Šitā man pašam reiz gadījās braukt, tik tas diapazons bija 70-120, ja pareizi atceros - motoram izpūstas galvas blīves dēļ bija pazudusi dzesēšana, kura pavisam pazuda Liepājā - nu tad mājup, vēlā, lietainā vakarā, nācās braukt šitā, ieskrienoties līdz tiem 120, noslāpējot, ripinoties līdz 70, uzgriežot motoru, ieskrienoties uz 120 un tā uz riņķi.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam























Ja tavai mašīnai kāds stāvvietā var ar durvīm iesist durvīs bukti, un tevi tas satrauc, tad tu esi lohs, jo pats esi pie tā vainīgs - gluži tāpat kā tad, ja tu brauc ar mašīnu kurai ir lieli ripuļi ar plānu gumijas kārtiņu, un tu pavasarī kādu riepu/disku kaut kur sasit nah lupatās. Abos gadījumos tā ir bijusi tava personīgā izvēle - braukt ar mašīnu kuras ārpusē stils ir bijis svarīgāks par praktiskumu. Nu labi - ja lieli ripuļi ir vienkārša nolaidība, moldingu trūkums ir tāds divdomīgāks variants; mašīnas ar moldingiem praktiski neeksistē - bet nu ja tev tik šausmīgi uztrauc kaut kādas sīkas buktes, vari tos moldingus ierīkot.
Moldingiem piedevām ir dubults efekts - tie ne tikai pasargā durvis uz kurām tie atrodas, bet arī citu mašīnu durvis; būdami izvirzīti un atrodoties izvirzītākajā durvju posmā, priekšējo durvju moldingu aizmugurējās kantes atvērtām durvīm ir izvirzītākais punkts; svempjoties ārā no mašīnas šaurā stāvvietā ir stipri mazāk jāsatraucas par iespēju sašvīkāt blakus mašīnas durvis, jo ja tur būs kontakts, tas būs plastmasa pret metālu, nevis metāls pret metālu...