iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 07.11.2020 10:59

feciic rakstīja: Stāsts par viena brauciena patēriņu īsti neiet kopā ar faktisko,

Liepājas šoseja ir ļoti labvēlīga eko patēriņam valdošo vēju dēļ, nu vismaz ceļā līdz Rīgai, atgriežoties atpakaļ vakarā/naktī vējš iespējams jau pierimis, gaisa temperatūra tā ap 10 grādiem(atkal pozitīvi eko braukšanai) un stāsts par aizvēsturisko daudzkatlu benzīnu rokā.

Studiju gados draugam bija labi saturēts 2.2q iekš 90 kantainās virsbūves, iebraukt zem 10 litriem bija diezgan nereāli

Tai konkrētajai mašīnai dienā ar vidēji stipru vēju braucot gan pa vēju gan pret vēju, starpība starp abiem braucieniem patēriņā bija ap puslitru - atceries, tas ir neliels sedans ar aerodinamiku kas pēc mūsdienu standartiem ir laba

Kas tiem 10 grādiem ir labs degvielas taupīšanai? Pirmā dzirdēšana - es tikai zinu ka 10 grādos tieši otrādi, var vairāk degvielu iztērēt, jo motors paliek jaudīgāks - gaiss ir kaut kādus 4% blīvāks nekā pie 20 grādiem.

Draugam bija ķieģeļa formas mašīna ar īsu kārbu, un draugs gan jau bija turīgs un varēja atļauties liet bākā piekto - es turīgs neesmu, bākā tiek liets astotais - 2.3 motoram ar tā elektronisko aizdedzi, kura spēj pielāgoties piektajam [atšķirībā no 2.2, kur to izveic grozot sadalītāju] pie 95 kmph patēriņa starpība ir 2 litri, tb ~8,5.

msh 07.11.2020 10:52

smaidiigais rakstīja: www.spritmonitor.de/en/overview/3-Audi/16-90.html?fueltype=2&powerunit=2

vidējais Audi 90 ar benīnnieku patēriņš vidējam braucējam nekādi nesanāks 6. ciktur litri

Kad man vajadzēja, tad aizvējā aiz smagā uz Liepāju aizbraucu ar 4 litriem dīzeļa. Ar Peugeot 206 Patēriņš bija bišķiņ virs 2 litri. Mazohisms, protams. Bet ne jau norma.

Tā iet ka nelasa ko citi raksta. Kurš runāja par vispārējo "vidējo" patēriņu, nevis par gara brauciena vidējo? Piemērs bija - B8 2.0 turbo garā braucienā norija 9 litrus uz simtu, līdzīga veida braucienā kā man bik virs 6 - jautājums, kas ir jādara ar to B8 lai to padarītu par tādu benzīna kapsētu...

msh 07.11.2020 10:43

Pirmajā rindkopā tu uzraksti ieteikumu, bet otrajā izskaidro kā jānonāk līdz taviem uzskatiem Jāpadzīvo ASV, kādā ģimenē kas borē "American Democratic communists the best!" un jāmācās augstskolā, kuras pasniedzēji borē to pašu - un tad varēs visiem stāstīt cik gan tie, kas ASV uzbūvēja lielu un varenu ir lieli sūdabrāļi, kamēr komunisti nenormāli rullē. Un jā, par to burbuli tev ir pilnīga taisnība, jebkurš LR-1 klausītājs ar veselo saprātu to pēdējās nedēļas laikā varēja pārliecināties - jo LR-1 korespondends [vai kā tur tos radiožurņus sauc] Artjoms Konohovs, pēc viņa darbības spriežot - pārliecināts komunists, jo viņa reportāžas parasti ir vienpusīgas, drīksti minēt kurā virzienā, ASV prezidenta vēlēšanu sakarā atradās Floridā, stāstīja par gaisotni tur, un aptaujāja arī vietējos - drīksti minēt kādus vietējos viņš aptaujāja - pareizi, tikai demokrātu vēlētājus un nevienu pašu republikāni...

msh 07.11.2020 10:32

Akmens laikmeta domāšana? Nu, zināma taisnība tev ir - pie normālas mūsdienu situācijas domāšanas sienas vietā būtu armija ar ložmetējiem, snaiperiem, kaujas munīciju un tiesībām šaut uz katru kurš atrodas 100m šaipus robežas - un tad sienu vairs nevajadzētu. Tikmēr siena ir mūsdienu akmens laikmeta domāšanas sekas, tās, ka to armiju nedrīkst lietot.

P.N. Kā tev patīk tās sienas ko centrāleiropas un balkānu valstis uz savām dienvidu robežām sabūvēja piecus gadus atpakaļ?

msh 07.11.2020 10:26

ASV neuzbūvēja komunisms, un kaliforniju arī ne - komunisms ir vienīgi pareizais virziens kā to visu sagraut.

Un tas ir pilnīgi dabiski ka Trumpis ir kašķī ar "Kalifornijā visvairāk pārstāvētajām industrijām" - kāpēc lai kāds kurš atbalsta runas brīvību lai nenonāktu konfliktā ar, piemēram gūgli? Tu te brīnies par to ka Trumpi necenzē - viņu necenzē jo viņš tādā gadījumā varētu ierubīt kādu nejauku pretcenzūras likumu - paskaties labāk kā strādā jūtubes cenzūras birojs

msh 07.11.2020 9:43

Uz ātro meklējot, zvanot uz 67444444 [ja pareizi atceros to numuru], tur arī vispirms jāievada savi internetbankas dati...

msh 07.11.2020 9:42

Jā, un pēc tam lai sūds, kuru vajag reizi trijos gados, mētājas kaut kur apkārt...

msh 05.11.2020 23:34

Sāk jau besīt... Nezinu kā agrāk bija ar Kurzemes Vārdu, Kursas Laikam bija regulāri pirmajā lapā Tamrex reklāmas, dārgi tanki, kombinezoni, cimdi utt - tagad Kurzemes Vārdā viņi arī mēdz reklamēties - paņemu šodienas avīzi, a tur, BĻED, "Maksimāla aizsardzība pret VĪRUSIEM"; dārgi uzpurņi no Tamrex, pērciet

msh 05.11.2020 23:30

Pirms 30 gadiem vismaz bija jēga pirkt jaunas mašīnas; tās pēc 5 gadiem neizjuka.

msh 05.11.2020 23:29

Ko man apskaust - vairāk vai mazāk bezjēdzīgu patēriņu? Jā, protams, visas tevis piesauktās lietas radīja negausīgi patērētāji, vai to dēļ... Ja es spētu kādu apskaust, tad es apskaustu to, kas man liekas saistošs - a te tu gribi lai es apskaužu tevi par braukalēšanu apkārt, pēc kā es piedūrienu tiešām nejūtu...

Nē nu nopietni - palasot tos tavus piemērus, es sāku nesaprast - nu pizģec, kā nu mani vecāki, vecvecāki utt spēja izaugt bez regulāriem akvaparku apmeklējumiem, bez peldes divās dažādās attālās upēs vienā dienā un kas tur vēl ne, nu tak pilnīgi tumsoņas - labi ka ir cilvēki, kurus akvaparks apgaismo...

msh 05.11.2020 23:20

Ā, tu par kaut kādiem kurioziem...

msh 05.11.2020 19:17

Ciparu sarēķināja borta kompis, es tik pirms un pēc brauciena [brauciena vidū bija uzpilde] borta kompja slepenajā izvēlnē paskatījos cik litrus viņš bākā redz, abi cipari bija apmēram vienādi, bākā ielietais benzīna daudzums +/- sakrita ar izrēķināto vidējo patēriņu. Un kas vainas ciparam? Jā, momentānā patēriņa cipars @ 95 kmph bik lielāks - abet vidējais ātrums ta kaut kādi 64...

msh 05.11.2020 19:01

Nevajag pārspīlēt un ģeneralizēt - atbildi uz šo jautājumu vajadzētu meklēt attiecīgās mašīnas lietošanas instrukcijā. Teiksim, astoņdesmito gadu VAGmobīļus kam ir tomāts, drīkst vilkt vai nu 50 kilometrus, vai uz 50 kmph...

msh 05.11.2020 18:41

Jā, daudzās klasēs, no kurām puse ir komiska - izmaina mašīnai nedaudz pāris parametrus un vuala, cita klase, cita mašīna! Tīra makaronu karināšana uz ausīm, nekas vairāk, bet nu tieši tā arī šodien autoražotāji darbojas.

msh 05.11.2020 18:36

Jā, ABS tādā pasācienā varētu būt noderīgs, BET - uz to pasācienu tev bija jābrauc ar izrautu ABSa drošinātāju, jo tas pasāciens bija domāts lai tu apgūtu jaunas iemaņas, nevis tikai lai tu varētu papriecāties par to kā tavs ABS darbojas - a tā tu pasācienā, kur tev bija jāmācās vākt mašīnu uz slidena ceļa tikai priecājies par ABSu, un kad tu nonāksi uz slidena ceļa bez tā ABSa, ko tad?

Atcerējos labu piemēru par ABSa traucēšanu - cilvēks ar kvatru uzbrauca ziemas laikā kaut kādā kalnā, kur padomju laikos bijusi slēpošanas trase ar pacēlāju - bet tāds brauciens jādara ar izslēgtu ABSu, jo ja savajadzēsies apstāties, ABS to nepieļaus, kamēr mašīna ar sabloķētiem riteņiem apstāsies...

msh 05.11.2020 18:14

Jā, un kā tad tu iešauj sev kājā, tieši ar ko?

msh 05.11.2020 13:06

Tu laikam tāpat kā divi citi nespēj izlasīt ka ir runa par vecmāmiņas kontu, kuram varētu vispār tāda internetbanka nebūt, jo viss kam tas konts tiek lietots - tajā ieskaita pensiju un pēc tam tā tiek no bankomāta izņemta - pats, protams, sev to Šmaru ID piespiedu kārtā uztaisīju un lietoju.

Par to bankomātu gribas pamēģināt, bet bail ka neapēd - uz lapas pie kuras karte bija pielīmēta nekas par bankomātu nav minēts...

msh 05.11.2020 13:04

Uz banku iet nevajag - bet diemžēl divas vienādas programmas uz viena telefona palaist nevar, un lai palaistu svešu kontu, papriekšu jāiziet no savējā, un tur būs problēmas atgriezties...

msh 05.11.2020 12:58

Nu, bāciņa tam A4 ir komiska Pati pieredze ar to mašīnu gan velk uz to, ko es pēdējos 10 gadus saskatu starp rindām visiem dīzeļu faniem - cilvēks lielāks ka dīzelis ahujeķ iet un centu var ieseksot tā ka sievieti nemaz nevajag, bet kad aiziet līdz niansēm, tad izrādās ka dīzelis ir vajadzīgs priekš tam lai Vpizdu Racing režīmā braucot patēriņš būtu kā man ar benzīnnieku normāli braucot... Man ar tā A4 priekšteci, manu A90q, garāks brauciens ir sanācis tikai viens - Liepāja - Rīga - Cēsis - Rīga, pamalšanās pa to un pasēdēšana sastrēgumos - Liepāja, vidējais - 6,4, rijīgais benzīns, jopcik, piedevām akmenslaikmeta, ar pieciem cilindriem un pilnpiedziņu...

Ekonomiskā šarāna izskaidrojums pamatā būs mašīnas formā, nevis motortelpā esošajā kuļmašīnā - liela kaste ar noapaļotu priekšu, kuras aizvējā ietilpst lielākā daļa tās piekabes...

Nē nu protams ka dīzelim ir savi plusi - nišas plusi, kurus tu uzskaiti - liela slodze - kuru dēļ arī fūrēs atrodas tikai dīzeļi.

msh 05.11.2020 12:36

Nevis "lauku nespēju" bet "Rīgas pārmērīgās uzbriešanas sekas" - ja mums būtu normālas pilsētas, nevis viena ūdensgalva valsts vidū un mazpilsētas visur citur, tad tā situācija būtu jūtami savādāka. Atceros, mazpadsmit gadus atpakaļ, kad tā situācija bija tieši tā, kā tu to apraksti [mūsdienās ja baigi deg, detaļu piegādā nākamajā dienā], es biju ļoti pārsteigts ka aizbraucot Klaipēdā uz AutoAibi un paprasot sajūga komplektu priekš A80, un tieši Sachs, un nevis LUK, man pateica ka jāpasūta, bet, izrādās, jāgaida viena stunda...

Abet par to tavu filosofiju par "boksā 2 dienas nomētājies auto" - uzskatāmi parāda ka servisos tu esi kā apmeklētājs ar baltām rokām - mašīna uz pacēlāja mētāsies tikai tad, ja nav nekā cita, ko uz tā pacēlāja likt - ja to pacēlāju vajadzēs, "iesprūdušo" mašīnu izstums laukā un pēc detaļas saņemšanas iestums atpakaļ.

msh 05.11.2020 3:20

Bišķi cita tēma, varbūt kāds var ko ieteikt. Tātad, vecmāmiņai izbeidzās viņas Swedbank maksājumu karte, atsūtīja jaunu, bet tā jāaktivizē. Te sākas problēma - tas jādara internetbankā, tajā pašā, kas kopš jauno noteikumu ieviešanas vairs nav izmantojama, jo uz pogu nokijas Smart ID nepalaist, un nah tiem liekēžiem maksāt par kodu kalkulatoru, ja var vienkārši iztikt bez tās internetbankas. Tagad skatos ko var darīt lietas labā, un izskatās ka tam kantorim jāmaina nosaukums no Swedbank uz Internetbank - šiem ir telefonbanka - kur jāielogojas ar internetbanku - ja gribas ar viņiem pačatot, jāielogojas ar internetbanku utt. Vai man tiešām tagad lai aktivizētu kaut kādu karti nāksies speciāli meklēt kaut kādu telefonu uz kura Smart ID palaist?!

msh 05.11.2020 2:19

Jā, patēriņš varētu aizskriet mežonīgā kosmosā - teiksim, 2-4 litri klāt, atkarībā galvenokārt no mašīnas aizvēja laukuma vs pašas piekabes aerodinamikas. Jo ar visiem benzīnniekiem, neatkarīgi no tā, vai tam ir divi, viens vai neviens gliemezis, attiecas viens un tas pats princips - ekonomiskākais režīms ir mērena slodze, bet kosmiskais patēriņš ir pie lielas slodzes. Bet kas notiks ja to divu gliemežu motoru ieliks lielā slodzē? Nu, diez vai tu gribēsi to divtonnīgo piekabi vilkt uz 150 vai vairāk, kur nu vēl lai tu to drīkstētu... Es pat šaubos ka to divtonnīgo piekabi piekabinot manam golfam tur sanāktu "kosmisks patēriņš", ja nu vienīgi tā piekabe būtu lielā dzīvojamā piekabe ar lielu priekšas laukumu - divas tonnas dzelžu lielajā piekabē varētu piemest patēriņam klāt savus 50% - nebaidies , arī izslavētais dīzelis būs ar starpību absolūtajos, ne relatīvajos ciparos - ar B5 1.9 TDI quattro izvalkājoties lielo autovedēju piekabi 700 km, vienā virzienā ar mašīnu virsū, otrā bez, vidējais sanāca vismaz 8 litri, mašīnai kura viena pati patērē labi ja 5.

P.N. Tam B8 bāka ir maziņa vai arī tiek braukts lopiskā režīmā? Gūgļa kartes rāda 308 km vienā virzienā; mans ķieģeļa formas golfs braucot ar benzīnu Rīgā piegāžot pilnu bāku, pēc atgriešanās vēl spētu nobraukt kādus 100 km; tādam B8 tā kā vajadzētu būt ar labāku aerodinamiku un mazāku patēriņu nekā ķieģeļa formas golfam...

msh 05.11.2020 2:01

Tu jauc cēloņus ar sekām. Genesi tirgo valstīs, kurās pie dirsas par CO2 izmešiem - vai gandrīz pie dirsas. Eiropā tikmēr to mašīnu nāktos pārdot ar divlitrīgu dīzeli lai normās ierakstītos; trīslitrīgs hujdajam gan jau nemaz nav.

msh 05.11.2020 1:31

Domā tik grūti būtu pārliecināt? Man jau liekas ka pietiktu piesolīt siltumu par cenu bik virs pašizmaksas un spēcīgu PR par drošību un viss aizietu grabēdams.

msh 04.11.2020 19:47

Pirmspēdējā rindkopa - kāds vēl dramatisks benzīna patēriņš? Mašīnas, kurās atrodas tas trīslitrīgais dīzelis, ir lielas, smagas govis, kur jau tas trīslitrīgais dīzelis diezgan nesātīgi rij degvielu - un ko tu ar to trīslitrīgo dīzeli, kurš visu laiku dzīvo zem laba pūtiena lai to kasti, kurā tas atrodas, pavilktu, salīdzini? Kaut kādu trīslitrīgu atmosfērisku benzīnnieku, motoru kurš priekš tās kastes, kurā tas ielikts, ir nemotors, un kurš visu laiku jālieto pedal to the metal režīmā - bet tāda lieta kā nemotoru ekonomija neeksistē... Vot ja tam 3.0 būtu piekarināti klāt divi gliemeži, tāpat kā tam 3.0 TDI - būtu pavisam cita lieta, gan iešanā, gan patēriņā - lai arī tas benzīnnieks, kuram pieklājas tādā mašīnā atrasties, ir ar astoņiem cilindriem...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti