iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 28.10.2020 23:40

Nu ja to pasniedz tādiem vārdiem, tad mēs esam kviti - jo pēdējajos postos mēs esam uzzinājuši ka droša apdzīšana notiek augstākajā robā un lūrot spidometrā, jo pat pie tik švaka paātrinājuma pieredzējis braucējs [kāds tu laikam esi] nu nekādīgi nevar noteikt, vai viņš brauc zem, teiksim, 140, vai virs - toties tā kā gadā 1-2 mēnešus var rasties slidens ceļš, tad ar divtonnīgu begemotu kuru uz priekšu kustina dīzelis ar prognozējamu griezes momentu un ne vairāk par 450 ņūtoniem ceturtajā robā apdzīt nedrīkst ne reizi visu 12 mēnešu laikā, jo ESP dēļ mašīna paliks nevadāma - kas tas ir? Attaisnojums...

Es ļoti labi saprotu ko tu man te borē - ka pareizais apdzīšanas apdzīšanas veids ir tāds kā tev - lielā pseidodžipā visaugstākajā robā lēni dudināt citiem garām, pie noteikuma ja redzamība ir kilometrs uz visām pusēm, jo vienīgais kas uz ceļa ievēro CSN esi tu, visi pārējie ir mudaki kas cenšas tevi nogalināt, tāpēc nedrīkst paļauties ka citi varētu ievērot CSN, teiksim, pakļauties zīmes "dodiet ceļu" prasībām. No vienas puses pareizi, bet tā ir tāda pati pareizība kā nodarboties ar gadījuma dzimumattiecībām pirms tam uzvelkot trīs prežus...

msh 28.10.2020 23:23

Un ko tu tur iestučīši? Nosūdzēsi velosipēdistu ar zaļu nenosakāmas markas velosipēdu, tumši zilu pufaiku un brūnām biksēm cepistiem? Ir runa par velosipēdistiem - braucēju grupu kurai nav transportlīdzeklis ar numuriem un uz kuriem cepisti un citas sodošās institūcijas nav ieciklējušās, jo nevar naudiņu ieslaukt.

msh 28.10.2020 22:59

Neredzu Grobiņā neko no "pilsētas ielas", neskaitot ātruma ierobežojumu. Kas tur ir tāds sevišķs ko nevajadzēja atļaut - 3 lieli krustojumi un pāris mazāku krustojumu? Pāris trīs gājēju pārejas? Benzīntanks? Pāris ceļam blakus esošas mājas? Nekā vairāk tur arī nav...

msh 28.10.2020 22:55

Žēl ka māku tev tikai vienu mīnusu ielikt, nevis simtu vai tūkstoti. Turcija nav nekāds mūsu draugs - tas ir mūsu "draugs", kas no krievijas atšķiras tikai ar to ka neatrodas mums blakus un mums vēl nav turku minoritāte. Ja būtu abi - tad būtu vēl bēdīgāk nekā ar krieviju un mūsu krievvalodīgajiem, kaut gan pietiek jau ar minoritāti - paskaties kā erdogans rietumeiropu caur turkiem cenšas ietekmēt.

Azerbaidžāna ir tipiska naftas valsts, naudas rietumu bruņojumam viņiem pietiek - armēņiem naftas nav, ar visu no tā izrietošo. Turki un azerbaidžāņi ir musulmaņi; islams paredz ka zeme, ko reiz ir iekarojuši musulmaņi, pieder musulmaņiem uz mūžīgiem laikiem, uz šī pamata arī balstās Azerbaidžānas pretenzijas uz Kalnu Karabahu, zemes pleķi kuru armēņi apdzīvo vismaz pāris tūkstošus gadu un kur vienīgie [pirmā KK kara laikā aizmukušie] azerbaidžāņi bija kolonisti. Bet Turcija ir valsts kuras priekšgājēj-valsts pirms simts gadiem izsūtīja un apslaktēja simtus tūkstošu armēņu kuri dzīvoja savās vēsturiskajās zemēs zem turku kolonizācijas, zemēs kuru platība bija vismaz 3x lielāka nekā šodienas armēnijas platība, kura pēc tam vēl pamanījās no pirmās armēņu republikas atkarot vienu strēmeli zemes, un kuras politiķi pat nav spējīgi atzīt ka viņu valsts un tauta izdarīja genocīdu. Lūk, tādi ir tie tavi draugi...

msh 28.10.2020 22:23

smaidiigais rakstīja: Es reiz dzīvoju mājā, kuras oriģinālā adrese bija: Vidzemes šoseja tik un tik. Un iebrauktuve no šosejas. Vēl ir tādas mājas. Bet pilsēta ir ie/apaugusi ap šoseju. Pirms 150 gadiem bija tikai viens krogs, Gāles krogs, un pilsēta vēl aiz dzelzceļa. Tagad sen vairs tā nav. Lielais vairums sabtransa autobusu pietur tikai uz šosejas.

Arī smago kravu kustība ir ievērojama.

Un? Mājām uzbūvēt jaunus pievedceļus ne no šosejas; neredzu nekādu problēmu autobusam apstāties uz šosejas kur satiksme notiek uz 90 kmph; mums uz šosejām maz autobusu pieturu?

"pilsēta apaugusi ap šoseju" - un kur te ir problēma? Pāris mēnešus atpakaļ braucu cauri, neradās sajūta ka brauktu pa pilsētas ielu; radās tieši tāda pati sajūta kā braucot cauri grobiņai. Pāris trīs divlīmeņu krustojumi ķipa būtu nepietiekami lai savienotu abas Siguldas puses? Nu reku Liepāja ir apaugusi ap dzelzceļu; neskaitot tur tās pāris trīs pārbrauktuves liepājas austrumu nomalē, latvijas trešās lielākās pilsētas divas puses savieno divas [!!] pārbrauktuves un visi iztiek... Jeb tu satraucies par troksni? Desmit gadus atpakaļ, staigājot pa Glasgovas guļamrajoniem, redzēju skatu - dzīvojamais rajoniņš, no rindu māju gala sienām dzīva autostrāde burtiski kādi max 30 metri, un cilvēki dzīvo, tukšu māju nav - kāpēc lai kādam Siguldā rastos problēmas ja 100 metru attālumā būtu parasta šoseja? Un var tak kaut kādas skaņas sienas arī uzraut.

msh 28.10.2020 18:08

Priekš kam Siguldai vajag kaut kādu apvedceļu? Divu līmeņu krustojumus un nomainīt baltās zīmes "SIGULDA" pret tādām pašām tik zilā krāsā. Sigulda ir tāds pats marazms kā Grobiņa - jābrauc pa taisnu šoseju uz 50, nevis 90, lai arī apdzīvotā vieta atrodas vismaz pārsimt metru kaut kur sānā...

msh 28.10.2020 0:37

Ir, jā, jo LDz no nojaukto līniju stigām vaļā nekratās [izņēmums ir Skulte - Rūjiena - Ipiķi un Madona - Lubāna, bet nu tur valsts vienkārši nodeva vēl eksistējošas līnijas pašvaldību īpašumā] un LDz neviens sodus par nesakoptu teritoriju neliek - tik nu jau vajag ne tikai jaunus gulšņus, bet arī jaunas sliedes. Diemžēl valstī, kur reģioni ir domāti tikai lai piebāztu galvaspilsētu ar to iemītniekiem, bet rēķināt māk visprimitīvākajā līmenī, un tikai nolikvidējot, tas nekad nenotiks - uzgūglē "zudušie suntaži" [2014. gada specizlaidums] un palasi kādi bija tie valstsvīri kas šo līniju cēla pirmo reizi.

msh 27.10.2020 23:29

Par starteri esi izlepis - ir jau arī tādas mašīnas kā A klases merši... Salīdznot ar golfu, tu piemirsi ka 1) golfa motors jāatstutē ar domkratu [it kā sīkums, ja vien nav panna...] 2) Tu te runā par golfu ar lielā bloka motoru - mainot starteri mazā bloka motoram tu, domājams, spļaudītos vēl vairāk...

Jebkurā gadījumā - te ir runa par lietām kas ir kaut kur ieraktas motortelpā - bet sākotnējā tēma bija par lietām, kuras atrodas vietā, kur nekā sevišķi nav - nu kāpēc tie japāņi nevarēja tam rāvējslēdzējam rocenes troses ielikt normālā vietā? Piemēram, lai nomainītu manam kvataram rocenes troses, bik jāpaloka izpūtēja aizsargbleķis, par cik trošu gali sanāk virs izpūtēja un kardāna - un pa lielam tas ir arī sarežģītākais no visa, kur nu vēl lai kaut kas liels būtu jāņem nost...

msh 27.10.2020 23:22

Garantijas periodam mūsdienās ir paredzēta VISA autobūve - vienkārši ir tādi japāņi, kam lieliski padodas kapeiku skaitīšana un mašīnas resursa aprēkināšana, un ir vācieši, kas var uzražot kaut ko dārgu un kvalitatīvu, bet ja jāsacenšas ar japāņiem cenā, nekas sevišķi labs nesanāk...

Jebkurā gadījumā - pašā pamata uzbūvē un inženiera domas lidojumā desmitgadīgā VAGmobīlī man neizdodas ieraudzīt neko īpaši savādāku kā trīsdesmitgadīgā VAGmobīlī.

msh 27.10.2020 23:18

Vismaz manām mašīnām pie šādas vajadzības varētu ļoti elementāri pārskrūvēt citu kloķi...

msh 27.10.2020 23:09

Kas tur mainās? Nekas nemainās - vienkārši izdomāja ka derētu jaunus vilcienus; davai, vajag ieviest jaunus nodokļus lai tos apmaksātu! Maršruti kurus deviņdesmitajos aizklapēja ciet, atvērti diez vai tiks, un "klibie" [neregulārie] maršruti diez vai tiks uzlaboti. Tas pats Rīga - Liepāja klibiķis kas kursē divas reizes nedēļas nogalē - reāli tas ir Rīga - Liepāja ekspresautobusa konkurents, nekas vairāk - aptur uz pirkstiem saskaitāmās stacijās un brauc tieši tikpat ilgi cik autobuss; vienīgais pluss ka ir tualete, un biļete maksā kādas kapeikas lētāk - vot ja palaistu normālu vilcienu, tādu kas spēj arī iet normālā ātrumā, ja tāds spētu nobraukt maršrutu divās stundās, tad tāds reāli būtu spējīgs nosmelt lielāko daļu autobusu braucēju.

Kamēr tagad vienkārši grib esošajiem maršrutiem iedot jaunus vilcienus - neko vairāk.

msh 27.10.2020 23:03

Jā, Ērgļu līnijai nebija perspektīva - tranzīta perspektīva - tāpēc arī nesakārtoja, bet nopisa tīrā padomju bezatbildības stilā. Latviešu wikipēdijā ir rakstīts ka koka gulšņu mūža ilgums esot 15-20 gadi; tas laikam ir vecums kad tie sāk pūt - kāds acīgs cilvēks ķeipenes stacijā ir pamanījies nofočēt gulsnī iesistu atzīmi "53", lasīt - brīdī kad to līniju noplēsa, tai lielais vairums, ja ne visi, gulšņi bija vairāk kā pusgadsimtu veci; tik jauni tikai tāpēc ka kara beigās vācieši pa to līniju nobrauca ar sliežu arklu un pēc kara to bija jābūvē no jauna. Ko darīja mūsu varenie satiksmes ministri - ierobežoja ātrumu - tā nu pirms 15 gadiem vilciens no Rīgas līdz Ērgļiem brauca 4 stundas - salīdzinājumam ulmaņlaikos, noteikti daudz lielāks sastāvs ar tvaika lokomotīvi brauca 3 stundas 20 min, un septiņdesmitgajos gados padomju dīzeļvilciens gāja divarpus stundas.

Par to "pārņemšanu", ko tu tur gribi pārņemt - uzbērumu vai aplasītus tiltus? Nekā vairāk tur nav, neskaitot tos dažus simtus metru sliežu pie Ķeipenes stacijas.

Un jā, tu pieminēji stacijas - stacijas ēkas nu jau pamatā ir privātīpašums - par Ērgļu stacijas ēku tu jau pieminēji - Ķeipenē ir Eizenšteina ekspozīcija [tie kas to veido lieto kaut ko ļoti labu... ], Taurupes stacijas ēku pirms pāris gadiem nopirka kāds dižās pilsētas augstskolas pasniedzējs, kurš to tagad palēnām kopā ar domubiedriem remontē, Kangaru stacijas ēka ir apdzīvota, un domāju ka tā nav vienīgā tāda, Cekules stacijas ēka pirms 7 gadiem nodega - laikam redzamākā bezsaimnieka ēka ir Suntažu stacijas ēka; varbūt tā pat ir vienīgā tāda - jo kāda puse no pieturas punktiem saturēja tikai nojumes vai pat tikai peronu un kādu soliņu.

msh 27.10.2020 22:39

Nu paga, kā viņš lūžņos nodeva? Ministrs tad viņš jau vairs nebija kādu pusgadu. Jebkurā gadījumā - tu esi palaidis garām vienu niansi - tajā devītā gada rudenī jauca nost ne jau tikai vienu Rīgas - Ērgļu līniju, kādus 75-80 km - tolaik vienlaicīgi jauca nost veselas trīs dzelzceļa līnijas, ar kopgarumu vismaz 300 km - bez šitās, redzamākās un kliedzošākās līnijas vēl jauca nost Liepāja - Ventspils un Ieriķi - Gulbene - Vecumi [Abrene]. Rīga - Ērgļi vēl jauca nost diezgan pieklājīgi, paši dzelzceļnieki - Liepāja - Ventspils jauca nost kaut kāda firma, par Ieriķi - Gulbene - Vecumi nezinu. Pieņemot ka tās sliedes, iespējams, bija padomju standarta 65 kg uz metru, rupja aplēse liek domāt ka lūžņu cena tam ko tur noplēsa bija vismaz kādi 6 miljoni šodienas eiru; slinkums meklēt LDz finanšu pārskatu devītajam/desmitajam gadam, vai tur kas tāds maz parādās. Un, protams - dzīvojam krutā valstī - ja maz noslogotai līnijai no vecuma sapūst gulšņi - tad sliedes var sagriezt lūžņos - nevis sakrāmēt kaut kur lai izlietotu kā sliedes. Jābrīnās kāpēc tās līnijas nejauca nost ar sliežu arklu, būtu ātri un ērti, bet laikam tad būtu pārāk slikts PR.

msh 27.10.2020 19:59

Neesmu redzējis kāds ir to "daudzu citu mašīnu" risinājums un kādi ir šī risinājuma mīnusi - bet tas ko tu piemini ir pilnīgi normāli visām VAG A un B sērijas mašīnām - man kā reiz ir tā mašīna, kurai to darot paneli par var atstāt vietā, bet pie tā, cik tur daudz pārējā jānojauc - vienkāršāk ir tomēr izņemt paneli. C sērijai paneli var atstāt vietā, jo sildītājs ņemas ārā motortelpā, bet viduskonsole un viss kas uz leju no paneļa tāpat jāizņem.

Jebkurā gadījumā - salona radiators nav dilstoša detaļa - tā ir vai nu laimes spēle, vai sekas savlaicīgai dzeses šķidruma nemainīšanai. Šī laimes spēle strādā dažādi, bet lielākoties 20 gadi iet garantēti, var arī vairāk. Tevis pieminētajai B5 platformai kā reiz bija arī opcija - 100% alumīnija salona radiators.

msh 27.10.2020 19:53

Lasu, smejos. Pirmais - "dīzelim ne pārāk veselīgais paātrinājums" - runa tak ir par apdzīšanu, tev neviens neliek ielikt neitrālajā un ņemties nikni gāzēt - pedālis jālieto mašīnai esot pārnesumā! Par to ka nikna gāzēšana līdz ierobežotājam brīvgaitā varētu būt neveselīga pilnīgi ticu - par to ka slodzē - pirmā dzirdēšana - kā reiz ir redzēti pietiekami daudzi audistu un fofāgenu braucēju viģiki, kur nofilmēti spidometri kā ~25 gadus vecs dīzelis, no kura izspiesta jauda kas ir 1,5 - 2x lielāka par sākotnējo, paātrinās, braucējam pārslēdzoties pie ~4k, un neviens nav apgalvojis ka tas būtu neveselīgi - vot par lēno dudināšanu ar dīzeli gan ir lasīts pietiekami daudz - teiksim, komentārs no karosa [objekts bija mk3 1.9 TDI ] ka ceturtajā robā uz 60 var tik ar benzīnnieku braukt, dīzeli jāgriež trešajā...

Par stabilitātes kontroli - nu ne jau jauda vainīga, bet augstā kulba un draņķīgā pilnpiedziņa - savādā kārtā citos tofikos stāsti ka ar to pašu tačku varot droši pa visādiem zemes ceļiem dragāt, bez šaubām, visu laiku tai stabilitātes kontrolei darbojoties, bet tagad uz taisna, asfaltēta ceļa tā piepeši ir problēma...

Kāpēc lai man, kurš kruīzā katru gadu nobrauc vismaz 15k, nebūtu ne jausmas kā darbojas kruīzs? Kruīzs darbojas tā - tu apdzen, pēc tam iemet atpakaļ sākotnējajā robā un nospied RESUME - tev vēl piedevām ir tačka, kurai tā podziņa visdrīzāk ir uz stūres; grūti to nospiest, vai ne?

Jā, krustojuma definīcijas pieminēšana tiešām ir solis tālāk idiotismā - tavā idiotismā - man nācās tev, kurš murgo par apdzīšanu krustojumā atgādināt ka nekādā krustojumā es neapdzinu, tb apdzinu tevis izgudrotā krustojumā. Jo, kā izrādās, pie avārijas situācijas vainīgs bija nevis tas, kurš ripoja ārā, nepaskatoties uz abām pusēm, bet gan es, jo neraustījos no piebraucamā celiņa no kura dienā izbrauc varbūt divas mašīnas, varbūt viena. Kas ir tas, ko tu stum? Pareizi, visatļautība - varbūt man arī pasākt šitā darīt - griezties pa labi uz šosejas, skatoties tikai pa kreisi - bradypusis saka ka vainīgs būs apdzinējs.

msh 27.10.2020 19:29

Pirmā rindkopa - rīgas īpatnības - nu varbūt vēl kādā pilsētā tā notiek, pārējajā latvijā noteikti nē. Maniem kolēģiem neviens netraucē braukt ar velosipēdiem bez jebkādiem atstarotājiem, lukturīšiem un vestēm, un es pats šobrīd esmu neredzamo vidū - gan atšķirībā no viņiem, man ir doma pēc algas beidzot lielajam ričukam nopirkt ģeneratorrumbu - uz kaut kādiem bateriju vai akumulatoru marazmiem iziet netaisos.

msh 27.10.2020 17:40

Nav man bijusi ar ko tādu darīšana [es cenšos tikai aiztikt vadus, dzelžus atstājot citiem] kā arī nav dzīvē sanācis redzēt 2.0 TFSI motoru - jebkurā gadījumā - zinot kā izskatās mk5 platformas mašīnu motortelpa - bet ko tu gribēji - lai būtu motora virspusē viena skrūve, kuru atskrūvējot, termostats pats izkristu? Tā ir motortelpa, piebāzta motortelpa, dabiski ka termostats var sanākt kaut kur zemāk, un tam pa virsu ir šis tas sakrāmēts.

msh 26.10.2020 22:52

Kāpēc rīgas apvedceļam apvedceļu?

msh 26.10.2020 22:48

Protams ka ar tādu XC60 sestajā robā var mierīgi izveikt apdzīšanas manevru - gurdeni, un tāpēc mierīgi. Bet nu pareizi, ir tak tas teiciens "nav labākas pazīmes par dzimumdzīves beigām kā volvo uz piebraucamā celiņa" kas izskaidro kāpēc tu vari izdomāt apdzīt sestajā, bet neesi atklājis ka to darot ceturtajā, var neskatīties uz spidometru, jo motora vadības bloks paātrinājumu izbeidz tev patīkamos ātrumos, pat ja tu pats to neesi izdarījis - ā nu jā, bet tā tak arī nevarēs sevi pasniegt par pareizo spidometrā lūrētāju...

Tālāk - "No pirksta visu pēc kārtas izzīd tu pats, lai tik attaisnotu savu nespēju" - tu visu laiku murgo - "krustojums, krustojums". Bet kur ir tas krustojums? Sameklējam likumus - atrodam CSN, a tur, a tur...

2.20. krustojums – vieta, kur krustojas, piekļaujas vai atzarojas ceļi vienā līmenī, kā arī vieta, kur ceļu satiksme organizēta ar 409. ceļa zīmi. Krustojums ir norobežots ar iedomātām līnijām, kas savieno brauktuves pretējo malu noapaļojuma sākumu. Šis termins neattiecas uz vietu, kur uz brauktuves izbrauc no blakusteritorijas (pagalma, stāvvietas, degvielas uzpildes stacijas, uzņēmuma u. tml.) vai iebrauc tajā

Tātad, par kādu apdzīšanu krustojumā tu te visu laiku murgo? Krustojumos es nemēdzu apdzīt - tajos savādā kārtā horizontālais apzīmējums šādu manevru nepieļauj...

msh 26.10.2020 21:26

BMW E46 [ja nemaldos] bija speciāla versija kalifornijai, tajā skaitā konstrukcijas īpatnības lai samazinātu degvielas tvaiku izdalīšanos; viena no šīm īpatnībām bija - ņeržas bāka ar neizņemamu sūkni; izbeidzas sūknis - maini bāku...

msh 26.10.2020 21:24

Tipiski priekš japonamaķ - mašīna paredzēta desmit gadu ilgam ekspluatācijas periodam, tāpēc lietas kas kalpo ilgāk var ierakt dziļi. Man gadījās redzēt kā maina rocenes troses rāvējslēdzejam [RAV4], tam kas nullto sākumā tika ražots - bāka, kardāns, izpūtējs, laikam arī pakaļas tilts - jānoņem lai nomainītu troses... Kaut kādiem subāriem līdzīgi foršos dziļumos, cik dzirdēts, bremžu trubas iebāztas.

msh 26.10.2020 19:06

Protams ka izzīžot no pirksta un sagrozot kā vajag var pierādīt jebko kas vajadzīgs - tā nu cilvēks kurš pats apgalvo ka braucot ar daudz un dažādām mašīnām var izdevīgi piemirst ka ir mašīnas kurām paātrinājumu kontrolē ar viduskonsolē novietotu kloķi...

Goda vārds, es nesaprotu kā tu vispār spēj pabraukt, kur nu vēl kādu apdzīt - jo pēc tava apraksta sanāk ka tu brauc kā puņķis uz drāts, ieķēries stūrē un izmisīgi pētot katru celiņu. Pilnīgi noteikti - uz A11 no liepājas līdz nīcai - nē, līdz nīcas galapunktam - tu sēdētu pirmās fūres [vai sēņotāja] astē un nevienu neapdzītu - jo tajā posmā lielākais attālums starp dažādiem piebraucamajiem celiņiem varētu būt kādi 300 metri, apdzenot uz taviem mīļajiem 110 neapdzenot "krustojumā" būtu maigi izsakoties neiespējami. Vai arī - tu vienkārši esi liekulis kurš dzīvē dara kā visi citi, bet šeit piekasies telefona stabam. Bet nu liekuļojot varēji vismaz paturēt prātā ka ir runa par ceļa posmu, kurā es pārvietojos visu savu mūžu - man tajā ceļa posmā nekādi piebraucamie celiņi nav jāpamana - es zinu no galvas kur tie ir.

msh 26.10.2020 12:46

Ko tu visu laiku piesauc kaut kādas niknās mašīnas, ja pats brauc ar vēl švakāku nemotoru par manējo? Kad sāksi piesaukt to kā ir apdzīt mašīnas ar lidmašīnu vai helikopteru?

Par krustojumu - labs mēģinājums - varu tik pabrīnīties cik zemu spēj nolaisties citkārt zinošs un objektīvs cilvēks savās spējās izzīst no pirksta dajebko, ja mērķis ir ar jebkādiem līdzekļiem pierādīt ka otrs ir lohs. Pastāsti man - kas tas tāds par "krustojumu", par kuru uz galvenā ceļa neliecina ne horizontālie apzīmējumi, ne zīmes? Pareizi - tas ir fantāziju krustojums; priekš visiem pārējajiem tas ir izbraucamais ceļš ne krustojums.

msh 26.10.2020 6:06

Ā, sapratu - tu, tāpat kā māris, esi iesprūdis dižajā kaimiņvalstī un savu infu smelies no turienes - tāpēc arī "lietoti toyotas benzīnnieki ir dārgāki par dīzeļiem". Nu redzi - tur tie japāņu atkritumi ir tik ļoti iecienīti tieši tāpēc - ka tie ir japāņu atkritumi - japāņiem ir likumi kas rada 10+ gadus vecu mašīnu un to motoru plūsmu uz krieviju - bet vācijai tādu likumu nav - līdz ar to ja jāizvēlas starp vietējajiem akmenslaikmeta izstrādājumiem vai japāņu atkritumiem, tad izrādās ka japāņu atkritumi rullz. Bet Maksts F sērijas motori sevi ir pierādījuši kā AutoVAZ mātes uzņēmuma īpašumu, līdz ar ko tajā valstī, no kuras tu smelies infu, tie ir iecienīti, par cik vienalga modernāki nekā vietējie izstrādājumi.

Netaisos arī skatīties kaut kādus "koreiskij ģermo proiģot semsot peģisat tisač" viģikus - viņam tik ir noskrējis bet tu par to vari nesapņot - lai ar motoru, kuru sāka ražot pirms 13 gadiem nobrauktu 750k, ar to ir jābrauc garie gabali, kas tam ir veselīgi - atšķirībā no tavas stumdīšanās pa dižo pilsētu.

msh 25.10.2020 18:58

Nu un kas tur jāskatās? Tevis pieminētie aziāti ir morāli novecojuši - tāpēc arī tur ir tā kvalitāte, jo tiek izmantotas vecas tehnoloģijas - ja būtu kaut kāds vācu ražotājs, kurš šodien ražotu atgremotas fofāgena deviņdesmito gadu tehnoloģijas līdzīgi kā tavs hujdajs dara ar bitsumišī tehnoloģijām, tad, protams, tāds būtu kvalitatīvs.

Par tiem toybotas benzīnniekiem sasmīdināji - izklausās pēc pasakām, jebšu - saskatījies ss'a kosmonautu cenas un padomāji ka cipari kas ataino piedāvājuma līkni, ir reāli. Pie tā ka jo vecāka mašīna, jo mazāks pieprasījums pēc benzīnnieka, tas vienkārši nav reāli.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti