iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 31.08.2020 18:52

Tas jau tikai būtu ļoti vēlams lai saruktu - tev liekas ka tur ir par maz cilvēku?

msh 31.08.2020 18:51

Jauki ka tavs paziņa var atļauties šiki dzīvot. Es pazīstu dažus vidējos piena lopkopjus, katram pa dažiem desmitiem govju - krutākais laikam būs tas, kurš var atļauties braukt ar 15 gadus vecu lolvo, un ikdienā strādāt ar 13 gadus vecu valtru - vēl viens garākus gabalus mēro ar pāris gadus vecu dusteri [ikdienā ceļu līdz 5 kilometrus attālajai saimniecībai parasti mēro ar diezgan nopistu B4 A80], pārējie divi - vienam saimniecībā ir ir LT35 pasažiernieks un daudzpadsmit gadus vecs kadijs, otram saimniecībā ir ceturtais golfs.

Kad tu runā par kaut kādām piena cenām, tad atceries ka no zemniekiem pienu iepērk par smiekla cenu, vai tik nebija kādi 40 centi litrā, ja ne mazāk.

msh 31.08.2020 18:45

Kurš runā par nodokļu maksātāju naudas ieguldīšanu un kāda noturēšanu? Paskatāmies daudzpadsmit gadu senu pagātni, kad vēl mēs nebijām ES - zemnieki protestēja grenctālē par leišu gaļas importu, ko valsts? Pohuj, gan jau ierēdņi atkatus no ievedējiem bija dabūjuši. Tagad, skaties, tūlīt cels vēl zemes nodokli augšā - es ar pazīstamajiem zemniekiem par nejēdzībām no valsts puses nerunāju, gan jau varētu vēl virknīti nosaukt...

msh 31.08.2020 13:09

Un kas tajā rezultātā ir labs? Divas sūdubrāļu partijas savākušas vislielāko balsu skaitu.

msh 31.08.2020 12:51

Tas ka pārdod zemi un pārvācas uz pierīgu vai ārzemēm ir sekas, nevis cēlonis. Cēlonis ir pilnīgais pohujisms [iespējams, ar mīnusa zīmi] no valsts puses - tu tiešām sagaidi kad laikmetā, kad tiek visur popularizēti dažādi spīguļi [lasīt - nauda], cilvēki kam nav nekas pret mīcīšanos nekārtīgā lielpilsētā un kas ir spējīgi strādāt normāli atalgotu algotu darbu, turpinās smagu profesiju? Pie viena vēl tā nianse ka no saviem ienākumiem vēl jāuztur mašīna ko triekt garus gabalus pa sliktiem ceļiem, uz tuvākajām pilsētām pēc dažādiem pakalpojumiem un lietām...

msh 31.08.2020 12:33

Jā, šis ir vēl viens moments - es nevaru iztēloties cik ļoti cilvēks ienīst mašīnas vadīšanu ja ir gatavs samierināties ar tā perioda tomātkārbām... Cik ir sanācis ar tā perioda tomātiem pabraukt - C5 2.5 TDI vēl kustējās adekvāti [pēc tam kad šis tur pusgadu ilgi taisīja kikdauni], kamēr kaut kas ar četriem katliem kustas gurdeni un nepārliecinoši.

Tas pats C5 2.5 kā reiz atbilst tofika autora vēlmēm, tikai tur vajag prātu un zināšanas lai to nopirktu neieberžoties...

msh 31.08.2020 5:03

Es atkal esmu šokā par to, cik daudz latvijā ir indivīdu kas neredz latvijas tukšos ciemus un pustukšās pilsētas... Bet nu viss kārtībā - ja tu [vai kāds cits] ir dižajā pilsētā nīkstošs komunists [un pie tā ka puse iedzīvotāju ir sekmīgi savākti dižajā pilsētā vai tās apkaimē, iespējamība ir diezgan liela], tad strausu spēli var ļoti sekmīgi spēlēt. Vēl es esmu šokā par to, cik daudz indivīdiem liekas normāli jaukties citas valsts iekšējajās lietās.

Tas tā, atgādinājumam ka viss nav balts un melns, un reizēm balts un melns tiek pasniegts otrādi - tas cik plašsaziņas līdzekļos tas viss tiek vienpusīgi stumts sāk jau krist uz nerviem. Bet nu jā, princips tas pats kas ar mediņu, kur atkal, plašsaziņas līdzekļi sūdus vien tik vāc un publicē.

msh 31.08.2020 4:52

Stabeni tāpat remontēja.

msh 30.08.2020 22:54

MrBadman rakstīja: Mehānika netiek izskatīta, jo brauks arī sievišķi, kuriem ir problēmas ar arhaismu, man ar riebjas, tagad pat komerctransports (jauns, lielais) tiek pirkts pārsvarā ar automātiem. Par dīzeli - gada nobraukums ir paredzēts 20+k, tā kā vieglā degviela neatmaksājas, ja nu vienīgi kāda mazmašīna, bet izvēles īpaši nav, izpētīts.

Jā, varbūt tev par to komerctransportu ir taisnība - bet te ir runa par 2k budžetu, tātad, 15 gadus vecu lēto desu vai 20 gadus vecu pieklājīgāku mašīnu [vai, ja kaut kas jaunāks abās grupās, tad nopistenis], bet tādā vecumā ne tikai "arhaisms" būs nesalīdzināmi vairāk pārstāvēts, bet arī savu arhaisko īpašību - vienkāršības un uzticamības - dēļ joprojām būs lietojams, visdrīzāk bez jebkādām problēmām, kamēr divdesmitgadīgs tomāts - vēlu veiksmi, varbūt laimes rats tev atnesīs ko tu vēlies, bet tikpat liela, ja ne lielāka iespējamība ir ieberzties un skatīties kā tavs budžets strauji aug remontos.

msh 30.08.2020 22:43

Neaizmirsti ka tur ir elektromotrs un viena ātruma kārba, droši vien diezgan īsa - āķis ir tajā ka līdz tiem 50-70 var uzcelt diezgan fiksi un pēc tam gurst nost, tāpēc arī cipars nesmuks.

msh 30.08.2020 9:20

Priekš kam to tomātu, tizluma ieaudzināšanas nolūkos?

msh 29.08.2020 12:17

Kā notiks "ļauno pārkāpēju" un "labo pārkāpēju" šķirošana?

msh 29.08.2020 12:15

Šitentajām nomas/koplietošanas kastēm šim risinājumam ir pamatojums, tik acīmredzot tā sistēma bik jāpieregulē.

msh 29.08.2020 12:11

Smaidīgais diezgan pareizi saka, tikai viņam par to nāk smiekli, bet man ne. Šī kaste, pirmām kārtām, pie attiecīgas politiskas gribas būtu lielisks izsekošanas instruments - galu galā, tā izmanto GPS lai noskaidrotu atrašanās vietu, un navigācijas datus, lai noskaidrotu uz cik attiecīgajā vietā drīkst braukt. Es neteiktu ka man sevišķi iet pie sirds tas kā visādi jauni kruti pseidodžipi lido, bet kāda NAHUJ iemesla dēļ kādam būtu ar šādu ierīci kaut kam jāmaksā? Kurā melnajā caurumā tā nauda paliks? Nerunājot nemaz par to ka viss paliktu pa vecam, vai, precīzāk sakot, izslāņotos vēl vairāk - turīgie kā lidoja tā lidos; tavā modelī tas vēl paliktu izteiktāks, jo neviens uz ātrumu vairs neķertu - pie attiecīga maka dziļuma un izcenojumiem, iespējams, atgrieztos tās ainas, ko es mazpadsmit gadus atpakaļ varēju novērot tepat uz A11 - kad nebija nekas sevišķs ja es paskatos spogulī, un tur nekā nav, paskatos mirkli vēlāk, a tur svaigs semaks man iet garām kā stāvošam - vai tas ir tas ko tu vēlies? Vēl atcerēsimies ka šeit konkrētajā nomas mašīnas situācijā vēl arī G spēkus mēra. Vienvārdsakot - ja vēlies dzīvā satiksmē braukt pēc iespējas drošāk, radot mazākus riskus - tas ir maksas pakalpojums - teiksim, kā jau mēs noprotam, ja ar šito tačku brauktu pa šoseju, būtu jāapdzen uz 105 vai lēnāk, lai nebūtu jāmaksā - ja apdzītu kā es, trešais robs un pedālis grīdā [lai saīsinātu manevru un līdz ar to laiku kas pavadāms pretējajā joslā], ar beigu ātrumu 130+ - jāmaksā; ja dzīvā satiksmē lai nogrieztos tā lai nemaisītos aizmugurējajam, respektīvi, strauji nometot pa nažiem un asi nogriežoties - jāmaksā. Šajā variantā braucot tā lai nav jāmaksā, reāli tiktu traucēta satiksme un veidotas avārijas situācijas - vai tas ir tas ko tu vēlies?

P.N. Tā tava ideja par to ka braukšana ātrāk būtu par paaugstinātu maksu, ir realizēta dzīvē jau kopš automobilizācijas pirmsākumiem - gaisa pretestība pieaug eksponenciāli līdz ar ātrumu, attiecīgi braucot ātrāk pieaug degvielas patēriņš, jeb, taviem vārdiem - tiek maksāta paaugstināta maksa.

msh 28.08.2020 0:08

Tu gribēji teikt - 350. Iespējams, kā arī nepieciešamība dot piecus gadus garantiju situācijā, kur visi pircēji noklusējumā tiek pieņemti par idiotiem, no kuriem dzelži jāpasargā ar dažādām aizsardzībām. Reālajā dzīvē gan jau tur vairāk - zinot kā tas ir ar deviņdesmito gadu dzelžiem, kur šad un tad gadās ka kāds, teiksim, 1.9 belarusnieks ar kādiem 450 ņūtoniem tiek pieskrūvēts pie kārbas kurai paredzēts turēt 250 ņūtonus, un tur, pie noteikuma ja diferim kniežu vietā sakrāmēts skrūvju komplekts...

msh 24.08.2020 23:36

VWfans rakstīja: Vakar posmā Jelgava-Olaine Passat B5 ar 110 zirgu dīzeļmotoru vilka uz piekabes-platformas pirmās paaudzes BMW-X5. Ātrums ap 50-60 km/h, gara aste un daudz apdzīšanu. Passat masa 1,4 tonnas, piekabe-platforma plus BMW uz tās 2,1-2,2 tonnas apmēram. Šķiet, ka šāda vilcēja un piekabes masu attiecība nav droša!

Kā tu zini ka tās pastētes traktormotoram bija tikai 110 zirgi, un nevis 140, 170 vai 200?

Attiecībā par kaut kādām masām - tak [reālajā dzīvē] pie dirsas tā attiecība - kas tur, saprāta robežās, izmainīsies ja krava būs 2x smagāka par vilcēju? Piekabes āķi vilcējam izplēsīs no pakaļas ārā, par to tu baidies? Priekš tā svara savaldīšanas piekabei ir attiecīgas bremzes, kur normāli vilcēja vadītājs bremzējot nemaz nejūt ka kaut kas aizmugurē atrodas. Konkrētajā situācijā tur bija švaks vadītājs un/vai viņam bija bail no kravas, jo galvenā problēma bija nevis kravas svars, bet smaguma centrs, kurš tur varbūt atradās pārāk tālu uz aizmuguri...

P.N. Nesen redzēju dižajā pilsētā skatu - otrās paaudzes seat ibiza universālis [lasīt - deviņdesmito gadu polo universālis] velk lielo autovedēju piekabi pa čaka ielu; brīdi vēlāk ejot tālāk ieraugu to kombināciju atkal; uz piekabes virsū tiek braukts C6 A6...

msh 24.08.2020 20:47

Ierīkot savai mašīnai beidzot moldingus - ja mērķis ir tikai pasargāt savu mašīnu, tad plastmasas vai gumijas, ja audzināt citus, tad metāla U veida dzelžus...

msh 19.08.2020 1:22

Kāda nah hondistam daļa par "vācu mēsliem"?

Attiecībā par "vērtīgumu" - teslas vērtība ir ziepju burbulis, uzpūsts ar visādiem PR trikiem. Vai arī, no otras puses - tas tavs salīdzinājums ar vācu trijnieku bija neveiksmīgs, jo ir apmetams otrādi - iedomājies, tas vācu trijnieks ar divreiz mazāku biržas vērtību nes nesalīdzināmi lielāku peļņu [kā jau zinām, ar peļņu teslai diez kas nav], lasīt - investoriem, nu tiem kas ir šī vārda cienīgi [nevis spekulantiem] mazāks ieguldījums tā trijnieka akcijās nes stipri lielākas dividendes...

msh 18.08.2020 22:54

Nē, tie nav normālie apstākļi. ASV tirgū ir situācija, pateicoties arbūzu autobūves regulācijai, kas veicina pikapu tirdzniecību - jo pikapi ir klasificēti kā "kravas mašīnas" ar atvieglinātām regulām, atšķirībā no parastajām mašīnām.

Pie mums pikapus pērk tie, kam tiešām vajag šādu specifisku šauras nišas mašīnu - daļa lauksaimnieku, lielākā daļa mežinieku, sadales tīkli ar saviem hiluxiem [reāli velk uz mežinieku pusi], un pa lielam arī viss - pirmajiem diviem pamatā vajag mašīnu, kurā var pārvadāt degvielu, to ērti piepildot bez kannu izņemšanas un nepiesmirdinot salonu, vai arī kaut kur aizvest kādu lielāku, smagu un netīru detaļu/mezglu/utt - sadales tīklu gadījumā ideālais transportlīdzeklis būtu kaut kas par buhankas tēmu, tik rietumi vai japāņi tādus neražo, nākas pirkt pikapu un aprīkot to ar kastes jumtu. Bet tā kā pie mums pikaps ir tāda pati mašīna kā buss, tad visi pārējie, kas ASV pērk pikapus, pie mums nopērk par pikapiem daudz pārākos busus.

msh 18.08.2020 19:00

Es arī tā mēdzu darīt, bet kaut kādi indivīdi pie pakaļas man mēdz trīties diezgan bieži - iespējams ka otrais golfs atstāj uz aizmugurē braucošajiem tādu iespaidu kā kliba vārna uz kaķu baru...

msh 18.08.2020 18:46

Labi, skaidrs, zināšu - to ka attiecīgo klaunu masa sastāv ne tikai no tādiem kas nezina CSN, bet arī iedomīgiem indivīdiem kuri to dara lai apdzītu smirdīgu lūznu, jo uzskata ka paša lūznis ir smaržīgāks...

msh 18.08.2020 18:40

Definē kas ir "parastais lietotājs". Piecu gadu laikā kopš braucu ar golfu esmu ticis vilkts no kaut kā laukā kādas 2 vai 3 reizes, un vairākas reizes lielāku skaitu reižu neesmu kaut kur iebraucis apzinoties ka tur palikšu, un pāris reižu lielāku reižu skaitu kaut kur bijis pagrūti jākārpās ārā. Par to, ko mans A90q spēja, nestāstīšu, jo pēc apraksta sanāk ka pats labi zini.

Jebkurā gadījumā, ja ir runa par kādu maz vajadzīgu lietu, tad noderīgāka lieta ir pilnpiedziņa sedanam, nekā divriteņa sedana vietā nopirkt divriteni XC60...

msh 17.08.2020 23:02

Kaut kā neesmu tos tavus pedāļa spiedējus dabā sevišķi sastapis; labi, vienreiz pirms pāris gadiem gadījās viens pamuļķis ar E46 behu uz A9 kurš vilkās uz 80 un pēc apdzīšanas atkal apdzina, un tā vairākas reizes, līdz es uzliku kruīzu uz viņa ātrumu [man tobrīd golfā bija motors ar grabošu klaņa šāli; negribēju lai kāda pamuļķa dēļ klanis izlien] un viņš pēc kāda laika nogriezās uz saldu. Man patika viena forumista nosaukta rīcība šāda veida situācijā, tik viņš brauca ar kaut kādu mironīgu golfu dīzeli - kad apdzina pa kreiso pusi, tad apdzenamais spieda gāzi, kad apdzina pa nomali, tad apdzenamais gāzi nespieda...

msh 17.08.2020 22:25

Man vienreiz bija nepieciešamība apdzīt divas mašīnas ievērojot atļauto ātrumu - kaut kāds gados pajauns dročītājs ziemas laikā uz slapja ceļa ar desmitgadīgu behu vilkās uz 70 un viņam astē sēdēja nesteidzīga netrafarēta cepistu ekipāža; uz A11 ar retu satiksmi šis pasāciens prasīja kaut kādus 6 kilometrus lai uz diviem piegājieniem apdzītu divas mašīnas...

msh 17.08.2020 22:21

Pieņemot ka tu atsaucies uz manu iepriekšējo postu - kāds ir sēņu kritērijs - ja cilvēks zina ka aiz zīmes ar apdzīvotas vietas nosaukumu un tornīšiem atļautais ir 50, un 90 ir pēc šādām nosvītrotām zīmēm, nevis x simtus pirms, kad izdodas saskatīt tās zīmes - ? Protams ka cilvēks kas šādi uzskata, un attiecīgi izrīkojas, ir āksts - nu, varbūt jāsaka - nenobriedis prāts - jo viņš pie šķietami pilnas apziņas apzināti iziet uz manevru par kādiem, vismaz agrāk, cepisti mēdza slaukt. Es šādu muļķīgu gājienu atmetu septiņus gadus atpakaļ; zāles maksāja 10 latus:

Atgriežoties pie viņiem, varu tik pabrīnīties par šiem indivīdiem, par viņu pašpārliecinātību - vietā kur šķietamais sēņotājs ar garantiju paātrināsies, viņu kost nost - es personīgi tādu gājienu atļautos tikai ar pārliecību ka nepalikšu kaunā, tb sēžot mašīnā kura simtu sasniedz sešās sekundēs vai ātrāk - bet šie indivīdi mēdz to darīt pat ar visādiem mironīgiem dīzeļiem; drīksti minēt kā es to zinu...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti