Nē, patērētājiem to dinamiku kā reiz nevajag. To vajag visādiem zīmuļiem un īsajiem krāniem. Teslai apzināti ir uztaisīts ekofašistu behas tēls; kārtīgam teslistam trenūzenes nav tikai tāpēc ka viņš var atļauties arī ko pieklājīgāku. Un ja tev šķiet ka tas paātrinājums līdz simtam dažās sekundēs ir vajadzīgs, nosauc reālu pielietojumu - nu neskaitot iespēju dažās sekundēs padirst vadītāja apliecību.
Ā, un par to "Teslai nav 30kw baterejas. Un maksimalais ātrums tai nav 120km/h. " - jā, taisnība. Toties teslā uz instrumentu paneļa saturu ir smagi iepista kapeika, aizvietojot dažādas lietas ar divām lētām planšetēm, bet lohiem iestāstīts ka tas esot uzlabojums. Tad vēl arī tesla ir nedacepta mašīna - uzskatāms piemērs - programmatūra - bet lohiem iestāsta ka tas ka tačkas programmatūra tiek visu laiku uzlabota un atjaunināta esot pluss, un nevis - jūs esat nopirkuši nepabeigtu mašīnu, mēs strādājam pie tā lai jūsu mašīnu pabeigtu, varbūt mēs pagūsim to pabeigt pirms jūs pēc 5 gadiem pirksiet jaunu. Kur nu vēl par forda līmeņa kvalitāti un citiem brīnumiem...






















Man palika interesanti - WALA, apraksti kāda ir pareizā darbību secība lai ar piesēdināšanu gulošo pārbrauktu