Ne gluži - izmantoja arī parastā darbībā, tikai ļoti maz.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ne gluži - izmantoja arī parastā darbībā, tikai ļoti maz.
anoagask rakstīja: Suv ir nestabilāks, bet atļautajos ātrumos pa lv taisnajiem ceļiem nebūtiski. Lv asfalts pie atļautā ātruma ir garlaicīgs.
Mini, TT u.c. kartingiem līkumos būs vismaz 20-30kmh kritiskā ātruma pārsvars. Tur kur dacīte sāks čīkstināt riepas, sportisks auto jutīsies ļoti relaksēti. Bet par to maksā ar sliktu ceļu nekomfortu, dārgākām riepām utt.
Vai to vajag-individuāls jautājums.
Jautājums ko nozīmē "nebūtiski". No spējas pabraukt un noturēties uz ceļa viedokļa - jā. Man, personīgi, nepatīk tā sajūta kas rodas sēžot iekš otrās paaudzes hujdaja tukšona [ir sanācis pabraukt ar tādu gan gadu vecu, gan desmit gadus vecu; sajūtas vienādas] - jo tās ir tieši tādas pašas kā normālai mašīnai ar ļumīgu piekari - teiksim manam golfam kāds tas bija sākumā, vai manam kādreizējajam A80, sajūtas kuras vislabāk var aprakstīt ar vienu piemēru - iebraucot manā dzimtajā dzīvokļu māju sētā, ir liela čupa ar bedrēm - piesauktās mašīnas to vietu izbrauc zvalstoties no viena sāna uz otru - kamēr parasta mašīna ar adekvātu klīrensu bet pietiekami stingru piekari tur nezvalstās... Pseidodžipa gadījumā piekare ir stingra, vienkārši lielā kulba pati pa sevi zvalstās; parastai mašīnai kura ir tik ļumīga vismaz ir līganas gaitas pluss...
Dīvainā kārtā veciem aužiem, kuri bija spējīgi uzgriezt virs divīša pa vācu bāņiem, buferi ar zemu un izvirzītu apakšdaļu nāca tikai kaut kādiem S2, jo tur bija jāiebāž kūleris...
Izbraukt gan jau var viskautkur, bet jautājums KĀ izbraukt. Piemēram, es reizēm mēdzu Liepājā braukt cauri vienai teritorijai, kur atrodas autoserviss, kuram man jābrauc garām; servisam priekšā grants segums kas, dabiski, vienmēr sabraukts dziļās bedrēs; sensenos laikos kad golfs bija zemāks un ar mīkstākām atsperēm, braucot ar trīs pasažieriem, gadījās tur atsist pret zemi SLIEKSNI
Nu lūk, es ar savu golfu tur mierīgi tām bedrēm cauri dudinu otrajā robā, čoms, pie kura es cauri tai vietai braucu, ar savām mašīnām tā neriskē braukt; ar muteres fābiju es tur arī tā neriskēju, lēni vilkos cauri pirmajā. Un ir vēl dažādas citādas situācijas kur es varu atļauties vairāk, jo zinu - nebūs ne skaļš KRRRAK no bufera, ne BUMS un eļļas strīpa no kartera - teiksim, rudenī gadījās Bārtas apkaimes mežos bik pagreiderēt ar pusrāmi kaut kāda celiņa viduci; tavam Lauvēnam tā izdarot visdrīzāk buferis diezgan smagi ciestu, bet man vienīgais uztraukums - nenorakties tālu no iespējamiem izvilcējiem...
Un jā - mūsdienu lowraideru klīrensā ir tikai puse problēmas - otra puse ir tizlas [lasīt - modīgas] formas trauslas plastmasas buferos - kamēr pseidodžipiem buferu forma ir uz to modi kā man tuvajām mašīnām, lasīt - noliekot mašīnu stāvvietā ar skatu pret ielas malu, un ar augstāku bordu, var droši braukt līdz riteņi atduras pret bordu, zinot ka pirms tam neatskanēs krakšķis no bufera...
Tas nav šausmīgi bet ir uzjautrinoši. Es pa tām ielām, ja tās ir sausas, mierīgi dudinu trešajā robā, tie varētu būt kādi 30 kmph.
Mūsdienās motori tādi ka tas, diemžēl, ir normāli; vārds "normāls", ja kas, ir sinonīms vārdam "izplatīts". Alumīnija bloki, bezatsperu blīvslēgi un citi mēsli...
Kur tu tādus lētučus dabū; samaksā vietējajam komunālajam uzņēmumam lai palaiž kanalizācijas notekūdeņu attīrīšanas iekārtās pasmelt? Neesmu 5w40 redzējis lētāk par piecīti.
Es desmit gadus atpakaļ padzīvoju valstī no kurienes tie nāca un uz viņiem bik paskatījos. Septiņus mēnešus pastaigājot pa Glasgovas guļamrajoniem, šur un tur redzēju pa kādai XJS kupejai, gan parasti nabagu komplektācijā. Peterborough vienreiz stāvot pie gājēju pārejas varēju noskatīties kā garām parūc Dumlera DubultSešinieks...
No jaunākām tačkām bija interesanti dzirdēt Bentlija V8 burbuļošanu; kaut kādam astonam atkal bija tāds īpatnējs un ļoti sulīgs V8 pļērciens...
Atkarībā uz kuru kaimiņvalsti skatās - jā, emigrācija, kura pa īstam panesās iepriekšējās krīzes laikā, mums ir līdzvērtīga kā leišiem - toties igauņiem tādas nebija...
Veciem jaguāriem V8 nav - izvēle ir starp sešiem katliem vienā rindā, vai divpadsmit katliem divās rindās ![]()
Ir divu veidu VAG motori - tādi kuri eļļu ēst nespēj, un tādi, kuriem tas draņķis, ko tu tur lej, var kaut ko piebeigt.
"Man patīk braukt nebremzējot. Un tam SUV @LV ir vāji piemērots " - lowraideris vēl mazāk. Es ta vēl dabūnu bremzēt tikai līkumos [atsevišķos], bet tev bikses pildās un bremze izmisīgi spiežas taisnos gabalos...
Uzdosim kontroljautājumu - ar kādu ātrumu tu brauc pa Ozolciema ielu un Kazdangas ielu - ? ![]()
Kolēģis pastāstīja kāds farss ir ar iepirkšanās ierobežojumiem lielajos celtniecības veikalos. Depo ļaujot visiem noformēt uz jebkādas firmas vārda klienta kartes, prasot vienīgi "cik daudz kartes vajag?"; Kuršos esot "pasūtīšana", kur pircējs piekrāmē ratus un tad kaut kur jāzvana, karoč papildus muļļāšanās un papildus kontaktēšanās. Morāle - paKariņš un viņa ierobežojumi rullz; varbūt piektdien būs jāaizbrauc iepirkties.
Tas konkrētais cilvēks pēc nodarbošanās ir programmists, tā ka man nav šaubu par viņa spējām nokonfigurēt bildi.
Ož pēc lieluma mānijas, kur veikalinga speciālistu sabāztie batoni stāv augstāk nekā sajēga ka acs izšķirtspēja ir ierobežota. Ar šitiem ierobežotās funkcionalitātes televizoriem vēl tā - man patika kā viens zināms čalis aplauzās, nopirka jaunu porķiku un speciāli ņēma tādu lai ekrāns būtu 4k - beigās ar nožēlu atzina ka bezjēdzīga izšķirtspēja priekš tām collām, un lietoja to ekrānu Full HD režīmā.
Nu paskaties to viģiku sākot ar desmito minūti. Salīdzinājumam manu golfu, gulošu šauram grāvim precīzi pa vidu, X5 izrāva laukā pa max pārdesmit sekundēm bez neviena stūmēja - es šitādus viģikus saskatījies arī gaidīju ka būs tā ka vilks ārā, bet golfs sāniski šļūks pa grāvja sānu tik uz priekšu, bet nekā, kā sāka vilkt, tā golfs izrāpās ārā no grāvja.
kasinsh79 rakstīja: Hmm. Šogad pirmo reizi iegādājos bezradžu Toyo (modelis S944) - riepas1.lv/lv/meklet-riepas/21-23406;22-23429;70-27368;80-28739;67-26183;114-72425;sort-partner_price_asc
Uz savas piemājas slidenās ieliņas tā īsti saslīdējis vēl neesmu, asāk bremzējot - tāpat. Vienu vienīgu reizi trāpīju kārtīgā sniegputenī Daugavas stadiona rajonā. Vilkme slapjā pāris cm sniega kārtā bija patīkama. Riepas izteikti klusas un nejūtamas, braucot arī pa sausu asfaltu. Man patīkams pārsteigums.
Ar ko tu brauc ka tev pastāv iespēja saslīdēt? ![]()
Tāda nu ir tā pakaļas bezpiedziņa - riteņi kas stūrē, neko nedara, un tie riteņi kuri tiek griezti, ne tikai nestūrē, bet arī nav noslogoti, un līdz ar to tiem nav saķeres + vēl varbūt sūdīgas riepas un mazs klīrenss. Citādāk nevar izskaidrot to kā viņi tur mocījās.
Pagājušā gada pavasarī sanāca noskaidrot ka mans golfs daudz labāk velk nostāvējušas volgas ar ierūsējušām bremzēm nekā apmēram tāds kompots kā tur viģikā, tīri dēļ tā ka manam golfam velkošo tiltu uz leju spiež četru katlu motors un kārba, kamēr kompotam velkošo tiltu uz leju spiež izpūtējs...
Varbūt tā arī ir, bet tas tāpat ir kāds izpūtējs. Tikmēr mk4 golfa platformas mašīnām aumīnija kartera mala atrodas 12 cm virs ceļa...
Vispār jau ir tieši otrādi - šķēršlu augstumam ir saprātīgas robežas bet klīrensam nē. Uz ceļiem un ielām dažādiem šķēršļiem ir noteiktas robežas, un viss ko vajag - lai mašīna būtu adekvātu augstumu augstāka par normālos apstākļos sastopamajiem šķēršļiem. Tu te augstāk vāvuļoji par dažiem centimetriem šurp un turp, nesaprotot ka problēmas ir radušās jo tāš mašīnas ir pazeminātas tos dažus centimetrus, un līdz ar to palikušas zemākas nekā augstākie uz ceļiem sastopamie šķēršļi. Kāds ir rezultāts? Rezultātā es ar savu golfu, kam zemākas punkts ir 18 cm [laikam izpūtējs tas bija] un sliekšņi ir 24 cm no zemes, varu braukt ar mierīgu sirdi, jo vairāk tāpēc ka man nav no trauslas plastmasas taisīts buferis ar izvirzītu kanti, un karteris ir no tērauda, kamēr ar mūsdienīgiem lowraideriem ir ļoti jāpiedomā nelīdzenākās vietās - ne par velti man pirms pusotra gada gadījās vienam mk4 pārsist karteri, vietā kuru es ar savu golfu šķērsoju bez iespringuma ar jūtami lielāku ātrumu.
Ko tu te murgo, kādi 12 cm? Kad nākamreiz [hvz kad] kolēģa A80 iebrauks manā garāža, pamērīšu, bet noteikti ir jūtami vairāk. Un jaunās golfa klases mašīnas ir zemas, nekādi 18 centimetri tur nav, + vēl buferi ir tizlas formas un tizla materiāla - manam golfam ir 18 centimetri.
Parasti divi vienādi kodi nozīmē vienu un to pašu motoru neatkarīgi no izlaiduma gada un modeļa. Protams, jāskatās vai ražošanas procesā nav tikušas ieviestas kaut kādas izmaiņas [lai arī lielākoties šādas izmaiņas būtu pārskrūvējamas]; opeļiem vēl agrāk bija atšķirības starp garenvirziena un šķērsvirziena motoriem, bet nu kaut kādam 1.2 tas nebūtu saistoši.
Tirgus bābu pasakas? Kaut kur bija savulaik iemests viģiks no krievijas, ar kaut kādu kiju vai hujdaju kas, kā izrādās, bijis pa kluso, bez vēstures, ticis ļoti nopietni nošķilts un kaut kā saremontēts; mašīnu ieraugot dīleris uzreiz garantiju amputēja. Gābešņiks minēja līdzīgu piemēru, tik tur bija, ja pareizi atceros, xtreilis, gadu vecs, kas bija slīkonis. Gan jau tādus gadījumus var atrast kāliem.
Vienīgais iemesls kāpēc šādi gadījumi varētu būt samērā reti ir tikai tas ka lielākā daļa jaunas tačkas pērk pa bankas naudu, un banka prasa KASKO.
P.N, Acīgs cilvēks palīdis zem mašīnas labi papētot atrastu tam tavam krapterim notikušo pusasu maiņu un, iespējams, arī citas lietas.
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
26
Rīt TV un interneta tiešraidē paziņos Latvijas Gada auto 2026 uzvarētājus, atklāti finālistu auto nominācijās (+ VIDEO)
9
Bet kas tur tāds īpašs? Es arī, kopš braucu ar golfu [vairāk par 5 gadiem] pēc katras uzpildes izrēķinu vidējo patēriņu...