iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 07.10.2020 12:22

Tavas muguras specifiskās īpatnības. Vienīgais VAGmobīlis kur tiešām esmu piedzīvojis neērtus priekšējos ķebļus - B2 rekāri, sajūta tāda it kā es iesēstos kaut kādā ergonomiskā silē...

msh 07.10.2020 12:20

Par cenu un grabažnieka ietilpību runā tu, nevis es. Es tikai piezīmēju to ka eksistē jaunas mašīnas, kurās komforta līmenis ir kāda trešā golfa līmenī, un šādas mašīnas pat pērk, par spīti "augstā plaukta" mašīnu braucēju nievām par tāda līmeņa vecākām mašīnām. Un tā kā tādas mašīnas pērk, likumsakarīgi ir arī cilvēki kuri nesaprot kāpēc ir cilvēki, kas labāk brauks ar desmitgadīgu audī vai volvo, nevis jaunu dacīti...

msh 07.10.2020 0:32

Par ko tu ņirdz? Smaidīgajam, cik minos, ir jauna dacīte - es esmu ticis pavizināts pāris gadus vecā dusterī [un pazīstams čalis kurš agrāk strādāja Maksts dīlerī stāsta ka jaunais dusteris kvalitātes ziņā esot nenormāls kāpums pret veco] pa granti - secinājums - otrā/trešā golfa līmenis - šis tas grab apmēram tāpat kā manā golfā utt - līdz B3/B4 audī līmenim diezgan pietrūkst.

msh 06.10.2020 18:15

Es apdzīšanu cenšos pabeigt pēc iespējas ātrāk, nevis procesā urbināt degunu un skatīties spidometrā Tas laikam būs pielipis no visādu C6 un RX braucējiem. Jā, ar tām pāris normāli ejošajām mašīnām, ar kurām dažreiz sanāk izkost kādu līkumu pa dižo pilsētu, pa šoseju garākus gabalus nav sanācis braukt - tur varbūt man pieliptu tavi paradumi - bet ja man pašam ar tādu mašīnu būtu jābrauc, lai novēstu tādu stulbu situāciju - skatīšanos spidometrā tad, kad uzmanība ir jāpievērš ceļam - visdrīzāk ierīkotu kādu brīdinājuma lampiņu kas iedegtos virs xxx kmph...

msh 06.10.2020 17:52

smaidiigais rakstīja: 'Prestižs' ir galvās.

Prestižs varbūt, bet kvalitāte un tamlīdzīgas lietas gan nē. Es gan nebrīnos par tavu viedokli, tas galu galā nāk no cilvēka kurš brauc ar mašīnu kas par manu golfu labāka ir tikai nolietojuma ziņā - lai arī es nejūtu piedūrienu pēc visādiem vipendroniem utt, bet es tomēr varu saprast cilvēkus kas vēlas sēdēt nu vismaz Audi 80 līmeņa salonā...

msh 06.10.2020 12:23

Ko tu te noksojies - stāsts ir par to ka kaut kāda euro 6 versija prasa samazināt kvēpu daudzumu, bet tiešās iesmidzes benzīnnieks kvēpus rada vairāk nekā netiešās iesmidzes benzīnnieks...

msh 06.10.2020 12:21

Nē, bet cik esmu novērojis, cilvēki parasti grib mainīt mašīnas uz jaunākām un ērtākām - maiņa no A6 uz kaut ko mazāku ir kaut kas tik radikāls ka tādu gājienu var sagaidīt situācijā, kad cilvēkam izmainās personiskie apstākļi - nevis kā te vienam, kurš brauc nevis ar mašīnu, bet izlaiduma gadu, un sagaida ka citi darīs tāpat.

msh 06.10.2020 1:41

Nezināju ka 4.2 GC vai XC60 pāris mašīnu nokošanas procesā spētu sasniegt 200 kmph Bet pat ja tā - man tādas problēmas nav, to, cik ātri var ieskrieties cieti nosaka izvelētais pārnesums - max jauda ir pie ~5,2k, ierobežotājs ir pie 6,8k, bet jau pēc 6k motors jau beidz elpot, attiecīgi tā kā pirmajā viģikā var ieskrieties līdz 130, tālāk līdz 150 jau lēnāk, bet līdz ierobežotājam, kurš varētu notikt kaut kur pie 160, iet tik lēni, ka neatceros nevienu reizi kad būtu viņā ieskrējis...

msh 06.10.2020 1:11

Un ko tad man darīt - ņemt brīdienu [jo tur tie āksti vecrīgā savā midzenī nez kāpēc atrodas tajā pat laikā kad man jābūt savā darbā] un triekties 2x250 km uz dižo pilsētu + vēl barot trūcīgo rīgas pilsētu ar ziedojumiem par ļoti dārgas stāvvietas izmantošanu?

msh 06.10.2020 1:08

Kāpēc? Tāpēc ka ir cilvēki kas mēdz vecāku mašīnu aizvietot ar jaunāku, tātad - tie C5 īpašnieki, kas vēl nav zaudējuši ticību jaunākām tačkām, var izdomāt esošo mašīnu nomainīt ar C6, elementāri. Jeb vai tu vēlies C5 braucējam piedāvāt pārsēsties uz golfu?

msh 05.10.2020 23:33

Protams ka pērk - atceries kur tu ikdienā mīcies - tajā vienā latvijas punktā, kurā sakoncentrēta vismaz puse latvijas jauno tačku - tāpēc arī redzi ka pērk. Tajā pašā latvijas punktā ir sakoncentrētas gandrīz visas tačkas kas pa tumsu brauc ar dienasgaitas lukturiem, lielais vairums ar acīs cērtošiem automātiskajiem tālajiem un citas lietas, kuras ārpus Jauno Pseidodžipu Pilsētas, latvijas teritorijā, praktiski neeksistē, vai eksistē ļoti mazos daudzumos. Es, piemēram, liepājā redzu, baidos sameloties, VIENU elektromobīli, ar REXi aprīkotu i3 - bet vajadzēja tik pa vasaru aizbraukt uz netālo palangu iepirkties - ļoti drīz ieraudzīju trīs teslas, vienai laikam bija leišu numuri, vienai norvēģu un vienai britu; mazos sūdus gan neredzēju, bet tas tikai loģiski, tikai mendziņš gribētu ar kādu i3 vai ko švakāku kratīties no ~330 km attālās viļņas ar tādu...

msh 05.10.2020 23:24

Tā tak visi dara, vienīgi elektromobīļiem mazliet izteiktāk - reku toyota CH-R, kia krupis, tfu, sportage utt...

msh 05.10.2020 23:12

Jā, un 1995. gada C4 2.5 TDI bik mazāk, 480 eiras...

msh 05.10.2020 23:09

Problēma jau nav motora pielāgošanas varēšana, bet gan pašas mainīgās, bezjēdzīgās prasības. Ekoloģijas prasībām ir jābūt adekvātām - esošās ir vienkārši lēns veids kā uzspiest elektriskās kastes; pie viena tās normas ir ar pretēju efektu - iekšdedzes dzinējus tās padara īsmūžīgākus [vai vismaz atgāzu kontroles sistēmas ir īsmūžīgākas], pašus motorus padara kaitīgākus [atcerēsimies to joku ka tiešās iesmidzes motori Euro 6 normās jāaprīko ar kvēpu filtriem] bet uztiepj ķīmiskos atkritumus - elektromobīļus. Ja mērķis būtu aizsargāt dabu un veselību - tad vajadzētu pieņemtu kaut kādas adekvātas normas, EURO3 vai EURO4, un izmest miskastē spiedienu uz dīzeļiem.

msh 05.10.2020 19:43

Atkarīgs no pašiem cilvēkiem. Es, godīgi, gribētu bik patukšot kādam pazīstamam zemniekam vircas aku un aplaistīt dažus politiķus ar lauku dezodorantu...

msh 05.10.2020 13:13

Gari gabali, bez kuriem šādu nobraukumu astoņos gados neuzgriezt, kā reiz motoram ir daudz veselīgāki nekā stumdīšanās uz darbu dižajā pilsētā 2x4 km dienā - un latvijas ātrumos tas 1.6 nemotors noteikti arī nedabū pārāk lielu slodzi. Bez tam - kas tad tas ir par tādu nobraukumu? Mums pa ceļiem ripo daudz dīzeļu ar divtik lielu nobraukumu...

msh 05.10.2020 13:11

Laikam esi ļoti čakls lukturu izslēdzējs ja spēj tiktāl nodzīvoties...

msh 05.10.2020 13:09

Saki, pabraucot ar kādu nestabilu piekabi pakaļā, vienmēr braukšu kā ar nestabilu piekabi pakaļā? Tad jau varbūt jāpabrauc ar busu kuram īsa difera dēļ vmax zem 90 un tad visu laiku tā braukšu, ko? Un varbūt tad sanāk ka tā arī visi latvijas sēņotāji tā ir izcēlušies?

Man patīk tā loģika ka ja kāds ar pedāli grīdā apdzen - viņš "nemāk kontrolēt ātrumu" - gribas jau smieties, bet tad jāpatur prātā ka tas, kurš to ir iedomājies, ir Džipistu ģimenes galva, kurš nevar iedomāties ka uz viģiku numurs viens ir jāskatās nevis kā uz apdzīšanas manevru, bet gan kā situāciju, kur ar GTI golfu trešajā robā izgriež diezgan pilnu pulksteni...

msh 05.10.2020 12:49

Cepšanās ir par to ka kārtējais bezjēdzīgais nodoklis slaukšanas dēļ, ar debīlām atrunām. Pareizi, protams, būtu ja šī cepšanās notiktu nevis internetā, bet lielākā barā vecrīgā pie vienas noteiktas ēkas...

msh 05.10.2020 5:39

Nu paga paga, panelim arī nebūs kaut kāds automātiskais apgaismojums?

msh 05.10.2020 5:37

Jā, ja tu smago apdzen uz 110, jo bail ka pēkšņi kādi cepisti neizdrāž par ātruma pārkāpšanu, un tev pie dirsas kur liksies aizmugurējais, kurš savu apdzīšanas manevru aprēķinājis savādāk, tad ne tikai tas ir par maz, bet TU ESI MUDAKS. Ne reizi vien esmu bijis šādā situācijā; žēl ka ja es izdomātu tādu mudaku pastumt, pēc CSN tas mudaks to varētu iztulkot kā "sadursmi".

Tu laikam māki tikai muļķības rakstīt bet nemāki ieraudzīt kas sarakstīts citur - kā reiz pirms dažām nedēļām pie tā medusciema brīnījos par to kāpēc puse plūsmas atmetas, jo man neizdevās pamanīt nevienu zīmi kas liktu man tā darīt. Bet nu jā - šo to es nemāku - apdzīt es tiešām māku tikai minot pedāli grīdā; uz 110 līst pretī braucošajam purnā es nemāku un man nav arī plāna to apgūt.

msh 05.10.2020 5:24

Kāpēc nevarēs? Varēs - atdzīs par attiecīgo summu lētāku aparātu un tavas plaušas būs sajūsmā - nebūs jāelpo 20 gadus veca dīzeļa kvēpi, bet būs jāosta 25 gadus veca dīzeļa kvēpi.

Bet savādāk - kārtējais debīlisms, jeb jo tālāk pa grābekļu lauku, jo lielāki grābekļi - savulaik bijušais transportlīdzekļa reģistrācijas nodoklis līdz 250 latiem panāca to ka lietuvā lietoto mašīnu tirdzniecība un remonts ir neproporcionāli lielā apjomā, uz latvijas rēķina - tie, kam liekas ka šis nodoklis panāks kaut ko labu [izņemot draņķīgāku mašīnu nopirkšanu] laikam ir ar moci izbraukuši caur zemām durvīm...

msh 04.10.2020 10:24

Pirmā rinda - ja kāds kaut ko nokopēja, tad purnagrāmatu no traukiem, ne otrādi - zinot kad trauki tika palaisti publiski, un paskatoties wikipēdijā - tolaik purnagrāmata bija konkrētas augstskolas studentiem domāts projekts.

msh 04.10.2020 9:04

Kā to ņem - vai tad CSN atļauj drošu apdzīšanu? Pašam ir gadījies dažas reizes piedzīvot ka dzenot nost kādus sēņotājus, pirms manis apdzīšanas manevru uzsāk kāds, kurš apdzen nevis ar pedāli grīdā, bet ar ~110 kmph...

msh 04.10.2020 9:01

Interesanti, spama boti sāk jau izmantot mākslīgo intelektu lai puslīdz sakarīgus tekstus uzceptu...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti