iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 24.04.2021 21:24

It kā jau ideja nebūtu slikta, bet tā atduras uz to vienu niansi ko bradypusis pieminēja citā tofikā - izglītību. Pie "pareizas", komunistiskas augstākās izglītības tava sistēma rezultētos komunisma uzvarā nākamajās vēlēšanās... Reku paskaties uz PARistiem un "progresīvajiem", un to atbalstītājiem - pa lielam vienas vienīgas augstākās izglītības...

Ir jau vēl viena problēma, diezgan radniecīga pirmajai, kas rastos ar šādu balsu novērtējumu - paskatoties uz visādiem mūsējajiem komunistiem un to līdzskrējējiem, iekrīt acīs ka tie ne tikai pamatā ir guvuši "pareizu" augstāko izglītību, bet arī strādā kaut kādus darbus, kuri ir atrauti no reālās dzīves kas palīdz iegrimt marksisma fantāzijās. Teiksim, gadījās pirms pāris dienām palasīt vienas "sociālantropoloģes" raksteli, filosofiju par "privilēģijām" un seksismu; nopratu ka viņa laikam arī kādā izglītības iestādē piš citiem prātu ar šādām vainas apziņu iedzenošām metodēm [būtu jel labāk kādā maximā par pārdevēju strādājusi] - ja tādai būtu iztika jāpelna ar fizisku darbu, tādā vidē ātri vien rastos sajēga par to vai atšķirīgas dzimumu lomas ir cilvēku izdomājums un "seksisms", vai dabiska lietu kārtība... No šīs pašas tēmas - jaunu tačku braucēji noteikti kvalificētos daudz jaudīgākām balsīm nekā "vidējās latvijas mašīnas" braucēji; kas pasargātu pārējos autovadītājus [ļoti nospiedošu vairākumu] no tā ka jauno tačku braucēji neievēlēto partiju kas populistiski solītu ierubīt vecākām mašīnām smagus nodokļus lai patīrītu ceļus un ielas priekš viņiem [tas nekas ka pēc tam visiem būu dirsā] - ?

msh 24.04.2021 12:09

Jā, varētu tā būt. Paga, tas bija kā jāsaprot - ka man skauž tās miskastes ar kurām tu brauc? Abet kas man tur būtu jāskauž, ja drīkst zināt? Garlaicīgu ponta mašīnu ražotāja Teslas modelis tiem kas nevar atļauties standarta modeli [model S] ? Es vēl arī kādu laiciņu atpakaļ tevī ļoti smagi vīlos - es biju lasījis ka tu braucot ar "subaru" - bet tad izrādījās ka nekā - jo subārs, tas ir Impreza WRX, a tev, izrādās, ir penšiem domāts subāra izstrādājums kam ar subāru kopīgs ir tikai pļurkšķis zem haubes un bļembas... Jebkurā gadījumā - man mani transportlīdzekļi ir lai pārvietotos pēc iespējas ērtākā un praktiskākā veidā, un lai pie viena arī gūtu kādas patīkamas izjūtas, un nevis vienkārši mehāniski izmestu naudu miskastē, pēc iespējas vairāk naudas - tāpēc pat ja man piemistu spēja skaust, tevi es apskaust nespētu, nu vismaz ne par tām kastēm ar ko tu brauc, jo tur nekā apskaužama nav - divas garlaicīgas miskastes kādas es ņemtu tikai par velti un tikai ar nolūku iesmērēt tās kādam citam loham

msh 24.04.2021 0:08

Sociālās sistēmas atslogošanas sākums...

msh 23.04.2021 23:16

Tu šobrīd sabiezini krāsas tāpat kā to dara komunisti, saucot konservatīvos par "galēji labajiem" [galēji labie ir nacisti, fašisti; esi dzirdējis kādu politiķi pēdejo 10 gadu laikā uz aicinājumu iekurt krematoriju krāsnis?]. Pirmkārt, nejauc totalitārismu ar autoritārismu. Kaut kas jēdzīgs var notikt autoritārismā - totalitārismā jēdzīgo vienmēr vairāk nekā pietiekami atsver valdošā režīma savārītie sūdi. Otrkārt, tas apgalvojums ir diezgan liels sūds. Monako - kāda vēl diktatūra un kāds totalitārs režīms?! Aļo garāž? Jā, tur pie varas ir princis, bet kopš kura laika absolūta monarhija ir "totalitārs režīms" un "diktatūra"? Absolūta monarhija kā reiz ir labākais no šāda veida režīmiem, pie noteikuma ka monarhs nedzīvo sapņu pasaulē, izolēti no tautas - atšķirībā no citiem režīmiem, absolūtam valdniekam ir visi iemesli censties valsti celt - jo tā jau ir viņa valsts par visiem simts procentiem, un viņam tā vēl ir jāatstāj mantojumā savam dēlam. Tālāk, AAE - stāsts gan jau līdzīgs. Vatikāns - kaut kas līdzīgs. Par Singapūru nezinu. Ķīna - muļķības.

msh 23.04.2021 23:06

Tieši otrādi - tā mašīna ir domāta zābakiem, un tu pats to apstiprini - kā savādāk nosaukt cilvēkus kas uztic savu dzīvību gļukainai un nedaceptai funkcijai kas visdrīzāk autovadītāja līmeni nesasniegs nekad. Nē nu es saprotu ka tā kaste ir tik šausmīgi garlaicīga ka tāpēc nah negribas vispār to vadīt, tikai dročīt telefonu vai darīt ko tamlīdzīgu, bet nu par to vajadzēja domāt pirms sēsties pie stūres, nevis brauciena laikā slēgt iekšā pašnāvnieku režīmu...

msh 23.04.2021 0:57

Vakardienas veloveikala atskārsme - pērkot Cateye apakšgala spidometrus [vidusgalam ir bezvadu devējs ko es uzskatu par modīgu muļķību, augšgala izstrādājumi ir domāti sportistiem], lētākais ir arī jēdzīgākais, Cateye Velo 7 - Velo 9 nāk klāt divas bezjēdzīgas funkcijas, abstrakts kaloriju aprēķins un paklanīšanās ekofašismam ar "carbon offset" funkciju [rēķina cik daudz oglekļa dioksīda tu neesi izdalījis jo esi braucis ar velosipēdu, nevis mašīnu, vadoties pēc Japānas transporta ministrijas vidējā mašīnas degvielas patēriņa datiem] , un Enduro ir Velo 9 kam, spriežot pēc mājaslapā publicētajiem datiem, ir rupjāks vads, ķipa, lai bezceļos to būtu grūtāk saplēst. Vārdu sakot, izvēloties spidometru kuram nav visu laiku jārullējas caur divām bezjēdzīgām funkcijām, procesā vēl ietaupās piecītis...

Man īpašumā ir viens iepriekšējās paaudzes Cateye Velo 9, kura dēļ arī nopirku šito Velo 7 - pieredze rāda ka pulkstenis ir diezgan precīzs bet baterijas patēriņš - smieklīgs; tas konkrētais spidometrs, gan salīdzinoši maz ticis lietots, joprojām darbojas ar savu dzimto, sešus gadus veco bateriju... Ir man arī viena Sigma, kurā esmu smagi vīlies, kā arī Depo ProFex ķīnietis; ir bijis vēl viens ķīnietis, kurš diezgan ātri nosprāga...

msh 22.04.2021 20:03

Mūsdienās noteikti arī ekonomē [pateicoties tiem pašiem japonamaķ], bet tā ekonomija vairāk būs kā unifikācija kur vienu dizainu izmanto virkne ar motoriem, kur jaudīgākais varētu būt tuvu kārbas izturības robežām, vai arī vecu dizainu pielietošana - es tiešām nezinu kādas mešalkas fofāgens šobrīd izmanto, bet nebrīnītos ja izrādītos ka būtu apmēram tās, kas pirms 15 gadiem - trīs vārpstu lielo motoru sešiniece, ieviesta ceturtajā golfā, 02S sešiniece, bāzēta uz 02J piecinieces [ar galā pieskrūvētu sesto robu]; 02J ir uzlabota 02A kas dienasgaismu ieraudzīja iekš B3 pastētes, un 02T mazmotoru kārba kas uzprojektēta pielietojot 02J dizaina principus.

Vēl viena vāciešu īpatnība, vismaz agrāk, un droši vien arī tagad - ja japāņi spētu izrēķināt visas kārbas detaļas tādas lai visa kārba būtu puņķaina, lasīt - paceļot jaudu varētu izjukt jebkas, tad vāciešiem raksturīgāk būs ka vājais punkts būs viens konkrēts, un ja to iespējams novērst, izturība stipri pieaug, jo viss pārējais tur.

msh 22.04.2021 12:33

To tavu ženeral rūl of ze tumb izmanto tikai tomātiem un japonamaķ mašīnu izstrādājumiem. Eiropiešiem mešalkām sliktākajā gadījumā ir kāds vājais punkts ko diezgan bieži var uzlabot, nerunājot nemaz par to ka pats dizains ir ar rezervi.

msh 22.04.2021 12:26

Šodien man bija paredzēts zobārsta apmeklējums, diemžēl potēšanas kampaņas dēļ tas pārcēlās par mēnesi - aizvakar man piezvanīja un mani atteica, vakardien uzzināju kāpēc tas ir noticis - izrādās, zobārstei vīrs nolicis karoti - abi esot tikuši sapotēti, abiem palicis sūdīgi, vīram tik ļoti ka to ievietoja slimnīcā - pēc tam gan izrakstīja, bet nu nolicis karoti - ja arī ne tieši potes dēļ, tad tās sačakarētā veselība tur noteikti palīdzēja.

Stāsta morāle - vajadzētu tomēr sākt potēšanu ar tiem kas nav vajadzīgi - vispirms visus politiķus un birokrātus un pēc tam pārējos...

msh 20.04.2021 23:21

Ir tāda "neliela" starpība starp parādu ko var nomaksāt uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmos gados un parādu uz pāris desmitgadēm...

msh 20.04.2021 19:27

Nekas - esošās potes tāpat izpotēs, kur tad citur tās likt ja ne cilvēkos...

msh 20.04.2021 17:25

Ātrākie virzuļmotori diži no tā cipara neatpaliek... Par to "nav problēmu", mazliet apšaubīšu - gultņiem noteikti tādi apgriezieni nebūtu sevišķi veselīgi, cita lieta ka laimīgā kārtā [priekš tiem gultņiem] tesla nav spējīga to savu motoru ilgstoši noturēt uz tiem apgriezieniem, pat ja īpašnieks tādu gājienu izveic.

Vēl tā mazā niansīte ka tie apgriezieni ir kompromiss lai dabūtu kaut cik adekvātu vmax, cita lieta ka tas motors tajos apgriezienos ir ar zemu lietderības koeficientu - nu vai varbūt tā vadība, vai abi divi...

msh 20.04.2021 17:21

Kalvis99 rakstīja: Nezinu vai drīkst vai nedrīkst, bet manā servisā izmanto garu dinamometrisko atslēgu lai pievilktu līdz galam.

Tieši tā - tā ražotājs ir paredzējis to lietu darīt. Otrs saprātīgais variants ir ar pistoli piešaut [bet ne pievilkt] un tad davilkt līdz galam ar roku/kāju.

msh 20.04.2021 12:40

Jā, morāli novecojusi, līdz ar to vairāk cilvēku ar to mācēs tikt galā. Bet kurš vispār runāja par elektroniku? Parunāsim, teiksim, par izmešiem - 13 gadus vecai mašīnai jāierakstās EURO4, 2-3 gadus vecai EURO6...

msh 20.04.2021 0:12

Nevis "visiem jādzīvo graustos", bet "visiem jādzīvo atbilstoši savai rocībai". Graustu var atremontēt un/vai pēc tam ar piemaksu iemainīt uz krutāku mitekli, un tā uz priekšu, gluži tāpat kā cilvēki mēdz progresēt ar mašīnām - dīvainā kārtā tev diez vai ir iebildumi pret šādu gājienu ar mašīnām, kamēr pret mitekli gan gripas lai visiem būtu pa tēmu "jauna S klase līzingā"... Bet nu pastāsti savu skatījumu kā mājokļa jautājumā var progresēt ģimene ar bērniem kur galvenajam [lasīt - vienīgajam] apgādniekam ir kādu 800 eiru aldziņa, kur pat krutā mitekļa miljons gadu hipotēkai neizdosies iekrāt pat pirmo iemaksu, un vienīgais cits krutais variants ir nolocīt kādu pusi budžeta [algas] par īri...

P.N. Nomaksa nav gluži tas pats kas kredīts...

msh 19.04.2021 20:28

Toties padsmitgadīgs auto būs jūtami vienkāršāks par to dažus gadus veco, līdz ar to tur būs mazāk kam nosprāgt.

msh 19.04.2021 12:40

Vispār jau ar skrūvpistoli riteņus pievilkt nedrīkst...

msh 19.04.2021 12:25

Kaut ko necilu

Sešus gadus atpakaļ viens pazīstams čalis izdarīja kaut ko tādu, par ko es nezināju ka tas ir iespējams - viņš nopirka vecliepājā divistabu dzīvokli par divarpus pakām. Jā, vecā koka mājā, jā, pilnīgi bez ērtībām, jā, briesmīgā stāvoklī - toties "starta komplekts" kurš pēc max pāris gadiem ir nomaksāts un personīgs. Procesā tur palēnām notika kaut kāda remontēšana, labierīcību iekārtošana utt. Tad pirms kāda gada iestājās "shit happens" situācija - kaut kāda iemesla dēļ viņš izšķīrās ar savu sievu, un tā nu sievai un viņu diviem bērniem palika dzīvoklis. Standarta \m/ variantā būtu palicis dzīvoklis vai nu ar nepaceļamu īri, vai nepaceļamu hipotēku - kurš variants būtu labāks?

msh 19.04.2021 2:45

Iegādāties mitekli atbilstoši savām iespējām un/vai dzīvot tur, kur var atļauties. 20+ gadus ilga hipotēka nebūs tas labākais variants...

msh 18.04.2021 19:19

Kā jau esmu teicis, tie visi cipari ir kodējums ko var nomainīt - tevis aprakstītais no tā kas redzams kaut kāda B5.5 passāta spidometrā atšķiras tikai ar to ka pietrūkst IN1, viss pārējais ir tāds pats, neskaitot to ka 15 gadus vecai mašīnai Long Life aprēķins ir sen ticis izkodēts un neviens īpaši neceļ ausi par IN1 un IN1...

Gan jau IN1 atmests tāda pat iemesla dēļ kura ieviesa Long Life - lai uz papīra samazinātu mašīnas apkopes priekš pirmā īpašnieka. Tā jau tās ikgadējās apkopes satur visādu sīkumu pārbaudes, eņģu saeļļošanu un tamlīdzīgus niekus; ikdivgadējā arī bremžu šķidrumu maiņu un vēl tur kaut ko - tad nu atteikušies no ikgadējās pārbaudes, sak, gan jau pa diviem gadiem nekas nenokritīs, apskatīsimies tos sīkumus pēc diviem gadiem.

msh 18.04.2021 19:11

Šodien gadījās pa ceļu braukt krustnešu mašīnai aizmugurē; ļoti uzkrītoši ka tā mašīna ir relatīvi šaura, kas noteikti ir galvenā atšķirība pret Tu Roc, interesanti tikai cik liela tā starpība...

msh 18.04.2021 10:16

Man nejauši gadījās redzēt sabiedrības attieksmi vienā aptaujā - pirms dažām dienām iegāju rekurzeme.lv, a tur malā aptauja, "ar kādu vakcīnu vakcinēsities ja būtu iespēja?" - kaut kādi 750 bija izvēlējušies kādu no pieciem piedāvātajiem variantiem, 280 bija paņēmuši "citu" un pāri pa tūkstoti "nevakcinēšos"...

msh 17.04.2021 23:14

Cilvēkam parastajam nekas nebija jānojauš - tikai jāsaprot ka dzīve uz parāda nav laba lieta...

msh 17.04.2021 15:01

"Interesanti, ka it kā mainīgais eļļas nomaiņas intervāls, bet ikurāt uz 30tkm aicināja uz servisu."

Tur nav nekā interesanta vai īpaša. Es nezinu kā tev tur spidometrs to parāda; varbūt fofāgens ir bik izmainījis to pieeju, bet vispār ir trīs apkopju veidi - eļļas maiņa, ikgadējā apkope un ikdivgadējā apkope. Eļļas maiņa ir eļļas maiņa, par to komentārus laikam nevajag - ikgadējā apkope iestājas pēc 15k vai 360 dienām, kurš nu pienāk ātrāk, ikdivgadējā apkope pēc 30k vai 720 dienām, kurš nu pienāk ātrāk - tā tas bija paredzēts Vācijas tirgum pirms 15-20 gadiem [tā noklusējumā paredzēts kodējums spidometros]; intervālus ražotājs nosaka specifiski tirgiem, iespējams ka tagad tie intervāli ir pamainīti, man slinkums rakties pa ELSU un pētīt. Pieņemu ka ikgadējā vai ikdivgadējā apkope var saturēt arī eļļas maiņu.

Vienvārdsakot, tev izmeta paziņojumu par ikgadējo, vai ikdivgadējo apkopi, nevis par eļļu. Ja tev tā būtu deviņdesmito gadu mašīna, tad viss būtu skaidrs, jo tur spidometrs katru parāda savādāk - OEL, IN1 vai IN2; OEL ar IN1 grūti sajaukt...

msh 16.04.2021 19:43

Ir vienkārši jāpārstāj vandīties pa kafijas biezumiem un jānolasa kļūdas. Dīzeļiem ar VNT turbīnām diezgan tipiska problēma ir ar kvēpiem aizdirsta turbīnas ģeometrija dēļ kā iestājas pārpūtiens un no tā izrietošs avārijas režīms...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti