smaidiigais rakstīja: www.spritmonitor.de/en/overview/3-Audi/16-90.html?fueltype=2&powerunit=2
vidējais Audi 90 ar benīnnieku patēriņš vidējam braucējam nekādi nesanāks 6. ciktur litri
Kad man vajadzēja, tad aizvējā aiz smagā uz Liepāju aizbraucu ar 4 litriem dīzeļa. Ar Peugeot 206 Patēriņš bija bišķiņ virs 2 litri. Mazohisms, protams. Bet ne jau norma.
Tā iet ka nelasa ko citi raksta. Kurš runāja par vispārējo "vidējo" patēriņu, nevis par gara brauciena vidējo? Piemērs bija - B8 2.0 turbo garā braucienā norija 9 litrus uz simtu, līdzīga veida braucienā kā man bik virs 6 - jautājums, kas ir jādara ar to B8 lai to padarītu par tādu benzīna kapsētu...





















feciic rakstīja: Stāsts par viena brauciena patēriņu īsti neiet kopā ar faktisko,
Liepājas šoseja ir ļoti labvēlīga eko patēriņam valdošo vēju dēļ, nu vismaz ceļā līdz Rīgai, atgriežoties atpakaļ vakarā/naktī vējš iespējams jau pierimis, gaisa temperatūra tā ap 10 grādiem(atkal pozitīvi eko braukšanai) un stāsts par aizvēsturisko daudzkatlu benzīnu rokā.
Studiju gados draugam bija labi saturēts 2.2q iekš 90 kantainās virsbūves, iebraukt zem 10 litriem bija diezgan nereāli
Tai konkrētajai mašīnai dienā ar vidēji stipru vēju braucot gan pa vēju gan pret vēju, starpība starp abiem braucieniem patēriņā bija ap puslitru - atceries, tas ir neliels sedans ar aerodinamiku kas pēc mūsdienu standartiem ir laba
Kas tiem 10 grādiem ir labs degvielas taupīšanai? Pirmā dzirdēšana - es tikai zinu ka 10 grādos tieši otrādi, var vairāk degvielu iztērēt, jo motors paliek jaudīgāks - gaiss ir kaut kādus 4% blīvāks nekā pie 20 grādiem.
Draugam bija ķieģeļa formas mašīna ar īsu kārbu, un draugs gan jau bija turīgs un varēja atļauties liet bākā piekto - es turīgs neesmu, bākā tiek liets astotais - 2.3 motoram ar tā elektronisko aizdedzi, kura spēj pielāgoties piektajam [atšķirībā no 2.2, kur to izveic grozot sadalītāju] pie 95 kmph patēriņa starpība ir 2 litri, tb ~8,5.