iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 12.03.2021 19:33

1.6 iekš tik smagas mašīnas nevar būt interesants - tam ir jāvelk mašīna, nevis jābūt interesantam.

Par pēdējo rindkopu - galvenais vispār ir ieplūdnieka konfigurācija un sadaleņu platumi; tevis piesauktās tehnoloģijas paplašina motora darba diapazonu, bet tās nav obligāti vajadzīgas lai motors ietu. Es biju ļoti pārsteigts par to cik labi iet muteres fābijā esošais 75 zs 1.4 16v; pie pirkšanas pabraucot ar to mašīnu ar četriem cilvēkiem iekšā likās ka neiet īpaši sliktāk par mana golfa 2.0, lai arī, nu jā, tā 2.0 asuma tur nav, un man golfā ir gara kārba - tas 1.4 ir vienkāršs kā cirvis, nekādas maināmas sadales fāzes un parasts nemaināma garuma ieplūdnieks, un vispār tehnoloģijas tādas kādas fofāgens izmantoja deviņdesmito vidū - un viss notiek, motors iet - jo nokonfigurēts priekš zemu apgriezienu griezes, nevis augstu apgriezienu jaudas.

P.S. "Vēlāk jau parādījās ieplūdes kolektori ar maināmu garumu" - tā kā ir runa par opeli - nevar jau gribēt lai lētā desā būtu gaļa... Fofāgens tādu tehnoloģiju pasāka izmantot deviņdesmito gadu vidū, audī deviņdesmito sākumā. Fofāgenam vienīgi tā pieeja kuriem motoriem to likt bija īpatnēja - neskaitot VR5 un VR6, vēl maināma garuma ieplūdniekus lika lielā bloka 1.6 8v motoriem; 2.0 8v nelika, laikam kāds izdomāja ka 1.6 par vārgu un tāpēc tam uzlika maināma garuma kolektoru.

msh 12.03.2021 12:54

Kad gāju autoskolā, man mācību mašīna bija B vētra ar to X16HUJ nemotoru. Zāģēt nesanāca tāpēc neņemos spriest vai tas sūds kaut kādos kosmiskos augstumos paveras vai nē, bet vienkārši braucot pa ielu SŪDS, kuru VAG 1.6 mono izpuļķē vienos vārtos, jo tam tur vismaz ir kaut kāds griezes moments, atšķirībā no tā opeļa nemotora...

Ja tiešām kā te apgalvo tas sūds pat augšās paveras, tātad tas ir domāts kaut kādiem zaļiem puišeļiem ko pagonkot - savādāk tas būtu nokonfigurēts lai būtu grieze apakšās nevis jauda augšās.

msh 12.03.2021 12:42

Šis pārmaiņas pēc ir diezgan normāls.

msh 12.03.2021 12:36

Ar VCDS var piekodēt, bet ne izvilkt PIN kodu no immo, tam vajag kaut ko citu, teiksim, VAG-TACHO [ja tā proga jau nav novecojusi, nezinu] - šaubos ka tas OBDeleven būtu savādāks un spētu to PINu izvilkt.

Par OBDeleven man viedokļa nav un diez vai arī jebkad izveidosies, jo es dodu priekšroku datoram nevis kaut kam kas ir līdzīgs datoram

msh 12.03.2021 2:14

"piekodēt otru atslēgu" - kur dabūsi IMMO PIN kodu?

msh 12.03.2021 2:08

Vāczeme? Ģenerālis motors vispār ir amerikzeme nevis vāczeme. Opeļiem ir redzētas tādas problēmas, kādas VAGmobīļiem nav redzētas, pat ja motora vadību attiecīgajam opelim ir ražojis tas pats bošs, teiksim nepieciešamību siltu motoru uzstumt, kuru savādāk var zāģēt līdz nelabumam...

msh 12.03.2021 2:00

Sasmējos par to "tās tur pat 100k" - tayatas orižinal 100 štukas ir maz - 20 gadus veciem fofāgeniem [neesmu skatījies kā ir jaunākiem] kuļmašīnām ir 60 vai 90 štuku intervāls, kā jau saproti, kulšanas process ir diezgan smags, ar savām vibrācijām utt - a benzīnniekiem, tiem zobsiksnas intervāla nav, tikai noteikums apkopē, ikgadējajā laikam [neatceros] apskatīties zobsiksnu un ja tai ir bojājumi, to mainīt, bet ja nav - močīt. Man kādu laiciņu atpakaļ bija darīšana ar mašīnu, 20 gadus vecu un 200k km pulkstenī, ar pārlekušu briesmīga paskata zobeni; pieņemu ka bija oriģinālā

Atgriežoties pie velosipēdiem - ja tagad zobsiksnas ir pasākuši sludināt kā mūžīgas, skaisti - pirms dažiem gadiem solītais mūža ilgums bija "2x ilgāk kā ķēdei". Velosipēda zobsiksna darbojas draņķīgākos apstākļos nekā mašīnas - tā nav zem plastmasas vākiem un asis uz kurām tā atrodas, atrodas ļodzīgākā veidojumā nekā no diviem gabaliem saskrūvēts metāla klucis.

msh 12.03.2021 1:47

Divus zobratus? Nu kāpēc tik primitīvi? Ja ir tik daudz naudas ka var atļauties zobsiksnu un parastu velosipēdu kam ar astoņnieci ir par īsu, tad var arī paņemt kādu Schlumpf Mountain Drive

msh 11.03.2021 22:19

Apsildāmi, jo sprauslā esošais spirts iztvaiko, atstājot ūdeni kura sasalšanas punkts ir ap nulli.

msh 11.03.2021 21:54

Kāpēc?

msh 11.03.2021 21:51

Drīzāk ieviestu GPS izsekotājus un maksu par nobrauktiem kilometriem...

msh 11.03.2021 18:57

(Dzēsts)!

Kāpēc šī jaunuma apžļembāšanai bija jātaisa tofiks forumā?

msh 11.03.2021 18:50

Kāpēc tev liekas ka atļautu? Nu labi, atļautu - bet tikai tad ja tev parastais ātrums ir precīzi 90 kmph un tu apdzen ne lēnāk kā es ar savu golfu trešajā robā. Es kam kruīza ātrums ir ~97, zinot ka bilde sākas no 102, tādu posmu uztveru kā fotoradaru visā garumā. Protams, ja man būtu logā vāze kas rēķinātu manu vidējo ātrumu, tas būtu bik savādāk, bet tādu risinājumu ieviest netaisos.

msh 11.03.2021 18:42

Nu bet elementāri - tu esi nopircis izstrādājumu kurš satur tā darbamūžam domātu smēri un kuru apkopt nav paredzēts - tev vai nu bija pēc dažiem gadiem jāpērk jauns velosipēds, šito izmetot, vai arī šitas jābrauc līdz rumba izjūk un tad to jāizmet. Laipni lūdzam mūsdienu patērētāju sabiedrībā. Pats Shimano noteikti ir paredzējis rumbu izjaukts līdz tam līmenim kur no rumbas ir izņemts ārā mehānisms - tā saeļļošana paredzēta iemērcot traukā ar kaut kādu kosmosa eļļu [trauciņš + eļļa ko tajā ieliet, "eļļošanas komplekts" saucas, maksā kaut kādu sotaku, ja ne vairāk], bet ja kaut kas notiek, tad mehānisms jāmaina, tā ārdīšana nav paredzēta .

Velosipēdu pirmsākumos VISAS rumbas ar planetāro pārvadu bija ar eļļu iekšā - Sturmey Archer trijnieces bija ar sarežģītiem blīvslēgiem un eļļas ieliešanas nipeli. Kaut kādos septiņdesmitajos ražotāji pakāpeniski pārgāja uz "mūžīgu" smēri ražošanas ekonomijas dēļ tā paša iemesla dēļ kādēļ mašīnas pēdējo 20 gadu laikā palikušas sūdīgākas - pieaugušās pārticības dēļ cilvēkiem sāka palikt pohuj cik ilgi tas ričuks ies. Attiecīgi mūsdienās no rūpnīcas eļļa iekšā ir tikai tām rumbām, kurās ir iekšā tik liela zobratu kaudze ka smēre radītu pārāk lielus jaudas zudumus - bez tevis piesauktās Rohloff Speedhub vēl ir arī Shimano Alfine 700 [11 robu rumba], necik sen atpakaļ īpatnējais izstrādājums kas, ja nemaldos, saucas Pinion, arī laikam ir ar eļļu - vēl kaut kādu laiciņu atpakaļ kaut kāds Rohloff konkurents formējās, pieņemu ka tam arī varētu būt eļļa.

msh 11.03.2021 18:33

Uz 70 nē, bet 85 ļoti bieži.

msh 11.03.2021 18:31

1) Uz A ceļiem lielāka plūsma, sevišķi fūres

2) Uz mazajiem ceļiem notikušie CSNg mēdz arī nenokļūt statistikā...

msh 11.03.2021 17:50

Ir nevis jāurbj kaut kādi caurumi, bet jāpārjauc rumba, jāsasmērē un visam pa virsu jāuzlej bik tomātkārbas eļļa. Lietošanā var noskrūvēt konusu reizi pa pāris gadiem lai to eļļu ielietu.

msh 11.03.2021 17:48

mmm, jā, tikai ir viena problēma - elektriskās kastes y tu noteikti rēķināji pēc sava elektrības tarifa - es tiešām nevaru iedomāties kā tu varēj dabūt līdzīgas izmaksas ja y būtu bijuši publiskie uzlādes punkti...

msh 11.03.2021 17:46

Pie Mendziņa dzīves stila izskatās ka viņa kurpju kaste ir lai viņš varētu kļūt par elektrisko kastu "ekspertu"

msh 11.03.2021 17:45

Pie 12,5v noteikti IR nepieciešams uzlādēt aķi. Man slinkums meklēt kādam uzlādes līmenim atbilst tas tavs spriegums, bet uzlādētam Ca aķim spriegums ir ne mazāks par 12,8v; ir pat gadījies redzēt kaut ko ap 13v.

msh 11.03.2021 1:05

Par 95%. Neesmu vēl iedziļinājies [man kaut kur mētājas tāds sildītājs, izcelts no B2 pastētes], bet dzirdēts pietiekami un diezgan ticami, par cik siltums tiek regulēts ar krānu, nevis ar klapi.

msh 11.03.2021 0:08

Vajag iepirkt B2 audī, tam ir interesants salona apsildes risinājums - no centra lūciņām nāk ārā āra gaiss neatkarīgi no tā, ko uzgriež lai nāk no citām lūciņām - varētu būt forša fīča ja nāk miegs, pūst aukstu gaisu sejā un siltu uz rumpi, pilnīgi žēl ka man tāds nav...

msh 11.03.2021 0:03

Tiešām? Man gan liekas ka tieši otrādi - tajos posmos nu apdzīšana būs jāveic pēc vāzes vidējā ātruma aprēķina, lietojot bremzi lai ierakstītos vidējajā ātrumā, neatkarīgi no tā, cik tās bremzes lietošana atbildīs drošai braukšanai - ja pēc sēņotāja nokošanas nāksies sadzēsties uz 70 lai neatrautos kvīti, tad tas arī notiks.

Nu un protams - pieņemot ka tādos posmos cepisti mazāk vazāsies un varēs nomest malā, tādos varēs riktīgi nostabilizēt ātrumu, paprovējot uz cik tad mašīna iet, pirms posma beigām nometot malā un pagaidot. Ja uz jūrmalenes to ieviesīs un tur attiecīgi pazustu cepisti, es nemaz neatteiktos no iespējas tur paprovēt, uz cik tad mans golfs īsti iet [divīti gan jau viņam būtu jāspēj] - zini kā, satiksmes drošības uzlabošanas un plūsmas ātruma nostabilizēšanas vārdā...

Atmetot sarkasmu, tas viss ir buļļa sūds ko tu tur uzrakstīji. Atver acis un paskaties kā cilvēki brauc garām fočikiem kas ir uz šosejas uzstādīti, vai fočika priekšā notiek tas ko tu aprakstīji? Es varu pateikt ko es mēdzu tādu fočiku priekšā darīt - ar sakrustotām kājām, kruīzā uz ~97 kost nost sēņotājus, jo tā "nostabilizējas" plūsma - vidējā ātruma posmos būs tas pats, nu jā, tikai garākā posmā. Vairs neatceros kā bija kad uz tīnūženes tāds bija, bet tepat otrpus robežas netālu no Palangas viens tāds ir, tādā jocīgā vietā kuras ģeogrāfija un ātrumu ierobežojumi pirms tam liek domāt ka tur atļautais ir 70, lai arī reāli ir 90 [tb nav nekādu zīmju kas tos 70 prasītu] - tā nu tur kopš ir vidējā ātruma fočētāji tie kas čurā biksēs, to dara vēl izteiktāk un tie kas zina uz cik drīkst braukt, kā es, dabū taisīt aprēķinātākus un lēnākus apdzīšanas manevrus - vārdu sakot, fočētāji ļauj stabilizēt plūsmas ātrumu STARPĪBU uz lielāku un mazināt ātru apdzīšanu daudzumu vairāk uz tādām kur nesteidzīgi lien purnā. Kā tas uzlabo drošību, man nav ne jausmas, paskaidrosi? Man likās ka drošību uzlabo mazāka ātrumu starpība un īsāki apdzīšanas manevri, nevis otrādi...

msh 10.03.2021 19:27

"Es, ja godīgi, nesaprotu tos wanabī sportistus, kuri ar daudzātrumu MTB vai šosejniekiem, triko un pamperos, vai ar fiksīšiem brauc uz/no darba. "

Fiksītis ir stils, līdzīgi kā starp gulošajiem velosipēdiem būtu manis pieminētais Pitons

msh 10.03.2021 19:25

Pirmīt nebiju pamanījis pirmo teikumu - "uz parasta velo tu nelīdzenumus tomēr ar kājām amortizē". Uz parasta velosipēda es to nemēdzu darīt - priekš tam man parasti uz parasta velosipēda ir ādas ķeblis [ar pareizu formu] ar atsperēm, dēļ kā man nav paniskas bailes pret bedrēm sevis dēļ, jo bedres nav sāpīgas. Tur kur jānolec no kādas bordas vai kas tāds, jā, es pieceļos kājās un pārnesu svaru, bet tikai tāpēc lai velosipēds dabūtu mazāku pisaku, nevis sevis dēļ. Ērtam ķeblim manā velobraukšanas gadā bija arī atbilstošs rezultāts - ZIF 112-512 vaļējais rāmis vienkārši tika saliekts; sēdekļa stute saliecās pa to vietu kur tai piestiprināta augšējā truba - jo es esmu smags un pateicoties ērtam ķeblim no bedrēm un citām velosipēdu satricinošām vietām paniski nebaidos. Desnas 35 mm resnā sēdekļa stute arī pamanījās saliekties, lai arī knapi pamanāmi, tā paša iemesla dēļ - jo uz 25 kmph ieskriet uz grants veļasdēlī, tā ka ausīs rīb, nav sāpīgi.

Trīsritenim ķeblis man ir par tēmu, kāda nošpikota no profesionāliem gulošo velosipēdu būvētājiem - no garām mašīnas drošības jostām. Tādējādi ķeblis, tāpat kā parastā velosipēda ādinieks, pielāgojas braucēja formai, jo siksna nostaigā tā lai posmi būtu vienādi iespriegoti - kratīšanās kā uz viena tā otra būtu sāpīga ja forma būtu nepareiza.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti