iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 20.02.2021 10:55

"mēģinājumi"? Audi Space Frame tehnoloģiju lieto iekš A8 kopš to modeli izlaida pirms 26 gadiem - tantes stāsta ka A2 izbeidza ražot apdrošinātāju spiediena dēļ; alumīnija virsbūves sūdīgi remontējas. Par Espace tu mazliet kļūdies - pirmās trīs paaudzes tādas bija, jā, bet tāpēc ka tās ražoja Matra, izmantojot tehnoloģijas ko viņi bija atstrādājuši pirms tam savām trīs sēdekļu sporta mašīnām.

msh 20.02.2021 10:51

Un kas ir ar tiem vadiem? mk1 golfam arī ir kādi 30 vadi - tas netraucē čaļus tajos likt VR6 un tamlīdzīgus motorus. Ak jā, pat esošajā situācijā, kur ražotājiem nospļauties par vecām mašīnām, rietumos aftermarkets piedāvā vadu komplektus lai vecās mašīnās ieliktu populārus motorus.

Jefiņš esi tu pats. Tavs apgalvojums bija ka nav iespējams mašīnai ilgtermiņā nodrošināt maiņas mezglus - es pierādīju ka to varētu darīt pat tagad, kad ražotājiem nav motivācijas to darīt, kur nu vēl tad, ja būtu.

msh 19.02.2021 19:27

"Tam, ko tu piedāvā, vajadzētu, lai automašīnas būtu tādas, kā 30. gadu Fords, t.i., vienkāršas, un ar ērti maināmiem agregātiem. "

Kāpēc "kā trīsdesmito gadu fords"? Kāpēc ne "deviņdesmito gadu fofāgens"? Ja tev būtu mk1 golfs, vienīgais iemesls kāpēc tu tajā varētu nevarēt izmantojot vienkāršu instrumentu komplektu ielikt kaut kādu šobrīd ražošanā esošu tiešās iesmidzes lielā bloka motoru varētu būt tikai tas ka fofāgens varbūt ir izmainījis bik bloka lējumu un nav vairs kaut kādas stiprinājumu vietas. Savādāk fofāgens, kurš ražo tikai to, ko ir izdevīgi ražot [un par vecu mašīnu īpašniekiem tam ir nospļauties; lasu kā britu audisti par to spļaudās, salīdzinot ar MB un porku], vienus un tos pašus dzelžus, ar evolucionārām izmaiņām, mēdz lietot vairākas desmitgades. Tas pats lielā bloka motors, EA837, kuru uzprojektēja MB inženieri priekš Audi F103 sešdesmitajos gados, tika lietots līdz deviņdesmito gadu sākumam, pēc tam to mazliet pārtaisīja, izveidojot, ja pareizi atceros, EA811, kam pieder arī mana golfa motors - un tālāk, cik zinu, tad tas bloks joprojām tiek ražots. Ar mazo bloku, ko uztaisīja priekš Audi 50 septiņdesmito sākumā, stāsts līdzīgs - tādu viņu izmantoja līdz deviņdesmito vidum - pēc tam to bloku pārtaisīja alumīnijā; nebrīnītos ja šodienas 1.4/1.5 joprojām būtu rados ar to septiņdesmito gadu motoru. Kārbas - priekš mk1 golfa uzprojektēja 020-to kārbu - tai vēlāk pielika galā piekto robu un tādu to ražoja līdz 1997 gadam, pēc tam pielika klāt sajūga hidrocilindru un tā radās 02K, kuru ražoja vēl līdz kaut kādam 2003. gadam - astoņdesmito otrajā pusē uzprojektēja 02A piecinieci, svaigu dizainu, es nebrīnīšos ja tās kārbas dizaina atvasinājumus ražotu vēl šobaltdien. Un tā varētu turpināt gari un plaši...

msh 19.02.2021 18:56

Tu laikam kaut ko neesi sapratis attiecībā par to svilpošanu - tā 5 gadu garantija ir bezmaksas remontiem, nevis aizbraukšanai līdz galam...

msh 15.02.2021 12:24

Šāds simptoms ir bijis jau iepriekšējos gadus no parastās gripas, neesmu manījis ka tu būtu agrāk par to kritis panikā - jeb vai es esmu kaut ko palaidis garām?

msh 13.02.2021 22:06

Man stipri nesenāk - mana ciema pensionāriem, cik noprotu, pamatā ir divi varianti - mūsu ciema luterāņu mācītājs, kurš, pēc vecmāmiņas teiktā, vienmēr saka vienu un to pašu runu , un viens izvadītājs ar garu stāžu. Man pirms dažiem gadiem gadījās pabūt vienās viņa izvadītās bērēs, nebija patīkami viņa runu klausīties. Apmēram tas pats kas klausīties kā dzimtsarakstu nodaļā kur laulības reģistrācija izvēlēta ar svinīgo runu, to runu...

msh 13.02.2021 19:49

Kurzemes Vārdā hvz cik ilgi šie pārpublicē kaut kādus izlasītus un apcirptus raksteļus no saviem numuriem kas drukāti pirms 30 gadiem; piektdien izlasīju ka pirms 30 gadiem bijis plāns līdz deviņdesmito gadu beigām Liepājā un Daugavpilī uzcelt pa TECam...

msh 13.02.2021 13:54

Gan jau pietiktu ar dzeses sistēmu kas sildītu degvielas tvertni

msh 13.02.2021 12:29

Slikti esi dzirdējis par lidmašīnu dīzeļiem - ar tādiem jau niekojās friči trīsdesmitajos gados - tie, protams, bija divtaktnieki ar diviem virzuļiem cilindrā, un galvenā problēma bez svara bija neizturība - bet bija. Visapkārt redzamie dīzeļi tiek ražoti relatīvās uzticamības un vienkāršības dēļ - agrākos laikos svara/jaudas attiecības problēmas risināšanai mēdza ražot arī divtaktniekus, ne vieglajām mašīnām, bet smagajām mašīnām un autobusiem un vēl lielākiem agregātiem.

msh 12.02.2021 12:40

Pārdevējs arī - neaizmirsīsim ka tam etronam kā reiz arī ir mehāniskā kārba; vispār droši vien veselas divas.

msh 11.02.2021 19:14

Tiešām? No tiem pāris C6 ko esmu redzējis savos laukos [te, dabiski, ceškas ir daudz iecienītākas], viens bija 3.0 TDI quattro, jā, ar tomātu, otru no iekšpuses neesmu apskatījis bet tur zem haubes arī ir kaut kas sešcilindrīgs... Tas ka tāds C6 varētu arī nebūt ar sešu katlu ķīseli man ir zināms tikai tāpēc ka ačgārnajā salā redzēju pāris eksemplārus ar 2.0 TDI...

msh 11.02.2021 0:27

Haha

msh 10.02.2021 23:26

Un kāpēc kādam būtu sevišķi jāgrib to dacīti, sevišķi valstī, kurā nav panisku baiļu no pavecākām mašīnām? Parādi man dacīti ar normālu aprīkojumu, sākot ar adekvātu motoru...

Es arī nezinu kas tas tev ir par "vidējo A6 vai piecsimto behu" kas maksā padsmit štukas - vidējie A6 ko es redzu [uz behām neskatos] maksā trešo - ceturto daļu no jaunas dacītes cenas...

msh 10.02.2021 12:34

To tu pasaki ekofašistiem.

Šajā sakarā - man reiz pasen gadījās lasīt kaut kādā nejauši atrastā lapā, laikam netieši un neoficiāli saistītā ar ASV izglītības sistēmu, aprēķinu kā aprēķināt motora patērēto gaisa daudzumu; tagad kad par to padomāju, nezinu, smieties vai raudāt - aprēķins priekš ideālā motora ar pilnīgi atvērtu droseli...

msh 10.02.2021 12:28

Es teicu - vadība, nevis vaLdība; bez "l" burtiņa.

msh 10.02.2021 1:09

Kur tu redzi to i burtiņu, jopcik?! Dē, saproti, dē! Ar ī droši vien reti - ar dē stipri vairāk.

Un priekš kam tad, tavuprāt, pērk tādus jaunus bāņu lainerus - lai svētdienā aizbrauktu uz baznīcu?

msh 10.02.2021 1:00

Tiem cilvēkiem pirms bik vairāk kā simts gadiem bija normāla vadība, skaidri redzams ienaidnieks, skaidri zināms sliktākais iznākums. Kamēr mums te tagad ir tikai batoni, makaroni un siltais lietutiņš.

msh 10.02.2021 0:56

Tas tāpēc ka pie mums apstādināja dzīvi, bet otrpus jūrai nē...

msh 09.02.2021 19:18
msh 09.02.2021 19:13

Kāpēc? Tā paša iemesla dēļ kāpēc Audī sācis litrāžas vietā izmantot abstraktus ciparus kas aptuveni apzīmē motora jaudu. Tāpēc ka ekofašisms spiež ražotājus izmantot arvien mazākus un forsētākus motorus, bet negribas pircējiem un pārējiem izrādīt ka mašīna faktiski ir necilāka. Behai reiz, pirms padsmit gadiem, bija V8 ķīselis; nullto gadu 740d un 745d reāli arī bija tiem burtiem atbilstoši motori iekšā - bet tas behai ir pagātne; ķīselis var būt tikai vai nu 2.0 vai 3.0, un ja cipars tāds palielāks, tātad pavairāk turbīnu. Benzīnniekiem tas pats - nopērkot kaut kādu x28, tur tiek nopirkta nevis mašīna ar R6 2.8, bet gan R4 2.0 turbo; seši katli sākas no x35, kurš arī nav 3.5.

Tava honda šitā nedara tikai savas "viens zālespļāvējs" pieejas un prestiža trūkuma dēļ - vot ja tur kur honda tirgotos, 2.0 motors būtu ar ahūnu prestižu, tad būtu savādāk, un to smago faktu ka akmenslaikmeta 2.0 tiek nomainīts ar 1.5 turbo nāktos slāpēt vai nu ar "magic 2.0" nosaukumu, vai basņām ka, lūk, jaunais 1.5 turbo ir jaudīgāks nekā vecā 2.0 atmosfēra [paskatāmies kā Ford smagi pūlējās popularizēt savu 3.5 ecoboost]...

msh 09.02.2021 19:01

Tu laikam sarkasmu nesaproti...

msh 09.02.2021 18:37

Šķist tev var viskautkas, bet pāris trīs gadus vecas vācu tačkas ar vairāksimttūkstošu noskrējieniem ir realitāte, un jau ļoti sen. Un es pilnīgi viņus saprotu - ko tad ik pēc dažiem gadiem mainīt dzīvesvietu?

msh 09.02.2021 12:58

Sludekli palasīji? Mašīna kā reiz ir ļoti piemērota priekš tam lai turīgāks fricis katru rītu vālētu tos 200 km; ja netici, gaidi lai rolleris to apstiprina, par cik viņš brauc ar tādu pašu tačku, kuras četrlitrīgajam motoram ir trīs reāli darba tilpuma litri un viens iedomāts...

msh 09.02.2021 12:55

Kaut vai vecais labais piemērs ar eļļas maiņu, kur es atbraucis mājās vienkārši palienu zem mašīnas, atrauju vaļā karteri, un nākamajā dienā brīvā brīdī samainu filtru un ieleju eļļu...

msh 09.02.2021 12:44

Kaut kā tā. Man nesen sanāca bik pabakstīties ar vienu Toyota Hilux; deviņus gadus veca mašīna ar, hvz, kaut kas bik virs 300k, ja pareizi atceros, pirkta no leiša kurš ar to pa Lietuvu braucis - vai nu daudz kāpaļājot, vai arī tur kaut kas bija atkruķīts, jo tik ļoti nolietotu vadītāja vietu vēl nebiju redzējis - nopulēta stūre, tas dabiski - ātrumkloķim visi reljefie simboli nodiluši nost; spriežot pēc sadales kārbas kloķīša, tam ātrumkloķim vismaz milimetrs nodilis , ķeblis bija daudzmaz ciešams, vadītāja durvīm fiksators izbeidzies, durvis vaļējā stāvoklī nefiksējās nekādā atvēruma stāvoklī...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti