MQB nevis nav nepiemērota elektromobīļiem, bet mūsdienu elektromobīļu modei ar akumulatoriem zem grīdas.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
MQB nevis nav nepiemērota elektromobīļiem, bet mūsdienu elektromobīļu modei ar akumulatoriem zem grīdas.
Baža? Nu redzi, autobusam ir grafiks - un es esmu lasījis pļurkšķa komentāru par viņa dēla vai kā tur piedzīvojumiem vedot draugu uz lidostu...
Kā redzams - ne tikai cilvēka dzīvība tev ir vērtīgāka nekā auto bleķi, bet arī noteiktu grupu tiesības uz bezatbildību tev ir svarīgas...
Skaidrs. Tātad izdevīgāk ir līdz devītajam gadam - pieņemot ka pilnā masa tomēr ir virs pusotras tonnas [hvz kāda tādai fabijai ir kravnesība], sanāk 64 eiras [ja zem, tad 47], kamēr pēc oglekļa dioksīda - 120.
Svaru es pieminēju tikai tāpēc ka es kaut cik orientējos tikai tajā sistēmā, un man nav iemesla apgūt ko citu - bet nu šajā gadījumā gribētos zināt uz ko te tiek iets.
Izbraukāju. Pa ceļam viss mierīgi, Liepājā fiksi izbraucu caur diviem dzeltenajiem, apzinoties ka lieka kavēšanās pie sarkanā stipri palielina iespējamību skaidroties ar kādiem mentiem, un noliku stāvvietā starp tuaregu un c-klasi, norullēju savu ķebli lejā lai nebūtu no aizmugures labi redzams ka kāds iekšā sēž, un varējām 25 minūtes gaidīt autobusu, procesā vairākas reizes redzot braukājam pašvaldībniekus. Secinājums - pašvaldībnieki noteikti pamatā centās ieraudzīt apkārtstaigājošus cilvēkus, un loģiski domājot - kamēr nebūs nākamais marazma līmenis iestājies, fiksētas patruļas uz šosejas, kur naktī varbūt brauc dažas fūres stundā, nesagaidīt.
Kāds var atsvaidzināt man, cilvēkam kas brauc ar mašīnām kurām nodoklis rēķinās pēc svara, kā ir ar nodokļiem ~10 gadus vecām mašīnām? Mutere sagribējusi savu mk3 golfu nomainīt uz ko problemātiskāku, uzstādijums bija "desmitgadīgs golfs", izskatās ka tas varētu beigties ar tādu fabiju kā fanam, bet tur ir 2007-2014 gadi un noteikti kaut kādas izmaiņas - nemotors, protams, būs benzīnnieks vai gāzes plīts.
Galvenais, protams, ir neziņas faktors - būs menti, nebūs, ja būs, vai būs "pilsētnieciski domājošie", tb pilnīgi burta kalpi [kā pļurkšķa piemērā][sievas, kurai ir attaisnojošs iemesls, vešana uz autobusu nav attaisnojošs iemesls], vai tomēr būs "pāķi" jeb ar galvu domājoši - tā jau varētu sagataboties sliktākajam variantam un braukt caur visādiem meža ceļiem, kur šoseju vajadzētu izmantot tikai kādu kilometru vietā kur polderu ceļi nesavienojas, sievu izlaist pie Liepājas robežas un tāpat braukt atpakaļ, bet tas ceļš ir bik par liels hardcore...
Nē, tāpēc ka reti kurš pirms pārdošanas taisa apkopi priekš nākamā īpašnieka ![]()
Otrais aplis pietiekami ilgi un daudz braucot sāksies jebkam, jautājums tikai - cik ilgi pēc pirmā ![]()
Uzvedības kopums tas ir tikai priekš lauciniekiem, kuri to vārdu lieto tādā nozīmē - tikmēr tu esi tipisks piemērs indivīdam, kurš to lieto kā ģeogrāfisku terminu, un manā pieredzē 95% gadījumu ir tieši tādi - indivīds, kuram dižā pilsēta sakāpusi galvā, tajā saukā tos, kas nav no dižās pilsētas bet gribas kaut ko uzdirst. Diemžēl šitā ģeogrāfiskā iedomība laika gaitā ir no dižbedres izplūdusi pa visu Latviju, ar no tā izrietošu "pāķiskumu" vairākos līmeņos - dižpilsētelis pret pārējajiem latvijas iedzīvotājiem, citu pilsētu iedzīvotāji pret tiem kas nedzīvo pilsētās, un pēdējo līmeni vislabāk apraksta pirms pāris gadiem lasīts atgadījums policijas ziņās, kur kaut kādā ballē čaļi no diviem ciemiem kāvās jo nevarēja sadalīt, kuri būs "pāķi" un kuri ne.
Nu ko, rīt no rīta man būs interesants brauciens uz Liepāju - jāaizved sieva uz autobusu, biļete tika nopirkta parastajam laikam, un tikai pēc tās nopirkšanas es sapratu ko tas nozīmē - neprognozējamu braucienu, jo nav zināms cik musariem pa ceļam vajadzēs taisnoties kāpēc es vedu sievu uz autobusu - normālajā variantā ja autobusu nokavētu, var aizbraukt uz citu pieturu [pēc grafika starp ezerkrastu un autoostu ir 20 minūtes, mašīnai vajag labi ja 10], šajā variantā tas cauri neietu, jo šāds autobrauciens saturētu eksponenciāli pieaugošu musaru daudzumu. Cerams ka gāze pietiks tuvākajiem braucieniem, jo rīt no rīta domājams benzīntanki būs ciet.
Tas ko tu tur nosauc ir burta kalpība, nevis veselais saprāts. Bet tavs līmenis pat nav burta kalpība bet tīra bezsmadzenība, ne par velti tu piesauc manu masku, jo kā redzams, ar izslēgtām smadzenēm grūti saprast ka "mutes un deguna aizsegs" obligāti nav uzpurnis - tu manā vietā, bez šaubām, strādātu ar slapju seju, apakustējies un pusnoslāpis, un ar to lepotos.
Bet nu ko var gribēt no indivīda kurš, kā redzams, reiz ir bijis stulbs pāķis, pārcēlies uz dižo pilsētu, pasmēlies gudrību no tur visās malās plūstošajām gudrības straumēm, un nu mēra cilvēkus pēc ģeogrāfijas kritērijiem... ![]()
Izrādās ka elektroniskie vannasistabas svari spēj nosvērt līdz 150, nevis tikai 120 kā es domāju [pieradis pie mehānisko svaru ierobežojuma], līdz ar ko es ar tiem velosipēdus arī varu svērt
- tandēma dotā brīža svars izrādījās esam 25,4 kg; domājams ka tas vēl bišķi pieaugs - vajag grabažnieku, priekšas dubļu aizsargu, vēl dažus niekus, un vēl apsveru domu par radikālākām rāmja pārbūvēm.
Aizkrauklē esi bijis? Gan jau nē. Aizkraukle pa lielam ir liels kolhoza ciemats, atšķirīgs no īstiem kolhoza ciematiem ar piecstāvu mājām, un privātmāju rajons ir relatīvi neliels un atrodas Aizkraukles ziemeļaustrumu pusē - tas būtu ļoti uzkrītoši ja šaudītos tikai viens neliels mazpilsētas stūris; es domāju ka te nebija tas variants.
Realitātē gan jau Aizkraukles pašvaldības policija ir neliela un tās vadība, iespējams, nav pazaudējusi veselo saprātu.
Par stabiņiem nezinu, bet savādāk tu visdrīzāk kļūdies - dizains paredz izstumšanu caur parastām durvīm ja sagriež šķībi stūri, cita lieta ka parastās priekšas rumbas to visu pasācienu ir bik paplatinājušas [ja trīsritenis būtu prioritāte, tad sakasītu naudu Sturmey - Archer XL-SD un XL-SDD trīsriteņu rumbām rumbām], jebkurā gadījumā - kopējais platums diez vai ir metrs, un atšķirībā no divriteņa, trīsritenis ir spējīgs braukt taisnā līnijā ar jebkādu ātrumu - mums te pie pagastnama dīķī atrodas šaurs tiltiņš kam es mēdzu braukt pāri ar velosipēdu, esmu tam braucis pāri arī ar trīsriteni, mazliet interesanti ir braukt vietā kur abās pusēs labi ja sprīdis paliek, bet nekas īpašs ![]()
Atslēgas vārds ir "nedomāju"
Parastam velosipēdam ir viens priekšas ritenis, šim ir divi, un bremzē abi [bildē laikam ir bez bremzēm] - uz sausas virsmas bremzēšanas spēks ir pietiekams lai to izmantotu izkāpšanas nolūkos, tb nometot pa nažiem pašā pēdējajā mirklī pirms apstāšanās var ar inerci izlekt ārā, kā reiz viena attālāk stāvoša jauniešu kompānija ierēca "kā GTA", uz slidenas virsmas arī nav jāsūdzas. Uz slidenas virsmas vispār ir interesanti, laikam svara sadalījuma dēļ priekšējie Maxxis Roamer lisāri turas kā pielīmēti pat uz ledus, un pirmā saķeri sāk zaudēt pakaļa; braucot pa kārtīgi slidenu ielu pilnā gaitā smagākais kas var notikt - var sākt viegli mētāt pakaļu. Nu un protams, aiz neko darīt var arī ar viņu bik pafrēzēt... ![]()
Nav ne jausmas, droši vien tuvu divu kalniešu svaram ![]()
Sievasmāte stāsta ka Aizkrauklieši esot skaļi izrādījuši savu attieksmi pret komandantstundu - līdz desmitiem esot bijusi pašaudīšanās, tad līdz divpadsmitiem bijis klusums un divpadsmitos esot šāvuši raķetes tā ka bijis daudz dūmu un visa uguņošana jūtami lielāka kā citus gadus.

Jaunais gads sagaidīts gandrīz pēc plāna, procesā nobraucot 35,5 km. Tikai gandrīz, jo brauciena sākumā skaidrās debesis pa ceļam apmācās, diezgan stipri samazinot redzamību, bet nu varēja redzēt gan salūtu Sventājā, gan kāda ierobežojumu kovid 19 izplatībai neievērotāja salūtu Papē ![]()
Tādām mašīnām es parasti kaut ko no rokas uztaisu... ![]()
Par simtu nezinu - man vairāk kā desmit gadus atpakaļ pa tādu lielāku teritoriju kurā atradās serviss kurā strādāju, sanāca izbraukt ar tādu DižDžeri kā te aprakstīts - secinājums bija - zajebis mašīna, kamēr nepaskaties apkārt kādā sūdā sēdi [tas par salonu] ![]()
Kādu pavadiņu? Kas par modeli?
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
26
Rīt TV un interneta tiešraidē paziņos Latvijas Gada auto 2026 uzvarētājus, atklāti finālistu auto nominācijās (+ VIDEO)
9
Uz vieniem dzelžiem ražot dažādas cenas līmeņa mašīnas ir jāprot - VAG vēsturiski man liekas ka pat ir vienīgais, kas tādu gājienu ir sekmīgi izveicis ilgtermiņā, jo citiem pamatā tas ir beidzies ar krahu; tas pats SAAB ir piemērs; GM lai ieseksotu naudu opelizēja sābus, un beigās izrādījās ka dārgam opelim ar piekrišanu pašvakāk. Kur ir pamatojums štam kombainam, pagrūti saprast, bet visdrīzāk beigsies līdzīgi kā daudzi citi līdzīgi apvienošanās pasācieni pagātnē; vissmagāk gan jau cietīs Chrysler marka.