iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 08.09.2020 20:14

Bradypus rakstīja: Es tev nederu? Kārtējais, kurš mani par cilvēku neuzskata? Ja neizlīdīsi no "pilsēta cilvēkiem" aprites, iespējams neko citu nedzirdēsi, bet Rīgā eksistē arī citi iedzīvotāji.

Un, ja nespēj atšķirt valsts iestādi un ierēdni no uzņēmuma un darbinieka, tad tev būs pagrūti kaut ko ieskaidrot. Un par IT firmām acīmredzot vispār neko nejēdz - manā komandā gandrīz puse ir nerīdzinieki, kas strādāja Liepājas un Jelgavas lokālajos birojos arī pirms vispārēja attālināta darba ieviešanas.

Man grūti izlīst no "pilsēta cilvēkiem" aprites, jo viņu purnagrāmatas lapu apskatu labi ja reizi mēnesī, lai paskatītos kādu sviestu šie atkal dzen - lielākoties ieraudzīt sanāk, jo man kontaktos ir viens diezgan kreisi domājošs dižās pilsētas jaunietis [kurš pēc mūsdienu politiskā spektra relatīvisma sevi uzskata par centristu], kājāmgājējs, kurš diezgan tic tiem mēsliem ko "pilsēta cilvēkiem" stumj. Man vispār gribētos jūs abus kaut kā savest kopā; tava agresija pret viņa cietpaurību - tas būtu kaut kas interesants...

Attiecībā par IT firmām - tas nemaina faktu ka no man pazīstamajiem dažiem čaļiem kas izmācījušies par programmistiem, rīgā nedzīvo tikai viens, un tas pats tikai tāpēc ka viss viņam ir tik ļoti pohuj ka tā vietā lai strādātu savā profesijā, šis strādā fizisku darbu ģimenei piederošajā vistu fermā un dzīvo pie vecākiem, brīvajā laikā spēlējot datorspēles...

msh 08.09.2020 19:02

Piemērus ar to brēkšanu studijā - līdz šim es tikai esmu piefiksējis ņaudēšanu par to ka rīgā ir satiksme, pamatā no "pilsēta cilvēkiem" mērķauditorijas.

Par tām darbavietām - pastāsti kā, teiksim, liepājas pašvaldība varētu pārvilkt pie sevis kādu IT firmu no rīgas - vai tā pati sigulda kādu klīniku no rīgas...

msh 08.09.2020 18:56

Tu to man? Nē, kāpēc lai es tā domātu?

msh 08.09.2020 18:54

Sarkanais paklājs? Nu, pēc tam kad es esmu ticis piespiests triekties 250 km pēc kaut kāda pakalpojuma [jo tuvāk tas nav pieejams][briti, jūtami lielākas valsts iemītnieki, cik manīts, čīkst ja viņiem kaut kur jābrauc tādu gabalu... ], tiešām gribas līdz tam aizbraukt, nevis kaut kā aizmuhļīties... Bet kaut kā savādā kārtā neviens dižās pilsētas iemītnieks nebrēc ka "mums par daudz uzņēmumu, fabriku, slimnīcu, klīniku, whatever"...

msh 08.09.2020 18:48

Gan jau pievilkts, līdzīgi kā to dara ekofani, lepojoties ar elektrības izmaksām uz simts kilometriem.

Tikko redzēju bildi, nofočētu no kaut kāda skandināvu autožurnāla - brauciens no stokholmas uz nicu ar diviem pseidodžipiem - XC60 dīzeli un jaguāru, i-pace, vai kurš tur bija tas elektriskais - lolvo to izdarīja ar trīs bākām degvielas un gandrīz 3x lētāk nekā jaguārs...

msh 08.09.2020 18:44

Nu par to jau es runāju - tas sarakstiņš kāds ir manām mašīnām ikgadējā apkope, pamatā satur visādu lietu apskati...

Kā ir šīs desmitgades tačkām, servisu vēl var nomest pats lietotājs? Kad audī deviņdesmito vidū ieviesa šādu funkcionalitāti ar B5 un C4 A6 izlaišanu, tad varēja nomest tikai ar kompi - deviņdesmito beigās labojās un ieviesa ka var nomest spaidot puļķus, ne tikai ar kompi.

msh 08.09.2020 13:04

Netehnisku jaunu mašīnu braucēju problēmas. Tā kā es aptuveni varu iedomāties kas varētu būt tajā ikgadējajā apkopē - ja nevajadzētu zieģeli servisa grāmatiņā, tehniskam cilvēkam tā ikgadējā apkope šajā situācijā varētu nozīmēt pasēdēt 10 minūtes zem mašīnas un papētīt situāciju...

msh 08.09.2020 13:00

viencexperc rakstīja: 1 litru nevien neražo. Atdzen tūkstošiem barelu un viņus tur apstrādā. Tad izrēķina co2 uz litru benzīna.

Elementāri. Tikai benzīna ražošanas laikā rodas arī citi produkti - eļļa, dīzelis, gāze, utt. Un es nezinu, vai tas tika izrēķināts ( bet diezin vai) Ja tu vari sarēķināt cik konkrēti no tā visa co2 ir tieši benzīna vai dīzeļa daļa, - parēķini.

Bet tāpēc skaļi brēkt, cik co2 sanāk akumulatoru RAŽOŠANAS laikā, bet nepieminēt, ka arī dīzelis tiek ražots... "aizmirst"...

Un pat attēlos redzams, ka tas dīzelis nav pats ekonomiskākais ( enerģijas ziņā) naftas produkts

p.s.

šī frakciju caurule nav vienīgais instruments. Pirms tam izmantojas tīra elektrība, un pēc šīs caurules notiek otreizējā apstrāde.

"Bet tāpēc skaļi brēkt, cik co2 sanāk akumulatoru RAŽOŠANAS laikā, bet nepieminēt, ka arī dīzelis tiek ražots... "aizmirst"... "

Vai tad viņš aizmirst? Tu šobrīd vienkārši salīdzini pirkstu ar krānu - vienas mašīnas DEGVIELAS ražošanas ceļā radušos izmešus gribi salīdzināt ar otras mašīnas RAŽOŠANĀ radušos izmešus. Ja gribi salīdzināt akumulatora izmešus ar kaut ko dīzelim - salīdzini ar oglekļa dioksīda izmešiem kas rodas izkausējot 100 kilogramus alumīnija.

Degvielas ražošanas procesā radušies izmeši ir cits stāsts - bet nu nevarētu teikt ka rokot ogles vai urbjot gāzi tie nerastos, par propelleru vai saules paneļu ražošanu nerunājot...

msh 07.09.2020 17:38

viencexperc rakstīja: No 2021 - 2022 gadam daudzas kompānijas sola radīt elektriskus pikapus. Šeit es apkopoju "teslas un Ford F s.ērijas konkurentus". Komunisti nezin pikapa priekšrocības, tāpēc gribu pievērst uzmanību, ka ford f sērija visu laiku dala 1. un 2. vietu starp pirktākajiem auto pasaulē. Tā ka tā ir silta vietiņa auto industrijā.

1) Nikola Badger

2. Atlis XT

3. Bollinger B2

4. Ford F150 ( elektriskais)

5. Lordstown Motors Endurance

6. Hummer EV

7. Rivian R1T

8. Tesla Cybertruck

9. un ķīniešu Donfeng ražojums kopā ar nissan. Šis ir vienīgais pašlaik nopērkamais elektriskais pikaps.

Dongfeng Rich 6 EV

Nevis "komunisti nezina pikapa priekšrocības", bet "komunisti nav ieviesuši pikapiem atvieglojumus/izņēmumus no izmešu normām" - ja eiropā izdarītu to pašu ko kādus 40 gadus atpakaļ ASV, kur pikapus padarīja par kravas mašīnām, bet kravas mašīnas pakļaujot stipri vaļīgākām CAFE normām, tad jau pēc dažiem gadiem tās dižās pilsētas cacas, kas šodien brauc ar kaščejiem un tādiem sūdiem, brauktu ar trīslitrīgiem pikapiem. Bet kamēr pie mums viņiem priekšrocības nav, tikmēr tos pērk tikai tie, kam tiešām pikapus vajag.

P.N. Es gribētu kādu statistiku pirms tiem ASV likumu grozījumiem - kaut kā minos ka pikaps šodien ASV aizpilda to nišu ko agrāk pilnā izmēra sedans; sanāk ka pirms tām likumu izmaiņām jeņķi arī nezināja pikapa priekšrocības...

msh 07.09.2020 17:31

Ar to angļu valodas barbarismu "skūteris" ir viena problēma - oriģinālvalodā viņam liek visādus piedēkļus lai atšķirtu dažādus verķus, ko ar to apzīmē [kādu pusduci kopā], a pie mums gan motorolleris, gan skrejritenis nu ir "skūteris". Laikā kad es augu, tad "skūteris" bija motorolleris, nu piepeši - skrejritenis - bet kas tad nu ir motorolleris?

msh 07.09.2020 17:24

Tu ko - galva ir iebāzta zemē vai pirms 5 minūtēm izvilki to ārā no zemes? Cīņa ar velosipēdistiem notiek tāpēc, ka viņi paši uz to kašķi uzprasās - tu ar urālu kaujies nevis tāpēc ka tev līdz viņam vieglāk aizsniegties, bet tāpēc ka viņš tev garām ejot ievilka pa muti...

msh 06.09.2020 20:08

Palasu rakstu - a kur tu redzi "elektroskūterus"? Runājot konsekventi, elektroskūteris ir reku šitas:

, a tur tajā rakstā - elektriskie skrejriteņi...

msh 05.09.2020 18:39

Nuja - un pēc remonta vienu no divām joslām jāpārtaisa par velosipēdistu joslu... Piemini manus vārdus...

msh 05.09.2020 18:36

Zināma taisnība par to bezjēdzību ir - normālā situācijā pietiktu tur aizsūtīt armiju, apšaut kādu bariņu robežpārkāpēju un tad neviens vairs negribētu robežu šķērsot. Diemžēl mūsdienās būtu problemātiski ar tādu gājienu, nākas būvēt žogu...

msh 05.09.2020 10:31

anoagask rakstīja: Drivers car ir bundžas stiprība uz vērpi, piekares risinājumi, regulējumi utt. 316 ir drivers car, bet passat ar jebkuru motoru ir govs

316 ir izejviela priekš tās vadītāja mašīnas, nevis vadītāja mašīna, jo vienīgais ko ar to sūdu standartā var izdarīt - pēc ilga ieskrējiena ar lielu ātrumu iepist līkumā, tā vidū atklājot ka ir par ātru, un tad ielikties grāvī vai stabā. Es ceru ka šajā gadsimtā situācija ir kaut cik uzlabojusies - pabraucot ar 1.8 žurkām, var redzēt ka tā ir pensionāru mašīna, domāta pensionāriem kas grib modernāku žiķeli, jo tādu lietu kā paātrinājums no tiem nemotoriem sagaidīt nav iespējams, pat 1.8 16v iekš kompota likās pēc pilnīga nīkuļa, par spīti īsajai kārbai [vai diferim], ar kuru ejot parastā apdzīšanas manevrā, gadījās negaidīti ieskriet ierobežotājā ātrumā zem simta...

msh 05.09.2020 10:16

Tu tik tagad pamanīji ka ir dižā pilsēta aka visuma centrs, un ir latvija? Lūk tā iet ja braucot sapņo vai spaida telefonu... Šo faktu katrs, kurš brauc pa jūrmaleni un ar acīm vaļā, varēja pamanīt jau sen - izbraucot no visuma centra un iebraucot latvijā, šosejas malā stāv tāda pati sveiciena zīme kā pie citām latvijas robežām lielo šoseju malās - "latvijas teritorijā darbojas fotoradari"...

msh 04.09.2020 13:11

Paga paga - tu pieminēji galvā tērētus ļautiņus kam galvenais lai mašīna izskatītos īberīgi - bet tomēr galu galā izrādās ka tev galvenais tomēr ir saturs, nevis īberīgs izskats?

msh 03.09.2020 21:57

Es domāju ka cilvēkam kurš pērk 15 gadus vecu mašīnu, detaļu pieejamība šrotos ir ļoti svarīgs punkts. Neaizmirsti ka te nav runa par piecpadsmit gadus vecu otro golfu - te ir runa par mašīnu kas 2005. gadā skaitījās moderna mašīna, tātad satur dažādas dārgas lietas kuras piedāvā tikai ražotājs.

Es te piemēra pēc sameklēju katalogā kaut kāda sestā golfa motora vadības bloku [ņēmu jaunāku modeli jo detaļa toč būs pieejama] - 1600 eiras. Ko ar 95% varbūtību darīs mašīnas īpašnieks, šādai detaļai izbeidzoties, durs pie dīlera saukdams "ņem manu naudu!"? Nē, izmantos šrota pakalpojumus, vai nu fiziskas vietas, vai arī jebaju - kur tās detaļas izcelsme ir tāda pati. Un pieņemot ka tā alfa tehnoloģiskajās niansēs īpaši neatpaliek no piektā golfa - tur jābūt vēl čupiņai vadības bloku, kuri visi jauni maksā, visdrīzāk, četrciparu summu... Un tie vēl ir tikai vadības bloki, bet ir jau vēl citas lietas kurām aftermarkets neeksistē...

msh 03.09.2020 21:43

Merikurrats rakstīja: Ar šortiem neaizraujos,tikai jaunas,ja ne oriģinālās,tad vismaz analogās.

Jā? Nu labi, iestāsies shit happens variants, motors aizies pa pipelēm, teiksim, aizlidos zobsiksna - pirksi jaunu galvu? Vai kaut kas ar apakšu - pirksi jaunus virzuļus, borēsi cilindrus, slīpēsi kloķeni, vārdu sakot, taisīsi kapitālo remontu?

Piemēru par spārniem vai buferiem jau minēja.

msh 03.09.2020 17:46

Neviens nav aizliedzis nopirkt R-line vai R...

msh 03.09.2020 17:40

Tu piemirsi detaļu kategoriju "šrotu detaļas" kas tādai ne sevišķi bieži sastopamai mašīnai var būt diezgan švaki pieejama...

msh 02.09.2020 23:28

Es tak zināju ka mēs runājam par divu dažādu klasu mašīnām. Runa bija par līganām vieglajām mašīnām, a tu te iemet viģiku kur pamatā redzami mašīnu izstrādājumi ar paaugstinātu smaguma centru...

msh 02.09.2020 20:24

Mums acīmredzot atšķiras uzskati par to kāda piekare ir ļumīga - es par tādu, ar kādu aprīkota mašīna mēdz uz nelīdzeniem ceļiem, asos līkumos un tamlīdzīgās vietās zvalstīties - tu laikam ar to apzīmē tādu "piekari" kā padomju laika bērnu ratiņiem ar četrās ādas siksniņās iekarinātu virsbūvi kuru var šūpināt uz priekšu un atpakaļ... Ar nepatīkami zvalstīgām mašīnām ir sanācis stiept uz 160-170-180 - ja tādos ātrumos ir radušās nepatīkamas sajūtas, tad tikai apstākļos, kādi uz autostrādēm nav, lasīt - asākos līkumos.

msh 01.09.2020 23:34

Apraksts diezgan sakarīgs, tikai pārķerta viena detaļa, tā par svaru un līganu gaitu - tās jaunās mašīnas nav līganas nevis tāpēc ka palikušas vieglākas, bet tāpēc ka ļumīgas piekares mūsdienās nav modē. Ļumīgu var padarīt jebkuru mašīnu, vajag tik salikt atbilstošas pederes un amartus. Četrus gadus atpakaļ, kad mans golfs vēl svēra tikai tonnu [svaru rādījums] un piekare saturēja tuvu 30 gadiem vecas 1.3 nemotora pederes [kuras nospieda uz leju 2.0 motors un vēl šis tas] un kaut kādus lētus eļļas amartus, čoma sieva, stāvoklī būdama, pa grani braucot teica "atšķirībā no citām mašīnām, šajā bedres nejūt"; mērinstruments laikam bija vēders. Tā ka, ja braucot ar vitaru un kaščeju ir ilgas pēc omegas ļumīguma - vārgas pederes un vislētākie amarti ir way to go.

msh 31.08.2020 18:56

Jā, tev taisnība - jāpadzīvo ārzemēs lai saprastu kādā dirsā atkritumiem Par! kopā ar progresīvajiem vēlas mūs ievest.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti