iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 12.10.2020 19:32

Kur tieši - rietumeiropā?

msh 12.10.2020 19:28

Ja ir runa par deviņdesmito gadu mašīnām, tad var tik pabrīnīties kā var nejust starpību starp mašīnu [pastēti] un tiem pārējiem diviem zirgu ratiem - bet nu spriežot pēc tava bojājumu uzskaitījuma, ir runa par kaut kādiem nopisteņiem. Man savulaik ir bijusi darīšana ar MX-3 un ar pēdējās paaudzes 626, abiem diviem esošiem ciešamā stāvoklī - tās nav mašīnas, tie ir mašīnu izstrādājumi - plānas konservbundžas ar īberīgiem saloniem, caur dirsu uztaisītu elektrosistēmu, īpatnēji darbojošamies motoriem [626 tiešās iesmidzes kuļmašīnai pūtiens sākas pakāpeniski un apogeja notiek pie 2,5k; gan jau kārbā ir no pīļu sūdiem taisīti zobrati un tāpēc nevarēja pieļaut pēkšņu un pilnu pūtienu pie 2k kā līdzīgiem VAG dīzeļiem] utt. Par fordeli neņemos spriest, ar tiem, par laimi, nav bijusi sevišķi darīšana, bet visos fordeļos, kuros ir sanācis pasēdēt, smirdēja pēc šausmīga lētuma.

Par piekari - fofāgens tomēr ir vācu mašīna, un uz asfaltētiem ceļiem, sevišķi bāņiem, diezgan pie dirsas kāds ir pakaļas tilts, sevišķi deviņdesmito gadu mašīnām kas vēl ir diezgan līganas - tāpēc arī tāda konfigurācija, un neatkarīgā piekare nāca tiem, kam to tiešām vajadzēja - pilnpiedziņai, un fofāgens un audī neatkarīgo pakaļas piekari divriteņiem ieviesa tikai šajā gadsimtā, atsaucoties uz nepieciešamību savai tirgus nišai pēc labākas vadāmības; fofāgens laikam ar mk7 plikākiem modeļiem atgriezās pie viengabala sijas, izmaksu dēļ. Kamēr fordelis ir fordelis - tai firmai jau no pirmsākumiem mērķis ir uztaisīt kaut ko kas pilda 70% no īstās lietas funkcionalitātes, par 20% cenas - un tā nu tev tur, vai tas būtu moņģiks vai fuckuss, lai vai kāda, bet ir neatkarīgā piekare...

msh 12.10.2020 19:11

Raksts ir vecs un naivs. Tā ir ķīna, komunistu valsts - ja valdība būtu pret oglēm bet reģioni uz savu galvu pret valdības gribu celtu TECus, tad tos reģionālos vadītājus vienkārši nah samestu cietumos un jaunie uz sitiena visu celtniecību pārtrauktu. Bet tā vietā ir kaut kāds birokrātijas sviests, vai nu lai bik piebremzētu būvniecību, vai lai radītu rietumu noderīgajiem idiotiem pārliecību ka ķīna piedalās oglekļa dioksīda spēlē.

msh 12.10.2020 0:58

Būsi kaut ko sajaucis - drīzāk tai riepai bija sačakarēta kāda kante vai kas cits nesaremontējams - kameras ielikšana ir darbietilpīgāks un dārgāks process kā aizlīmēt caurumu. Pašam vienreiz nācās likt kameru; pašrocīgi montējot ziemenes nolohojos un ieplēsu kanti, kur attiecīgi diezgan daudz laida garām gaisu un bez kameras nekādīgi.

Otra situācija kurā mēdz lietot kameras - gonščegi zemes trasēs; stiprs sānisks sitiens kas spēj pasist nost bortu no diska un izlaist bezkamereni ar kamerām problēmas nesagādā.

msh 11.10.2020 23:49

Nu paga paga - gariem vai vidēji gariem? Garos gabalos kā reiz izmanto HVDC...

No līdzstrāvas ģeneratoriem atteicās tāpēc ka vienkāršāk ir caur oglēm pārvadīt ierosmi, nevis visu ģeneratora saražoto strāvu...

msh 11.10.2020 23:47

Kāpēc negribi pārcelties uz ziemeļāfriku? Vecumdienas rietumeiropā nebūs diži savādākas...

msh 11.10.2020 19:59

Autoskolās iemāca nolikt eksāmenu, nevis kaut kādus pamatus.

Es dienā kad saņēmu savu vadītāja apliecību, pamanījos ar kādiem 40-50 kilometriem stundā ielikties Nīcas Galapunkta pieturas apļa vidus krūmos [krūmi radās esam pietiekami biezi lai es tur nepaliktu] un pāris nedēļas gandrīz ielikos grāvī A11 malā - jo man neviens nebija iemācījis kā no šosejas ātruma nogriezties nost no ceļa...

msh 11.10.2020 19:51

Mana braukšana ikdienas satiksmē tik grūta? Kaut ko esi sajaucis; tas esi tu kas bīstamāko manevru uz ceļa, apdzīšanas manevru, apzināti padara vēl bīstamāku, izdarot to ar lēnu ātrumu un visu laiku vēl lūrot spidometrā, lai tas būtu pietiemi lēns, jo savādāk "pat sestajā ātrumā viegli ieskrieties līdz divītim", kas, protams, izklausās pēc diezgan lielām pasakām, zinot ka objekts ir divas tonnas smags pseidodžips kam pat krutākie motori ir ar viduvējām jaudām [priekš tā svara] - man viss ir forši, kārba atrodas tajā robā, kurā es to ielieku, nav tā ka "sāku apdzīšanas manevru ar sesto un piepeši kārba rodas pārslēgusies uz ceturto", bet tas, kas notiek ieminot grīdā jebkurā robā, ir pilnīgi paredzams - tā nu es varu apdzīšanas brīdī koncentrēties uz ceļu, nevis skatoties spidometrā iepist kādam purnā.

Par "msh nespēj pamanīt zīmes ceļa malā pat skatoties video" sasmējos; tipisks tavs gājiens lai pierādītu tev vēlamo Jā, tiešām, braucot pa ceļu es skatos tikai uz tām zīmēm kas ietekmē mani - ja es braucu pa vienīgo fiziski ieņemamo joslu, mani neinteresē zīmes kas attiecas uz kaut kādu joslu kurā es fiziski nemaz nevaru nokļūt - un konkrētajā situācijā [tiem kas palaida garām - runa ir par "autobusa joslu" uz deglavenes pirms tilta] vainīgi ir tie, kas varēja sakrāmēt rūķus, bet nevarēja uzzīmēt nepārtraukto līniju - nu un žetons tev kas braucot pa to vienīgo joslu, skatās nevis uz rūķiem pie mašīnas labā sāna, bet kaut kur stipri tālāk aiz tiem rūķiem, uz kaut kādu pagaidu zīmi kas uz pašu neattiecas.

Paturpinot tavā stilā - varbūt to 30 grib ieviest tāpēc ka ir visādi divtonnīgu paaugstinātas bīstamības transportlīdzekļu vadītāji kuri braucot uz 50 atļaujas pētīt to kas atrodas ielas malā?

msh 11.10.2020 19:30

Striķa garumu nosaka ķīniešu ražotāji - cik gari ir nopērkamie striķi, tik arī ir...

msh 10.10.2020 23:57

Tikai ar uzgriežņu atslēgām vajadzētu varēt jaunākiem aužiem, B6 platformai un tamlīdzīgiem - B4/B5 ir pāris kronšteini jāpiemetina, citiem sarežģītāk. Fofāgens ar mk3 uztaisīja tādu pat unifikāciju kā B3 audī - salona daļa visiem vienāda, grabažnieka grīda savādāka, jo nav vērts to dažu procentu dēļ kas paņem pilnpiedziņu, pārējos apdalīt ar mazāku grabažnieku.

msh 10.10.2020 23:55

Pieņemsim ka tu vienkārši vēlējies fofāgenā justies tāpat kā vācu fordelī un japāņu fordelī un tāpēc paņēmi maksimāli pliku pastēti...

msh 10.10.2020 17:27

Atkarīgs no mazdas, droši vien. Apčamdot RX-8, likās diezgan kvalitatīva mašīna - deviņdesmito gadu mazdas, šausmas un ārprāts, tur varbūt tikai pa pāli nevarētu sajust atšķirību.

msh 10.10.2020 16:08

Pieņemot ka tu runā par B2 audī kupeju, var, bet tev būs jāpērk pusautomāts [ja neesi jau nopircis] un ļoti daudz jāmetina - lai uztaisītu B2 divriteni par kvatru, jāmaina tunelis, grabažnieka grīda, un, ja grib lai viss būtu pareizi, arī aizmugurējās glāzes, tb visas iekšējās arkas - nu un plus vēl vajag kārbu, kardānu, diferi, pakaļas tiltu un piekari un izpūtēju, bāku, kā arī salona tepiķi un viduskonsoli no kvatras. Es pieņemu ka gandrīz visu, izņemot salona grabuļus, vajadzētu varētu izdonorēt arī no B3 quattro sedana - B3 ir bāzēts uz B2 platformas līdzīgi kā mk3 golfs uz mk2 golfa, B3 quattro sedans satur B2 CQ bāku [kura atšķiras no B2 A80q/A90q bākas] un pats pirmais B3q gads vispār satur piekari kas no B2q atšķiras tikai ar citām statnēm, lai uzliktu C3 bremzes.

Čakars ir, bet tas ir izdarāms, ja vien var atrast tam pamatojumu - ir cilvēki kas to ir darījuši. Protams, latvijas apstākļos to nedrīkst publicēt kādos forumos un jādara tā lai apskates rūķītis nepamanītu...

msh 10.10.2020 9:31

To, cik un kā drīkst vilkt mašīnu vajadzētu zināt tās īpašniekam... B3 audī, piemēram, instrukcijā ir rakstīts - tomātu vilkt drīkst - vai nu 50 km, vai uz 50 kmph, tb 50 km ar jebkādu ātrumu vai uz 50 kmph cik vien tīk.

Un mūsdienās lai arī visiem spiež virsū tomātus, tomēr tie arvien vairāk ir divsajūgu kārbas, kurām visdrīzāk ir dziļi pie dirsas kā tās velk...

msh 10.10.2020 9:28

Sasmīdināji. Pārdošanā nav tāpēc ka nevienam nevajag, bet tiem kam vajag, pašiem ir uztaisīti mašīnu velkamie, tādi kas sastāv no sakabes, diviem riteņiem un divām vietam kur uzlikt velkamās mašīnas priekšējos riteņus - pazīstu vismaz divus cilvēkus kam tādi ir. Stāsta ka cepistiem nepatīk ja tādus vienus pašus velk apkārt, bet neko nesaka ja uz tāda atrodas mašīna ar TA un oktu.

msh 10.10.2020 9:25

Jā, čomam bija šitā atruna - "man tak nav pastiprinātājs". Šai atrunai ir viena problēma - es pats rīkojos tā, kā jārīkojas ja 5 metrus aiz manas mašīnas atrodas mašīna ar vājām bremzēm - savlaicīgi un lēni samazinu ātrumu un plūsmā ieturot distanci lai atstātu sev "elpošanas vietu" - un ja vēl tā ar stingrāku bremžu pedāļa iespiedienu nevar samazināt ātrumu saglabājot striķa iestiepumu, tad es nezinu...

msh 10.10.2020 9:22

Bomži nē - pensionāri, sievietes un tamlīdzīgi braucēji Protams, tam ir savs pluss - tādās mašīnās var iestumt no radniecīgām mašīnām pieklājīgākus motorus un sanāk Q-mašīna...

Par tiem pēdējiem diviem - dabiski, tāpēc man arī ir abi divi

msh 09.10.2020 18:58

Es domāju ka lielāka varbūtība būs ka striķi saraus. Pirms nedēļas pēc ilgāka laika posma nejauši satiku sen nesatiktu čomu; braucu liepājā pa ielu, skatos, no mazāk svarīga virziena šo mums abiem pazīstams čalis velk striķī uz benzīntanku, es pabraucu garām, piebremzējot, un sadzirdēju kā striķis trūkst, jo čoms bija pieļāvis ka viņa mašīna tam uzripo virsū. Tad nu es piestāju un viņu aizvilku ar savu golfu un striķi atlikušos 500 metrus, bet tie metri lika man saprast cik ļoti man veicās pirms gada ka tas čalis, kuru dabūju vilkt 150 kilometrus, zināja kā jāuzvedas velkamā mašīnā pie stūres - jo te tajos 500 metros bija nāves smaka - pēc tam čomam benzīntankā pateicu ko par viņu domāju.

Par to otro - nav jau teikts ka cilvēki kuri zina evakuatora telefona numuru maz zina kur un kā viņu mašīnai ieskrūvēt velkamo cilpu...

msh 09.10.2020 18:54

Jā, iedomājies - cilvēki mēdz mašīnās ierīkot līdzīgas lampiņas, tik uz apgriezieniem, ne ātrumu, sauc par shift light - es līdz šim divās [ne savā] esmu tādas ierīkojis, kaut kad manā arī būs.

Par to - "Iespējams būsi pārsteigts" - jā, būšu - tavi draugi, pseidodžipisti, kā arī visādu prēmiumu ne-pseidodžipu braucēji tā nedara - parasti ir - pieplok pie aizmugures, nu, vai, vismaz sēž astē, un piepeši hopc, plēš garām kā stāvošam; diezgan bieži tie manevri ir tik cieši [attiecībā pret pretī braucošajiem] ka es pats uz tādiem izietu tikai ārkārtējas vajadzības gadījumā. Tas apdzīšanas stiliņš ko tu te apraksti parasti novērots 10-15 gadus veciem golfiem un tamlīdzīgu mašīnu braucējiem - tur gan tiešām ir klapes uz acīm, izvērtē manevru tā lai pats var apdzīt, un tā kā klapes ir uz acīm, tad nevar spoguļos saskatīt ka vēl kāds apdzen...

P.N. Par paniku pasmējos - panikas nav, bet dažreiz bik adrenalīnu gadās saķert

msh 09.10.2020 18:41

Akmens primāri autoskolu dārziņā un netehnisku apkārtējo cilvēku vidē - man autoskolā 14 gadus atpakaļ teorijas pasniedzējs pietiekami daudz vilkšanas teoriju pastāstīja; pieņemu ka daudzi citi to kā jātiek vilktam iemācās no tēviem, brāļiem, draugiem.

msh 09.10.2020 18:35

Kam tur jākliedējas? Kamēr kija būs lēts hujdajs, tikmēr kija būs lēts hujdajs. Stingers ir vienkārši brenda halo mašīna, kuru tāpat neviens nepirks [lasīt - pirks maz], bet visos pārējos modeļos ir tas pats stāsts kas škoda vs fofāgens, kur pirmais ir otrā lētā versija ar ierobežotu motoru klāstu. Kā tu, piemēram, kliedēsi mītu [realitāti] ka kija nav lēts hujdajs kad tricāram ir N versija, bet sēklai nav?

msh 08.10.2020 12:46

Propānam nebūs jo nav ieinteresēto lielo šņukuru - dabasgāzei ir. Tā nu tas priekšlikums nav sevišķi labs - negribu es golfā vadāt tādu bīstamu balonu...

msh 08.10.2020 1:48

...vai arī vecāku, un attiecīgi lētāku...

msh 08.10.2020 1:45

Ko tad tādu smieklīgu diez var ieraudzīt vecu mašīnu piekarēs un bremzēs? Tad jau par tavu dacīti un tās tehniskajiem risinājumiem droši vien izsmējāties līdz asarām?

Kam TĀDAM ir jānotiek braucot ar dajebkāda vecuma mašīnu, ja drīkst zināt? 2007. gadā tu atklāji ka jaunu mašīnu var pist un slavēt - cerams ka šajā desmitgadē atklāsi ka pie tā, ja braucot ar mašīnu, tā saplīst, pie vainas ir īpašnieks, kurš to nav uzturējis attiecīgā stāvoklī, nevis mašīnas vecums, jo reti kad kaut kas notiek pēkšņi.

Būtu arī labi ja ar tām pavecajām dacītēm būtu kā tu to apraksti - vienīgā bēda - īpašnieks - nopisējs nevīžo saremontēt ērtuma sistēmas - piemirsi ka tās kastes briesmīgi pūst, dēļ kā pirmās paaudzes logani sacenšas ar mk2 golfiem, kuri ātrāk tiks tolmetizēti, lai arī vieniem ir pāri pa 30 gadiem bet otriem labi ja 15... Manam mācītājam ir pirmās paaudzes logana universālis; vienreiz pabraucu ar to mazohismu uz četriem riteņiem un pat bik iepatikās, labprāt kā nākamo mašīnu paņemtu ko tādu lai ieliktu normālu motoru; diemžēl līdz tam laikam visi būs pamesti zem preses jo sapūs - pabraukt arī nācās, jo es toreiz atdzinu uz mājām novērst vienu no daudzajām ražotāja lažām, komiskos priekšas lukturu vadu risinājumus; tas ka dacīšu braucēji masveidā nesitas nost pa tumsu laikam ir tikai tādēļ ka lukturi pārsteidzoši labi spēj gaismu novadīt uz ceļa, jo tas kādi vadi uz tiem iet ir pilnīgs "čau", tik šausmīgi kapeiku uz vadu resnumu neiepiš pat japāņi...

Mašīnas nopistumu vai nenopistumu vispār nosaka tas, kā par mašīnu ir rūpējušies iepriekšējie īpašnieki, nevis kilometrāža. Arī mašīna ar 300k pulkstenī var būt sterila.

Tas tā, par tām muļķībām ko sarakstīji - savādāk žetons tev ka esi ar mieru braukt ar tādu prastu un caur dirsu uztaisītu tarantasu, nevis par to pašu naudu nopirkt 10 gadus vecu audī vai behu ko nevari atļauties saremontē; "uzturēt" neteikšu, jo tu, cik manāms, savas mašīnas neuzturi...

msh 07.10.2020 18:11

Nu stulbs vai kā? Man nesaprast ka dažādas vajadzīgas un nevajadzīgas ērtības ir atkarīgas no cenas, bet pats tajā laikā nesaprot par ko te vispār ir runa - par to ka IR CILVĒKI KURI NESPĒJ SAPRAST KĀPĒC IR CILVĒKI KAS IZVĒLAS DESMITGADĪGUS AUŽUS, BEHAS utt, NEVIS JAUNAS DACĪTES. Atnāca smaidīgais un sāka filosofēt ka nah braukt ar pavecu premiumu, nah šikot, jābrauc ar jaunām dacītēm; cenšoties viņam izskaidrot kā tas tā nākas, atnāci tu un sāki murgot par savām cenām, it kā tas būtu kaut kas savāds ka jebkas, kas atrodas mašīnā, maksā...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti