Tu laikam pirmo tekumu neizlasīji...
Karbonādes kardāni nav nekas jauns, pat B3 audī kaut kādai, hvz kādai, versijai nācis kardāns kam viena daļa no karbonādes [tā vismaz pēc bentlija manuāļa sanāk], lai arī dabā tādu neesmu redzējis; gan jau ka amerikāņiem, un gan jau iemesls bija šeit apspriestais - lai sanāktu kardāns kurš spēj izturēt griezes momentu un tajā pašā laikā mašīnai avarējot sašķīstu gabalos... ![]()























Centri pa lielam ir divi - vai nu sešas skrūves, vai shimano šlices. Pieņemu ka sešām skrūvēm ir jēdzīgāk, bet shimano variantā cenas ir skaistas; nesen sanāca tam grābeklim uzkāpt jo gadījās ieķert lētu aizmugures ripuli ar disku bremzes rumbu un negribējās dangam kasīt nost krāsu lai varētu pret to bremzēt - es izgāju uz budžetu, štancētu 160 mm disku un hvz kādas firmas mehānisko supportu kas kopā izmaksāja ap dvacāru + trose - bet 204 mm disks maksā 35 eiras, un shimano hidrauliskā supporta komplekts apmēram tikpat; bitch, please, par 35 eirām es golfam varu bremžu disku nopirkt...
Es gan pieņemu ka plānotajam ričukam es arī uz šī dārgā grābekļa uzkāpšu, jo tur tas pakaļas ritenis atradīsies priekšā iekš velosipēda kurš braucot no kalna būs spējīgs ieskrieties uz pieklājīgiem ātrumiem...