Filosofija par starplikām ir nevietā - tas ir audī - aužos esošajiem motoriem ir divi skrūvju izkārtojumi - rindnieks un V-veidnieks, un kārbām no kaut kāda deviņdesmito sākuma [ETKĀ attiecīga kārbas mute rādās jau no B3 laikiem, bet man aizdoma ka tur vienkārši detaļa aizvietota ar jaunāku] ir abi skrūvju izkārtojumi - vienīgais no 15+ gadus veciem audī motoriem kam nevar jebko pieskrūvēt ir 2.5 V6 TDI, tā sešinieces var skrūvēt citiem motoriem bet tam pašam tikai no cita 2.5, neatceros, kāpēc, vai spararatam vajadzēja vairāk vietas vai kas - nu un V8 motoriem ir savs spararats kuru lietotu, pie tā, cik daudz [maz] V8 nāca ar mešalkām, diezgan neiespējami un dārgi dabūt... ![]()
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam






















No tā visa ieguvums būs diezgan niecīgs. Pie mums nav pieņemts tā ķēpāties