Protams ka vēsture divgadīgai mašīnai ir svarīga - izdrukāta uz mīksta papīra tā var kļūt noderīga situācijā kur pēkšņi mājās beidzies tualetes papīrs...
Še palasies, vēsturniek... n53series.blogspot.com/2019/10/f10-auto-ka-jauns.html . Žēl, nevaru atrast; tur bija nopublicēts līdzīgs gadījums, arī - pēc "vēstures" mašīnai ikgadējs ~10k noskrējiens, faktiski tuvu 100k. Kā redzams - zinoša diagnosta apmeklējums ir daudz vērtīgāks par dīlera tualetes papīru.
Tevis apjūsmotajiem papīriņiem varētu būt kaut kāda nozīme tādā situācijā kā Ursim, kurš nopirka no vācijas 2 gadus vecu pastēti ar 200k noskrējienu, jo tāds noskrējiens tik vecai mašīnai diez vai būs kruķīts un attiecīgi vēsture patiesa.
P.N. Šajā forumā ir bijuši piemēri ar citām markām, kur cilvēks nopērk mazlietotu mašīnu kas "tik pie dīlera bijusi" un pēc vēlmes novērst kādu bojājumu pa garantiju dīleris garantiju amputē, jo patiesā vēsture ir bijusi bik savādāka...






















Jā, tas ir kaut kāds ieguvums. Redzi, mūs pat CSDD aicina pierādīt sevi trasē, nevis uz ielas - par kādām stabilitātes problēmām tu te runā? Klīrensu vajag ārkārtīgi reti, bet tajās reizēs, ja tā nav, pēc tam var vajadzēt evakuatoru vai vismaz krāsotāja pakalpojumus.
Ja muteres fābijai pareizā augstuma riepas [esošās ir divus izmērus par zemu] nedos adekvātu klīrensu [mērķis varētu būt tas kas, viņas mk3 golfam], tad nāksies to mašīnu pacelt uz augšu. No pieredzes uz ielām un ceļiem - lowraideriem stabilitāte rodas no vilkšanās, nevis no augstuma; man ar savu 18 centimetrus augsto golfu [tas laikam bija izpūtējs, pusrāmis laikam bija kaut kādi 24 cm] manā stilā braucam pamatā gadās redzēt dažādus pseidodžipus, piemēram, Range Rover - lowraideri labākajā gadījumā spēj varonīgi pārkāpt atļauto braukšanas ātrumu uz šosejām vai platām ielām, bet kaut kā nemana ka viņi izmantotu tevis nosaukto līkumu stabilitāti...