Ja ir runa par deviņdesmito gadu mašīnām, tad var tik pabrīnīties kā var nejust starpību starp mašīnu [pastēti] un tiem pārējiem diviem zirgu ratiem - bet nu spriežot pēc tava bojājumu uzskaitījuma, ir runa par kaut kādiem nopisteņiem. Man savulaik ir bijusi darīšana ar MX-3 un ar pēdējās paaudzes 626, abiem diviem esošiem ciešamā stāvoklī - tās nav mašīnas, tie ir mašīnu izstrādājumi - plānas konservbundžas ar īberīgiem saloniem, caur dirsu uztaisītu elektrosistēmu, īpatnēji darbojošamies motoriem [626 tiešās iesmidzes kuļmašīnai pūtiens sākas pakāpeniski un apogeja notiek pie 2,5k; gan jau kārbā ir no pīļu sūdiem taisīti zobrati un tāpēc nevarēja pieļaut pēkšņu un pilnu pūtienu pie 2k kā līdzīgiem VAG dīzeļiem] utt. Par fordeli neņemos spriest, ar tiem, par laimi, nav bijusi sevišķi darīšana, bet visos fordeļos, kuros ir sanācis pasēdēt, smirdēja pēc šausmīga lētuma.
Par piekari - fofāgens tomēr ir vācu mašīna, un uz asfaltētiem ceļiem, sevišķi bāņiem, diezgan pie dirsas kāds ir pakaļas tilts, sevišķi deviņdesmito gadu mašīnām kas vēl ir diezgan līganas - tāpēc arī tāda konfigurācija, un neatkarīgā piekare nāca tiem, kam to tiešām vajadzēja - pilnpiedziņai, un fofāgens un audī neatkarīgo pakaļas piekari divriteņiem ieviesa tikai šajā gadsimtā, atsaucoties uz nepieciešamību savai tirgus nišai pēc labākas vadāmības; fofāgens laikam ar mk7 plikākiem modeļiem atgriezās pie viengabala sijas, izmaksu dēļ. Kamēr fordelis ir fordelis - tai firmai jau no pirmsākumiem mērķis ir uztaisīt kaut ko kas pilda 70% no īstās lietas funkcionalitātes, par 20% cenas - un tā nu tev tur, vai tas būtu moņģiks vai fuckuss, lai vai kāda, bet ir neatkarīgā piekare... ![]()






















Kur tieši - rietumeiropā?