Lauķis gan nobrauks vairāk, bet pilsētas sprukstiņš uzgriezīs stipri vairāk motorstundu un daudz vairāk startēs
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Lauķis gan nobrauks vairāk, bet pilsētas sprukstiņš uzgriezīs stipri vairāk motorstundu un daudz vairāk startēs
Tu to sūdu pats izlasīji? No neobjektīva avota nācis neobjektīvs raksts. Par to "nav vajadzīga eļļas maiņa" jāsmejas - kārbā tā eļļa ir, un pie tā, kādas slodzes uz to kārbu tiek padotas, būtu ļoti ieteicams to eļļu arī regulāri mainīt.
Viss normāli - pērkot mašīnu uz garantijas laiku, tā mēdz gadīties - kāpēc lai lamatai kas projektēta piecu gadu lietošanai būtu izturības rezerve? Un nebaidies - elektromobīļi ar laiku arī sasniegs to līmeni, šobrīd ražotāji vienkārši vēl tikai apgūst kapeiku iepišanu
P.N. Ja nepatīk zobsiksnu maiņas, noteikti pērc mašīnas ar nepareizajiem motoriem - ja pirms 25 gadiem ražotāji varēja ražot motorus bez zobsiksnas intervāla, tad tagad arī tādi noteikti ir, ja vien tie ražotāji nav kaut ko sapisuši.
Kas tev tās par tādām jocīgām problēmām? ![]()
Lohs-Uz-Leju bez aizvērtām robežām neko panākt nevar, jo agrāk vai vēlāk atkal ievedīs, bet ar aizvērtām robežām varētu arī iztikt bez Loha-Uz-Leju...
Būšu šausmīgi neoriģināls un teikšu ka jāslēdz pie kompja - tas nav otrais golfs bet sestais, te starpība starp slēgšanu un neslēgšanu ir starpība starp remontēšanu un vandīšanos pa kafijas biezumiem.
Izteikšu minējumu ka varētu būt kloķenes stāvokļa devējs, bet nu tas ir tikai minējums.
Par tiem zvērēniem kaut ko nejauc?
Par kādiem ierobežojumiem viņš krīt histērijā - aizvērtām robežām un karantīnu uz tām?
Sūds par to "inovatīvo konstrukciju", Minis pat no rūpnīcas tika komplektēts ar motoriem, kamēr tam Fiat 126 priekš motora visdrīzāk pat nav vietas, ja nu vienīgi uz salona rēķina... Vai motora esamība mašīnā ir svarīgs punkts, domā pats...
Tā jau nav problēma ar mašīnu bet gan ar pret patērētāju sabiedrības grābekļiem atsistu ultrapatērētāja galvu; aiz pārāk labas dzīves mašīna apnīk... Par drēbēm vēl varētu saprast, sieviešiem mēdz būt tāda problēma, bet tā arī ir no pārāk labas dzīves izcēlusies...
Es jau nobrīnījos, wtf, 2.5 ceškas spilveniem gudri cilvēki saka ka nav aftermarketa, a te ir - tad paskatījos detaļas numurus, a tas ir C5 spilvens... ![]()
Jaunāki varbūt, bet - agresīvāki, nopietni? Cik jau nu man viņus gadās redzēt, nemirstīgie braucēji - tie kam jātaisa cieši appdžīšanas manevri, lienot kādam purnā - kā reiz pamatā brauc ar pēdējās piecgades mašīnām, un pamatā vācu premiums un lexus...
Ko ETKA parādīs savādāku? Nu, teiksim, iz pieredzes - ražotāji B3 20v ir tā nounificējuši stāvābolus ka riteņi vairs arkās nesanāk pa vidu. Vai arī klasiskais joks - nopērc 2.5 ceškai motora spilvenus, tev veikalā labprāt pārdos benzīnnieka gumijas gabalus [atbilstoši ražotāja norādītajām saderībām], tas nekas ka 2.5 TDI nāk elektrohidrauliskie...
"ar vietējākām detaļām var iesipt kapeiku"? Esi dzirdējis par tādu lietu kā apjoma ekonomija? Škoda izmanto dažādas detaļas uz kurām ir rupji iepista kapeika, līdzīgi kā tava dacīte to dara, tikai vēl rupjāk. Tie paši elektriskie logu pacēlāji - golfveidīgie, un arī mk1 fābija līdz 2005. gadam, izmanto pacēlājus, kas ar komforta bloku sarunājas pa CAN kopni un satur attiecīgās durvis "vadības bloku", tb darbina visu kas atrodas attiecīgajās durvīs. Bet CAN lietošana ražotājam liek maksāt patentmaksu par katru saražoto ierīci, un CAN kopne izmanto 2 vadus - škoda mk1 fācijai 2005. gadā nomainīja pacēlājus uz tādiem kas izmanto LIN kopni - tas ir primitīvāks standarts, domāts nesvarīgākiem dzelžiem, tas standarts ir brīvs, bez patentmaksām, un izmanto vienu signāla vadu, nevis divus - nu vienīgi pacēlāji vairs ir tikai pacēlāji; komforta bloks nu dabū pats darbināt durvju slēdzenes, un spoguļi laikam tiek darbināti kā deviņdesmitajos gados, pa tiešo no slēdža. Vai atkal - priekšējais panelis kurš ir viens liels lējums, ar maksimāli samazinātu detaļu skaitu. Vai atkal - centrālās elektrības bloks ar ierobežotu funkcionalitāti, lai izvairītos no nepieciešamības pēc stūres kontroles bloka... Tā varētu paturpināt. Un kā jau teicu - oktāvijā šādi risinājumi laikam tiek izmantoti jūtami mazāk...
Par to ieteikumu par rezerves daļu veikalu sasmīdināji
- tas ir diezgan draņķīgs ieteikums, kaut vai tāpēc ka tie internetveikali ir neprecīzi, jo detaļu ražotāji mēdz visus pielietojumus kas fiziski der, samest vienā maisā. Es lietoju ETKU, VAG elektrisko detaļu katalogu, vai tā tiešsaistes versijas; tiešsaistes versijās kā reiz ir iespēja pa tiešo apskatīties kam vēl attiecīga detaļa nāca.
Par kādām savietojamības problēmām tu te murgo? "visu kombināciju savietojamība nav pārbaudīta", WTF, ko tu lieto?! Kā reiz tevis piesaukto dzelžu savietojamība ir pārbaudīta miljons reižu no viena gala līdz otram, jo vesels pusducis četru marku mašīnu izmanto vienu no 2-3-4 piekares detaļu un bremžu kombinācijām - tajās atsevišķajās reizēs kur vecākā platformā jāieskrūvē jaunāki dzelži, tur inženieri pie specifiskajām detaļām labi piestrādā. Tas kas tiešām aprīkojumu kombināciju dēļ ir sarežģītāks, ir elektronika; tā ir kodējama lai piekodētu dažādās aprīkojuma kombinācijas.
Par to "tavuprāt", tev pilnīga taisnība - tavuprāt. Es pat varu iztēloties kā tas izskatītos - kaut kāda pelēcīga honda ar 1.5 zāles pļāvēja motoru būtu bāzīte, tāda pati, tikai tas motors uztaisīts par 100 grami lielāks, ar 5 zs un 7 nm vairāk un salonā ielikti mīkstākas lupatas maģiskie sēdekļi būtu "SUPER DELUXE", un tāda pati, ar 100 grami lielāko motoru un melnu griestu apšuvumu būtu "SUPER SPORTS". Es tiešām priecājos ka vācu ražotāji tā nedara, un golfu var nopirkt gan tādu kurš atbilst pensionēru gaumei, gan tādu kurš simtu sasniedz piecās sekundēs ![]()
Kāds vēl nah W10? Tāda motora fofāgena grupai nav bijis - ir bijis W8, W12 un W16. Es pieņemu ka tu domā W12.
Kā jau teicu - Phaetons bija markas halo mašīna, daudz piemērotāka nekā B5.5 W8 passāc. Līdzīgi kā kijai stingeris, tikai stipri augstākā plauktiņā.
Jā un nē. No fofāgena tur ir tevis piesauktās lietas, un tās lietas kas rūp tiem kas mašīnu remontē - var pieslēgties ar VCDSu, sameklēt remonta instrukcijas ELSĀ utt. Tajā pašā laikā virsbūve ir škoda, salons ir škoda, dažādi elektrības un salona risinājumi ir škoda utt. Manas muteres fābija ir mk4 polo ne vairāk par 50% - fābija un rūmsteris satur nedaudz mazāk fofāgena nekā oktāvija, jo čehi uz tām, kā apakšgala mašīnām, ir iepisuši kapeiku vairāk nekā uz oktāviju, procesā radot savus īpašus tehniskos risinājumus kādi fofāgenam nav. Ak jā, tajā fābijā esošais 1.4 16v motors laikam pat nāca tikai škodās; detaļu katalogā pie polo tādu kodu neredzu; šaubos ka kods atšķiras tikai tāpēc ka uz dekoratīvā plastmasa ir škodas bļemba...
Seat, cik sanācis ar viņiem darīšana, ir +/- kā ar škodu, vienīgi kapeika bik mazāk iepista; neesmu vēl redzējis tādu situāciju kā mk2 fābijā/rūmsterī, kur elektrisko logu elektronika uztaisīta savādāka ar vienīgo mērķi - iepist kapeiku - seat varbūt vienīgi iepiš kapeiku uz lielām lietām, nu kā tur kaut kādam modelim [aizmirsu kuram], R golfa motors bet divritenis, un jūtami lētāks par to R golfu...
Un beidz lietot nepareizu saīsinājumu - pareizais ir VAG - VolksWagen Audi Group.
Kādus ātruma ierobežojumus?
Acīmredzot ir apdrošinātāji kuriem labāk patīk cilvēki kam ir BM14 jo ir mašīna 8 gadus, nekā tādi kam mašīna ir ilgāku laiku bet BM14 klase ir iestājusies izraisītas avārijas rezultātā... ![]()
Rietumeiropā uz izbijušu dzelzceļu uzbērumiem mēdz uzliet asfaltu un izveidot veloceliņus... ![]()
Varanti droši vien ir trīs - jau pieminētais jebajs, šroti un dīleris...
Kāpēc tevi braucot ar velosipēdu lukši kaitina vairāk kā braucot ar mašīnu? ![]()
Es teicu M3, nevis trīssimto sēriju vulgaris. Te bija runa par jaudīgām un nepraktiskām mašīnām...
Tas nav manā dabā; par "neko" es naudu neprasu.
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
26
Rīt TV un interneta tiešraidē paziņos Latvijas Gada auto 2026 uzvarētājus, atklāti finālistu auto nominācijās (+ VIDEO)
9
Prasi anoagask vai kanibālam, tie ir eksperti šajā jomā