iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 01.12.2020 1:27

No tā visa ieguvums būs diezgan niecīgs. Pie mums nav pieņemts tā ķēpāties

msh 01.12.2020 1:26

Filosofija par starplikām ir nevietā - tas ir audī - aužos esošajiem motoriem ir divi skrūvju izkārtojumi - rindnieks un V-veidnieks, un kārbām no kaut kāda deviņdesmito sākuma [ETKĀ attiecīga kārbas mute rādās jau no B3 laikiem, bet man aizdoma ka tur vienkārši detaļa aizvietota ar jaunāku] ir abi skrūvju izkārtojumi - vienīgais no 15+ gadus veciem audī motoriem kam nevar jebko pieskrūvēt ir 2.5 V6 TDI, tā sešinieces var skrūvēt citiem motoriem bet tam pašam tikai no cita 2.5, neatceros, kāpēc, vai spararatam vajadzēja vairāk vietas vai kas - nu un V8 motoriem ir savs spararats kuru lietotu, pie tā, cik daudz [maz] V8 nāca ar mešalkām, diezgan neiespējami un dārgi dabūt...

msh 01.12.2020 1:19

vienpatis rakstīja: Pats tu nezini ko dari. Izmēriju generatoru pirms un pēc iedarbināsanas, uz slodzi un bez slodzes. zinu ko rāda. izmēriju aķi ar slodzes dakšu, zinu ko rāda.

Tas bija jautajums profiņiem, nevis tev.

Jautājums bija par konkretu mašīnu ar konkrētu ģenerātoru, par ģenerātora datiem. Par minimumu un maksimumu ko vins dod āraa normālā darbā.

Sajā jautājumā elektriķiem dalās domas. gribēju dzirdēt vel kādu variantus, nevis pusaudža murgus no teviim.

Tādus gudriniekus kā WALA ceru vairāk nedzirdēt

Kāds sakars ar konkrētu modeli un konkrētu ģeneratoru? Viss griežas tikai ap vienu lietu - to, kāds sprieguma regulators atrodas konkrētajā ģeneratorā - 14v, 14,2v, 14,5v, 15v - uz aķa pie rūcoša motora kaut kam tādam arī jābūt, un, saslēdzot patērētājus, nav milzīgi jākrīt, un jābūt ne mazāk par kādiem 13,5v. Pa lielam arī viss.

msh 01.12.2020 0:51

"tā arī nesapratu, kāpēc" - visdrīzāk kamēr rokturis nepasaka ka ir ciet, kaut kādi vadības bloki neaizmieg un paliek gaidīšanas režīmā. Tev vēl laikam ir veicies, ja jau tu to pat neesi sācis risināt - zināmam cilvēkam bija darīšana ar līdzīu problēmu D3 A8; tās mašīnas rokturos esošo elektronikas daudzumu viņš salīdzināja ar plakano telefonu, bet tajā gadījumā pie beigtiem rokturu blokiem mašīna rija ~7A, tb sauss aķis pēc kādas pus dienas.

msh 01.12.2020 0:45

Pie tevis uzskaitītajām problēmām atliek vien pabrīnīties kā dacīte neražo vienu vienīgu loganu vai dusteri - īsāks plaukts, mazāks cehs...

msh 30.11.2020 22:41

Lasu aprakstu cik nu šausmīgi ārprātīgi dacītē ielikt normālu motoru, un smejos. Tas viss savārstījums bija nopietni domāts? 10% dēļ neesot vērts iespringt - tajā pašā laikā Maksts uzražo to 1.8 turbo megāni, kas ir iespringšana priekš 1%, ja ne vēl mazāk - uz brīdi iedomājoties ka tā mašīna ir domāta pirkšanai, nevis kā halo mašīna priekš 1.0 dacīšu braucējiem. Normāli ražotāji lieto detaļu un platformu unifikāciju; ja vien dacīte nav apzināti uztaisīta savādāka, ar Maksts izstrādājumiem nesaistīta, varētu pat gadīties ka tās 1.8 turbo megānes piekares grabuļus un bremzes tur varētu pārskrūvēt tāpat - vai, izstrādājot jaudīgāku modeli, to uztaisīt tā, lai tur tā arī būtu.

Bet tas tavs uzskaitījums ir mazliet komisks. Pederes un amarti - jā - a kas tur tāds? Paskaties kādā detaļu katalogā cik pederu un amartu versijas ir kaut kādam 15 gadus vecam audī, saķersi galvu. Neatkarīgo piekari un stingrāku bundžu - priekš kam - tā mašīna būs braukšanai pa ceļu vai rallijam? Fofāgens kaut kā varēja likt motorus strēķīti virs 200 zs ar sijas pakaļas tiltu; dacītei pēkšņi vajag neatkarīgo piekari priekš 150... Ar virsbūves stingrību tas pats - to vajag lai mašīna labāk uzvestos trasē, nevis lai tā patīkamāk paātrinātos vai patīkamāk apdzītu.

msh 30.11.2020 20:20

Es neesmu ne stulbs, ne izliekos - problēma ir tevī, vai, precīzāk sakot, tavā uzskatā ka ir pilnīgi normāli ka ražotāji ražo modeļus kas ir garlaicīgi sūdi, bez iespējām tos padarīt interesantākus. Šī uzskata dēļ tu man pārmet šādu salīdzinājumu - jo ja fofāgenam tāds 1.8 turbiķis būtu vienkārši relatīvi jaudīgs topmotors, tad priekš makstiešiem tas ir kosmoss, jo tā arī tas tiek pozicionēts - kaut kas ahūns priekš īpašiem, ekskluzīviem modeļiem - nopirki scēniku, jo megāne tev par mazu - sēdi un velcies ar savu 1.3, 1.8 nav priekš tevis - ja tev vajag tik lielu mašīnu, tātad 300 zs tev nekādā gadījumā nav vajadzīgs!

Es tikmēr esmu pieradis pie fofāgena grupas pieejas - kura nav sevišķi mainījusies pēdējos, hvz, 40-50 gadus - kur, bez šaubām, masveidā arī iet nemotori, BET - ja tu vēlies lai tev tāda mašīna iet - par attiecīgu samaksu attiecīgā mašīna vienmēr ir bijusi nokomplektējama ar kaut ko normālāku, izņemot situācijas, kur tas nav bijis iespējams tehnisku iemeslu dēļ, un kur vienīgais ierobežojums no ražotāja puses - lai mazākie modeļi nepuļķētu ārā lielākos modeļus, mazajiem modeļiem, vismaz relatīvajās budžeta versijās, ir zemākas forsāžas motori nekā tādi paši motori lielākos modeļos - teiksim, GTI polo ir ar vājāku 2.0 turbiķi [tu šajā brīdī noģībsti; priekš kam tādu zvāru iekš polo, 1.0 turbo tak pietiek!] nekā tas pats motors iekš golfa. Un jā, tas pats polo ir pieejams motoru jaudas diapazonā no 65 līdz 200 zs - bez šaubām, to GTI maz kas ņem, bet viņš ir pieejams un nopērkams ja ir nauda un vēlēšanās.

Tālāk, paņemam un apskatāmies dacīti - paņemam Loganu, un papētām cenu lapu. Ko mēs atklājam - ka šis ražotājs konkrēti diskriminē pircējus - ja gribi Laureate komplektāciju, tev jāpērk dīzelis, benzīnnieks tādā nenāk un nav dabūnams. Un par to aprīkojumu - es pilnīgi noteikti gribētu Laureate ar pilnīgi visu papildaprīkojumu, nu varbūt izņemot atpakaļskaita kameru, un tas noteikti nebūtu 12 pakas, tās varētu būt visas 20 pakas, ja ne vairāk - papildaprīkojuma cenu lapa ar gudru ziņu tur nav nopublicēta Nekur neredzu arī aprīkojuma sarakstā kruīza kontroli - kas tiešām dacītes braucēji spiesti pedālēt jo ražotājs nav izdomājis kā vienu slēdzi uzlikt?

msh 30.11.2020 19:33

core rakstīja: Nu parēķināju... pat ja pieņemam tavus ciparus, tad sanāk 90 grami nevis 100, un 10% kļūda aprēķinot degvielas patēriņu ir liela, BET tiešām, lai sabremzētos ar motoru no 90 uz 50 ir nepieciešams 0,5km? tam motoram vispār kompresijas nav? vai tomēr tur tā bremzēšana bija īsāka, kas to ekonomijas ciparu vēl stipri samazina? un tiešām tam vw mono degvielas padeve tiek atslēgta pavisam bremzējot ar motoru, jo ne visiem motoriem tā ir?

Bišķi esmu pabraukājies, paskaitīju arī stabiņus - lai piektajā ar motoru sadzēstos no 95 uz 55, vajag 400-500 metrus; muteres golfam ļoti ticams ka vēl vairākl; aerodinamika labāka, motors mazāks un ar mazāku kompresiju, nu tik vien ka bik garāka kārba.

msh 30.11.2020 19:20

Pa vasaru ķeksīša pēc pēc 2 gadu un 30-40 tūkstošu nobraukuma golfam samainīju gāzes filtrus, gan šķidro, gan tvaiku - šķidrais, protams, atrodas reduktorā, tvaika fāzes filtrs man ir Alex Ultra 360 - reāli pa velti mainīju - tvaika filtriņā apakšā bija sakrājusies kripata sūdu, bet nu tādā ātrumā tur kādus 10 gadus būtu jābrauc lai to daudzums sāktu traucēt - man radās tāds iespaids ka tos filtrus varētu mainīt reizi piecgadē. Arī citādāk nav bijis iemesla sūdzēties.

msh 30.11.2020 19:16

Tāpat no tevis uzskaitītajiem tam paaudzēm unikāli tur ir tikai "dārgā cena".

msh 30.11.2020 18:37

Šajā nedēļas nogalē izbraukājot Aizkraukli, piektdienas vakarā vienā virzienā un svētdienas otrā, esmu mazliet pārsteigts - gadu atpakaļ braucot pa Daugavas kreisā krasta šoseju varēja diezgan bieži atrauties tālos no automātiskajām gaismām acīs - tagad kaut kā viss ir palicis pieklājīgi un civilizēti, pretī braucošie slēdzas ar roku, lielākoties aiz uzkalniņa - vai lielais vairums lepno jauno mašīnu nonākušas līzinga devēju stāvlaukumos?

msh 30.11.2020 18:25

Icik, tu piemirsti sieviešus - tie, vismaz būdami vismaz divatā, varētu nodarboties ar pēdējā rindkopā minēto

msh 30.11.2020 18:18

Tā ir nodeva putekļu mākoņiem, kas ir ceļa segums kas tiek pacelts un aiznests grāvjos. Vai tie desmit kilometri ko dod - tas ir cits jautājums.

msh 30.11.2020 13:12

Jā, protams ka tur var būt daudz un ļoti daudz - degvielas patēriņš litros uz simts kilometriem Kaut gan jā, ja tu par ieskrējienu - tādam begemotam piecas sekundes ir daudz, ir tikai viena problēma - tas kurš nolocīja tādu pašu žūksni par ātru mašīnu, nevis par lielu begemotu, ir jau aiztraucies tālēs zilajās, jo tāds pats bīdelis normālu mašīnu līdz simtam uzceļ jūtami ātrāk...

P.N. Es gaidu kad vienreiz pseidodžipu modi nomainīs busu mode

msh 30.11.2020 13:02

Es nezinu vai tas, ko tajā zemē var atļauties "tikko skolu beidzis nākamais students" klasificējas par auto...

msh 29.11.2020 13:09

Ļoti iespējams ka lētāk būs depo pa cēneri nopirkt lēto testeri un pašam izmērīt...

msh 29.11.2020 13:04

Jā, ir, nedaudz - jo "supergolfa" pamatmērķis ir ērti un pēc iespējas ekonomiskāk pārvietoties, cenšoties nepārkāpt CSN, atšķirībā no X5 kur galvenais ir ponts. Ja mērķis būtu bezjēdzīgi skriet - "supergolfs" diezgan zemā budžetā spētu simtu sasniegt max 6 sekundēs.

msh 29.11.2020 10:58

Nu, pastāsti, kādu atbildi tad tu zini? Atbilde ir vienkārša - 1) man vajag stabilus ienākumus 2) man nav kruto mehu rakstura īpašības - spēja karināt klientam makaronus uz ausīm un nepamirkšķinot acis ierubīt kosmosu par neko, vai par gandrīz neko 3) no otrā punkta izrietot es nevēlos uzņemties darbus kur visdrīzāk nebūs rezultāta 4) Es esmu lēns; labāk 3x pārbaudīt nekā kaut ko nokurināt 5) Pie tā visa, lai nodrošinātu adekvātu klientu plūsmu, man būtu jāatrodas kā minimums Liepājā, bet es atrodos 50 km no tās...

Bet nu viss normāli ar tavu izbrīnu - es arī kādus mazpadsmit gadus atpakaļ biju pārsteigts uzzinot ka Nīcas autoelektriķis, par kuru gadījies dzirdēt visādus interesantus stāstus, ir ar pamatdarbu - iekštelpu apdare

Darba devējs maksā visu to, ko likums nosaka - tu neticēsi - mūsdienās apkārt braukā visādas darba inspekcijas, firmai arī ir grūti dabūt naļiku ko iedot uz rokas, jo to tā vienkārsi no konta noņemt nevar - kāpēc čakarēties ar aploksnēm? Jā, maksā pilnu uz konta, uz rokas es vienīgi reizēm saņemu pāris eiras [burtiski], īsti nesaprotu kādu grāmatvedības īpatnību dēļ tas notiek. Aploksnes saņem 2-3 cilvēki, par darbu ko viņi dara no darba brīvajā laikā, vakaros, pieņemu ka ja to piemestu pie algām, attiecīgajiem cilvēkiem mazinātos vai zustu vēlme to darbu darīt. Es šogad arī saņēmu vienu aploksni - izvēlējos paņemt nevis atvaļinājumu bet "atvaļinājumu", divpadsmito algu saņemot uz rokas.

Mājienu es nekādu nedevu - vienkārši loģika saka ka ja cilvēks nopelna, teiksim, 400 eiras uz papīra, un valsts ieruba minimālās algas sociālās iemaksas no tās algas, ka papildus maksā darba ņēmējs, nevis darba devējam no savas kabatas valstij jāpiemet - tāpēc arī mani interesē kā tas notiek.

Attiecībā par to tavu filosofiju par "adekvātām" algām - iedošu tev vienu piemēru. Mums darbā darbojas divi gateri - viens ir pāris gadus vecs Talsu Tehnikas ražojums, pieņemu ka maksāja ne vairāk par kādām 10 pakām - otrs ir treknajos gados pirkts amerikāņu firmas ražots automatizētais gateris; pieņemu ka tāds jauns varētu maksāt kādas 200 pakas. Pie noteikuma ja automatizētais regulāri neplīstu sava vecuma un detaļu dārguma dēļ, es pieņemu ka darba ražība varētu atšķirties divkārtīgi; pie abiem strādā trīs cilvēki. Kas no tā izriet - lai maksātu "adekvātas" algas, firmai ir jāvar atļauties pirkt dārgas iekārtas un jāvar zāģēt tikai materiālus kurs vienkārši un ātri uzzāģēt; kāda firma var to atļauties? LIELA firma.

msh 29.11.2020 10:20

Neputns rakstīja: Latvijā ļoti daudziem ir mazvērtības komplekss, lai to kaut kā noslāpētu cilvēks uz kredīta paņem jau nobrauktu, vecu, luxus klases dīzeli. (Volvo xc90, Audi A6 vai BMW augsto galu) pēc tam forumos raksta, iesakiet lūdzu lētu servisu, šrotu vai arī neko nedara. Nevienam nevajag jaunu Dacia jo tas apliecina, tu dzīvē neko neesi sasniedzis. Vajag brendu. Vajag Facebook likt bildes. Citi strādā divos darbos, jo kaut kā jānotur tas līmenis.

Parādi jaunu dacīti kuru var nokomplektēt ar motoru - teiksim ar megānē atrodamo 1.8 turbiķi - ir kaut viena? Vēl tāda mazā problēmiņa - kas bija vecajam loganam un gan jau nav nekur pazudusi - dacīte lēta ir tikai bāzītē; kad tur saķeksē lietas kas ir lietotajā tačkā, par gala rezultātā sanākušo cenu sanāk viduvējs golfs...

msh 29.11.2020 10:01

Mērīšanās vai kompleksi? Kā būtu ar elementāru vēlmi braukt ātrāk un šīs vēlmes īstenošanu, iesēžoties astē donoram?

Pašā X5 jau nekā tāda nav, liela palēna kaste, tas kas tur ir ir dīlera vai perekupa izrakstīta atļauja likt mīksto CSN

msh 27.11.2020 12:58

Kurš te runā par kaut kādu apdzīvotu vietu? Runa vispār bija par ražotni.

" Bet, nu, protams, lai attaisnotu savu eksistenci, jānod3.14š citu nodarbošanās - tipiska kompleksaina pamuļķa taktika" - precīzi sevi aprakstīji Malacis ka savulaik izturēji augstskolu un dabūji papīriņu par izglītību kaut kādā muļķīgā nozarē [redzot tavu esošo un bijušo nodarbošanos, nekas jēdzīgs tur nevar būt]; pateicoties papīriņam nu tu vari smērēt papīrus un rullēt ar muti. Man tādas pacietības - kalt galvā bezjēdzīgu huiņu - nav; es spēju iemācīties tikai to, ko man tiešām vajag - tā nu es gadu gaitā esmu apguvis dažādas prasmes, divās trijās no kurām man mēdz citi prasīt manus pakalpojumus - gala rezultātā viens no mums, tas ar to papīriņu, spēj tikai piesēsties pie visa gatava un apgalvo ka otram viņa tačka nepatīk nevis tāpēc ka garlaicīga, ar lielām uzturēšanas izmaksām un nepiemērota Latvijas apstākļiem, bet tāpēc ka pašam tādu griboties... Atceries - es neesmu ķeblī pirdējs bez sajēgas par to kas slēpjas zem haubes un zem paneļa, kā tu - un jo vairāk un jo jaunākas mašīnas es redzu, jo man vairāk tās nepatīk dēļ tīri praktiskiem iemesliem.

"nemaksā nodokļus" - par ko tu te murgo? Un par kādiem "alkānu drauģeļiem" tu te murgo?

Lai varētu realizēt pietiekami daudz produkcijas, vajag pietiekami lielu ražotni un pietiekami modernas iekārtas, un pietiekami daudz strādnieku; pirmie divi punkti maksā miljonus un šīs valsts politika izaugsmes iespējas mazajiem uzņēmējiem spēcīgi bremzē dažādos veidos. "kas ir tie mazie uzņēmēji" - jā, kas tie ir? Visdrīzāk ģimenes uzņēmumi - kad vēl eksistēja Kursas Laiks, viņi mēdza rakstīt par dažādiem mazajiem uzņēmējiem - kaut kā neminos ka kādam būtu bijusi kāda leiputrija, un strādnieki trūkst visiem.

msh 26.11.2020 23:22

...procesā izvēloties paša nopelto ceturto paaudzi...

msh 26.11.2020 23:14

Pēdējā laikā esmu diezgan daudz lasījis par visādiem dzelzceļiem - nu pamatā Latvijas, sanācis arī palasīt par Igaunijas un Lietuvas dzelzceļiem. Latvijas dzelzceļos redzams parastais Latvijas veiksmes stāsts - novest līdz kliņķim un tad izdevīgi nolikvidēt - tā devītajā gadā lūžņos aizgāja Liepājas - Ventspils, Ieriķu - Gulbenes, Gulbenes - Vecumu un Rīgas - Ērgļu līnijas, divpadsmitajā gadā Liepāja - Vaiņode līnijas posms Liepāja - Priekule; interesantā kārtā Priekule - Vaiņode un Priekule - Kalēti [izteiksmīgāk būtu - Skoda] līnijas ir atstātas un turpina rūsēt tur, kur tās stāv - cik redzams visādās bildēs - jā, šīm līnijām ir dzelzsbetona gulšņi [atšķirībā no nojauktā posma, kur bija koka gulšņi] ar stipri ilgāku mūžu, bet vienalga, nah - vai tas, kas lika nojaukt, cerēja uz iespēju uztaisīt ar leišiem tranzīta bizīti; tas posms varētu nodrošināt bik taisnāku ceļu starp Mažeiķiem un Klaipēdu - ? Interesanti arī ka kāds savulaik pacenties Skodas virzienā izraut gabalu sliežu, bet, bildētājs un zinātājs komentāros sprieda ka to būs izdarījuši paši dzelzceļnieki; nogrieztajām sliedēm gali nokrāsoti lai nerūsē, un izgrieztais posms atrodas purvainā vietā kam piekļūt var tikai pa pašu uzbērumu.

Pētot par kaimiņvalstu dzelzceļa līnijām, izskatās ka ja gribētos pabraukāties ar ričuku pa sliedēm, piemērotākā līnija tam varētu būt Pērnava - Lelle; 70 km garš posms kurš tika slēgts pirms 2 gadiem; staciju bildēs redzami 45 gadus veci koka gulšņi, izdarām secinājumu - to līniju piemeklējis Rīgas - Ērgļu līnijas liktenis - nopista līdz kliņķim un slēgta, vēl tik atlicis nojaukt. Es gan pieņemu ka šāda nolaidība igauņiem ir notikusi jo šie cer caur Pērnavu izlaist Rail Baltic kura vietām pārklāsies ar esošo līniju, ieskaitot posmu caur pilsētu. Interesanti gan ka man gadījās internetā, meklējot 2012. gadā nojauktās Pērnavas stacijas bildes, uzdurties šādam te svaigam rakstam news.err.ee/1152600/kai-rimmel-estonia-does-not-need-rail-baltic ...

msh 26.11.2020 22:53

Jā, tu esi nevajadzīgs starpnieks naudas virpināšanas nozarē un ar pieeju praktiskai, ar realitāti nesaistītai daiļdiršanai Tev paskaidro ko tu, sēžot kaut kādā Rīgas kantorī un spriežot par kādu vietu, kādā tu diez vai pat esi bijis, nerubī - pretī nāk uzdirsieni un kārtējie komiskie pirksta ar krānu salīdzinājumi - piemēram, raksts par ugunsgrēku, a tur... "Ēku izmantoja kā kokmateriālu kalti, kurā atradās koka briketes un dēļi." - iedomājies tikai - nodeg ēka, kuru karsē un kurā atrodas izžāvēti kokmateriāli - kāds tam sakars ar ļuļķēšanu? Varbūt kaut kāds ir - bet mums apkārt atrodas mitri materiāli un mitras skaidas - tie, tavai zināšanai, negrib sevišķi degt. Tālāk - vēl bija kaut kāds jautrs piemērs kur PIRMS 10-15 GADIEM kāds uzņēmējis devis piemaksu par neļuļķēšanu - jā, pirms 10-15 gadiem ar darbaspēku varēja mētāties; manā darbavietā pirms 15 gadiem bija vismaz 2x vairāk strādnieku un ar alkāniem cīnījās ar "soda bataljona" metodi - ja nodzeras, ieliek uz nedēļu brigādē, kas par dažiem latiem dienā dara kaut kādus stulbus palīgdarbus - šķipelē skaidas, tīra ķieģeļus utt - es pieņemu ka "soda bataljons" ir nolikvidēts kādus 10 gadus atpakaļ, jo vienkārši nav lieku cilvēku. Es domāju ka tas tavs piemēra uzņēmējs šodien arī diez vai tādas izpriecas varētu atļauties.

Visbeidzot, iztulkošu to tavu novēlējumu - "sāktu domāt ar galvu" nozīmētu "aizklapēt ciet firmu". Par dienestiem neuztraucies - tie mūs mēdz apmeklēt, un piepisties visādiem nenozīmīgiem sīkumiem - teiksim, ugunsdzēsēji pieprasīja lai skursteņus - metāla trubas - tīrītu sertificēts skursteņslauķis...

msh 26.11.2020 22:36

Tev acīmredzot nav īpaši sajēgas par to, ko nozīmē gāzes iekārtas paaudzes. Paaudze nozīmē veidu, kā gāze nonāk līdz cilindriem - 1. parasts reduktors, 2. reduktors ar elektronisku vadību 3. viena sprausla [aizvēsturisks, sen izmiris risinājums], 4. pa vienai iztvaicētas gāzes sprauslai uz cilindru, 5. šķidrās gāzes netiešā iesmidze un 6. šķidrās gāzes tiešā iesmidze tiešās iesmidzes motoros. Papildus apkopes ir visiem, tikai jāsaprot ka apkope pa lielam ir filtru maiņa ko var izdarīt pats, nobraucamais attālums atkarīgs no balona izmēra, rezerves ripulis grabažniekā - nu jā, ja tas ir ielikts rezerves ripuļa vietā un rezerves ripulis ir saglabāts - var arī likt cilindrisko balonu grabažniekā... Liela cena - wtf? Lētākas adekvātas iekārtas nav - četru katlu motora gāzes iekārtas dzelži, jauni un pieklājīgi, varētu būt ap 500 eirām. Nu jā, viss par labu benzīnam vai hibrīdam - sagāzētiem, protams.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti