iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 31.12.2020 9:15

Ar noteiktajiem iepirkšanās ierobežojumiem valdība saka "mēs esam stulbi zābaki, bet, lai arī mēs esam atrauti no tautas, mums pašiem liekas ka mēs visu zinām un saprotam". Ja tie zābaki saprastu ka viņi tomēr ir spējīgi kļūdīties, tad būtu nevis viss nah aizliegts un kaut kas konkrēts atļauts, bet otrādi - kaut kas konkrēts aizliegts un pārējais atļauts. Kāpēc? Nu tāpēc ka vismaz puse no tiem veikaliem kurus es mēdzu apmeklēt ir tādi, uz kuriem cilvēki dodas ar konkrētu vajadzību - bet nu ir aizklapēti, "lai novērstu čupošanos". Vai kāds šī tofika lietotājs spēj iztēloties cilvēkus vazājamies, piemēram, pa Hansaflexi vai gultņu veikalu, nu tāpat, lai pavazātos pa veikaliem, un paskatītos kādi jauni blīvgredzeni vai gultņi veikalā parādījušies? Bet ideālais risinājums vispār būtu vienkārši aizliegt veikalos ieiet sievietēm, ar pieļaujamu izņēmumu, ja veikals spēj sievietei nodrošināt skaļi tikšķošu taimeri kurš pēc 5 minūtēm sāk skaļi pļērkt ka jādodass uz kasi - bet ja šitā izdarīt, tad valdībai uzreiz piekarinātu seksistu birku...

msh 30.12.2020 20:12

Vajag īpašu iemeslu lai atrastos ārpus mājas pēc desmitiem vakarā? Ja rītvakar būs tāds laiks kā šovakar, tad man tāds būs - uguņošanas vērošana Leišiem salūts būs - tātad jākāpj uz ričuka un jādodas skatīties salūts; plāns - pa mazajiem celiņiem aizmīties līdz Nidai [Latvijas Nidai, protams] un skatīties kā raķetes šauj Palangā - par godu komandantstundai vajadzēs ričukam ieviest slēdzi ar ko atslēgt lukturi, būs jāpadomā par pedāļu atstarotāju nokrāsošanu, un sieva šoreiz atstarojošo vesti [aizmugurē luktura vēl nav] nevilks.

Iepriekšējos pāris gadus vecgada vakarā braucām uz to Palangu, šoreiz laikam nāksies vērot pa gabalu - ja laikapstākļi atļaus. Ja laikapstākļi neatļaus - nu tad neko darīt...

msh 30.12.2020 20:05

WALA rakstīja: Tu esi baigais optimists, tā kā neviens to pasākumu nav spējīgs izkontrolēt, tad nevienam arī nav nekādu datu par to cik ļoti "likumnepaklausīgi" pilsoņi pie mums ir, attiecīgi var tukši dirst par to ka tauta neko neievēro un tādēļ mums ir slikti saslimstības rādītāji.

Tai pasaciņai ka tauta ko apzināti neievēro es jau sen pārstāju ticēt ... un tie kas ir acīmreadzami protestētāji utml. - pat ja viņi saslimtu visi reizē, visai apšaubāmi ka kopējā statistikā ienestu būtiskas korekcijas.

Pietiks izlikties ka kāds saprot kas īsti notiek.

Vakardienas Kurzemes Vārdā bija mazs rakstelis no Liepājas pašvaldībnieku priekšnieka, tajā cita starpā bija frāze "brīvdienās [ziemassvētku] sastādīti četri protokoli par neatļautu pulcēšanos, jāpiebilst ka nevienā reizē nebija vairāk par četriem cilvēkiem; cilvēki ir apzinīgi" - ierēcu ka cilvēki ir apzinīgi un maz stučī

msh 29.12.2020 18:00

Jā, bet tās maksā dārgāk, un tu tos NaktsLauzējus lieto tikai tāpēc, ka tavas mašīnas ražotājs ir iepisis kapeiku uz vadiem gigantiskos apjomos. Ja tu ieliktu resnākus vadus un relejus, tu to pašu gaismas atdevi dabūtu no parastām benzīntanka Narvām + gaismas slēdzis, pieņemot ka tas nav mainījies kopš vecā logana laikiem, darbotos ar garantiju ka tā puņķainā konstrukcija neizkusīs.

Tikmēr ja es ieliktu NaktsLauzējus, man tie visdrīzāk regulāri sprāgtu nost - vismaz 10 gadus atpakaļ par šito sūdzējās viens stiliņa čalis - kurš lietoja NaktsLauzējus iekš A200, kur noteikti bija gan vadi, gan releji kā arī visu to elektrosistēmu darbināja divi 120A ģeneratori lai ziemas laikā nobarotu visu ko viņš tur bija salicis - jo, acīmredzot, vismaz tā laika NaktsLauzēji bija elementāras pārkvēles spuldzes mašīnām kurām ar lukturu barošanas ķēdi vissirslikti - es šaubos ka šis aspekts būtu mainījies.

msh 29.12.2020 17:46

Mūsu firmai arī [laikam bija] desmitā gada jetijs - durvis, sevišķi aizmugurējās, bija diezgan briesmīgi sarūsējušas, neatceros, vai tik kaut kas ar aizmugures arkām arī nebija.

msh 29.12.2020 17:43

Nevis "kruīzkontroles", bet "stūres", attiecībā par to, kas tur atšķiras - atkarīgs no markas un modeļa, bet pa lielam - plikākā stūres lenta atbalsta tikai tauri un spilvenu, nākamais līmenis būs multistūre, un pēdējais varētu saturēt arī apsildi.

Sūds par lentām - mk5 golfa platformas mašīnām stūres kontroles bloks, tas kurā lenta iespraužas, ir interesanta tēma - Ross-Tech wiki ir GARŠ to bloku kodu saraksts [kādi 30 toč], tiem blokiem ir trīs komplektācijas, plikā, kas satur tikai tauri, logu tīrītājus, virzienrādītājus, lukturus un laikam borta kompja slēdža atbalstu, vidējā kas tam pa virsu satur kruīza kontroles slēdža atbalstu, un augšējā, kas pa virsu vidējajai satur vēl multistūres atbalstu - vēl pie viena stūres lentām ir divi veidi, un katram veidam divas komplektācijas [ar multistūri vai bez] un katrs no tiem blokiem atbalsta tikai viena veida lentu [fiziski abi veidi ir identiski] ...

msh 28.12.2020 19:46

1) Kā tas ir - zināšanas nepietiek? Tu jau esi tas, kam zināšanas nepietiek, un kurš tāpēc stāsta ka elektromotoram optimālais lietderības koeficients ir taisna līkne un pohuj, hoķ lai tam enkurs griežas ar trešo kosmisko ātrumu. Pats gan savādā kārtā nākamajā postā iešauj sev kājā, ieliekot viģiku [kuru es neskatīšos] kurā pats apraksti ka teslai pietrūkst kodiena lielākos atrumos. Kas tas ir? Jā, pareizi - neoptimāli motora apgriezieni - dēļ kā Tesla model S bez 600 zs 250 kmph uz bāņa noturēt nespēj - kamēr līdzīga izmēra audī tādā ātrumā spēj noturēt trīslitrīgs dīzelis ar jaudu zem 300 zs...

2) Es ceru ka tavas zināšanas par šo tēmu nav tik sūdīgas kā liekas no tevis iemestajiem citātiem. Jebkurā gadījumā, atceries - es esmu tas čalis kas lieto pašrocīgi no vairākiem dažādiem motoriem saliktu motoru, kura vadības bloku ir saregulējis pašrocīgi, kamēr tu esi tas, kam liekas normāli ja tačkas motoram ir augšējie vārsti, nu kā veciem moskvičiem, un tās tehnoloģijas kas ir mana golfa motorā ir pilnīgs kosmoss...

4) Sameklē elektromotora lietderības koeficienta līkni. Būsi pārsteigts - tā nav taisne.

5) Protams ka tas nav ielas - tas ir šosejas. Ja tas būtu ielas, tad ierobežotājs būtu jāliek pie 100-120. Ja kas, vēl vārgākiem elektromobīļiem tieši tā arī ir...

msh 28.12.2020 19:17

Jā, un kāpēc gan nebaidīties no dienesta, kas, kā redzams, lēnbraucējiem, ja gribas, var piesiet agresīvo? Es to vienu reizi kad man vajadzēja apdzīt agresīvi sēņojošus cepistus [aiz tikpat agresīvi sēņojoša bembista], to darīju kruīzā uz 90; man ir nelaba aizdoma ka tie cepisti tam bembistam agresīvo nepiešuva kā šitam busa braucējam.

msh 28.12.2020 17:52

Kurš runā par to ka abi kvēldiegi degtu vienlaicīgi?

Resnākus vadus vajag tāpēc ka es esmu lietotājs, nevis autoražotājs - man nav žēl iztērēt desmit eiras par gaišākiem lukturiem, jo vairāk tāpēc ka tā ir investīcija, nevis regulārs tēriņš [kā tas ir ar NaktsLauzējiem] - ražotāja atvēlētais pusotrs kvadrāts ir kompromiss starp to lai spuldzes vispār spīdētu un ietaupītiem feniņiem uz vadiem - vienreiz bija aprēķins par manu audī ka tālajai gaismai labajam lukturim tajā 1,5 kvadrātu vadā, tīri lukturu buntā paliek veseli 1,2v - nu un vēl protams slēdžos un paneļa buntā, un vēl vadā līdz drošinātāju kastei - un beigās ir dzeltenas spuldzes un nehuja neko nevar saskatīt, jo uz spuldzēm labākajā gadījumā ir 12v, ja ne mazāk - a man ir kaut kas tuvu ideālajiem 13,8v...

msh 28.12.2020 12:50

Pateikt ka H4 ir novecojusi jo H7 ir lielāka gaismas atdeve ir tas pats kas pateikt ka golfs ir novecojis jo fofāgens ir izlaidis kadiju kam lielāks grabažnieks nekā golfam H7 ir lielāka gaismasspēja tāpēc ka tā ir viena kvēldiega spuldze kurā neatrodas staru ierobežojošs širmis, jo lukturī, kurā šī spuldze atrodas, staru ierobežo luktura konstrukcija, ne spuldze - savādāk parasta spuldze ar tādām pat tehnoloģijām. Pēc tavas loģikas H4 bija novecojusi brīdī kad pirmās spuldzes sāka ripot no konveijera.

Saliek resnus vadus un, ja mašīnas konstrukcija atļauj, relejus, un H4 dod vairāk gaismas nekā H7. Nerunājot nemaz par to ka ir mašīnas kurās elektrības daļa atļauj lielus ieguvumus - nu, teiksim, Rumāņu autobūves flagmanis...

msh 28.12.2020 12:45

Nevis vienkārši vairāk spuldzēm, bet tāpēc ka tālo staru dod četras spuldzes - tepat apjūsmotajā viena kvēldiega spuldžu variantā tam vajadzētu sešas spuldzes, lasīt - ar tāpat lielākiem divu spuldžu lukturiem vajadzētu vēl papildniekus...

Par ko viņiem būtu jākaunās? Normāls budžeta variants; es nedomāju ka H4 spuldzes jebkad pārskatāmā nākotnē izzudīs, nu vienīgi no noteiktām nišām.

msh 28.12.2020 12:39

Priekš kam vajag naglenes?

msh 27.12.2020 15:10

Es nedzīvoju ilūzijās bet realitātē, esmu pietiekami atskatījies citu mašīnu tālos, gan sēžot pie stūres, gan apdzenot, brīžos kad apdzītais izslēdz savus piecu sveču tālos un es ieslēdzu savus prožektorus

Attiecībā par kaut kādām H4 "sveču gaismām" - tā kā tu, kā redzams, normālu halogēnspuldžu konfigurāciju neesi redzējis, tikai divu viena kvēldiega spuldžu parodijas, tad es tev pastāstīšu ko tu vēl nees sapratis - redzi, OEM papildniekiem kas nāk kopā ar H4 pamatlukturiem, tādiem kā manam golfam, vai manam audī [kura pilnajos lukturos ir tādas pašas spuldzes kā golfam, un pieredze ar kuriem lika man golfam uzlikt papildniekus kā vienu no pirmajiem uzlabojumiem], tas nosaukums "papildnieki" latviešu valodā ir pārāk vispārīgs un tādus kā tu maldinošs - angliskais nosaukums ir precīzāks - "spot light" - jā, mana golfa papildus tālo kūlis ir ar nesalīdzināmi šaurāku leņķi nekā lielo lukturu tālajiem.

msh 27.12.2020 12:31

Marazms un aizvēsture, un neder ne tuvajām ne tālajām? Atbrauc ar bixenonu vulgaris, piebrauc blakus manam golfam pa tumsu, un tad atkārto to frāzi vēlreiz Bišķi ir tomēr starpība, vai lukturi apgaismo ceļu tālumā, vai tikai koku galotnes. Tā lukturu kombinācija ko VAG izrakstīja saviem modeļiem krutākajās komplektācijās astoņdesmitajos gados [H4 + H3 vai H1 papildus tālais] priekš braukšanas pa ceļu tika pārspēta tikai tad, kad iznāca adaptīvie diožu lukturi, ksenons, biksenons un divas viena kvēldiega spuldzes diezgan jūtami atpaliek - jo tur labākajā gadījumā tālās gaismas jauda ir puse no tās, kas man ir, sliktākajā gadījumā - tālās gaismas nemaz nav, nu kā, teiksim, C6 A6 pirmsfeislifta lukturos.

msh 27.12.2020 12:19

Malacis, ja jau pat apskati iziet nevari, tad tu noteikti esi viens no tiem pedolāčiem kam pretī braucot mana roka atrodas uz kloķa, bet es pats svārstos, palutināt ar tālajiem vai nē. Ķieģeli vai kefīra paku vēl neesi stiklā dabūjis?

Interesanti ka tu biji tas kam miglas lieto pāķi un tas esot kaut kas nepieņemams un nepieļaujams - kā redzams galīgā dirsā esošos lukturos lietot augstākas gaismas atdeves nesertificētas spuldzes kas neveido normālu staru ir pavisam cits līmenis...

msh 27.12.2020 12:16

Ko tu viņam piedāvā to miglu vietā bāzt - diožu darba gaismas?

msh 26.12.2020 23:52

Priecājies ka H4 - vismaz var pielikt papildniekus un dabūt dubultīgus tālos, nevis kā tur tajos marazmos ar divām viena kvēldiega spuldzēm.

Vispār jau jāsāk ar normālu lukturu ielikšanu, nevis diodēm. Un jāturpina ar resniem vadiem un relejiem, pieņemot ka mašīnas elektrosistēma relejus atļauj - ja neatļauj, tad tikai resnus vadus.

msh 26.12.2020 22:49

Nav ne jausmas, man ir četri cipari...

msh 26.12.2020 22:46

Neko nezinu par tiem kas brauc lēnāk par vidējo pilsoni steidzīgo, man vairāk nepatīk tie kas brauc lēnāk par vidējo ātruma ierobežoto fūristu - ja tā nav apzināta vilkšanās, kas tad tā ir?

Un pie tā, ka tas buss tur savāca kilometru garu asti, bez šaubām, vainīgi cepisti, kuri noteikti atradās tā busa aizmugurē un ar savu atrašanos atsita citiem vēlmi to busu apdzīt...

msh 26.12.2020 20:53

www.apollo.lv/7141751/policija-sakusi-vairakus-administrativa-parkapuma-procesus-pret-nesankcioneta-brauciena-un-pulcesanas-dalibniekiem-liepaja

Vienā gadījumā autobusa vadītājs ar savām darbībām apzināti traucēja ceļu satiksmi, bez nepieciešamības braucot ar pārāk mazu ātrumu, kā rezultātā aiz transportlīdzekļa bija izveidojusies apmēram kilometru gara rinda. "Tādējādi ar šādu darbību, kas traktējama kā agresīva braukšana, ne tikai tika ignorēta citu ceļu satiksmes dalībnieku intereses, bet būtiski traucēta satiksme un radīts satiksmei bīstama situācija," norādīja VP, piebilstot, ka pārkāpumi tiek fiksēti ar tehniskajiem līdzekļiem, un identificētām personām sods par tiem būs neizbēgams.

Lasām un priecājamies par mentu divkosību - ja šitāds velkas, tad agresīva braukšana, ja sēne vulgaris vai menti paši - viss kārtībā.

msh 26.12.2020 18:22

Par garumu neko nezinu; esmu lasījis ka kaut kādiem modeļiem inženieri ir kaut kādas lažas par šito tēmu nolaiduši, par to vai tas ka vadi pārlokās ir normāli - atkarīgs no tā, kā mašīna lietota - ja durvīm, kurām ir pārlūzuši vadi, ir arī sadilusi apakšējā eņģe, tas varētu būt pilnīgi normāli

msh 26.12.2020 11:52

Kas tur ir normāls - ka vadi ir nenostiprināti un brīvi klankarējas un trinas pret viskautko? Tie divi kas man tur salika mīnusus acīmredzot neko labāku par dacīti nav redzējuši, un iespējams pat to dacīti nav redzējuši, jo brauc ar žiķeļiem - iesaku gan tev, gan viņiem paskatīties uz dajebkādu vācu mašīnu, nu burtiski, dajebkādu, otro golfu, B3 audī, vai kaut ko jaunāku, acis būs lielas un būs šoka stāvoklis - visi vadi piestiprināti un nekas nekur neberžas,un ja kaut kas kaut kur beržas - tad tikai tādēļ ka kāds kaut ko bijis norāvis un nav atlicis atpakaļ un/vai sapisis kādus vadu stiprinājumus.

Es reāli nespēju iztēloties kā 25-30 gadus veciem vagmobīļiem varētu kas tāds atgadīties, kamēr tev liekas ka 13 gadus vecam mašīnas izstrādājumam tas ir normāli - tas parāda cik mēs katrs sagaidām no mašīnas kvalitātes...

msh 24.12.2020 17:17

Vēlamā pasniegšana par esošo, nekas vairāk.

msh 24.12.2020 17:16

anoagask rakstīja: Tāpēc man liekas dīvaini - ja gļukains lietus sensors, slotām vajadzētu uzvesties dīvaini.

Un bremžu žāvētājam jābūt drošībai pret aptrakušu lietus sensoru - ierobežots max bremžu apēks un ilgums

Atkārtoju vēlreiz - kloķa nulles pozīcijā nekam nav dīvaini jāuzvedas. Protams, no jaunu tačku tofika lasīšanas esmu atklājis ka tādās mašīnās ir lietotāji kas to kloķi atstāj pārtrauktajā režīmā visu laiku - nu tad tur tas arī sāktu plivināties.

Bet lietus sensoram nav jātrako - tas parasti ir diezgan labi ielīmēts tādā želejā.

msh 24.12.2020 17:13

Ar to arī apsveicu. Manam piemineklim nestrādāja aizmugurējie, diagnoze - no nelietošanas apsūbējuši motoriņa enkura kontakti

Lasītākie raksti

Jaunie raksti