iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 16.03.2021 23:08

Ja tavai mašīnai kāds stāvvietā var ar durvīm iesist durvīs bukti, un tevi tas satrauc, tad tu esi lohs, jo pats esi pie tā vainīgs - gluži tāpat kā tad, ja tu brauc ar mašīnu kurai ir lieli ripuļi ar plānu gumijas kārtiņu, un tu pavasarī kādu riepu/disku kaut kur sasit nah lupatās. Abos gadījumos tā ir bijusi tava personīgā izvēle - braukt ar mašīnu kuras ārpusē stils ir bijis svarīgāks par praktiskumu. Nu labi - ja lieli ripuļi ir vienkārša nolaidība, moldingu trūkums ir tāds divdomīgāks variants; mašīnas ar moldingiem praktiski neeksistē - bet nu ja tev tik šausmīgi uztrauc kaut kādas sīkas buktes, vari tos moldingus ierīkot.

Moldingiem piedevām ir dubults efekts - tie ne tikai pasargā durvis uz kurām tie atrodas, bet arī citu mašīnu durvis; būdami izvirzīti un atrodoties izvirzītākajā durvju posmā, priekšējo durvju moldingu aizmugurējās kantes atvērtām durvīm ir izvirzītākais punkts; svempjoties ārā no mašīnas šaurā stāvvietā ir stipri mazāk jāsatraucas par iespēju sašvīkāt blakus mašīnas durvis, jo ja tur būs kontakts, tas būs plastmasa pret metālu, nevis metāls pret metālu...

msh 16.03.2021 22:46

Šitā man pašam reiz gadījās braukt, tik tas diapazons bija 70-120, ja pareizi atceros - motoram izpūstas galvas blīves dēļ bija pazudusi dzesēšana, kura pavisam pazuda Liepājā - nu tad mājup, vēlā, lietainā vakarā, nācās braukt šitā, ieskrienoties līdz tiem 120, noslāpējot, ripinoties līdz 70, uzgriežot motoru, ieskrienoties uz 120 un tā uz riņķi.

msh 16.03.2021 18:39

Vēl jau arī ir lietotāja faktors... Man darbā ir palīgs, vīrelis ap 60 gadiem, sēdoša suņa augumā, pārvietojas ar Wonjan WJ50 kam jau no fabrīķa iekšā 74 vai cik tur kubu dvēsele - saka ka brauc jau sešus gadus, būs jāpalūr cik viņam odometrā tagad ir, pirms gada bija 28k, kā pats teica - kā pats teica, kad nopirka, akurāti piebrauca, savādāk tik močī, vienīgi karbuļi neturot, un pirms dažiem mēnešiem viņam aizmugures dakša izjuka. Gan no paša teiktā, gan no maniem novērojumiem, normālais ātrums viņam ir ap 70; pats saka ka maksimālais ko ir izdevies izspiest - 90 ar ceļavēju no kalniņa, tā ka žēlots netiek.

msh 16.03.2021 13:00

Tieši tā - ar elektrokastīti uz 95 var braukt bez bēdas, urbinot degunu un garlaikojoties. Es ta vismaz vēl varu paķert kādu kaifu iemetot trešajā un nokožot fūri dziedoša motora pavadībā, kamēr ekofašists pat to nevar...

msh 16.03.2021 12:55

Tik jāprasa - kur ir tie minēji? Cik gadās redzēt uz mūsu šosejas tesloņus, tajos laikam baudījums ir līdzvērtīgs ar 1.6 tayatu, jo apmēram tā arī viņi brauc - atšķirībā no, teiksim, kāda audī ar trīslitrīgu dīzeli...

msh 16.03.2021 12:49

Es arī tādus regulāri apdzenu - bet te tomēr ir runa par fūri kurai ir ātruma ierobežotājs - ja jau es pirms Nīcas to fūristu diezgan jestri apdzinu, tātad es braukšu ātrāk nekā viņš vispār spēj pabraukt, nah apdzīt ja tas tikai novedīs pie vēl viena apdžīšanas manevra?

Man ir bijis vēl jautrāks gadījums par to tavu tīnūženes atgadījumu; uz A9 braucot Rīgas virzienā pirms Saldus mogucītī pirkts E46 330xD vilkās uz ~85, es šo apdzenu - šis apdzen mani, es šo apdzenu, šis apdzen mani, es šo kožu nost, šis min virsū; pēc kaut kādas ceturtās reizes es uzliku kruīzu uz viņa ātruma jo man motoram klaņa šāle grabēja, negribējās lai kaut kāda mudaka dēļ klanis izlien.

Viens cilvēks rakstīja ka tādā situācijā kur apdzenamais min grīdā šis kaut kādā trešajā reizē to paņēma apdzina pa nomali, un pēc tam bija miers...

msh 15.03.2021 21:53

Tev kaifs, pasažierim ar noslieci uz jūrasslimību ļaunākais murgs. Bez tam, ilgi tu nekaifosi, tā darot pārāk ātri aķis tukšosies.

Tevis nosaukto "komfortu" [latviski - ērtības] es varu izbaudīt mājās, sēžot pie datora, braucot es vēlos braukt, nevis veģetēt pie stūres, izpūtējs ir daļa no tā - ja tā nebūtu tad mūsdienās paši autoražotāji necenstos mašīnās kas paredzētas tiem kam patīk braukt, pastiprināt motora skaņu, vai nu ar attiecīgiem veidojumiem, vai arī atskaņojot motora skaņu salonā no skaņas sistēmas...

msh 15.03.2021 18:30

Jā, protams - te vienkārši viens uzrakstīja ka elektriskajā kastē esot kaut kas baudāms. Protams, es saprotu kāpēc - cilvēkam kurš bijis aktīvi iesaistīts autobūves degradācijas spirālē un kurš ir pieradis pie mašīnām kurās ātrumu nejūt, paātrinājumu nejūt un 10 robu sūdomāts dzīvo savu dzīvi, mašīna ar viena roba kārbu kura reaģē uz gāzes pedāli liekas kaut kas jauns un pārsteidzošs.

msh 15.03.2021 18:27

Saliec abas lietas kopā un padomā. Grozies kā gribi bet es dodu priekšroku apakšējajam variantam, nevis augšejajam - padomā pats, kā tas būtu - tu tur rij savus sušikus bet tad, hujaks, mašīna pamana stirnu un tavi sušiki ietriecas priekšējajā stiklā...

msh 15.03.2021 18:22

Gribēt apdzīt mašīnu kura tevi pirms kilometra ir apdzinusi arī ir diagnoze, un tāda stipri smagāka. Bet ieskrējienam pirms zīmes ir sava cena - reku šitā bilde ir fočēta apmēram tajā vietā kur fūrists sāka ieskrējienu, 9 gadus atpakaļ maksāja 10 latus; kopš tā laika ar tādām muļķībām vairs nenodarbojos

msh 15.03.2021 12:47

Man kā cilvēkam kam pierasts braukt ar sakrustotām kājām un spidometra bultiņu uz ~95 tas variants ka atļautais ātrums ir 40-70 robežās un ierobežojums mainās ik pēc 300 metriem neliekas sevišķi normāls variants...

msh 14.03.2021 23:11

Nu tāpēc jau arī tā kaste ir garlaicīga - lai "konkrēti aizbrauktu", vajag tikai iedegoties zaļajam nošķaudīties, un tu jau brauc ar atļauto ātrumu - nav skaņas, nav nekādu darbību no vadītāja puses [neskaitot to viena pedālīša notirināšanu], un jau brauc - un atstiepjot vienīgais interesantuma faktors - iespēja padirst vadītāja apliecību pēc 6 sekundēm...

Nenoliedzami ka elektriskā kaste ir vispiemērotākā lai mīcītos pa Rīgas marazmu, bet nu ne jau 400 zs - kaut kāds i3 varētu būt ideāls; tai konkrētajai kastei vienīgi derētu bik lielākus akumulatorus.

msh 14.03.2021 22:58

Atjaunots bet šausmīgi muļķīgs...

msh 14.03.2021 22:56

"bet neviens nav salīdzināms ar 400zsEV akcelerāciju" - ar tik vārga elektromobīļa paātrinājumu var salīdzināt diezgan daudzu iekšdedzes mobīļu paātrinājumu; zinu arī vismaz pārīti 30+ gadus vecu aužu kuri to jaguāra elektrisko pseidodžipu spēj noskriet vienos vārtos; viens no tiem ar tesla model s noteikti arī spētu skrieties kā ar līdzīgu

Interesanti arī dzirdēt ka garlaicīga mašīna var sniegt "emocionālo prieku"

msh 14.03.2021 11:44

Paņem apdzen apdzinēju...

msh 14.03.2021 10:26

Protams ka kaitināju; to sugu kam liekas ka atļautais ātrums mainās no 50 uz 90 nevis aiz nostrīpotās baltās zīmes bet tad, kad to zīmi var saskatīt tālumā, man gadās regulāri kaitināt - šī bija pirmā reize kad kāds wannabe skrējējs mani neapdzina jo es viņu nepalaidu, un nevis tāpēc ka gribēšana nesakrita ar varēšanu, lasīt - apdzinējs kurš ir tik ļoti pārliecināts par savām spējām apdzīt mašīnu kura tūlīt paātrināsies manevra vidū atklāj ka ar mašīnām kuras spēj paātrināties arī mēdz ievērot CSN...

Šitā suga vispār ir īpatnēja; komiskākais gadījums ko atceros - ļoti steidzos uz Liepāju, gāju uz ~120, pirms Nīcas nokodu kaut kādu T4 - tajā pašā taisnē aiz Nīcas tas man aizmugurē dīdās, nu tik dzīs nost - pabraucām garām zīmei, es aizplēsu, dižais skrējējs palika tālu aizmugurē...

msh 14.03.2021 10:04

Tev tur visdrīzāk patrāpījušies sūdīgi operatori. Es šad un tad redzu kā manas pašvaldības brigāde parkā vāc lapas - viens ar pūtēju sapūš tādās kārtīgās strīpās [vairāk gribētos tās saukt par garām kaudzēm] un pārējie tad tās krāmē traktora piekabē.

msh 13.03.2021 22:41

Šodien pirmo reizi gadījās piedzīvot ka mani taisnē pirms apdzīvotas vietas [Nīcas] beigām mēģina apdzīt fūre - un pirmo reizi kādam speciāli neļāvu apdzīt, jo negribējās to fūri pēc tam vēl otrreiz kost nost. Laikam piekabe bija tukša ka ar fūri varēja tādu gājienu provēt izveikt...

msh 13.03.2021 19:33

Nu nezinu cik liela daļa Latvijas iedzīvotāju dzīvo blakus bijušajām rūpnīcām...

msh 13.03.2021 11:25

Šaubos ka mans golfs būtu skaļāks par vidējo belarusu. Ja tāda skaļuma skaņas tev nozīmē "noslīcināšana troksnī", tad dzīvo meža vidū un laukā nelien.

msh 13.03.2021 9:00

Jā! Pie attiecīgi nokonfigurēta gāzu sadales mehānisma noteikti arī bik pieaug jauda, bet pats galvenais jau ir tas trobelis.

Es tagad nesen arī beidzot uztaisīju savu golfu skaļāku; tas variants par ko WALA cepas nav, salonā gaitā tagad ir klusāks nekā pēdējo pusgadu, toties ir palicis foršāk mīt grīdā

msh 13.03.2021 0:11

Ļauj, es minēšu - Indijā, Mongolijā un Marokā dienas laikā lukturi nav jāslēdz - trāpīju?

Par pēdējo - nē, tie ir cilvēki kuri nopirkuši močus jo vēlas atstiept. Es neteiktu ka es atbalstītu tevis nosauktās lietas, bet es pilnīgi saprotu kādēļ tās notiek, un uz tādām muļķībām kā tu ["mazvērtības kompleksi"] to nevaru norakstīt. Padomā kādas dinamikas īpašības ir litrīgam mocim - nu ko ar tādu Latvijas apstākļos var pasākt, ievērot CSN? Tas būtu tas pats kas pirkt niknu Ferrari lai ar to brauktu uz 50 un 90...

msh 12.03.2021 19:42

Izpūtējs var būt skaļš dažādos veidos

msh 12.03.2021 19:41

"vēl viņi nekādi neatšķit tuvos no tālajiem"

Es pilnīgi saprotu visus motociklistus kas dienas laikā brauc ar tālajiem - tas ir elementārs pašsaglabāšanās instinkts. Cik nav lasīts par avārijām kur vieglā mašīna nogriežoties nogirež ceļu mocim - tas ka mocis ir tik plats, cik tas ir, un ar tikai vienu lukturi, tā pamanāmību pasliktina pietiekami - tā nu tiek lietoti tālie.

msh 12.03.2021 19:38

" Nevienu kravas auto nevar dzirdēt no kilometra attāluma"

Man šoseja atrodas kāda kilometra attālumā - klusos vakaras vakaros fūres var dzirdēt labi; neticu ka moci varētu dzirdēt tikpat labi...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti