iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 23.02.2021 19:41

Atšķirībā no šīs mazdas, tāda vecuma VAGmobīlim, ja galva ir uz pleciem, tādu problēmu var mēģināt atrisināt ar ~30 eiras vērtu kabelīti, ko dabūt ir diezgan viegli, un infa ko ar to kabelīti darīt, ir plaši pieejama - nu reku te piemēram vari palasīties kā tas notiek C6 audī wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A6_(4F)_Brake_Electronics Es pieņemu ka kādam BMW situācija varētu būt diezgan līdzīga - kur vai nu diagnostikas rīki un informācija ir pieejami, vai arī nav grūti atrast kādu, kurš kaut ko ruba un par pārdesmit eirām varētu kaut ko izdarīt.

Te, protams, ir tas aspekts, ko viens šī foruma lietotājs kādu laiciņu atpakaļ pieminēja saistībā ar šīs mašīnas radniecīgo marku, fordeli - entuziastu nav, līdz ar to šādām lietām risinājums ir tikai pie dīlera...

msh 23.02.2021 19:27

Kas tas ir, ko viņi ar phaetonu izmēģināja, ķipa phaetons = pārcenots vw? Phaetons bija no tērauda uztaisīts A8, tikai vēl smalkāk uztaisīts nekā A8 - pieņemot ka tā mašīna maksāja kā A8, tam bija pamats. Un , nē, ne jau fofāgens gribēja baigo piķi ar to mašīnu nopelnīt, bet tā vienkārši bija markas halo mašīna un, manuprāt, veiksmīga - vismaz no tāda viedokļa ka ja arī tā varbūt lielu plusu nedeva, tad mīnusu arī ne - fofāgens uz audī platformas ar audī dzelžiem pamanījās uztaisīt fofāgenu kurš A8 prestižu iedragāt nespēja.

msh 23.02.2021 19:21

Jā, un pasaki vēl ka škoda ir tas pats kas VW...

msh 23.02.2021 19:19

Nu, acīmredzot, atšķirībā no tevis, viņš skatās uz ceļu, nevis viduskonsolē esošo planšeti.

Attiecībā par tavu prognozi - kļūdies. Jā, protams, ražotāji cenšas iepist kapeiku kur spēj, un tāpēc arī tev normālo [bet dārgo] pogu vietā ir iesmērēta tā planšete par kuru tu priecājies, jo vēl neesi, to dročījot, nopļāvis kādu gājēju - bet redzi, ražotāji reizēm mēdz ieklausīties pircēju vēlmēs - tā nu normālie spidometri ir nolemti izzušanai [ja tie jau nav izzuduši], tajā pašā laikā pogas viduskonsolē nē - uzskatāms piemērs ir hondas kivičs - iepriekšējajam modelim uztaisīja tādu atejas risinājumu kā tev, kad nomainīja modeli [vai arī uztaisīja feisliftu, neatceros], uz pircēju prasību viduskonsolē atgrieza atpakaļ pieprasītākās pogas. Tā ka nebaidies - arī subārs sapratīs ka tik daudz iepist kapeiku kā uz tavējo mašīnu nedrīkst, un nākamajam modelim arī būs kāds pusducis pogu

msh 23.02.2021 19:11

Un cik BMW M3 vai audī RS4?

msh 23.02.2021 19:10

Ja es būtu tādā situācijā, es noteikti skatītos vai Tu Roc piekares detaļas golfu nepaceltu uz augšu, ja nē, tad skatītos aftermarketa virzienā, vissliktākais variants varētu būt koiloveri, tie toč paceltu, vienīgi apskates rūķītim varētu nepatikt.

Tava draugs ir uzskatāms piemērs - cilvēks nolocīja ~3 pakas par klīrensu un pabriesmīgu izskatu - ja fofāgens piedāvātu golfam augstāku piekari, par to 3 pakas diez vai varētu noplēst...

msh 23.02.2021 19:05

Atkal sākās vecās pasakas par šausmīgo nestabilitāti dažu klīrensa centimetru dēļ... Un tajā pašā laikā, kā mēs uzzinām, daži centimetri klīrensa dīvainā kārtā neko nedod... Pastāstīšu tev kaut ko jaunu, ko tu acīmredzot neesi pamanījis - tā kā augstāku šķēršļu ir mazāk par zemākiem šķēršļiem, līdz ar augstāku klīrensu iespējamība pret kaut ko apsist apakšu samazinās EKSPONENCIĀLI. Šī iemesla dēļ tādai mašīnai kā mk4 golfs [un uz to bāzētajiem modeļiem], kam karteris atrodas ~12 cm no zemes, ir pilnīgi normāli ka tas karteris reizēm ar kaut ko sakontaktējas - tajā pašā laikā manam golfam, kam karteris atrodas 18 cm no zemes, ir pilnīgi normāli ka karteris nekontaktējas ne ar ko. Pazīstama čaļa mk2 Seat Toledo [mk4 bormašīna vien ir] tā kartera kante ir smagi satraumēta - uz mana golfa pirms četrarpus gadiem nokrāsotā kartera redzamās pēdas liecina ka šo gadu laikā tas ar kaut ko kontaktējies kādas divas reizes. Tikai sešu centimetru atšķirība, bet tik liela starpība...

msh 23.02.2021 18:55

Tas nav nekas jauns. Jautājums vienīgi - kāpēc tev tik dārga okta...

msh 23.02.2021 18:54

Kas tieši tam privātajam auto ir pakārtots, ja drīkst zināt?

msh 23.02.2021 18:42

Tādā pilsētā kā Rīga kā reiz mašīna ir pusvērtīga. Paņem noliec mašīnu pie jebkura veikala durvīm, un bez maksas... Pat tādā ērtā pilsētā kā Liepāja, man sākot braukt ar golfu, es mēreni sāpīgi izjutu mašīnas neērtības; biju jau pieradis velosipēdu nomest pie jebkura veikala durvīm.

msh 23.02.2021 18:39

Iemesls? Sūdīgi pedāļu minēji.

msh 23.02.2021 12:40

WALA rakstīja: Bet ja godīgi es Rīgā nesaprotu to Brīvības ielas veloceļu - kretīniski daudz krustojumu izbrauktuvju utt. - bet kas traucēja izmantot šo vietu gar dzelzceļu - vienīgie krustojumi ir pārbauktuvju vietās - pārsvarā visādi divkājaini neiznu kur eju un kāpēc - nejēgas arī labi saskatāmi :

www.google.com/maps/@56.9930471,24.2389201,3a,75y,232.33h,81.33t/data=!3m6!1e1!3m4!1sbNQ18p8Sr-huQ_VbLNLbkg!2e0!7i13312!8i6656

www.google.com/maps/@56.9903158,24.228838,3a,75y,57.79h,81.22t/data=!3m7!1e1!3m5!1s3NBahveZ8TPpVBlLKdctIg!2e0!6s%2F%2Fgeo1.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3D3NBahveZ8TPpVBlLKdctIg%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D22.503082%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i13312!8i6656

www.google.com/maps/@56.9806835,24.1742192,3a,75y,222.11h,83.09t/data=!3m6!1e1!3m4!1sSlzgo8QYcrmS0FEYgww5Zw!2e0!7i13312!8i6656

Tad Deglava ielā ir vieta izbūvēt velosceļus neko neatņemot gājiejiem vai citam transportam, tas pats ar Dzelzavas vai Ieriķu ielām - tur ačimredzot ir bijušas plānotas lielāka izmēra satiksmes artērijas LPSR laikos. Taču nē vajag sipt visiem prātu tur, kur dēļ senākas apbūves ir knapi vieta maģistrālajām ielām ...

Gūgļa kartēm ir opcija "dalīties", kur tiek iedota saite kuru pat iespējams kaut kur nopublicēt...

msh 23.02.2021 12:34

Tāpēc ka stingeris ir kija. Par stingeri sajūsmināties ir viens, bet nopirkt ir kas cits, jo kijas pircēji ir cilvēki kas grib hujdaju bet nespēj to pacelt, un tie kas grib jaudīgu kupeju, diez vai pirks mašīnu ar apšaubāmu prestižu.

Man ir aizdoma ka to gadu atpakaļ es jau ko līdzīgu teicu.

msh 23.02.2021 12:30

Nu, ja Tu Roc uztaisītu normālu purna dizainu, tad to mašīnu varētru mierīgi pārsaukt par golfu - pie tā, kas tā mašīna ir, tā mašīna faktiski ir kāda mk2 vai mk3 golfa idejiskais pēctecis.

Abet par patērētājiem - jaunu mašīnu pircēji ir cilvēki kas negrib vai nespēj sajēgt kaut ko no dzelžiem. Un tā nu ražotāji modes un papildus ienākumu dēļ normālās mašīnas ir pataisījuši par lowraideriem, un piedāvā tās pašas mašīnas, tik savādākā izskatā un ar normālu augstumu, kā atsevišķus modeļus par papildus maksu, un ķeblī pirdēji ar savu naudu nobalso par pseidodžipiem. Ja jaunu mašīnu pircēji nebūtu ķebļos pirdēji, tad autoražotājiem šāds gājiens cauri neietu, jo tad golfu pircēji pirktu nevis Tu Roc bet gan golfus, un atsperu/amortizatoru komplektus lai tos golfus paceltu līdz normālam augstumam.

msh 23.02.2021 12:22

Velkom tu ze mazda. Es neesmu sevišķi pārsteigts par šādu rezultātu, nevis tāpēc ka es zinātu kaut ko par fordeļiem, bet tāpēc ka man ir bijusi līdzīga veida darīšana ar pāris VAGmobīļiem - kur pie šitāda veida lažām ir jāizveic specifiskas adaptācijas procedūras. Te ir vēl viens iemesls turēties pa gabalu no šajā gadsimtā ražotas lētās desas - jo kad sanāk kaut kas šitāds, nav kas izveic normālu diagnostiku...

msh 22.02.2021 22:52

Tu kaut ko nesaprati - lai jau pērk to jauno tačku, BET - lai pēc tam arī lieto 10 gadus kā minimums, un vēlams vairāk. Tevis nosauktās dabas parādības arī stipri mazinātos vai vispār atkristu, ja jaunu mašīnu pircēji no ražotājiem prasītu mašīnu kvalitatīvu kalpošanu vismaz 10 gadus - tā vietā lai taisītos braukt tikai 5, un dziļi nospļauties par kvalitāti, ka tik ražotājs bez maksas saremontē.

msh 22.02.2021 18:45

Nu bet ko es saku?!

Atņemiet līzingus un oplīzes un uzreiz aina izmainīsies...

msh 21.02.2021 17:42

Ir ok priekš pensionāra, cilvēka ar busa pilotēšanas dotībām vai ar tomātu, ja pajāt par tomātu un to kā tas nemotors tiek zāģēs. Spriežot pēc tā ka tam nemotoram pilns griezes moments sākas no 1,7k, tātad ātrāk arī nekā nav, un 1,7k ir DAUDZ.

Salīdzinājumam manas muteres fābija mani patīkami pārsteidza - tas 1.4 ir dzīvīgāks nekā gaidīju, protams, bik pietrūkst mana golfa 2.0 asuma, bet tā ir diezgan ok.

msh 21.02.2021 9:48

Vakardien aizbraucu uz mūsu ciema vienīgo veikalu nevis pusdesmitos bet astoņos un atklāju ka iespēja čupoties bariņā pie veikala durvīm un pēc tam čamdīt kāda cita tikko apčamdītu groziņu pastāv arī pie mums; pusdesmitos šādu problēmu nav.

msh 21.02.2021 9:40

Šo bagātību laupītāji arī sāk plūst uz pilsētu...

msh 20.02.2021 15:07

Nekad nesaki nekad - ekofašisti un velofašisti ar nodokļiem un citiem ierobežojumiem vēlas panākt tādu masu rocību kā tajā Ķīnā tos gadus atpakaļ...

msh 20.02.2021 13:47

...bet tiem, kuru īpašniekiem nav tik ļoti pohuj, samaina vajadzīgos mezglus.

Es varu pilnīgi saderēt ka pieredzējis cilvēks ar attiecīgu aprīkojumu lietošanai sagatavotu motoru kaut kādā golfā varētu iemest pāris stundu laikā, ja ne ātrāk.

msh 20.02.2021 13:42

Pateicoties šādai domāšanai mūsdienās praktiski nav iespējams nopirkt jaunas normālas mašīnas - veikalinga speciālistiem ir sekmīgi izdevies ieborēt tiem kas pērk jaunas tačkas ka braukt ar 10 gadus vecu mašīnu ir "mocības", tāpēc tačka jāmaina ik pēc 5 gadi, un tā kā tas ir aizgājis, tad tam pirmajam loham var iesmērēt nekvalitatīvu kasti kura ar mokām iztur tos piecus gadus, un tālāk tiešām seko mocības... Normālas mašīnas ar vidējiem nobraukumiem resurss ir VISMAZ 20 gadi.

Mani uzjautrina tā tava doma ka ar lietotām mašīnām varētu ņemties jaunieši kā ar pirmo mašīnu. Pastāsti, kā tu to iztēlojies - bērni dzims tikai "auto hobijistiem", kamēr vidējajam "miskastu pildītājam" [nu tas kas pamatā par bankas naudu ieķer jaunu tačku un pēc 5 gadiem to "izmet"] bērnu nebūs? Ja nesaprati to domu - lai jaunieši "ņemtos ar lietotām mašīnām", viņos kādam ir jāieliek pamata tehniskās zināšanas, ko parasti izdara tēvi vai vecāki brāļi, un tie ir tādi kas "ņemas ar lietotām mašīnām", nevis tādi, kas pirž jaunu mašīnu ķebļos. Jeb, ja tu ar "ņemšanos" domāji regulāru servisu apmeklēšanu - tavā utopijā tie servisi būs šausmīgi dārgi; iemesls kāpēc tevis piesauktajā rietumeiropā tās jaunās tačkas tik daudz pērk un kāpēc desmitgadīgām tačkām ir zema vērtība un divdesmitgadīgām vērtības vispār nav.

msh 20.02.2021 13:31

Tāpat kā tas notiek tagad...

msh 20.02.2021 12:05

Abet kurš runā par kaut kādiem konveijeriem? Uzstādījums bija - mūžīga virsbūve kurai pieskrūvētos mezglus nomaina pēc vajadzības. Vai lidmašīnas, kad tām izbeidzas motori, paņem samaļ skaidās? Nē, tām tos motorus noskrūvē un pieskrūvē jaunus.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti