiņas ir tās, ka nu kompis vada sprauslas pa tiešo, un attiecīgi tam ir tādi motora stāvokļa devēji kā benzīnniekam, lai nodrošinātu pareizu sprauslu darbināšanu - un tas arī viss.
A tu te nez kādēļ gribi kaut kādas turbīnas pūtiena līknes lai noskaidrotu no kurienes eļļa kūlerī rodas...
Hibrīds ir īpašs pielietojums, tik īpašs ka tevis piesaukto tehnisko risinājumu ārpus hibrīdiem gandrīz nelieto.
Neiesaki cilvēkam kaut kādas muļķības; viņš vēl var tām tavām muļķībām noticēt. Ko tu vēlies lai tas kāds ar kompi pasaka? Tavs ieteikums ir līdzvērtīgs ieteikumam lai kāds cits aizbrauc pieslēgt pie kompja mašīnas virsbūvi, lai kompis parāda kur ir rūsa - tu neticēsi bet nevienam dīzelim nav kaut kādi vārsti pa kuriem padot degkamerās eļļu no kartera, līdz ar to vadības blokam nav pat nojausma ka tiek sadedzināta arī eļļa, ne tikai degviela. Bet ja tā tava fiksā ideja bija ka ķipa cilindri izdiluši - kur tu esi redzējis kādu motoru kuram vadības bloks mērītu spiedienu cilindros?
Protams ka tofika autora čomam ir taisnība, tā ir turbīna kas tur taisa sūdus. Nekas cits tas nevar būt - cilindru izdiluma gadījumos pirmās ir iedarbināšanas problēmas.
Ar teslu var? Ja jā, aizbrauc uz štatiem un paprovē uztaisīt sev kādu traumu braucot ar vaļējām durvīm, un iztiesāt kādus miljonus pēc tam no ražotāja ![]()
Kāpēc - jo Baltkrievijas gadījums pārāk necils salīdzinājumā ar to?
Es vēl intereses pēc salīdzināju man zināmos 2.0 motorus ar pēdējo ~15 gadu BMW kosmosa tehnoloģiju 2.0 motoriem. Ko es ieraudzīju - jā, protams, tiem ir vairāk griezes un jaudas nekā 25 gadus vecam VAG 2.0 8v - jo tur ir 16 vārsti - tajā pašā laikā tie cipari nav īpaši labāki kā nenožmiegtam [bija arī deforsēti motori] 25 gadus vecam, primitīvam VAG 2.0 16v motoram. Jā, behas motori varētu būt mazliet atsaucīgāki, un ekonomiskāki, tikai, UPS - man ir aptuvena nojausma cik tiem izmaksā dažādi remonti... ![]()
Tu kaut ko maķenīt sajauci - kā reiz tas 2.0 8v ir ekonomisks un ar adekvātu jaudu. Jā, protams, tā viena fiksētā vāle ir kompromiss, bet tas kompromiss ir domāts paredzētajam lietojumam; tas ko varētu iegūt ar maināmām sadales fāzēm vai citām kosmosa tehnoloģijām būtu pielietojams trasē, nevis uz ielas. Es, protams, saprotu no kurienes rodas tas tavs uzskats par "neekonomisku, bezjaudīgu" - tas rodas no vēlmes lietot to mašīnu uzblīdušās un smagās mašīnās priekš kurām tas motors ir neadekvāts, nu kaut vai kā mana motora apakšas izcelsme - Seat Alhambra [šarāns], BET - dajebkāds gāzu sadales mehānisms 2.0 četru cilindru atmosfēras neadekvātumu priekš lielas un smagas mašīnas kompensēt nespēj - jo neba tu stumdoties pa pilsētu motoru zāģēsi uz 6-7k.
Kā ar to Bolīvijas prezidenta gadījumu, derēs? ![]()
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
26
Rīt TV un interneta tiešraidē paziņos Latvijas Gada auto 2026 uzvarētājus, atklāti finālistu auto nominācijās (+ VIDEO)
9
Nē, jauc tu - tu visu laiku atsaucies uz medicīnas sistēmas pārslogošanu, kas Latvijā gripas sezonā ir norma jau laikam kādus 10 gadus. Ā, bet nu pareizi - mirst tak tikai no kovida , un ja slimnīcas ir aizdirstas ar gripniekiem un tāpēc kāds cits atmet pedāļus jo netiek slimnīcā, tas viss sūds, jo, lūk, no kovida vairāk mirst...