iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 08.04.2021 18:12

Kādu ekoloģiju sniedz liels ķīmiskais atkritums kurš sver virs divām tonnām un līdz simtam ieskrienas trijās sekundēs?

msh 08.04.2021 12:39

Es Rīgā arī esmu redzējis pieslēgtus velosipēdus kam kaut kā trūkst un var redzēt tas ričuks tur ilgi stāv; niezēja dabūt kādu instrumentu slēdzenes pārvarēšanai un savākt detaļām

Imigrantu pilnajā Peterborough bija diezgan parasti redzēt centrā pie ričuku turētājiem pieslēgtus rāmjus...

msh 08.04.2021 12:34

Cik lasīts tām rumbām kvalitāte pieklibo...

msh 08.04.2021 1:41

Nu bet protams - tu ar savu piemēru apstiprini to ko es saku Man ir vairāki kolēģi, mēreni nodzērušies, mašīnas, protams, viņiem nav - brauc katru darba dienu uz darbu ar līdz kliņķim nopistiem padomju laiku velosipēdiem, vienalga, saule spīd, lietus līst, vai varbūt -10 grādu sals un sniegs. Tavi paziņas ir aprīkoti ar nesalīdzināmi labākiem velosipēdiem kā šie mani kolēģi, bet tos izmantot viņiem traucē mašīnas...

msh 07.04.2021 20:45

Genofonds jau uzlabojas, bet tie ir ateisti kas no tā attīrās...

msh 07.04.2021 20:43

Tu tiešām stulbs vai kā? Valdība imitē darbību nosakot debīlus ierobežojumus un izdodot likumus lai policisti varētu iekasēt naudiņu, un iedzīvotāji attiecīgi izliekas ka viņi ievēro ierobežojumus, lai arī realitātē pie dirsas. Ja valdība kaut ko reāli darītu un arī runātu, tad attieksme būtu pavisam cita. Paldies ka pieminēji manu vecgada braucienu, tas ir uzskatāms piemērs tam kas ir galīgā dirsā ierobežojumiem - nē, ne jau kaut kāda, taviem vārdiem, ļauno parasto mirstīgo shēmošana, bet valdības pieeja tam visam caur dirsu un pilnīgi ačgārni. Laikam tā loģika zem tā visa bija panākt lai cilvēki neietusē - kā to vajadzēja panākt - ar attiecīgiem aicinājumiem, ko tā vietā darīja - iepisa komandantstundu, palaida ielās šucmaņus un cerēja uz stukačiem, un to visu piedevām vēl izveica ne tikai šad un tad, bet arī 31. decembrī! Leiši, kuriem tajā laikā epidemadafakoloģiskā situācija bija stipri bēdīgāka, kaut kā tajā jaungada naktī raķetes šāva ka prieks, viņiem tas laikam nebija bīstams noziegums par ko pienākas četrciparu sods; man ir arī aizdoma ka pie viņiem pašvaldības arī šāva raķetes, nevis kā pie mums, kur viens pret Tērbatas ielas bruģi galvu atsitis aizliedza, for a good measure, tā teikt. Tātad, kā mans jaungada nakts brauciens kaut kā apdraudēja mani vai kādu citu no epidemadafakoloģiskā viedokļa? Pilnīgi nekā; tuvākie cilvēki atradās labi ja 50 metru attālumā, un aiz māju sienām - bet, lūk aizliegts - nu tāpat vien!

Nu un kas tur ir ar to Oklendu? Tāpat būtu jārīkojas mūsējajiem - mūsējajiem arī vajadzēja pagājušā gada, hvz, februārī laikam aiztaisīt ciet robežas un uz tām ierubīt karantīnu. Tā vietā masu mēdītājos tika publicēta propaganda ka risks ka kovids atnāks pie mums esot niecīgs, viss atstāts vaļā un visam uzlikts mīkstais...

Potes tu te piesauc diezgan ne pa ķeksi - ja arī tās potes kaut ko dos, tad "normālā dzīve" tāpat agriezīsies pēc pāris gadiem, ne ātrāk. Viņi tur špricē cilvēkus lai varētu atvērt robežas - pie mums lai varētu darīt pilnīgi normālas un ikdienišķas lietas...

msh 07.04.2021 19:42

Kāpēc velosipēdistiem jāliekas traucētiem? "velosezona" pamatā ir labi pārtikušu un slinku ļautiņu izdomājums kuriem citu transporta līdzekļu pieejamības dēļ trūkst vēlmes braukšanai ziemā.

msh 07.04.2021 18:28

Voltmetrs panelī ir bik cits līmenis... Man golfam voltmetrs ir viduskonsolē, bet galvenais pamatojums pa lielam angļu mēlē būtu "just because".

msh 07.04.2021 17:54

Izplatīts? Izplatīts varētu būt Rohloff Speedhub, šitas brīnums laikam ir kaut kas ne vecāks par pāris trīs gadiem. Abet par cenu - cena noteikti uzlikta lai būtu vienā kategorijā ar to pašu Rohloff Speedhub, cita pamatojuma tai cenai nav.

msh 07.04.2021 17:51

Nu jā - bezceļiem sagatavotus džipus arī var novietot stāvlaukumā nevis triekties cauri purvam...

msh 07.04.2021 17:24

Kas tur noklusēts? Tas būtu tikai loģiski ka visai valstij vajadzētu ierubīt karantīnu uz pāris trīs nedēļām. Un kas bija jāsaprot ar "pamēģini pie ko tādu pie mums izveikt" - ķipa ja tagad, kad valdība rīkojas īstā padomju stilā, un tauta atbild tādā pat stilā, tad tas nozīmē ka ja būtu nopietna valdība kas nopietni cīnītos, tad to neviens neņemtu pierē?

msh 07.04.2021 12:39
msh 07.04.2021 12:34

Pusei? Optimists...

msh 07.04.2021 0:55

Nu paga paga, nevajag jau jaukt pirkstu ar krānu... Padomju savienībā ražoja arī traktorus ar diviem un arī ar vienu cilindru - bet tur ir lieli spararati, smagi atsvari, gari virzuļu gājieni un citas lietas kādu mašīnās nav. Ak jā - tas tavs traktora motors līdz 6k vismaz griežas? Ne tak, ierobežotājs daudz zemāk, attiecīgi motors ir nooptimizēts zemiem apgriezieniem.

Tikmēr mašīnu motoriem kur nevar motoram pieskrūvēt vairākus desmitus kilo smagu spararatu utt nāks izlīdzeties ar tādu lietu kā darba taktu pārsedze... Nu un vēl motoriem kam cilindru skaits ir pāros un ir turbīna var izmantot Twin Scroll tehnoloģiju...

msh 06.04.2021 23:57

Varēja, bet tas būtu šāviens kājā. Pa lielam galvenā problēma šeit ir nevis tajā mašīnā, bet tevī - tu esi pieradis pie tā cik lēni griežas trīs litru sešu katlu kuļmašīna un sagaidi ka viena litra trīs cilindru purkšķītis varētu griezties līdzīgi zemos apgriezienos Man uz sitiena nenāk prātā NEVIENS benzīnnieks kam pie 130 nebūtu tevis piesauktie 3,5k - un man prātā pamatā nāk mašīnas ar labāku aerodinamiku un nesalīdzināmi lielākiem motoriem ar normālu cilindru skaitu - cilindru skaits mazāk par 4 sūdīgāk iegriež turbīnu un vispār sūdīgāk darbojas zemos apgriezienos.

P.S. Spriežot pēc tā kas lasāms wikipēdijā, tā purkšķīša spēja iegriezt gliemezi ir līdzīga kā busam; norādīts ka max griezes moments ir pie 2k kas nozīmē ka tajos apgriezienos tiek sasniegta pūtiena apogeja.

msh 06.04.2021 19:28

Man jau liekas ka tev. Tu tur kaut ko rakstīji par to ka "drīz brauks" un kaut kādu "uz puņķiem saskrūvētu hvz ko tur"; likās ka tas ir atbilde uz manu komentāru - mašīna ar kuru es sestdien pavizinājos pirmo reizi Latvijā reģistrēta tika, ja nemaldos, kaut kad pagājušā gada pavasarī [varbūt kļūdos un aizpagājušā gada rudenī] un TA punktu ieraudzīja pagājušā gada rudenī, tā ka "drīz brauks" uz to neattiecas, par to otro - tas ir B3 audī, kvalitatīvi uzbūvēta mašīna kur dažādiem mezgliem ir laba rezerve - kā šajā gadījumā, kur tajā pasācienā piedalās kārba, kas paredzēta vismaz 2x vājākiem motoriem, un motora apakša bez izmaiņām ir nākusi no 4x vājāka motora... Ja kaut kas tajā mašīnā būtu uz puņķiem, tas jau sen būtu izjucis. Tajā pašā laikā es nevaru aizmirst ka tu mums brauc ar mašīnas izstrādājumu kas ražots vienā rūpnīcā ar kolas skārdenēm tāpēc pieņemu ka tu to savu frāzi teici par to...

msh 06.04.2021 19:17

Kur tu Latvijā tos zirgus regulārāk izmantosi? Tam vajadzētu vai nu Ziemeļu Cilpu vai bezierobežojuma bāņus, savādāk, kā jau teicu - man bija max 30 km distancē iespēja 1x padirst vadītāja apliecību un 1x atrauties vidēju sodiņu.

msh 06.04.2021 18:48

Klija ir maza kastīte, dusteris ir paliela kaste. Un nav tā ka zemāki apgriezieni automātiski ir ekonomiskāki. Es nezinu pie kādiem apgriezieniem tam 1.0 gliemezis iepūš, bet jebkurā gadījumā tāds 1.0 dusteris ir tādā pašā situācijā kā kaut kāds lielais buss - kur motors pats par sevi ir neadekvāti mazs priekš mašīnas izmēra/svara un tāpēc tas visu laiku jāgriež tādos apgriezienos kuros ir pieejams pūtiens.

msh 06.04.2021 17:21

Sešu robu kārba priekš tāda maza nemotoriņa iekš tādas kastes būtu neadekvāti, labāk lai būtu garāka pieciniece.

Jebkurā gadījumā, ekonomiski - pēc taviem cipariem sanāk 7 litri uz simtu; man golfs garajos gabalos patērē 8 - 8,5....

msh 06.04.2021 12:43

Paga, gliemezis tam nemotoram arī ir? Cipars tāds aizdomīgi mazs, varbūt tomēr ir kaut kāda jēga no tiem mikromotoriem...

msh 06.04.2021 1:21

Saki, subārs beidzot atgriezīsies ielās?

msh 06.04.2021 1:19

Bremžu sistēma ir tāda pati kā S2, neskaitot vakuuma pastiprinātāju, bet koka ratu riteņus 276 mm bremzēm nevajag, pietiek ar 15". Varētu arī mazākas - kā savulaik viens dragreisists kam līdzīgas jaudas motors bija iekš B2q ar standarta bremzēm, kuras ir apmēram tādas kā manam golfam, rakstīja - viss kas tām bremzēm ir jāizdara, ir vienreiz jāapstādina mašīna no kaut kāda nepilna divīša.

msh 05.04.2021 16:36

Kā ar tavu debīlo muldēšanu? Visvairāk par otro punktu. Te runa bija par braukšanu ar atļauto ātrumu vs seklās jūras 110 kmph - kāds NAHUJ sakars braukšanai vilcienos ar braukšanu ar atļauto ātrumu? Ja tu brauc vilcienā, tad tas ir nevis tāpēc ka tu brauc ar atļauto ātrumu, bet tāpēc ka kāds brauc vēl lēnāk par tevi, un tev nav iespējas viņu apdzīt. Šādā situācijā tieši tā tava simtdesmitnieka visvarenība ir bīstama, jo tā tevi dzen apdzīt, lienot citiem purnā. Un arī pirmais punkts, par to "pusstundu" ir diezgan konkrēta diršana - starp Liepāju un Rīgu uz 110 tu iegūsi kādas 10 minūtes, nu varbūt uz tukšas šosejas kādas 15.

Mans standarta kruīzēšanas ātrums ir 95-98 robežās un, pretēji tavām iedomām, es nekādos vilcienos nesēžu, jo, kā jau teicu - vilcieni brauc lēnāk par mani, līdz ar to man nav velmes tajos sēdēt. Tipiska situācija piektdienas pievakarē no Rīgas puses uzbraucot uz tīnūženes - es vispirms nokožu kādas 10-15 mašīnas, lai pēc tam beidzot varētu mierīgi ar sakrustotām kājām braukt atļautā ātruma robežās.

msh 05.04.2021 14:38

eidis rakstīja: Protams, ka atkarību problēmas iet pa priekšu. T.i. heroins un metilspirts nogalina stipri agrāk kā aptaukošanās. Alkoholiķim tiešām aptaukošanās nav nekāda problēma. Visdrīzāk biržas māklerim arī. Bet ja uzstādi mērķi dzīvot mūžīgi, tad riepa krietni patraucēs. Es par izolētu problēmu kā tādu

"Alkoholiķim tiešām aptaukošanās nav nekāda problēma" - jā, jo kožot ēst īpaši negribas, un šmiga īpaši daudz kaloriju nesatur.

msh 05.04.2021 14:35

Vienmuļa vilkšanās ar atļautajiem ātrumiem tajās tīnūženes avārijās noteikti nevar būt par iemeslu, kaut vai tāpēc vien ka pa to šoseju, pat braucot visā garumā, tu uz tās uzturies kādas 40 minūtes. Iemesli drīzāk būs miega trūkums un braukšana ar mašīnām kurās braukšanu nejūt; pie tā cik tādas mašīnas ir izplatītas, un tu pats droši vien ar tādu brauc, tas tavs apgalvojums par 95 pret 110 ir, maigi izsakoties, komisks - jau tur ar kaut kādu 20 gadus vecu A6 starpība starp šiem ātrumiem ir praktiski nejūtama un vienīgā atšķirība par tevis piesaukto možuma tēmu - uz 110 tu lūri aiz katra stūra vai aiz tā neslēpjas kāds ments kas tevi izpisīs, uz 95 tev šāda iespringuma nav.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti