Kad gāju autoskolā, man mācību mašīna bija B vētra ar to X16HUJ nemotoru. Zāģēt nesanāca tāpēc neņemos spriest vai tas sūds kaut kādos kosmiskos augstumos paveras vai nē, bet vienkārši braucot pa ielu SŪDS, kuru VAG 1.6 mono izpuļķē vienos vārtos, jo tam tur vismaz ir kaut kāds griezes moments, atšķirībā no tā opeļa nemotora...
Ja tiešām kā te apgalvo tas sūds pat augšās paveras, tātad tas ir domāts kaut kādiem zaļiem puišeļiem ko pagonkot - savādāk tas būtu nokonfigurēts lai būtu grieze apakšās nevis jauda augšās.





















1.6 iekš tik smagas mašīnas nevar būt interesants - tam ir jāvelk mašīna, nevis jābūt interesantam.
Par pēdējo rindkopu - galvenais vispār ir ieplūdnieka konfigurācija un sadaleņu platumi; tevis piesauktās tehnoloģijas paplašina motora darba diapazonu, bet tās nav obligāti vajadzīgas lai motors ietu. Es biju ļoti pārsteigts par to cik labi iet muteres fābijā esošais 75 zs 1.4 16v; pie pirkšanas pabraucot ar to mašīnu ar četriem cilvēkiem iekšā likās ka neiet īpaši sliktāk par mana golfa 2.0, lai arī, nu jā, tā 2.0 asuma tur nav, un man golfā ir gara kārba - tas 1.4 ir vienkāršs kā cirvis, nekādas maināmas sadales fāzes un parasts nemaināma garuma ieplūdnieks, un vispār tehnoloģijas tādas kādas fofāgens izmantoja deviņdesmito vidū - un viss notiek, motors iet - jo nokonfigurēts priekš zemu apgriezienu griezes, nevis augstu apgriezienu jaudas.
P.S. "Vēlāk jau parādījās ieplūdes kolektori ar maināmu garumu" - tā kā ir runa par opeli - nevar jau gribēt lai lētā desā būtu gaļa...
Fofāgens tādu tehnoloģiju pasāka izmantot deviņdesmito gadu vidū, audī deviņdesmito sākumā. Fofāgenam vienīgi tā pieeja kuriem motoriem to likt bija īpatnēja - neskaitot VR5 un VR6, vēl maināma garuma ieplūdniekus lika lielā bloka 1.6 8v motoriem; 2.0 8v nelika, laikam kāds izdomāja ka 1.6 par vārgu un tāpēc tam uzlika maināma garuma kolektoru.