iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 26.11.2020 20:59

Nejauši jūtubē uzdūros šim viģikam - sākumā ir dzirdami teksti par dīzeļa draudzīgumu dabai, par kuriem gribas rēkt...

msh 26.11.2020 12:34

"Autoparkam kļūstot jaunākam" - cerams ka tu ar to domāji jaunāku izlaiduma gadu. Un, nē, jēga nezūd - vienkārši pazūd tādi Nomiki un Fani kas gatavi sagāzēt garantijas mašīnu, jo centa mīlēšanas sākumcena ir dažas pakas - bet tad kad tā mašīna maksā tikai dažas pakas un pieder cilvēkam ar mēneša ienākumiem līdz pakai, jēga parādās - un tieši tāpēc ir arī ceturtās paaudzes iekārtu vadības bloki kas domāti lai izveiktu netiešo gāzes iesmidzi tiešās iesmidzes blokiem, panākot pāris litru benzīna patēriņu uz simtu un atlikums gāze. Protams, tas nav tas labākais risinājums, un tā kā šāds pasāciens ir diezgan sarežģīts, tad gāzes iekārtu vadības bloku ražotāji kas ražo ko šādu, specializējas uz konkrētiem motoriem - teiksim, poļu LPGTech piedāvā blokus VAG tiešās iesmidzes motoriem ar konkrētiem motora kodiem...

msh 26.11.2020 12:29

Kā ta nav - ir - paskaties uz fana fabiju. Ir tikai viena problēma - lielākoties tie ir kaut kādi nemotori [atkal skats uz fana fabiju] - tās pašas fofāgena grupas gadījumā 1.6 MPI un tas pats nemotors ar vienu nozāģētu cilindru, kāds atrodas fana fabijā. Aužiem attiecīgi vispār tādu nav.

msh 25.11.2020 23:57

Tāda paša realitāti neruboša teorētiķa filosofija kā tikko VARAM lasīta filosofija purnagrāmatā par to, kāda malka labākā... Šausmas, ārprāts, ļuļķēšana gaterī - šausmīgs uguns risks... Kā tev šķiet, kāpēc uz to ļuļķēšanu skatās caur pirkstiem, tb priekšnieks nepievērš uzmanību, bet īpašnieks, kurš atsevišķos gadījumos ir piepisies kādam, to nedara plānveidīgi? Tāpēc ka nekas īpašs nav noticis, un kā tev šķiet, kāpēc? Tāpēc ka ļuļķētāji, sevišķi tādi, kas strādā gaterī, ir mazliet savādāki kā tie, kurus tu esi saskatījies bojevikos - bojevikos ļuļķētāji paņem gruzdošu benāriņu aizsit ar knipi kaut kur prom - tikmēr visi mani kolēģi ogli pret kaut ko izberzē līdz vairs nekā gruzdoša nav - cits pret kurpes zoli, cits pret tuvāko priekšmetu. No kolēģa kurš tur strādā 20 gadus esmu dzirdējis par VIENU gadījumu, kur gandrīz sanāca ugunsgrēks.

Bet tas variants par 10% lielāku algu ir diezgan komisks - tu ceri ka cilvēki kas nevar noturēties nelietojuši alkoholu darba vietā atmetīs ļuļķēšanu?

msh 25.11.2020 23:43

1) tas vīruss mutē

2) pie tā ka tas tests nav sevišķi precīzs, var gadīties ka ticis pārslimots nevis kovids, bet "kovids".

Citu variantu nav, jo ja vēl eksistētu 3) pārslimošana neizveido imunitāti, tad no tā izrietētu ka vakcīna arī nestrādā...

msh 25.11.2020 18:29

No mana skatupunkta tu apgalvo tieši to. Bet nu tas tā - lai pasmietos par taviem "argumentiem".

msh 25.11.2020 17:59

Darba devējs ir pilnīgs dalbajobs ka nodarbojas ar uzņēmējdarbību - mūsdienās lai turētu uzņēmumā disciplīnu un būtu kas strādā, jāspēj maksāt labas algas, bet par kādām algām var runāt ja izdevumi tikai aug, bet cenas par gatavo produkciju neaug... Ja tev tas, ka uz ļuļķēšanu skatās caur pirkstiem, liekas kas īpašs, tad, tavai zināšanai, man ir kādi 2-3 kolēģi kuri pēc algas dienas mēdz neierasties darbā no vienas dienas līdz veselai nedēļai - un neko, strādā, darba stāžs viņiem ir, manuprāt, labi virs 10 gadiem, un neviens viņus vaļā laist netaisās - jo kad strādā, tad strādā labi - kur nu vēl par to ka katru otro dienu pēcpusdienā ja pastaigātu pa cehu ar trubu, varētu atrast dažus kas nedrīkst vadīt mašīnu...

Jebkurā gadījumā - ir jau vēl viena problēma ar ļuļķētājiem - viņi mēdz citus arī padarīt par ļuļķētājiem, pats esmu pieredzējis dažus gadījumus.

msh 25.11.2020 13:10

"Rešņi un pīpētāji neaplipina citus ne ar holesterīnu, ne insultu, ne ar krabīšiem" - tiešām? Nē nu apsveicu tevi ar atrašanos starp tādiem cilvēkiem, kas neaplipina. Bet vispār ir diezgan daudz ļuļķētāju kam nav nekādu aizspriedumu pret citu, neļuļķētāju nokūpināšanu, tajā skaitā, man ir vismaz vairāki kolēģi kas mierīgi nelielā telpā kurā atrodas divi nesmēķētāji izvilks savu naglu un sāks to kūpināt.

msh 25.11.2020 12:59

Jā, tu tikko uzskaitīji vietas kur tu traucēsi citiem

msh 24.11.2020 23:16

Tieši tā - smagāks, ar no tā izrietošu lielāku rites pretestību Ja kaut kāda pašas mašīnas īpašība tur varētu paildzināt bremzēšanas ar motoru garumu, tad tikai gaisa pretestība - bet es šaubos ka tā starpība ir TIK liela lai būtu tāda starpība.

Par to kārbu filosofiju - nē, ne tā. Redzi, pastēte ir pasmaga mašīna, bet to uz priekšu dzen divu litru TURBOdīzelis, nevis KOMPRESORdīzelis, tas motors ir jātur virs noteiktiem apgriezieniem lai tas spētu pavilkt to mašīnu - nu un no super zemiem apgriezieniem jēgas arī nav nekādas. Jā, iespējams kāds DSG tā darītu kā tu apraksti - bet tikai tāpēc ka 0,1 litra uz simtu ieguvumu nepadirstu, jo kārbas neaktīvā puse jau stāv vienu vai divus robus zemāk ieslēgta un pie mazākā pedāļa paspiediena uzreiz pārslēdzas - bet nē, tajā pastētē ir mešalka - mazāk par divām štukām toč nebija. Bet "trusī" ir, ups - dīzeļa kārba - nu labi, ne TDI, bet tikai TD - bet nu normāli šosejas apgriezieni ir ~2,5k.

msh 24.11.2020 23:07

Bišķi uzgūglēju, neatradu tur neko īpašu, un viens otrs pat neredz starpību patēriņā starp Eco režīmu un parasto.

Pieņemu ka tas ir tāds diezgan elementārs triks - kārba kas pieskrūvēta ekonomiskam tiešās iesmidzes dzinējam izveic ripināšanos, jo ripinoties brīvgaitā var aizripināties ar mazo brīvgaitas patēriņu tālāk patērējot mazāk degvielas kā bremzējot ar motoru un pēc tam to liekot slodzē - un ar visu to starpība visdrīzāk ir neliela. Tikmēr te ir runa par parastiem netiešās iesmidzes benzīnniekiem kuri stundā patērē vismaz litru benzīna...

msh 24.11.2020 20:31

Man liekas ka pat manam golfam [kurš ir vieglāks un ar sūdīgāku aerodinamiku] ar tā esošo 2.0 vajag 500 metrus lai piektajā no ~97 ar motoru sabremzētos līdz kaut kādiem 60, pie kuriem es izmetu no tā piektā, jo tūlīt atsāksies degvielas padeve. Ja tas tev šķiet daudz un tev šķiet ka kompresijas pakāpe ir noteicošais faktors - das aizņemoties no kaimiņa B6 pastēti ar 2.0 kuļmašīnu, es sapratu kāpēc gandrīz visi pirms apdzīvoto vietu robežām bremzē ar darba bremzēm, nevis motoru - jo tā mašīna ar motoru bremzē stipri draņķīgāk nekā mans golfs; tev šķiet ka 2.0 TDI ir zema kompresija? Tev par godu centīšos piektdien nomērīt attālumu...

Protams ka tam 1.6 mono degvielas padeve tiek atslēgta - vieglāk jau būtu uzskaitīt kādiem motoriem tā NEtiek atslēgta - lielākajai daļai motoru kam degvielas padeve ir mehāniska, bez elektroniskas vadības - karbuļi un laba daļa K-jetroniku, bet arī tikai laba daļa; B2 aužos pieciem katliem jau sāka ieviest primitīvu sistēmu kas bremzējot ar motoru norāva degvielu, palaižot gaisu gar šprices lāpstu - kur nu vēl motoram kam ir mono-MOTRONIKS To vai degviela bremzējot ar motoru tiek nogriezta vai nē tak var pateikt ļoti vienkārši - motors kam netiek nogriezta degviela, tādā režīmā bubina...

msh 24.11.2020 20:22

Kāpēc lai neitrālajā būtu ekonomiskāk?

msh 24.11.2020 20:17

GB12 rakstīja: Nu, palielies, palielies, puisīt, ja jau tev no tā labāk paliek. Atceros, ka skolas laikā arī dažiem tāda taktika bija - ja citam bija labākas mantas (datorspēles, mašīnas vai sazinkasvēl) kā pašiem, tad arī šamie mēģināja iestāstīt, kādi tiem citiem patiesībā sūdi. Tu necik tālu no tām biksiņām izaudzis neesi...

Par šito atceries kad gribēsies to tavu "labāko mantu" nomainīt pret nākamo "labāko mantu"

P.N. To tavu apgalvojumu tikpat labi varētu arī piekabināt tev...

msh 24.11.2020 20:14

Kā šis bija jāsaprot - ka tās 200 štukas tiks mauktas, nevis brauktas? Motors pa lielam ir parasts VW EA827 sērijas motors, tāds pats kā parasti 1.6/1.8 karburatornieki, tik virsū uzstutēts 16 vārstu pauris - nekādu īpašu vājo vietu tur nav un ja tas motors ir labā stāvoklī nopērkot, ko pa lielam pārliecināties varētu pat tikai izbraucot kādu līkumu, tad arī 200 štuku laikā nekam sevišķam nevajadzētu notikt. Bet ja nu tomēr - pašrocīgi tam motoram uztaisīt kapitālo remontu nevajadzētu sanākt dārgāk par kādu paku, ieskaitot jaunus remontvirzuļus.

Cita lieta ka 16v, manuprāt, ir mazliet nepiemērots motors lai ar to pārvietotos...

msh 24.11.2020 20:08

Es nevarētu teikt ka man sevišķi patiktu darīt to, ko es daru - kaut gan nevarētu arī teikt ka nepatīk; stūķēt iekšā kaut kādas lielākas aprīkojuma figņas vismaz ir interesanti. Jebkurā gadījumā, manā uztverē ir tas pats princips kas nopērkot remontējamu māju - kur tu vispirms ieguldi savu darbu un naudu lai varētu to māju lietot - tā nu pēdējos divus gadus es golfam veltu maz laika, pat pārāk maz.

Abet par konstruktoru būvēšanu - ne gluži, serviss to arī varētu izdarīt, tik tas būtu dārgi, un vajadzētu atrast servisu kas to uzņemtos - parasti tie kas grib būvēt konstruktorus citu rokām meklē cilvēkus kas saprot ko dara.

msh 24.11.2020 12:57

Tu varbūt vari esi spējīgs uzrakstīt kā tur īsti pie minimālās algas kādi cipari kādos nodokļos sanāk?

msh 24.11.2020 12:44

Vai tu zini kas tas ir? Obligāta vakcīna.

msh 24.11.2020 1:38

Atšķirībā no tevis, kam mašīnā ir tikai rūsa, un sasniegums ir braukt ar mašīnu, kurai ārpusē rūsas nav, citi mēdz sajēgt par dzelžiem vairāk un apbrīnot tehniskos risinājumus par kuriem viņi vai nu domājuši ka tādi nav iespējami, vai kuri priekš viņiem ir dārgi vai sarežģīti. Piemēram jebkuram cilvēkam kam ir interese par mašīnām, neatkarīgi no tā, vai viņš brauc ar fofāgenu, audī vai behu [šīs grupas apbrīnotāji parasti brauc ar audī vai behām] bet rocība neatļauj mašīnā krāmēt tūkstošus, reakcija uz mana golfa motora vadību ir "jāāāā, viņam golfā ir vemsis...". Apskates rūķīši tikmēr mēdz blisināties ieraugot ka otrā golfa viduskonsolē var dzīvot klimata kontrole

msh 24.11.2020 1:31

...un tad iestājas situācija, kurā paredzēts ierubīt regresu pret avārijas vaininieku, bet tas ir beigts, un nekas segts netiek, jo nav no kā ieregresēt...

msh 24.11.2020 0:31

Ieslēdz pelēkās šūniņas, paņem kalkulatoru un parēķini...

msh 23.11.2020 23:38

Kāpēc vajadzīga? Tāpēc ka tā gribas - nu tā vienkārši - kāds otrās paaudzes polo būtu vēl foršāks, diemžēl tajā nevar to 2.0 iebāzt, bet A corsas visas jau ir sapuvušas un tolmetizētas...

msh 23.11.2020 23:33

Nevis "nevarēju atļauties", bet neredzēju jēgu tik lielai investīcijai bez nopietna pamatojuma.

Jā, un cilvēki kas lielākas bremzes neuzliek, bet tāpat agresīvi brauc - tiem laikam iet labāk... Kur nu vēl par to ka kaimiņu statistika ietekmē manējo...

Jā, tiešām labākā - es braucu ar mašīnu kas mani pilnīgi apmierina - nu labi, ir lietas kas man nepatīk, bet pats ar savu slinkumu [slinkumu tās lietas nenovērst] esmu pie tā vainīgs. Tā nu ne čiku ne grabu pieci gadi jau ir apkārt; ja kāds negadījums vai ekofašisti nepamaisīs, gan jau visi 10 salasīsies. Tu tikmēr noteikti sapņo par kaut kādu jaunu tačku, bet lietotās maini kā zeķes; brīnums ka ar esošo behu esi pāris gadus jau nobraucis vēl to nenomainot. Par "nopirkt nevarēšanu" - vienīgais ko es toreiz, pirms pieciem gadiem, nevarēju izdarīt - pamest to mašīnu zem preses, necēlās roka, tāpēc pacentos to pārrakstīt, lai arī pēc tās mašīnas vajadzība nebija un nebija plāna to lietot. Bet nu, es esmu tas, kas es esmu, attiecīgi piecu gadu laikā no sākotnējās mašīnas ir pāri palicis diezgan maz un tajā mašīnā ir iekrāmētas vismaz pāris pakas, lai arī tēriņi 99% ir tikai detaļas.

Par bezpersoniskām mašīnām varam kopīgi garšīgi pasmieties - jā, mašīna ir tik ļoti bezpersoniska ka vecu fofāgenu īpašniekiem ir ko apbrīnot, neatkarīgi no tā vai entuziasts vai zemā līmeņa sportists, apskates rūķīšiem arī ir ko apbrīnot, bet pretī braucoši pazīstami cilvēki bez problēmām atpazīst un sveicina - labi ka tev ir mašīna kas ir tik ļoti peroniska ka izskatās tieši tāpat kā jebkura cita dižās pilsētas biezā gala mašīna, sevišķi no priekšas, un iespējamība ka es tevi redzot atpazītu, ir pilnīga nulle...

msh 23.11.2020 23:06

Runājot par ēnu ekonomiku, man niez mēle paprasīt priekšniekam ko viņi domā darīt ja 100 dalbajobi tiešām izdomās ierubīt solītās minimālās sociālās iemaksas...

msh 23.11.2020 22:38

Nē, atvienot devēju un pamērīt kas darās tā štekerī. Protams, tas ar pieņēmumu ka tas ir holls, nevis induktīvais devējs.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti