Kādu vēl desmit?! Tu gribēji teikt četrdesmit...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kādu vēl desmit?! Tu gribēji teikt četrdesmit...
anoagask rakstīja: Jā pāķi, , izspīdina 20-30m uz priekšu, tieši tik, cik 1sek reakcijas laikā norbrauc auto uz šosejas.
Varbūt busam, kam miglas ir augstāk novietotas, spīd tālāk, vai arī 220mm papildmiglām, bet OEM migla der lai iegriestos pagalmā, priekš kam viņas arī reāli izmanto iekš cornering light funkcijas
Speciāli tev pa godu šorīt bik paniekojos ar savu Osmo Action. Abās bildēs - tuvie; drīksti minēt kurā ir ar miglām un kurā bez.


650 rakstīja: Kuram diez auto visā autobūves vēsturē ir bijis no rūpnīcas "uztaisīts" tā, lai ieslēdzot tālos,priekšējie miglinieki izslēgtos?
Šis jau visdrīzāk ir bijis atkarīgs no attiecīgā tirgus prasībām - teiksim, tam pašam B3 audī, manuprāt šāda lieta ir diezgan vienkārši izveicama - tur ir kodējuma štekeris, kurā kontaktu izvietojums nosaka priekšas miglu darbību, un, manuprāt, to ar to var izveikt. Pēdējo 15+ gadu VAGmobīļiem kam ir centrālās elektrības bloks tas vispār ir tikai programmatūrisks jautājums; nebrīnītos ja varētu arī ko tādu piekodēt.
Šitam varu piekrist par visiem četriem. Man vienreiz pāris gadus atpakaļ bija situācija - svētdienā braucot mājās no baznīcas izdomāju paregulēt motora vadības blokam degvielas karti - pa ceļam uz šosejas paregulēju augstos apgriezienus, braucot ar 130-140, pēc tam izdomāju paregulēt mazos apgriezienus, attiecīgi savā ciemā aizbraucu pa vienu vietējas nozīmes ceļu, uz kura atļauts 70 - lai "sašautu" attiecīgos lodziņus, jābrauc te ātrāk, te lēnāk, man tur attiecīgi bija 40-60 diapazons, priekšā brauc balta mašīna, kurai sevišķi nepievēršu uzmanību, jo pamatā skatos uz datoru sievas klēpī, mašīna piestāj ceļa malā piebraucamajā celiņā, es tai pabraucu garām, pēc brītiņa aizmugurē ieslēdzas diskotēka, izrādās, netrafarētās Insignijas braucējs izdomāja pārbaudīt kāpēc man ir tāds dīvains braukšanas veids... ![]()
viencexperc rakstīja: 1) komunisms ir kad ražošanas līdzekļi pieder visiem kopīgi. Komunisms ir ekonomiska forma, nevis reliģiska.
Pēc tavas analoģijas - komunisti dzēra kvasu, tu dzer kvasu. Tātad, tu esi komunists.
2) Komunismā bija cita reliģija - Ļeņins. To nēsāja krustiņu vietā - uz krūtīm.
3) Tu piemini teroristus, islamu, bet tie ir tavējie. Tie arī ir reliģiskie cilvēki. Tikai viņi domā, ka Jēzus ir pravietis, tu domā, ka tas ir Dieva dēls.
Tev ar viņiem ir daudz kopīgāka nekā man.
4) ja visa tā reliģija netaisītu konfliktus, tad man nekas nebūtu pret. Varētu atstāt, tikai ar noteikumiem:
1) viņi reģistrē savu sektu atbilstoši likumiem par komercdarbību.
2) viņi iesniedz deklarācijas, maksā nodokļus. 3) Ziedojumi ir pārskatāmi, kurš maksā, cik.
4) pie ieejas, kā uz cigarešu paciņām, ir plakāti, kur attēlots, ka
"Dotā reliģija ir pretrunā ar zinātni", vai " reliģija veicina konfliktus"... Utt.
5) Aizliegt kristīt bērnus pret pašu gribu.
Ja bērns, saprātīgā vecumā, teiks, ka viņš grib būt kristīts, tad to var darīt.
2) Nē, ļeņins nebija reliģija - ļeņins bija elks - bet pats komunisms sevi centās iestumt kā vietā? Pareizi, krievu pareizticīgās ticības vietā - pareizticīgajai baznīcai bija visādi gājieni un pasācieni - to vietā uztaisīja visādus pirmos maijus utt - pareizticīgajai baznīcai bija Kristus piedzimšnas svētki - to vietā ieviesa ziemassvētkus - utt.
3) Man ar viņiem vienīgais kopīgais ir tas apzīmējums "reliģiskie cilvēki" - tur arī līdzība beidzas, jo kristietības augstākais līmenis ir vai nu mūks, vai moceklis, kamēr islama - džihādists - ir tāda "neliela" atšķirība, ko? Toties tev ar viņiem ir stipri vairāk kopīgā - jūs abi esat sazvērējušies rietumu civilizācijas iznīcināšanā - tā jau tu te acu aizmālēšanai muldi par "slikto reliģiju", bet patiesībā piļī tikai pa kristietību, jo zini ka nedabūsi pretī - islamam pieķerties tev nav dūšas, jo par tādu gājienu islamā ir tev paredzēts sods - nogriezt galvu; pie mums kā valstī kurā musulmaņu ir maz un tie vēl nav radikalizējušies, ja tu sāktu uz aci kaut ko stāstīt kādiem vietējajiem azerbaidžāņiem vai pakistāņiem par ļauno muhamedu, tu, domājams, tiktu cauri tikai ar slimnīcas apmeklējumu.
4) Nu, pastāsti, kādus konfliktus tad tā ļaunā kristīgā reliģija rada ŠODIEN. Tie kas ir bijuši pagātnē, pamatā ir bijuši tādi, kuros krusts nebibliskos veidos ir ticis izmantots politiskiem nolūkiem.
Par tiem taviem prikola punktiem:
1) Jā, un kāpēc?
2) Tas arī notiek
3) Kāpēc, un kā tu esi iedomājies to izveikt?
4) Kāpēc pie ieejas būtu jāliek plakātus ar meliem?
5) Un kas tev tur nepatīk? Būtu labāk priecājies - šī nebibliskā tradīcija, manuprāt, rada jūtamu atkrišanas procentu.
Visbeidzot, ir divu veidu ateisti. Ir saprātīgi cilvēki, un ir dalbajobi. Pēdējo tu vari aplūkot ļoti labi tuvākajā spogulī. Pirmā piemērs, piemēram, ir atrodams www.politicalislam.com - tas večuks ir ateists un viņš sludina par politisko islamu [nevis reliģisko], vai, precīzāk sakot, PRET to - jo viņš saprot kas ir galvenais mūsu civilizācijas drauds un kas ir mūsu civilizācijas pamati - vai viņš murgo kā tu par "ļauno reliģiju"? Nē, viņš izmanto to principu, kuru tu mēdz izmantot - ienaidnieka ienaidnieks ir draugs - un cītīgi izplata savu saturu arī amerikāņu kristiešu vidū. Učis, feģa, neesi dalbajobs.
Tu esi pārāk naivs. Islama Valsti atceries? Lūk - tā ir nākotne, kāda spīd tādai Francijai. Un pēc tam, kad tāda Francija būs pārņemta - nedomā ka tur arī apstāsies - pats pravietis muhameds islamu izplatīja ar zobenu - centīgākie viņa sekotāji darīs tāpat. Jā, Ķīna, ļoti iespējams, turēsies pretī - bet tā būs ĻOTI asiņaina cīņa, un ĻOTI iespējams ka tiks izšautas arī kodolraķetes abos virzienos - jo pat ja ķīnieši negribēs kodolkaru, musulmaņiem būs pohuj un viņi šaus.
MobilityWare Solitaire - veids kā nosist laiku sēžot uz poda...
Agrāk šim nolūkam tika izmantota Link Dots, bet tad čoms izdomāja kā salauzt tās spēles matemātiku - pārkrāsot katru nākamo bumbu maksā iepriekšejās bumbas pārkrāsošanas cenu kvadrātā; šitā var dakrāsoties līdz mīnuspunkti ir padsmit ciparu skaitlis un matemātika pie noteikta garuma skaitļa salūzt, reāli ļaujot visas bumbas nokrāsot vienā krāsā pa velti un nopelnīt kaut kādu miljonu punktu katrā istabā - pēc tam palika neinteresanti... ![]()
Tu esi dīvains putns; tavā galvā ir īpatnēja putra - it kā komunistu nīdējs, tajā pašā laikā bieži vien viņu līdzskrējējs. Lūk, kā šeit - savas civilizācijas jau tā novājinātās saknes graut esi gribošs, re ar ko pat vēlies sākt - būtu labāk gājis graut kādu mošeju, bet tur tev būs Pļurkt, tāpēc arī jāpiļī savējie, jo tie tev par šādu domu [kur nu vēl darbību] galvu nenogriezīs. Kā reiz rietumeiropas komunisti tevi tavā mērķī atbalsta ar visiem 200%, esi drošs - jo tukšums tukšs nevar palikt, nojauks šo "sektantu vietu", vietā uzcels mošeju.
Jā, un par to teoriju ņirdz tie, kuriem vienīgā patiesība ir tā, kas nāk no televīzijas ekrāna ![]()
Motorolers rakstīja: Pilsētas režīmā tas baigi neko nemaina. 7 sērija nav tas mazākais auto, pie tam ir krietni smagāks nekā tas 1L aparāts.
Pilsētas režīmā tas, visdrīzāk, nemaina, ārpus pilsētas gan maina. Attiecībā par pilsētas režīmu - nemotoru ekonomija neeksistē, un te piedevām tiek salīdzināts mazs benzīnnieks ar vidēja lieluma dīzeli situācijā, kurā jebkuram dīzelim ir iespēja spīdēt.
Kalvis99 rakstīja: Mana doma bija ka jaunākiem auto tā adaptācija degvielai varētu notikt ar dzinēja vadības bloku automātiski, jo ir kloķvārpstas devējs, gaisa masas mērītājs, spiedienu un temperatūru sensori. Kā arī ar turbīnu var iepūst lielāku spiedienu. Vecākiem gan jau nepieciešama regulācija, ko parasta autobraucējs neveiks. Tēmā taču golf 7, kas ir gana jauns.
www.car-engineer.com/adapting-an-engine-to-ethanol-fuel-flex-fuel/
Jautājums ko tu domā ar "adaptāciju"... Ilgtermiņa degvielas adaptācijas, lai izkoriģētu padilušu motoru vai kādu neblīvumu ieplūdē, ir jau diezgan sena tehnoloģija - es pieņemu ka tā varētu būt jau pirmajiem boša motronikiem, kuri parādījās astoņdesmitajos gados - bet tas ko tu vēlies ir kaut kas specifisks, kam īsti nav nekāda sakara ar modernumu, bet gan ar motora paredzēto pielietojumu - E85 gatava motora vadība, kura ir gatava adaptēties stipri lielākā diapazonā + starta trekninājumu celt eksponenciāli - tāda funkcionalitāte kā tāda parādījās deviņdesmitajos gados, bet es pieņemu ka dabā tā ir tikusi izveikta noteiktu tirgu noteiktiem motoriem, un ne jau visiem. Bez tam, pieeja flex fuel motoriem var būt divējāda - viena ir vienkāršotā, pēc slēgtā cikla korekcijām, pieņemot ka nepieciešamība pēc lielāka daudzuma degvielas ir dēļ lielāka daudzuma spirta, nevis dēļ bojājuma - tikmēr, piemēram, Ģenerālis Motors, vismaz agrāk, flex fuel motorus komplektēja ar specifisku spirta koncentrācijas devēju degvielas sistēmā; pats esmu tādu rokās turējis ![]()
Vispār jau viena teorija ir ka ar vakcīnām sačakarē imūnsistēmu un pēc tam var lietot tās antibiotikas un vitamīnus...
Tavam sedanam ir labāka aerodinamika nekā tofika autora universālim...
Interesanti, kā tad "vecāka gadagājuma atmosfēriskie benzīnnieki" neadaptējas, bet "vecāka gadagājuma turbomotori" adaptējas?
Kā reiz karbuļiem problēmu vismazāk - paņem skrūvgriezi un pagriez treknāku degmaisījumu - mašīnu motoriem pie lielākām spirta koncentrācijām varētu rasties problēmas ar iedarbināšanu zemās temperatūrās - ja pašu nepieciešamību pēc vairāk degvielas varētu kompensēt ar lielākām sprauslām vai augstāku degvielas spiedienu, tad ar aukstam startam nepieciešamo degvielas daudzumu būtu problemātiskāk...
Viss ko tu esi sarakstījis ir patiesi, ir tikai viena problēma - tu, kas brauc ar zālespļāvēju un mopēdu ražotāja ražotu mašīnu neesi pamanījis ka citas mašīnas pamatā ražo autoražotāji - kuri var izmantot niknākas tehnoloģijas nekā zāles pļāvējos, un kuri var atļauties ražot motorus kas paredzēti savādākām degvielām kā tā, ko lej zāles pļāvējos - tā nu tavu no četriem zālespļāvēja motoriem saliktajam motoram nav jēgas no astotā, kamēr man te ir kādi četri fofāgena grupas motori, pārītis ar ap 25 gadus veciem un ar četriem katliem, un pārītis ap 30 gadus veciem un ar pieciem - un visi ir paredzēti astotajam... Jā, protams, dzimtās vadības visiem atļauj darboties ar piekto, tikai tas ir finansiāli neizdevīgi; starpība patēriņā ir 1-2 litri, tas, kas te tiek aprunāts.
P.N. Ferrari varētu pat nebūt pieļauts liet to piekto - McLaren F1, piemēram, motors ir bez neviena paša detonācijas devēja; varu saderēt ka uz bākas vāciņa rakstīts "98 RON"... ![]()
Nejauc dažādas lietas. "biopiedeva" paātrinājumu var tikai uzlabot - piektais ir E10; nopietni dragreisisti mēdz savas dragmašīnas darbināt ar E85, bet par to otro - tu, acīmredzot, neizproti motoru darbības principus - neviena motora vadība degvielu mazāk nepados; tas tā vienkārši nedarbojas, jo degviela - tā ir gan enerģija, gan arī degkameras dzesēšana - kā reiz turbiķi, vismaz vecāki, sevišķi pēc attiecīgiem regulējumiem paātrinājumā iegāzīs vairāk degvielas lai dzesētu sadegšanas procesu [lasīt - nospiestu izplūdes temperatūru uz leju], bet ja motors detonēs, iegāzīs vēl vairāk, lai slāpētu detonāciju - nē, labāks uzrāviens un mazāks patēriņš ir tāpēc ka ar astoto ir agrāka aizdedze, lasīt - tā enerģija, kas ar piekto silda tavu turbīnu un izplūdi, ar astoto griež riteņus.
Slimnīcas uzņemšanas nodaļu varēji labāk neieteikt - lasīts tas variants - pavecu sievieti, hvz kas par slimību vai traumu, aizved uz slimnīcu, un viņa tur var uzņemšanā mocīties 7 stundas kamēr atnāk kovida testa rezultāti...
Ar to sagāzēšanu ir viena problēma - normāli sagāzējamām fofāgena grupas mašīnām [lasīt - mašīnām ar netiešās iesmidzes motoriem] šobrīd ir 15+ gadi; vienīgie izņēmumi pēcāk ir 1.6 nemotors un tas pats, tik ar nozāģētu vienu cilindru, kāds ir arī fana fābijā.
Nu redzi, te ir dažādu motoru īpatnības. Pieņemsim ka tu brauc ar kaut kādu turbiķi, kura regulējums atbilst piektajam, un astotais vienkārši ļauj iepūst bik vairāk. Jo otrs variants "ar astoto iet labāk" ir tāds, kur ar piekto līdz zināmiem apgriezieniem aizdedze ir vēlāka, un attiecīgi patēriņš augšā.
Viss skaidrs - eksperta draugi uzrāva ēku, pagaidām kā restorānu, bet gan jau ar domu nākotnē pārveidot par mošeju; būs kur ekspertam klanīties.
Tas man? Aizmugurējie - zemas redzamības apstākļos, priekšējie - vienmēr, izņemot kopā ar tālajiem - ja būtu reāla iespējamība ka kāds piepistos, uztaisītu lai miglas ieslēdzot tālos izslēgtos.
Tāda mazā interese - kas tā par ēku Dreiliņos, galvenā ceļa malā, kura izskatās pēc mošejas kurai vēl nav uzlikts pusmēness uz jumta - ?
Jā, runājot par Čehiju, mani tīri interesēja kas tur notiek, jo Čehija ir pazudusi no ziņām... ![]()
Acīmredzot - LR1 ziņās kovids uz aci varētu būt trešā daļa no satura.
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
26
Rīt TV un interneta tiešraidē paziņos Latvijas Gada auto 2026 uzvarētājus, atklāti finālistu auto nominācijās (+ VIDEO)
9
Masalas ir labs piemērs - ar to kā no statistikas atskaita tos, kas saslimuši ar vakcīnu masalām...
www.dissolvingillusions.com/critiques/