iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 10.12.2020 23:21

Ko tu, icik, vēl gribēsi - lai mācītāji staigātu pa ūdeni?

msh 10.12.2020 23:17

Kā? Dūmu detektors jau nav bugatieris - tas tikai pamodina degošās mājas iemītniekus, neko vairāk - pažarniekiem tāpat jābrauc, bet beigās vēl ir palicis dzīvs kāds kurš lūdz ziedojumus jo nav kur dzīvot un nav nekādu mantu.

Nu tas tā, ciniski, bet piemēram , jo pārāk daudz purnagrāmatā lasīti aicinājumi ziedot ugunsgrēku upuriem.

msh 10.12.2020 23:09

Paga, a kurš runāja par "legāli" un par mācību atļauju? Es teicu - bez vadītāja apliecības - un tu man konkrēti piekrīti - pats tiešā tekstā uzrakstīji - pirmo reizi sēdies pie stūres bez vadītāja apliecības un tava sieva tieši tāpat. Legāli vai nelegāli bet bez vadītāja apliecības. Kas arī bija jāpierāda Jo, redzi, WALA vēlas, izsakoties taviem vārdiem, no katra cilvēka ar vadītāja apliecību "rallista prasmes" - un tu uzreiz par piemēru mini cilvēkus, kuriem vadītāja apliecības nav...

msh 10.12.2020 20:41

GB12 rakstīja: "rezultātā no tās potes ar to gripu saslima."

Nākamā basņa. Jau esi pierādījis, ka tam, ko tu saki, ticēt nevar.

Nu, papildus mazais bizness arī ir bizness. Es jau nesaku, ka viņa daudz pelna no tā. Iespējams, ka pat daļai no tā, ko viņa tur publicē, arī patiesi tam tic. Bet kopumā no malas tas izskatās pēc copy/paste Pļaviņa stila lētticīgu muļķu ķeršanas.

Kāpēc? Kamēr tas skar tikai tevi, pofig - sprāgsti kaut nost, tava izvēle. Bet, ja tas skar apkārtējo intereses, tad "amatpersonai vai ierēdnim" tomēr ir tiesības tevi ierobežot. Citādi jau - priekš kam vispār vajag kaut kādus likumus, noteikumus, vadītājus... katrs dzīvojam pēc savas izpratnes, ko vajag vai nevajag... es šeit ne tikai par vakcīnām, bet par visām dzīves jomām, kaut to pašu OCTu, ugunsdrošību utt.

Bet vispār interesanti- kāpēc tie, kas vislabāk zina, kā vadīt valsti, strādā gateros?

Uzskatāmi parādi ka tu tici nevis faktiem, bet tam, kam tu vēlies ticēt. Tā kā tu lasi vakcīnrealitāti vairāk par mani, tev vajadzētu zināt ka saslimšana ar slimību pret kuru ir pote, ir viena no iespējamajām blakusparādībām daudzām potēm - ā, bet pareizi, tur to visu infu, ar atsaucēm, publicē nepareizais cilvēks, tāpēc tai tak nedrīkst ticēt, un tātad tā nevar būt... Ja no tā būtu kāda jēga, varētu dabūt čoma draudzenes vārdu, uzvārdu, personas kodu, datumu kad notika saslimšana utt, bet jēgas nav, un tu tāpat neticētu, jo negribi tam ticēt. Gluži tāpat kā vakcīnrealitātes projekts, kas tev "izskatās pēc muļķu ķeršanas" - es tiešām nezināju ka muļķus ķer ar smalku izklāstu ar visādām atsaucēm - un, palasot komentārus, var nokonstatēt ka šie muļķi bieži vien ir mātes ar maziem bērniem, kur diezgan bieži ir situācijas, kur bērnam ir no potēm radušās nepatīkamas blakusparādības - bet nu jā, tur tak vajag būt labi apmaksātam zinātniekam, ko tad muļķa māte var saprast, varbūt pie vainas bija nevis pote bet tajā dienā slikti sastājušās planētas...

"Apkārtējo intereses" ir šausmīgi stiepjams jēdziens. OCTA esot apkārtējo interesēm, wtf, ko tu pīpē? Es oktu pērku SEVIS dēļ, lai man nebūtu no savas kabatas jāmaksā mašīnas, kurā man var gadīties ielikties, īpašniekam, nevis aiz milzīgas mīlestības pret sabiedrību vai likuma dēļ. Ugunsdrošība, kas ir ar to? Ja tu domā detektorus, tad tā ir kārtējā reize kur Lielais Brālis ir iebāzis savu degunu tur, kur suns savu pimpi nebāž, un detektors vai tā trūkums sabiedrību neietekmē, vai, ja ietekmē, tad detektora esamība sabiedrību var ietekmēt negatīvi.

Nezinu no kura pirksta tu izzīdi par kaut kādu "labāk zināšanu kā vadīt valsti" [bet tev visādas jocīgas idejas ko piedevēt citiem nāk galvā regulāri, izklausās pēc maldu ziņām ] ; jebkurā gadījumā - lielu daļu gaterī veicamo darbu var apvienot ar domāšanu, tb var aiz gara laika pārdomāt viskautko nesaistītu, nav kā birojos, kur visu laiku jādomā par darbu

msh 10.12.2020 20:18

Motorolers rakstīja: Ko varu pateikt, Tu smagi kļūdies...viņš šo mašīnu grib pirkt sievai, kura ar esošo Porsche brauc jau 6 gadus un vienkārši pienācis laiks mainīt, pats viņš brauc ar Panamera GTS, kuru ņēma šeit pat salonā, visi gadījumi nav vienādi, vienkārši cilvēks māk skaitīt naudu.

Šeit pamatā darbojas tas, lai VID nerodas lieki jautājumi, kam, ko un par ko.

Kāpēc sievai jāpērk mašīna uz uzņēmumu?

msh 10.12.2020 20:10

spainis rakstīja: Nesen pažobelē atradu kaudzi ar 90-to gadu žurnāliem "Auto". Tur bija plašs raksts par toreiz jauno un revolucionāro Ford Focus dizainu. Kādas tur šķeltas līnijas, instrumentu panelis utt.. Nez vai kāds tādu vispār pirks ?! Šobrīd liekas parasts auto.

Reklāmrakstos čugunu liet žurnālisti māk jau sen gadus, atšķiras tikai tēmas par kurām liet čugunu, atkarībā no tā, ar ko konkrētā tačka atšķiras no pārējajām.

msh 09.12.2020 21:46

Nevis pie lieliem apgriezieniem, bet lielām temperatūrām [slodzēm]. Vīlētos turbo aužos kurus liek slodzē mēdz liet 5w50 vai pat 5w60.

msh 09.12.2020 12:54

Ā, nu slimnīcās strādājošajiem... Jā, pazīstams čalis stāstīja - draudzene devās praksē [par medmāsu laikam izmācījās], vajadzēja sapotēties pret gripu, rezultātā no tās potes ar to gripu saslima.

Biznesa projekts? Man gan liekas ka tas ir tāds pats biznesa projekts kā mana tehnisku padomu došana dažādos forumos [jā, iedomājies, viens otrs pēc tam mēdz pie manis atbraukt] - es tur saskatu tikai sievieti kura sēžot mājās ar bērniem aiz gara laika apkopo internetos atrodamo informāciju - un kā latvietis praktiskais, var arī uztaisīt kaut kādu figņu ko pārdot lai piepelnītos. Filosofija vienā rakstā ka labprāt laistu bērnu bērnudārzā, jo tomēr divi pelnītāji ir vairāk nekā viens, pa lielam izsaka visu.

Tam kā tu pasniedz tās beigas es piekrītu, BET - kurš būs tas kam būs lemt, kuras ir tās situācijas, kuras nav, kuri ir tie riski, un kuri ne? Kāpēc to jādara kādai amatpersonai vai ierēdnim, un nevis katram pašam? Es pirms dažiem mēnešiem pirmo reizi atteicos no iespējas sapotēties - pēc ērces koduma man daktere ieteica sapotēties - es teicu ka padomāšu, un izdomāju ka nē - jo iespējamība atrauties to encefalītu ir ļoti maza, un ja tomēr, tad iespējamība atstiept pedāļus ja laicīgi ārstējas ir ļoti maza, bet pēc izslimošanas nāk NORMĀLA imunitāte - kamēr potējoties var dabūt tikai sūdīgu pošu "imunitāti" kas liek durties atkal un atkal, ar iespējamajām blakusparādībām.

msh 09.12.2020 12:38

Ja jau tu apzinies ko tie cipari nozīmē, tad kāpēc tev tik ļoti gribas to 10wXX 5wXX vietā?

Nu un kas tur ir ar to dilumu cilindros? Ja tas ir tik šausmīgi liels, motors jāremontē vai jāmaina. Manam golfam kā reiz ir motors ar izdilušiem cilindriem, virzuļi reāli grabinās cilindros [šīs pieredzes dēļ kamēr nebūšu nopircis cilindru mērāmo, nevienu pašu motoru vairs nemainīšu] - tas nekādīgi man netraucē lietot 5w40. Tāpēc vēlreiz - vēlme lietot 10w40 ir vēlme iepist piecas eiras uz eļļu.

msh 09.12.2020 12:33

Tava sieva tātad ir tikpat salīga kā manējā, ar aukstu degunu, aukstām plaukstām un aukstām pēdām. Es savā golfā savu ķebli sildu regulāri, bet par to ja vajadzētu uztaisīt lai stūre silst, neesmu pat nekad iedomājies...

msh 09.12.2020 12:31

Ķebļu apsilde ir ādas kompanjons. Cik jau nu esmu braucis ar lupatas ķebļiem, īpaši neesmu tajos salis [nav man bijuši lupatas ķebļi ar apsildi], kamēr ādeniekos mēdzu sildīties, tajā skaitā golfā esošajos ķebļos.

msh 08.12.2020 23:15

Starterim un aķim vieglāka dzīve. Nevaru aizmirst to cik gurdeni pie -15 grādiem starteris ar jaunu Deta Senator aķi grieza 1.8 karburatornieku kura karterī bija 15w40 minerālene - pārlecam piecus gadus uz priekšu - tas pats aķis, jau galīgi saguris [3x 5w spuldzītes, palikušas degot, aķi sausu uztaisīja padsmit stundās] -15 grādos smuki grieza 2.3 piecu katlu motoru, kurā ielieta 5w40... Es šobrīd, bez šaubām, lielā mērā pateicoties eļļai varēju atļauties ielikt golfā 1.6 karburatorniekam domātu bezreduktora starteri - griež itin pieņemami, par spīti tam ka šim motoram ir jūtami lielāka kompresija...

Nu vēl jau arī tas ka labāk eļļo...

msh 08.12.2020 23:09

Pastāsti par tām potēm kas ir obligātas šeit - jā, neesmu bijis informēts, un palasot vakcīnrealitātes rakstos komentārus, ir gadījies lasīt par brīvprātīgu piespiedu potēm Vācijā; nešaubos ka ja šeit būtu, tad tas tādos komentāros būtu pieminēts. Gan jāpiebilst - cik noprotu, pamatā tie komentētāji ir mātes ar maziem bērniem, kurām noteiktas tevis nosauktās lietas varētu būt nesaistošas - piemēram, ceļošana uz āfrikas vai indoķīnas valstīm...

Smieklīga šeit ir tikai tava loģika, nu vai "loģika". Kur ir tā "jēgas pārmīšana"? Man tā konkrētā pote ir diezgan vienaldzīga - man nepatīk pats tas Lielā Brāļa princips - kāds izdomā ka, lūk, šito visiem vajag, un tagad, davai, durieties, nekādā gadījumā jūs paši nedrīkstat izvēlēties ar ko riskēt un ar ko ne, mēs zinām labāk. Pats tas pamatojums kāpēc visiem vajag durties ar X [slimības nosaukumu ieliec pats kādu gribi] poti ir tāds, maigi izsakoties, šaubīgs - lai novērstu X slimību, jāpotējas nevis riska grupām un tiem, kam bail, bet visiem - sanāk ka pote ir tāds sūds ka nepotētais apdraud potēto, wtf?

Kā izklausās ciniskās balsis? Nu tā arī izklausās. Teiksim, dažas dienas atpakaļ Kurzemes Vārda žurnis personīgā viedokļa rakstelī rakstīja kaut ko apmēram tādu "potēšanās, protams, būs brīvprātīga, bet liekas loģiski ja tiem kas nepotētos būtu ierobežojumi, teiksim, nevarētu uzturēties publiskās vietās". Ak jā, tas pats zemteksts - "potes ir tāds sūds ka nepotētie apdraud potētos".

P.N. Tu kaut kādu lapu atpakaļ smējies par vakcīnrealitāti - es tā nopratu ka tev liekas smieklīgi ka tur aizmugurē ir parasts cilvēks, un nevis komanda kas saņem lielo finansējumu, tā? Viltus ziņas tā Kristīna neizplata, ja kas - tu varētu vienīgi censties piekasīties faktiem un avotiem, kaut gan - iemetot wikipēdijā viena otra citētā zinātnieka vārdu, neatstāj Dejavu sajūta - starp rindām var izlasīt to pašu ko lasot par "klimata pārmaiņu noliedzēju" klimata pētniekiem un tamlīdzīgiem zinātniekiem; pietrūkst tikai nešpricēšanā ieinteresētas industrijas, kuras finansējumu varētu piesiet šādiem zinātniekiem. Viss pārējais apmēram tāpat - pareizo politiķu piesegts lielais bizness bīda savas intereses ar pareizajiem zinātniekiem un nepareizajiem tiek nogriezts finansējums un/vai publiski nomelnoti.

msh 08.12.2020 18:01

Jā, un piedirš motoru ar savām melnajām nogulsnēm.

10w40 ir bomžu eļļa. Bomžu kas grib iepist dažas eiras un tāpēc izvēlas 10w40 pussintētiku, nevis 5w40 sintētiku.

msh 08.12.2020 17:51

"Kā var atcelt to, kā nav? " - nuja - vēl nav, jo vēl nav vakcīnas. Bet mēs jau varam dzirdēt publiskajā telpā balsis kas ciniski aicina ierubīt nepotētajiem tādus ierobežojumus lai piespiestu vakcinēties arī tos, kas negribēs - pieņemot ka šis scenārijs arī īstenosies, par brīvprātīgu vakcināciju to varēs saukt tikai ciniķis vai stulbs cilvēks.

msh 08.12.2020 2:56

Nē, es esmu reālists - kamēr tu - vai nu liekulis, vai - nezinu kāds termins attiecas uz cilvēku kurš pērk viltotus dokumentus. Pasaki ka tu pirmo reizi pie stūres apsēdies ar derīgu vadītāja apliecību kabatā - ja jā - par cik un kādām naudām to nopirki?

msh 07.12.2020 18:31

Bufera lūpas valkāšana pa zemi nav nekas sevišķs, tavam fordelim gan jau vienkārši tādas nav - es savam golfam lūpu mēdzu šur tur valkāt un plēst nost, muteres mk3 golfam to pašu mēdzu darīt - galvenais lai tās lūpas materiāls būtu normāls. Tas kas jau ir bēdīgāks ja karteris tiek valkāts pa zemi - sevišķi ja tas ir tāds kā mk4 golfam, zems, no alumīnija un ar izteikti uz leju esošu aizmugures kanti.

msh 07.12.2020 12:49

Par kļūdām nezinu, tas jau būtu katra ražotāja un modeļa specifika - pie kāda izlaistu darba taktu daudzuma spļaut kļūdas par ko tādu. Jebkurā gadījumā kļūdas ir domātas tikai priekš tam lai palīdzetu noķert reti esošas un pārejošas problēmas, nevis lai aizvietotu diagnostiķa smadzenes - vadības bloks izlaistās darba taktis skaita, un tās jāvar ar kaut ko redzēt - ja Volgo programmatūra tās nerāda, tad ar kādu OBD2 lasītāju, par cik OBD2 standarts tādu parametru paģēr.

msh 07.12.2020 12:37

Tu precīzi izvēlējies to gadu kad tikko sāka modē nākt aerodinamiskas mašīnas, aiz kā tev izdevās pamatot savu viedokli, jo lielākā daļa vēl tad ražoija kantainus ķieģeļus. A reku sešus gadus jaunāks kadiljaks ar nesalīdzināmi mazāku resti...

Tā paša gada Fords, vispār restes nav...

msh 07.12.2020 5:11

Un vispār - bildē redzamajai tačkai tā reste NAV neproporcionāli liela...

msh 07.12.2020 4:59

Atvase pirmo reizi piesēdās pie stūres bez vadītāja apliecības...

Kāpēc lai pankūkai būtu jāsprāgst? Tas ierobežojums ir priekš muļķiem kas to pankūku var izdomāt uzlikt uz velkošās ass, attiecīgi lai diferi bik saudzētu. Es, arī ja atraujos mīksto priekšā, uzlieku pankūku aizmugurē, bet aizmugures ripuli - priekšā. Savulaik ir sanācis šitā ar pankūku aizmugurē nobraukt kādas divas nedēļas pa 50 km dienā pa granti uz 90-120

msh 07.12.2020 4:55

"katrā auto paaudzē bija ražotāji, kuri lika lielas restes. " - tiešām? Tu esi iemetis bildi no laikiem kad autoražotāji vēl nebija aerodinamiku iemācījušies - iedod bildi ar lielu resti no astoņdesmitajiem gadiem.

Eiropā lielās restes tikai nesen parādījās, jo ražotājiem tikai nesen palika pohuj par aerodinamiku un parādījās pseidodžipu segments...

msh 06.12.2020 21:46

"ja tā godīgi pat šrots to auto nepieņems" - tu esi kaut ko sajaucis - te bija runa par VW Passat B5; tā tava frāze attiecas tikai uz to franču sūdu, ar ko pats brauc - kurš ne tikai nedavilks tik ilgi cik šitā pastēte ir novilkusi, bet pēc tam, kad nāksies to utilizēt, to ņems pretī tikai uz svaru, Tolmets vai attiecīgi šroti - kamēr tādai pastētei, sevišķi ja tur vēl kaut kāds aprīkojums, interese būs arī no šrotiem un privātiem jaucējiem kas maksā vairāk par metāla cenu.

msh 06.12.2020 21:40

anonimikis rakstīja: šitādam hlamam var uzlikt tikai kaut kādu aizvēsturisku karburatora iekārtu, ar kuru tas ne sūda nekustēs uz priekšu, smirdēs, servisi sūtīs nuhajā un beigās nodegs

Tev laikam ir pieejama nedēļas nogales paka - diez vai skaidrā prātā var sajaukt 1998 ar 1988 vai 1978...

msh 06.12.2020 21:29

Tas kurš ievēro uz pankūkas rakstītos 70 ir muļķis; vajadzēja to pankūku uzlikt aizmugurē un dragāt kā parasti.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti