iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 15.12.2020 23:09

Viņi vienkārši pārņem savu rietumu draugu metodes.

Jebkurā gadījumā - vēl ir kur krist - PARisti tomēr pa lielam ir vecie zagļi jaunā ķeselē, bet vēl tik vajadzētu kaut kur ievēlēt progresīvos, un tad būtu jautri.

msh 15.12.2020 22:59

Neaizmirsti kā rietumos rīkojas liberastu studenti - apmēram kā nacistu brūnkrekli; iet uz "nepareizo" runātāju runām un tur taisa traci lai nepieļautu runāšanu.

msh 15.12.2020 21:02

Kuri, valdība? Bez šaubām. Viņiem pati ir izdevies ar liela apjoma propagandu ieraut savā burbulī salīdzinoši nelielu sabiedrības daļu; daži pat ir šajā čatā - bet nu tas burbulis ir salīdzinoši neliels, ikdienā nevienu nesatieku, un tikai pateicoties purnagrāmatai esmu atklājis ka manā paziņu lokā ir uz pirkstiem saskaitāmi šī burbuļa iemītnieki.

msh 15.12.2020 20:59

Es arī ceru. Nu tos, kuru dēļ piketētājiem nācās čupoties. Un vēl es ceru ka Staķis beigs liekuļot; lasīju ka šis pat esot kaut kad bijis Baltkrievijā un neievērojis distancēšanos kaut kādā protestā, kamēr pie mums uzvedas kā Lukašs.

msh 15.12.2020 20:48

Kā būtu jākrista? Nekā. Vienkārši objektīvi tas viss jāapraksta. Nevis jāsadala visus labajos un ļaunajos, sliktajos un labajos, draugos un ienaidniekos, un attiecīgi ienaidniekus jāpiļī.

Ir jābūt diezgan stulbam lai kādu nosauktu par "noliedzēju". Vai arī tādam, kuram par to maksā.

msh 15.12.2020 20:26

Nevajag jau pārspīlēt. Vienīgais šaubīgais ko es tur redzu, ir stiprinājumi.

Es tagad beidzot esmu spiests uzkāpt disku bremžu grābeklim jo tandēmam pērkot lētus ripuļus, iepirkās pakaļas ripulis kas domāts disku bremzēm. Kārtējo reizi pārliecinos cik velosipēds ir izmaksu neefektīvs - uz doto momentu esmu nopircis kaut kādu lēto supportu un lētāko 160 mm disku [štancējums par astoņarpus eirām; lāzera griezums bija 18 eiras]; ja nu gadījumā izdomāšu iziet uz 204 mm disku [ar disku kura rādiuss ir 2 cm lielāks varētu sanākt supportu ielikt jēdzīgākā vietā], tas maksā 35 eiras, kā golfam viens bremžu disks...

msh 15.12.2020 20:20

Nē, kādas vecas mašīnas tu te izdomāji pacelt... Tur tie rokturi plīst no pārāk lielas slodzes; ja saregulē durvis lai stingri turas ciet, attiecīgi stiprāk jāspiež mēlīte, un to mēdz neizturēt viena svira kas ir tajā rokturī. Bet jā, protams, tas ir astoņdesmito gadu tautas vāģis, kur tiešām ir uz šo un to saekonomēts; pietiek salīdzināt ar tā perioda audī lai tas būtu uzkrītoši redzams.

Atgriežoties pie elektriskajiem logiem, VAG astoņdesmitajos gados izmantoja parastus motoriņus ar parastiem slēdžiem, astoņdesmito beigās iekš B3 pastētes un rado [un mk1 kabriķa] izmantoja parastus motoriņus ko vada vadības blociņš, ar mk3 pārgāja uz sistēmu, kur ir motoriņi ar elektroniku iekšā, bet viss vienkārši un katrs motoriņš pats par sevi - ar mk4 pārgāja uz sistēmu kur loga motoriņš satur attiecīgās durvis vadības bloku, kurš bez loga darbināšanas darbina arī attiecīgo centrālās atslēgas motoriņu, elektrisko spoguli, tā apsildi; motoriņi sarunājas ar komforta bloku pa CAN kopni; pieņemu ka tas princips vidējā un augšgala mašīnās tiek izmantots joprojām. Nu un ap piekto gadu [kā es pirms nedēļas atklāju] iekš fabijas un roomstera, varbūt vēl kaut kā, sāka izmantot budžeta variantu [pirmās paaudzes fabijā burtiski, to ielika iepriekš aprakstītās sistēmas vietā], kur CAN kopnes vietā ir LIN kopne kas sastāv no vadošā bloka un vadāmajiem blokiem, vadošais ir vadītāja durvju motoriņš un vadāmie ir pasažieru durvju motoriņi; ja kaut kas notiek ar šofernieku, tad nedarbojas visi četri, pilnai laimei LIN kopnei ir tikai viens vads, nevis divi, kā CAN [viens no iemesliem tās izmantošanai], tā ka tur vajag kādas durvis vadu locījuma vietā salūzt tikai vienam vadam...

msh 15.12.2020 20:09

Nu šausmīgi, nu kā nu tā - agrāk tak neviens nemira, visi bija nemirstīgi, tad atnāca kovids un piepeši cilvēki sāka mirt - un te šis ļaunais kovidiots kasiņš, kurš vēl cilvēkiem riskēt mirt, jopcik, kā nu tā var, šito ļaunumu un egoismu...

Atliek vien pabrīnīties kāpēc tu vispār brauc ar mašīnu; iespējamība nomirt pie mašīnas stūres statistiski ir lielāka nekā nomirt no kovida, kāpēc tu tā riskē?!

msh 15.12.2020 19:07

Atgādini man ar cik vecām mašīnām tu brauc...

Nejustos pārsteigts ja "citi ražotāji" [lasīt - lētais gals] izmantotu risinājumus kādus VAG izmantoja deviņdesmitajos, ja ne astoņdesmitajos gados...

msh 15.12.2020 18:35

Mani fascinē tas tonis, kā masu mēdītājos tiek pasniegtas dažādas lietas. Atveru apollo, uzzinu ka 12. datumā dižajā pilsētā pulcējās "ierobežojumu noliedzēji"... Jaunā mode - kad vajag saprast ka kaut kas ir slikts, tas tiek nosaukts par "noliedzēju", jo pareizais cilvēks ir "piekritējs".

Pašķirot tālāk lasāms kaut kādas pārslimojušas jaunietes filosofija, kura vēlas "iespļaut sejā kovida noliedzējiem"; atkal atslēgas vārds - noliedzējs. Ja negribat būt sliktie zēni, protieties - jums jābūt piekritējiem.

msh 15.12.2020 18:10

Lasot vienu rakstu, nosecināju ka smaidiigais dzīvo sapņu pasaulē. Vēlos lai smaidiigais pastāstītu kā, viņaprāt, notiks tā pāreja uz elektrokastēm tad, kad elektrobraukšana maksās kā dīzeļbraukšana - man jau liekas ka tad, vismaz Latvijas variantā, notiks masveida pāreja uz citām valstīm, jo nebūs mums te tik daudz to kas būs gatavi braukt ar velosipēdu garus gabalus...

msh 15.12.2020 18:02

Nejauši gadījās noskatīties šito viģiku un procesā saprast cik mēs dzīvojam pārtikuši, un cik pie mums augstas cenas. Tajā viģikā velosipēdam uzliek vislētāko priekšas disku bremzi izmantojot jau gatavu tam paredzētu komplektu kas satur supportu, disku, pāreju priekš dakšas, trosi un rumbu, un tas viss par 400 rūpijām, kas ir četrarpus eiras. Rumbu viņam mainīja kaut kāds cits skrūvētājs par 30 rūpijām, tie ir 35 centi par riteņa pārspieķošanu...

msh 15.12.2020 17:52

Jā, atšķirība ir - bet vienīgā iespējamā atšķirība gala iznākumā ir tāda ka raznosā šīs atšķirības dēļ var klaņus saliekt, bet pa gaisu nekam lidot īsti nevajadzētu. Kā reiz tās septiņas štukas pulkstenī raznosa laikā ir tīri fizisku ierobežojumu dēļ; visdrīzāk vārsti nepagūst aizvērties.

Vienam golfklubistam ar vienu boru sanāca šitā "atšķirība", pie tam divas reizes. Pirmā - nopirka mašīnu pa lēto no pensionāra, ar nestrādājošu turbīnu, dēļ kā motors vismaz gadu nebija redzējis pūtienu. Samainīja pārrūsējušo turbīnas sēni, uztaisīja izmēģinājuma braucienu, kā trešajā robā iepūta, tā no kūlera sapūta eļļu motorā, neatceros vai raznoss bija, man liekas ka nebija, bet pēc tam motors nebija iedarbināms, noņemot galvu atklājās līki klaņi. Samainīja motoru, pabraukāja kādu laiku, laikam apskatē uzgāzējot atkal sapūta eļļu motorā, tad gan aizgāja raznosā, operatīvi noslāpēja bet atkal līki klaņi...

msh 15.12.2020 17:46

Nu redzi - mehāniskie var saplīst tikai mehāniski - kamēr elektriskajiem, sevišķi šī gadsimta mašīnās, lielākoties problēmas ir elektriskas...

msh 15.12.2020 17:44

Ja jāpasakās 12.12 pajoļiem, tad pateicību dalīšana jāsāk ar Staķi, pieņemot ka tā ir Rīgas dome kura atļauj vai aizliedz piketus. Kāpēc? Man gadījās lasīt vienu komentāru no manas māsīcas, kura vismaz piektdien izrādīja vēlmi tur atrasties, tā ka, iespējams, viņa tur arī bija - pasācienam bija tādi ierobežojumi lai notiktu pārkāpumi - skaņas iekārtas lietot bija aizliegts; kā 500 purni, ievērojot divu metru attālumu varētu dzirdēt ko tur viens kaut kur 50-100 metrus tālāk runā?

msh 15.12.2020 17:24

Sūds par to piznesu - padomā labāk par tiem, kam tajā Depo esošās lietas vajag. Visi tie ierobežojumi ir uzlikti no indivīda kurš vakarus dīki pavada dzīvoklī, vai pastaigājas, skatupunkta; nejauši arī diezgan sakrīt ar dzērājiem un citiem dīkdieņiem. Man, piemēram, piektdien bija misija - pēc darba aizbraucot uz Liepāju paspēt līdz sešiem uz četriem veikaliem - jo mierīgi sestdienā aizbraukt iepirkties nav iespējams... Nu neko, Liepāja nav Rīga, izdarāms tas bija, bet sevišķi sajūsmā par šādu lietu kārtību neesmu. Tajos sešos man gadījās nobraukt arī garām Depo - skats pie tā atsita vēlmi uz to doties; notrallināju pusotru stundu un devos vēlāk uz to Depo.

msh 15.12.2020 17:15

Priekšgalā nē, kaut kur pa vidu. Priekšgalā valdībniekus; tie ir tie kas uz šīs situācijas rēķina miljonus virpina rokās; gobzems tikai politisku popularitāti cenšas iegūt, kamēr tie - p»ēc iespējas vairāk naudas.

msh 15.12.2020 12:36

Zināma loģika viņa uzskatam ir, bet tikai tad ja mašīnu paredzēts daudz un ilgi lietot. Nesen man sanāca pipelēties ar mazpadsmitgadīgu Roomsteri, viena no problēmām kā reiz bija - nestrādājoši elektriskie logi

msh 15.12.2020 12:33

Nu varbūt kaut kādiem mūsdienu japāņu vai franču sūdiem ir tikdaudz saekonomēts uz motora materiālu ka tā var notikt, nezinu. Audisti mēdz mazbudžetā vecos aužos likt piecu katlu turbiķus, kur apakša ir standarta 2.5 TDI apakša - un neko, motora, kam ierobežotājs pie 4,8, virzuļi, kas divreiz smagāki par benzīnnieka virzuļiem bez problēmām griežas līdz savām 7 štukām zem vismaz pusotra bāra pūtiena un nekas laukā nelien...

msh 14.12.2020 23:34

Varētu padomāt ka tur kaut kas fiziski varētu aizlidot...

msh 14.12.2020 23:33

Jā jā... Tu laikam nesaproti ko nozīmē turbīnu restaurēt - no vecās paliek pa lielam tikai abi korpusi.

msh 14.12.2020 18:01

Neesmu par turbīnu restaurāciju, vismaz pie mums, neko labu dzirdējis.

msh 14.12.2020 17:58

Es teicu - jebkurai normālai, nevis jebkurai

msh 14.12.2020 17:29

Jebkurai normālai mašīnai komplektā ir skrūvgriezis ar kuru jebkuram man zināmajam dīzelim var noraut no ieplūdes trubu. Es, protams, tādā situācijā darītu jebko, hoķ kaut ko saplēstu; nomainīt kādu saplēstu trubu vai salauztu filtra kasti ir lētāk un vieglāk kā mainīt motoru...

msh 14.12.2020 17:27

Kāpēc uzreiz turbīna? Līdz līmenim kur turbīna varētu sapūst tik daudz eļļas, manuprāt, ir nopietni jānodadzīvojas - bet vēl jau var būt kāda plaisa blokā vai galvā...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti