iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 30.01.2021 13:20

Jā, tas ir kaut kāds ieguvums. Redzi, mūs pat CSDD aicina pierādīt sevi trasē, nevis uz ielas - par kādām stabilitātes problēmām tu te runā? Klīrensu vajag ārkārtīgi reti, bet tajās reizēs, ja tā nav, pēc tam var vajadzēt evakuatoru vai vismaz krāsotāja pakalpojumus.

Ja muteres fābijai pareizā augstuma riepas [esošās ir divus izmērus par zemu] nedos adekvātu klīrensu [mērķis varētu būt tas kas, viņas mk3 golfam], tad nāksies to mašīnu pacelt uz augšu. No pieredzes uz ielām un ceļiem - lowraideriem stabilitāte rodas no vilkšanās, nevis no augstuma; man ar savu 18 centimetrus augsto golfu [tas laikam bija izpūtējs, pusrāmis laikam bija kaut kādi 24 cm] manā stilā braucam pamatā gadās redzēt dažādus pseidodžipus, piemēram, Range Rover - lowraideri labākajā gadījumā spēj varonīgi pārkāpt atļauto braukšanas ātrumu uz šosejām vai platām ielām, bet kaut kā nemana ka viņi izmantotu tevis nosaukto līkumu stabilitāti...

msh 30.01.2021 13:10

Protams ka vēsture divgadīgai mašīnai ir svarīga - izdrukāta uz mīksta papīra tā var kļūt noderīga situācijā kur pēkšņi mājās beidzies tualetes papīrs...

Še palasies, vēsturniek... n53series.blogspot.com/2019/10/f10-auto-ka-jauns.html . Žēl, nevaru atrast; tur bija nopublicēts līdzīgs gadījums, arī - pēc "vēstures" mašīnai ikgadējs ~10k noskrējiens, faktiski tuvu 100k. Kā redzams - zinoša diagnosta apmeklējums ir daudz vērtīgāks par dīlera tualetes papīru.

Tevis apjūsmotajiem papīriņiem varētu būt kaut kāda nozīme tādā situācijā kā Ursim, kurš nopirka no vācijas 2 gadus vecu pastēti ar 200k noskrējienu, jo tāds noskrējiens tik vecai mašīnai diez vai būs kruķīts un attiecīgi vēsture patiesa.

P.N. Šajā forumā ir bijuši piemēri ar citām markām, kur cilvēks nopērk mazlietotu mašīnu kas "tik pie dīlera bijusi" un pēc vēlmes novērst kādu bojājumu pa garantiju dīleris garantiju amputē, jo patiesā vēsture ir bijusi bik savādāka...

msh 30.01.2021 0:13

Vienīgā starpība ir cena, savādāk, pie noteikuma ka mērķis ir ilgi braukt, citas atšķirības nav.

msh 30.01.2021 0:12

Es tev pa pusei varu piekrist, sevišķi pēdējajām divām rindkopām, bet vienalga - ko tu pērc, mašīnu vai vēsturi? Man kaut kā vairāk rūp mašīnas stāvoklis, nevis tas, kas ar to ir noticis. Ja mašīna ir bijusi nošķilta, tad jautājums kā tā ir tikusi saremontēta, nevis tur krist panikā, šausmas, ārprāts, mašīna bijusi šķilta... Es arī uz tādām virsbūves lietām neesmu ar pārāk labu aci - tāpēc pērkot muterei fābiju, paņēmu līdzi čomu kas nodarojas ar mašīnu krāsošanu - tas tad tur uzreiz deva vaļā "te ir bijis šķilts, šitas ir pārkrāsots, te sāk krāsa burbuļot, šite šuvju mastika saplaisājusi un sākas rūsa...". Kā jau teicu - divus gadus vecam fofāgenam ar dīzeli vēsturi var būt samuhļījis pats īpašnieks, vienkārši tāpēc lai vērtība mazāk kristos.

msh 29.01.2021 21:46

Šausmas es redzu tavā iekārē pēc kaut kādiem papīra gabaliem - ko tu tur pērc, mašīnu vai vēsturi? Ja tu pērc vēsturi, tad neesi sevišķi gudrs - ar tādu golfu idejiski varēja arī gadā griezt pa 100 štukām un katru gadu pirms braukšanas uz molleri 90 atkruķīt nost, lai būtu tā tava "vēsture" un mašīnai kosmiski nekristos vērtība. Ja tu pērc mašīnu, to kārtīgi apskatot, tad priekš kam tev to vēsturi?

msh 29.01.2021 13:02

Kādas šausmīgas problēmas "gandrīz jaunu" mašīnu pircējiem ka to dēļ nedrīkst nopirkt mašīnu...

msh 29.01.2021 1:00

Nezinu par behu, bet Varta vulgaris VAG BEM kodu nesatur, tikai Varta kas paredzēta priekš VAGmobīļa vai arī Vartas ražojuma oriģināldetaļa.

Kaut kur pa acu galu lasīju ka viens no iemesliem esot savādāka ietilpības rēķināšana, parastais standarts mērot pie +10c, VAG pie 0...

msh 28.01.2021 20:20

Kā - pats taču atsaucies iespēju "smieties par manu nevarēšanu apmeklēt depo".

Kā tad neesi apgalvojis ka šībrīža apgalvojumi ir pareizi - pats postu atpakaļ nosauci tos, kas nav apmierināti, par "kovidiotiem".

Pie konkrētās situācijas valdības bezdarbība pilnīgi noteikti ir vainīga - lūzera domāšana ir uzskats ka tev jāatdod lielākā daļa ienākumu valstij tikai tāpēc lai valdībnieki varētu sev pielikt algas un braukāt ar jaunām [valsts] tačkām - nē, viņiem par to ir jāpilda kaut kādas funkcijas. Bet nu protams, ir tak "politiskā [bez]atbildība" uz kuru skatoties gribas lai vienreiz ieviestu politisko kriminālatbildību...

msh 28.01.2021 20:07

VAG dīleris nemaz īsti nevar ielikt nepareizu aķi - lai piekodētu jauno aķi uzlādes kontrolierim [kāds atrodas gandrīz visos pieklājīgākos pēdējās desmitgades VAGmobīļos], uz tā jābūt BEM kodam, bet tāds atrodas tikai uz oriģinālajiem aķiem vai uz dažu VAG OEMu aķiem kas paredzēti priekš VAGmobīļiem. Nē nu jā, teorētiski var sameklēt kaut kādu BEM kodu internetā lai piekodētu bezfirmas aķi [esmu tā darījis], bet šaubos ka dīleris tā darīs.

msh 28.01.2021 13:08

Vienīgais par ko varētu ierēkt normālu ierobežojumu gadījumā būtu tavs stulbums. Es neko neteiktu par NORMĀLIEM ierobežojumiem, jo jebkuram saprātīgam cilvēkam ir skaidrs ka pirmais darbs ir vispārēja karantīna ar aizvērtām robežām - nevis, bļed, aizliegums pirkt apenes. Viss pārējais ir pilnīgs buļļa sūds, ko tavas sugas kovidlohi nesaprot un tikai dirš uz tiem, kas saprot. Par manu veikalu apmeklēšanu, neuztraucies - velosipēdu un šrotu detaļas es jau pērku, jaunas mašīnu detaļas priekš manis nopērk; ja šitas murgs turpināsies vēl tālāk, apsvēršu domu sarunāt ar manu darbadevēju lai ļauj man uz firmas rēķina iepirkties veikalos [ar atvilcienu no algas, protams], lai nav citiem jāprasa kaut ko pirkt - kā jau tu redzi, pat šie, pilnīgi bezjēdzīgie ierobežojumi, ir apejami ar līkumu - jo, galu galā, tie ir domāti lai kovidlohiem radītu sajūtu ka valdība kaut ko dara, un radītu vainīgos savas neizpildāmības dēļ.

"Vai uz Latviju kāds cittautietis šobrīd diži braukā" - jā, protams, braukā - fūres autopiloti nevada...

Abet par to "kas cits ja ne tauta" - valdība, protams - kurš tad cits visu šito ierobežojumu cirku vada.

msh 28.01.2021 12:56

Nevajag atkal salīdzināt pirkstu ar krānu. Turki tādā ziņā ir jēdzīgākā no visām musulmaņu pasaules tautām - pateicoties tam kādu valsti pēc pirmā pasaules kara izveidoja Mustafa Kemals Ataturks; valsti kas modelēta uz rietumeiropas valstīm - dabiski ka no tādas republikas nāca ciešami imigranti ar mērķi strādāt. Bet ilgtermiņā tie turki, ievesti lielražotāju alkatības dēļ, kļuva par pirmo naglu vācu tautas zārkā - nu jau, kā redzi, Erdogans var jau sākt ietekmēt Vācijas politiku...

msh 27.01.2021 22:51

Šodien purnagrāmatā uznirstot "progresīvo" reklāmrakstam ka šie iestājoties par 100 eiru pabalstu katram bērnam kovida laikā, tur iekomentēju ka šādiem tekstiem no partijas kura nemaz nav saeimā ir tikpat liels spēks kā tad, ja tos bīdītu dzērājs koļa, un ka tie ir tikai populistiska balsu vākšana. Piecu minūšu laikā tiku nobloķēts no viņu puses. uzjautrinoši bet nepārsteidzoši, galu galā "iekļaujošie"

msh 27.01.2021 22:02

GB12 rakstīja: Tad, kad ar Covid iemācīsies sadzīvot, tad arī tā būs. Tak atslābsti beidzot. Pret gripu jau sen ir vakcīnas, kas noteikti pasargā daudzus no saslimšanas, tāpat ir medikamenti un gripas slimnieki nenonāk tik daudz slimnīcās, tāpat pēc gripas arī sekas nav tik smagas un tādā vairumā. Kad tā būs ar Covid (un tā agrāk vai vēlāk būs), tad arī "neapturēs ekonomiku un nečakarēs nevienam darbības jomas". Līdzīg kā Jaunzēlandē, kuri Covidu ir uzveikuši un ir pamatā atgriezušies normālā ikdienā. Bet, nu, tur arī nav tik daudz kovidiotu kā pie mums. Es nesaprotu, kas šeit ir tik sarežģīts un grūti uztverams!

Un Āzijas valstīs "ar lupatām uz sejas" staigā pat ārpus telpām. Un neviens tādu paniku par to neceļ, nebļauj, un nepīkst kā nabadziņu cilvēktiesības, redzies, tiekot pārkāptas. Mums tie vīrieši ir tādi nīkuļi un čīkstuļi, jopcik!

Kas ir tik sarežģīts un grūti uztverams? Kovidloha [tevis] karinātie makaroni - Jaunzēlande ir uzveikusi kovidu, jo, lūk, tur esot mazāk kovidiotu nekā Latvijā... Atver karti un paskaties uz Jaunzēlandi, būsi pārsteigts - tā ir valsts uz pāris lielām salām [vai vienu divdaļīgu, neatceros] klusajā okeānā - pirmkārt, viņiem nav vaļējas robežas, otrkārt, attāluma dēļ visiem kuģiem kas uz turieni brauc automātiski sanāk karantīna, vai kaut kas līdzīgs - atliek vienīgi aviācija, kurā var sataisīt sūdus. Kamēr mums robežas vaļā un viss notiek, un vainīga pie tā esot tauta...

Āzijas valstīs tās lupatas valkā gaisa piesārņojuma dēļ; Latviešiem ir pierasts ar brīvu muti elpot svaigu gaisu.

msh 27.01.2021 21:43

Tu gribēji teikt - atšķirt pareizo viedokli/informāciju no nepareizā, jo viņiem pārāk bieži sekmīgi ir iemācīta taisnvirziena domāšana. Uzskatāms piemērs ir "Protests" klubiņš, bet nu tā tik tāda ledus kalna virsotne.

msh 27.01.2021 18:20

Tāda situācija ir tikai pateicoties tiem, kuri to imigrāciju stumj un organizē. Tu saki "novecojusi sabiedrība" - bet kur ir aicinājums pamatiedzīvotājiem vairoties? Nav, vēl tieši otrādi - dažādos veidos tiek veicināta bērnu nedzemdēšana.

Un, tu gribēji teikt nevis "normāli dzīvot", bet "lēti un pārticīgi dzīvot", īstermiņā, protams. Ilgtermiņā tev varētu nepatikt ka tavas meitas vai mazmeitas imigrantu bandas izvaro, tevi pašu var sadurt, nošaut vai uzspridzināt, un reizēm var gadīties ka tavu mašīnu kāds nodedzina... Un līdz tam lai nonāktu pat nevajag daudz to imigrantu - reku Oulu somi ir 90%, un musulmaņi 3%, un jau ir bijis pirmais gadījums ar meiteņu izvarotāju bandu. Tāda lūk ir tā tava "normālā dzīve". Es tad labāk izvēlos dzīvot "nenormāli" bet normāli - diemžēl politiķi man neļauj to izvēlēties.

msh 27.01.2021 18:12

Jā, un pateicoties tam politiķi var ar naudu mētāties apkārt, jo jātaupa nav. Great success.

msh 27.01.2021 18:07

Ko tu te murgo, cik tādu ciematu bija?

msh 27.01.2021 13:11

Nē, es esmu cilvēks kas uzskata ka valstis, tautas un nācijas nav jāizmet miskastē īstermiņa ekonomiska labuma vārdā. Pirmkārt, valsts iedzīvotājiem ir tiesības noteikt savas valsts attīstības virzienu, vai ne tā? Vai kāds rietumeiropiešiem prasīja pirms daždesmit gadiem "mēs iepludināsim miljonus nēģeru un arābu kam būs nospļauties par jūsu vērtībām un kultūru, un jūs varēsiet celt sava darba ražību lai maksātu viņiem pabalstus, vai jūs tas apmierina?". Nē, neprasīja - parasti ir tā ka savādāk puslīdz ciešami politiski spēki automātiski bīda šito sūdu. Otrkārt, tas uzskats ka "ir daudz darbavietu kur vietējie nevēlas strādāt" ir tā tipiskā izglītības trūkuma pazīme. Man vidusskolā ekonomikas stundā iemācīja par tādu lietu kā pieprasījuma/piedāvājuma līkni - vietējie nevis "negrib strādāt", bet gan "negrib strādāt par piedāvāto algu" - dabiskā, kapitālistiskā ceļā šādā situācijā darba devējs būtu spiest celt algu un domāt kā saglabāt konkurētspēju - tev tikmēr nez kāpēc patīk sociķu risinājums, ievest lēto darbaspēku no trešās pasaules valstīm. Man gadījās vienreiz lasīt viena brita viedokli par to kāpēc viņš nobalsoja par brexit - nevis nēģeru un pakistāniešu dēļ, bet tieši austrumeiropiešu dēļ, jo austrumeiropas lētā darbaspēka dēļ algas īpaši nekāpj, toties īpašumiem cenas gan kāpj. Treškārt - atkal - kāpēc tev gribas tik ļoti iznīcināt tautas un kultūras īstermiņa ekonomiska labuma vārdā? Jā, tautas noveco - līdz ar to tam dabiski būtu jānonāk līdz stāvoklim kad cilvēki sāktu aptvert ka pensiju viņiem maksās viņu bērni un līdz ar to 25 gadu vecumā ir nevis jāskrien pakaļ spīguļiem aka jātaisa karjera, bet jāuztaisa 3-4 bērni, savādāk vecumdienās būs jāsēž nabagmājā vai jāmeklē striķis. Tu tikmēr nez kāpēc vēlies to skriešanu pakaļ spīguļiem un iespēju pēc 10-20 gadiem klanīties Mekas virzienā...

Par imigrantu radītajām darbavietām nesmīdini - neaizmirsti ka esmu padzīvojis Apvienotajā karalistē un zinu kā tas notiek - jā, rodas darbavietas - pamatā ēnu ekonomikā, un salīdzinoši maz to darbavietu - galu galā tiek ievesti vai nu austrumeiropieši, kuri paši daudz ko māk izdarīt, vai nēģeri, kam neko nevajag, nevis baltie briti.

msh 27.01.2021 1:02

Vēl viens vietējais ģēnijs kurš visu tikai naudaszīmēs rēķina... Pārapdzīvotai valstij jāpalielina imigrācija, velkot iekšā svešas kultūras cilvēkus, jo, lūk, tad lielāks rubuļu daudzums cirkulē... Par vietējajiem iedzīvotājiem, neimigrantiem, un to vēlmi dzīvot labāk nospļauties.

msh 26.01.2021 20:00

Tavā gadījumā problēma ir ne jau tajā ka tev tur ir kuļmašīna no kuras izspiesti 100 zs uz litru, bet tajā ka tai jāierakstās EURO 6 normās. Ja problēma būtu forsāžas līmenis, tad tu nevis mainītu kaut kādus ķiņķēziņus, bet motora apakšu vai vismaz virzuļu grupu.

Salīdzinājumam - viens zināms TDR klubiņa cilvēks pa dižo pilsētu braukā ar mk4 1.9 PD TDI, no kura motora izspiesti kaut kādi 300 zs - kā viņš teica, virzuļgrupai resurss ir ap 20k km...

msh 26.01.2021 19:54

Kas tad ar tiem vecajiem ūdensvadiem un kanalizācijām, tavuprāt, būtu jādara?

msh 26.01.2021 19:35

"brīvu cilvēku kustību"

Vai tu vēl neesi pamanījis ka tas ir mīnuss nevis pluss? Paskaties ES līmenī - nabadzīgās valstis [kā Latvija] šī iemesla dēļ tukšojas, bagātās piepildās ar nēģeriem un arābiem. Kur ir labums?

msh 26.01.2021 19:21

Jā, droši - vecie volvo laikam bija vēl kvalitatīvāki par veciem aužiem; vismaz volvo esot bijis aprēķinājis savas tačkas esam labas priekš 18 gadiem, kamēr audī deva savām tačkām 10 gadu caurrūsēšanas garantiju. Jebkurā gadījumā tas kantainais volviķis ir vienu gadu ar to pašu B3 audī...

msh 26.01.2021 19:19

Kam tieši? Lai novērtētu kā pazīstamam cilvēkam ilgtermiņā kalpo mašīna?

msh 26.01.2021 12:44

Tak pie dirsas tas forsāžas līmenis - tas kas ir galvenais ir slodze. Te, protams, slodze ir, bet tai kastei vajag motoru kas to spēj pavilkt uz priekšu. Mūsdienās vismaz spiež kaut ko ārā no tiem motoriem, nav kā deviņdesmitajos, kad VW rīkojās tava meha gaumē - iekš busiem lika deforsētus motorus.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti