Kas tas ir, ko viņi ar phaetonu izmēģināja, ķipa phaetons = pārcenots vw? Phaetons bija no tērauda uztaisīts A8, tikai vēl smalkāk uztaisīts nekā A8 - pieņemot ka tā mašīna maksāja kā A8, tam bija pamats. Un , nē, ne jau fofāgens gribēja baigo piķi ar to mašīnu nopelnīt, bet tā vienkārši bija markas halo mašīna un, manuprāt, veiksmīga - vismaz no tāda viedokļa ka ja arī tā varbūt lielu plusu nedeva, tad mīnusu arī ne - fofāgens uz audī platformas ar audī dzelžiem pamanījās uztaisīt fofāgenu kurš A8 prestižu iedragāt nespēja.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam





















Atšķirībā no šīs mazdas, tāda vecuma VAGmobīlim, ja galva ir uz pleciem, tādu problēmu var mēģināt atrisināt ar ~30 eiras vērtu kabelīti, ko dabūt ir diezgan viegli, un infa ko ar to kabelīti darīt, ir plaši pieejama - nu reku te piemēram vari palasīties kā tas notiek C6 audī wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A6_(4F)_Brake_Electronics Es pieņemu ka kādam BMW situācija varētu būt diezgan līdzīga - kur vai nu diagnostikas rīki un informācija ir pieejami, vai arī nav grūti atrast kādu, kurš kaut ko ruba un par pārdesmit eirām varētu kaut ko izdarīt.
Te, protams, ir tas aspekts, ko viens šī foruma lietotājs kādu laiciņu atpakaļ pieminēja saistībā ar šīs mašīnas radniecīgo marku, fordeli - entuziastu nav, līdz ar to šādām lietām risinājums ir tikai pie dīlera...