Par vienkāršošanu jāpiekrīt - tur tas piemērs par franciju ir neprecīzs, viņš piemirsa pateikt ka aizvietojot kodolreaktorus ar saules paneļiem un gāzi, ne tikai palielināsies oglekļa dioksīda izdalīšanās, bet arī to ka gāze tiks kurināta jūtami neefektīvākajās gāzes turbīnās...
Savādāk - parasta dubļu mētāšana no uzpirkto zinātnieku puses. Vai tas kekss ir "cilvēka izraisītas globālās sasilšanas noliedzējs"? Nē, viņš, kā jau tajā viģikā var redzēt, tai pilnībā tic - problēma ir tā ka viņš māk rēķināt un tā vietā lai aicinātu atbalstīt zaļos piznesmeņus, aicina būvēt kodolreaktorus - tāpēc arī viņš tiek "analizēts".






















Nu jā, visādi lidotāji tā diezgan bieži mēdz darīt. Man joprojām labā atmiņā palicis atgādījums no pagājušā gada, kur rīta agrumā viens mudaks, simtdesmitnieks ar B7 A4 mani apdzina pirms tukuma - jelgavas šosejas krusta, lai man priekšā sadzēstos uz 85; nebūtu tur pretī tas dzelzceļa pārvads, būtu viņu principiāli nokodis, gāzes pedāli neaiztiekot.
Attiecībā par tavu viedokli par manu golfu - tev ir tipisks četru katlu kuļmašīnas dudinātāja viedoklis, tu esi kāds trešais vai ceturtais kurš tā iedomājas, par pārējiem es labi zinu ka viņi brauc ar gurdeniem un neatsaucīgiem dīzeļiem, tu noteikti nebūsi izņēmums. Man ir 2.0 8v atmosfēra, caurplūdnieks, kam pieskrūvēta 1.9 TD kārba, vārdu sakot, 1) man ir gara kārba 2) es ar mašīnu nevis vienkārši pārvietojos, bet braucu tā lai to varētu izbaudīt - to ka ar šito kārbu var apdzīt trešajā robā, atklāju tik pirms kāda gada [ieliku to pirms diviem gadiem] - ieliekot pie tiem 80-90 trešajā robā, pulkstenī ir bik virs 4k [apgriezieni pie kuriem ir max griezes moments], un ar to robu stiepjot, ierobežotājs iestājas pie kādiem 150 kmph, vai bik augstāk. Ar piekto es arī mierīgu varu apdzīt [reizēm tā arī daru], bet nu tad ir kā ar tavu dīzeli, tu urbini degunu un spidometra bultas lēnām kāpj uz augšu, garlaicīgi un neinteresanti. Ar iepriekšējo, 2.0, kārbu parasti apdzinu piektajā, ar šito, lai kompensētu kārbas argumu pasāku lietot ceturto līdz atklāju ka trešo arī var lietot.