insekc rakstīja: Piemetīšu savu pagalīti diskusijai.
Ar auto braucu jau 45 gadus. Īpašumā ir bijuši kādi 10 auto - pakaļpiedziņas, priekšpiedziņas, pilnpiedziņas, miniveni, SUVi. Diapazons no zapiņa līdz Voyager. Pēdējie 2 tā kā būtu pieskaitāmi SUV (Subaru Forester un Outback).
Riepas SUV nav dārgākas kā citiem auto. Forester R16, Outback R17 (no rūpnīcas - oriģinālais izmērs). Tādus ripuļus un lielākus liek pat mazauto, tātad par dārdzību nav ko uztraukties.
Ritošā nav neizturīgāka un remonti nemaksā vairāk par " parasto" auto. Var apskatīties biežāk maināmo detaļu cenas (lodbalsti, stabilizatora atsaites, stūres šarnīri...).
Degvielas patēriņš nav kosmisks. Outback "ēd" 5 EUR/100 km, baroju ar LPG.
p.s. Sharan par 7-vietīgu var saukt tikai sadists. 3-ajā rindā pat sievasmāti negribētu sēdināt. Tur tikai mazizmēra kaķi var ievietot.
Tu laikam neesi sapratis kam šarāns un vēl liela kaudze septiņvietīgu mašīnu ir domāta - tā ir domāta nevis lai pārvietotu septiņus latviešu pensionārus, bet gan lielākām ģimenēm, bet tādās ģimenēs parasti tie 4-5 bērni nav četrīši vai piecīši, attiecīgi ir kādi pāris, kas tur tajā trešajā rindā mierīgi ielien, pat tad ja vecāki ir patrāpījušies lielāka auguma. Man pašam ar savu 1,95m augumu ir sanācis pasēdēt pirmās paaudzes otrā feislifta šarāna trešajā rindā - nu jā, es dabūju sēdēt tur krusteniski [tāpat kā daudzos autobusos] - bet tipiska sieviete ap metru sešdesmit tur ielīstu bez problēmām.
P.N. Lieluma mānijas pārņemtiem jāatgādina ka šarāna trešā rinda nav maza - piemēram, C3, C4 un C5 audī, avantus varēja nokomplektēt ar ķebli grabažniekā, ielokāmu grīdā, ar skatu uz aizmuguri - tu iedomājies, tas aizmugurējais ķeblis ir paredzēts diviem cilvēkiem līdz 1,3m un 40 kg [es varbūt kādu ciparu nosaucu par lielu, vairs labi neatceros], un tas pat ir ierakstīts tehniskajā pasē pie piezīmēm - un tādas mašīnas pat pirka...






















Pāreju visdrīzāk nav nekāda problēma nopirkt attiecīgā veikalā, piemēram, lemonā...