iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 08.08.2020 15:29

Volx rakstīja: Oho, par baloniem un profiliem nevarēšu atbildēt. Ceedam ir parastās R15 riepas, Tuškānim platās R19(viens mums viņas sauc par ratu riteņiem)

Bet tie profili jau izpaužas uz asfaltu, uz granteni vienkārši katru akmentiņu dzirdi, kas atsitās pret apakšu. Nav izolācijas.

Ļauj es minēšu - tukšonam tie bezjēdzīgie koka ratu riteņi nāk bāzītē un puslīdz adekvāta izmēra ripuļi - dārga ekstra? Kaut kur minos lasījis šito nesmuko triku no ražotāja vai dīlera...

msh 08.08.2020 15:26

Jā, turbodīzelim ar VNT turbīnu [tu šīs divas svarīgās detaļas pagūsti piemirst; labi, dīzeli bez turbīnas šodien, iespējams, nevar nopirkt, bet tādiem budžeta brendiem kā dacīte VNT turbīna var būt papildaprīkojums] pūtiena apogeja var sākties pie 1,5k - bet neaizmirsti ka tas pūtiens sāks krist nost virs 3k, atšķirībā no jebkura benzīnnieka...

msh 08.08.2020 15:20

Kāds sakars nobraukumam ar rūsu? Problēma ir mašīnas jaunajā izlaiduma gadā, ne noskrējienā; gan jau vecās kantainās kastes bija uztaisītas kvalitatīvāk.

Bet vienīgais kas te ir pamācošs - skaidri redzams ka tai mašīnai ir nevis saimnieks, bet tikai īpašnieks - tā problēma pietiekami uzmanīgi aplūkojot tātad bija pamanāma jau sen.

msh 08.08.2020 8:49

Kā to ņem. Mūsu pašu ekofašistu vadonis mendziņš ir ticis trīs reizes vilkts uz uzlādes aparātu, lasīt - vidēji reizi gadā. Un tas ir mendziņš, kuram tas elektro mazohisms liekas pilnīgi normāls, pašsaprotams un kurš to tik vien dara kā rēķina attālumu līdz nākamajam lādētājam. Tātad, ja pat šitas kadrs ir, taviem vārdiem, stulbs - ko tad darīt elektromašīnītes braucējam parastajam?

msh 08.08.2020 8:47

Nu jā, tiktāl viss būtu pareizi. Bet pašu galveno tu izlaidi - cik liela varbūtība ka fans zāģēs pa šoseju tajā ceturtajā robā? Es domāju ka mēs abi saprotam cik liela - tas arī nosaka iznākumu.

msh 08.08.2020 8:38

Nu nevajag tik šausmīgi pārspīlēt. Tas ko nevar izdarīt viens cilvēks - vispār jau varētu, tik daudz laika vajadzētu - sastādīt no nulles kaut kādam mūsdienu vadības blokam regulējumu. Bet tas nav vajadzīgs - tas kas ir vajadzīgs - saprast kā tieši tas dzelzis darbojas, un pastaipīt saistošās kartes.

Motora vadības bloks nav kaut kāda maģiska, mistiska kastīte kas kaut ko savādā, nesaprotamā veidā dara - tas ir dators kas darbina kodu. Tas ko tu te tagad stāsti ir par to tēmu, kā savulaik opelis atrunājās, kad viens hakeris izpētīja kā 1.6 CDTI [ne]darbina EGR - "motora atgāzu sistēma ir sarežģīta sistēma ko viens hakeris nevar saprast", mhm, protams.

P.N. Labi čipšķūneri kas ir specializējušies uz noteiktiem vadības blokiem reizēm ir pat spējīgi pielikt klāt funkcijas, kādas tam blokam nav oriģināli bijušas - jo labs čipšķūneris ir programmētājs kurš saprot kā darbojas motors.

msh 08.08.2020 8:30

Vispār jau google street view.

Toreiz kad pirms 9 gadiem tās viņu tačkas pirmo reizi braukāja pa latviju, stiliņā uzcepa tofiku par to, kur viens otrs lika bildes, kur šie bija nofočēti. Man vislabāk palika atmiņā bilde, kur viens bija pa vaļējām garāžas durvīm nofočēts zem sava cigāra...

msh 08.08.2020 8:29

Un? Degvielas cenas pamatā ir biržas cenas, kas visur ir vienādas, galveno cenu starpību nosaka nodokļi, kas atkarīgi no tā, cik alkatīgi ir attiecīgās valsts sociķi - kuri, ja viņiem vēl ir kaut cik veselā saprāta palicis, neatļausies uzskrūvēt savā valstī tos nodokļus DAUDZ augstākus nekā kaimiņvalstīs, gan tāpēc ka vairāk pirks degvielu kaimiņos, gan tāpēc ka dīzeļdegvielas cena astspoguļojas gan veikalu plauktos, gan autobusu biļetēs, gan citur - tas ko "dārgā skandināvija" tajā cenā izmaina - pārdevējam varbūt vajag kādu centu, divus vairāk no litra lai samaksātu algas... Tā ka pie tās tevis nosauktās cenas pamatā ir vainīgi sociķi, nevis "dārgā skandināvija".

msh 07.08.2020 1:06

Priekš tās modernās mašīnas ir attiecīgi moderni čipšķūneri. Neaizmirsti ka tomātkārbu arī var čipsot...

msh 07.08.2020 1:03

Neaizmirsti tikai ka tas divreiz lielākais griezes moments ir dīzeļa griezes moments - uz papīra [lasīt - spararata] to ņūtonmetru ir divreiz vairāk, bet tā kā motoriņš ir astmātisks, kārbai robi ir garāki, un tajos vismaz puse starpības arī paliek... Tajā skaitā arī šajā gadījumā - fabijai uz šosejas gan jau bija kādas trīs štukas pulkstenī, bet te neba krupja mazo kuļmašīnu fans grieza tik augstu, nē, viņš izvēlējās daļu ņūtonmetru atstāt kārbā.

msh 06.08.2020 18:29

Kādā bezsakarā noteicošais ir akumulatoru cena? Degvielas izmaksas ir neko neizsakošs faktors? Reku paskatāmies uz vāciju, tur ir redzama saulainās nākotnes garša - kur dīzelis kurinot degvielu, kuras cenā pusi sastāda nodokļi, uz šosejas naudas patēriņā spēj izpuļķēt elektrisko mašīnīti, kuras patērētajā elektrībā nav liels akcīzes nodoklis...

msh 06.08.2020 13:00

Kur ir tā sānslīde, kur BMW neizmanto? Man pirms pāris nedēļām nejauši sanāca ieklīst iekš 333 kaut kādos sānslīdes treniņos - bija garlaicīgi skatīties, jo vieni vienīgi BMW, un no visas mašīnu čupas kas tur bija, kādas divas nebija bmw...

msh 06.08.2020 12:58

Golf 2 ar 115 zs normāli simtu būtu jāvar astoņās sekundēs; reāli mērījumi. Manējais ļoti ticams tik maz nevar; aprīkojums sver un gara kārba.

msh 04.08.2020 23:22

Sēdies, divi. Vienīgais veids kā to izdarīt lai nav kļūdas - samaksāt čipšķūnerim lai tas to atslēdz softiski.

msh 04.08.2020 22:41

01375 - Valves for Engine Mounting: Stage 1

Nepievienoti motora spilvenu vārsti, vai arī tur kaut kas beigts, vai arī kāds gudrītis ielicis benzīnnieka spilvenus

Par otro kodu www.audi-sport.net/xf/threads/a4-2-5-tdi-bau-engine-egr-00560-fault-fixed.249522/

Kā tas EGR ir ticis atvienots - pohujā kaut kas atrauts nost?

msh 04.08.2020 22:27

Nu kā - ražotājs - <> - latviešu valodā maksts, bet modelis "captur", noteikti no angļu "capture"; noķert...

msh 04.08.2020 22:20

Izlasīju. Ja tādi ir tavi argumenti, tad ļoti bēdīgi - lapa, kur vai nu ir tas variants, kas ar uzladets.lv - cilvēks, kurš taisa bizīti, raksta visādus pekstiņus lai bīdītu elektromobīļus - vai arī vienkārši nejēga ticis pie elektromobīļa un aiz sajūsmas piečurājis bikses, raksta visādas muļķības - un tu tās izmanto kā argumentu...

Model 3, iespējams, ir notikuši kaut kādi uzlabojumi, un izskatās ka ir vairs tikai viens zobratu pāris. Reku tesla model S interestingengineering.com/video/watch-this-video-to-find-out-whats-inside-a-tesla-motor , kā redzams, ir divi zobratu pāri - tieši tikpat, cik mana golfa kārbā visu laiku pārvada. Diferis tur arī ir, pusasis arī - vārdu sakot, ātrumkārba tur ir, tikai nepārslēdzama, un visi ātrumkārbas zudumi arī.

Paskatīsimies kādi pekstiņi tajā tavā lapā ir sarakstīti...

Ātrumkārba - mēs jau apskatījām. Apgalvojums ka divas ātrumkārbas ir ekonomiskāks un labāks risinājums nekā viena ātrumkārba un papildus diferis, ir diezgan komisks - ja divu motoru tesla tiešām ir ar mazāku elektrības patēriņu kā viena motora tesla, tad gan jau tikai tāpēc ka tesla tādām mašīnām liek dažādus pārnesuma skaitļus katrā kārbā. Apgalvojums ka kārbas trūkuma dēļ nav tunelis salonā, protams, ir dzelžus nesajēdzoša lāmera apgalvojums - tunelis pirmkārt ir izpūtējam un kulisei, tāpēc arī mašīnām, kurām nekad nav bijusi pilnpiedziņa vai motors garenvirzienā, teiksim, mk1 golfam, tunelis ir. Tālāk, apgalvojums ka priekšas grabažnieks padara mašīnu drošāku avārijā atkal ir komisks - jā, nu varbūt tādām mašīnām kā manam golfam, ar motoru krusteniski, kaut kas tā varētu notikt - tām mašīnām kam motors ir šķērsvirzienā, bieži vien ir uztaisīts tā ka avārijās motors aiziet tunelī - un pats motors uzņem vairāk sitienu nekā pliks purns. Aķa novietojums pazemina gravitācijas centru, jā, bet arī rada papildu apdraudējumu, kā jau rāda neskaitāmas sadegušas teslas. Apgalvojums ka elektriskā mašīnīte ir ātrāka par parasto dēļ griezes momenta ir vienlaicīgi taisnība un muļķības - parastā situācijā taisnība, bet kaut kā izdevās piemirst ka parasta mašīna spēj arī startēt ar kaucošām riepām... Pie viena autoram sekmīgi izdodas piemirst ka tādas tačkas kā korvete dod arī kaut kādas izjūtas braucot, nevis tikai trulu un tupu paātrinājumu... Tālāk seko apgalvojums ka elektromotoru darbības principa dēļ to nevajagot eļļot, tik nez kāpēc izdodas piemirst par gultņiem... Tālāk seko apgalvojums ka elektriskajai mašīnītei nevajag dzesēt motoru - jā, bet toties vajag dzesēt akumulatoru - protams, kaut kāds amerikānis varbūt arī var nepamanīt cik bēdīgi tur tās lietas notiek lielākos ātrumos... Nu kaut kā tā - citreiz vismaz izmanto kādu objektīvu avotu, nevis smagi subjektīvu...

msh 04.08.2020 18:56

viencexperc rakstīja: Tas motors tika izgudrots 50 gadus atpakaļ. Tā nav nekāda slepena tehnoloģija, kura pieejama ikvienam. Tāpēc tas, ka to izdali, ka labākais ir elektromotors, tikai liecina to, ka neko nezini ne par teslu un ne par elektroauto.

Elektromotoram kuru izmanto tesla un citi elektroauto, darbības princips ir vienkāršs - jo vairāk elektrības, jo tas iet ātrāk. Ja polaritāte mainās, tad ieslēdzas atpakaļgaita.

Tāpēc nav vajadzīga transmisija.

Lai izspiestu lielu jaudu, vajag no tām baterejām izspiest maksimālu elektrības daudzumu.

Un ja reiz tesla izspiež vairāk par konkurentiem, kuriem tehnoloģiski tādi paši elektromotori, tātad tomēr teslai kaut kas ir ar baterejām. Ar to saslēgumu, ar elektrības pārvadīšanu, utt.

Bet par apdares kvalitāti gan piekrītu.

Nesen tesla "uzvarēja" ASV kvalitātes kontroles testā savācot gandrīz 250 punktus (defekti uz 100 mašīnām).

Tomēr neskatoties uz to, teslu par vidēju gan nevar nosaukt.

Ja tesla būtu vidēja, porshe uztaisot automašīnu, neteiktu, ka tas ir TESLA KONKURENTS.

Un godīgi sakot, nesaprotu tavu nepatiku. Tu - komunists. Tesla - komunistu auto. Ideāli.

Pat dizains ir nevis amerikāniskā, bet komunistiskās Eiropas - visiem modeļiem vienāds, gluži kā tavam mēslu vāģim, audi, Volvo... Pat vw vabole atšķiras no golfiem.

Tev vajadzēja slavināt, man - apdi*st.

Bet veselā saprāta dēļ, pašlaik to darīt nevar.

Varbūt pēc gadiem desmit.

Lasu, smejos. Pirmās trīs rindkopas parāda ka esi uzķēries uz veikalinga un tici jebkādiem pekstiņiem, kurus tesla sastāsta. Pirmkārt, elektromotoru izgudroja pirms vairāk kā pusotra gadsimta. Otrkārt - ja teslām "nav vajadzīga transmisija", tad tev nav ne mazākās sajēgas, ko ar to vārdu apzīmē. Tātad latviešu valodā pieņemts ar šo no angļu valodas aizgūto vārdu apzīmēt visus mezglus kas atrodas starp motoru un riteņiem. Teiksim, mana pieminekļa gadījumā transmisija ir kārba ar starpdiferi un priekšas diferi, kardāns, pakaļas diferis, četras pusasis. Vai, manam golfam - kārba kas satur arī diferi un divas pusasis. Bet nu varbūt tu to vārdu lietoji kā mūsdienu barbarismu, ar vārdu "transmisija" apzīmējot ātrumkārbu. Jebkurā gadījumā - vai teslai nav transmisijas, vai ātrumkārbas? Nē, tur ir visi mezgli, kuri ir atrodami manā golfā - ātrumkārba, diferis un pusasis - vienīgais kas tur nav, ir sajūgs - un vienīgais kāpēc nav kā manā audī - jo tesla liek divus motorus un divas ātrumkārbas, tāpēc izpaliek kardāns un starpdiferis. Vienīgā starpība starp teslu un manu golfu - es varu izvēlēties starp vienu no pieciem pārnesumiem uz priekšu - bet tam kurš sēž teslā, šāda iespēja nav tikusi iedota - viņam jāsamierinās ar vienu, viduvēju pārnesumu.

Ja joprojām tici tiem pekstiņiem ka "teslai nav transmisijas", sagūglē bildes ar izjauktu teslas motoru - pēc tam uzgūglē bildes ar kādas mašīnas, kurai motors stāv šķērsām, izārdītas mešalkas bildēm un pameklē atšķirības. Es vairs neatceros, bet man liekas ka tur pat ir lielāks sazobē esošo zobratu pāru skaits, tb lielāki zudumi.

msh 04.08.2020 18:37

Es nebrīnīšos - bet, kā apspriests augstāk, un blakus tofikā, vajadzētu vienreiz izbeigt tās paniskās bailes no pēkšņiem un kosmiski dārgiem remontiem ja mašīnai nav garantija, dēļ kā tā garantija tiek piesaukta priekšā pakaļā kā kaut kas svarīgs.

Garantijas gadi nav kvalitāte, ja kas...

msh 04.08.2020 18:26

Nu redzi, te ir divas problēmas. Pirmā - tu izbrauci ar makstu ķērāju, mašīnas izstrādājumu kurš uz aci ir jūtami mazāks, un tātad ticams ka arī vieglāks par to dusteri - un jau tas ar to viens bļe trīs TURBO ar 150 zirgiem kustas tikai adekvāti - paskatoties ciparus, varu savu golfu ar tā 115 zs atmosfēru droši likt uz strīpas ar tādu, kaunā nepalikšu - tad kā tāds kustina dusteri? Otrā - tas 150 zs 1.3 turbo nāk tikai krutākajā komplektācijā, kura sākas no nepilnām septiņpadsmit pakām divritenim un virs astoņpadsmit pakām ar pseido pilnpiedziņu - ja nevari to pacelt, nāksies samierināties ar 130 zs versiju, vai arī 100 zs trīscilindru nīkuli...

msh 04.08.2020 1:15

CSDD - tā ir valsts firma, kuras peļņa [savāda, bet latvijā normāla situācija] nonāk valsts budžetā. Tiguāns - tas ir uzpūsts golfs kurš maksā dārgāk par golfu, un patērē degvielu vairāk par golfu, lasīt - šāda eksāmenu mašīna izmaksā dārgāk par golfu, līdz ar to jautājums - NAHUJ CSDD šādu eksāmenu mašīnu? Pie noteikuma ka uzticamība neatšķiras, eksāmenu mašīnām vajadzētu būt kaut kādām opeļastmām, jariem, kivičiem, bāzes komplektācijās, protams, un nevis A3, golfiem, simtajām behām, nemaz nerunājot par tiguāniem...

Vēl viens iemesls kāpēc šādas eksāmenu [un mācību] mašīnas ir nevēlamas - cilvēks var pēc tam sev pašam izdomāt tādu nopirkt, tikai tāpēc vien ka ar tādu ir braucis...

msh 04.08.2020 1:10

Nav ne jausmas cik ilgs ir tas brauciens, tālākais ko esmu braucis pa to šoseju ir līdz līvāniem. Bet rīga - liepāja man sanāk stabilas divarpus stundas ar kaut kādu 75 kmph vidējo...

msh 04.08.2020 1:08

Niknākais dīzelis gan jau kaulus pavilkt spēj, bet vienīgi visu laiku atgādinot ka tā darba tilpums ir tikai 1,5 litri... Bet vispār šai situācijai iemesls ir elementārs - pseido eko normas, apvienojumā ar to ka normāls motors maksātu vairāk...

msh 04.08.2020 1:04

Pirmais ticami, otrais komiski. Kā jau te minēja, reljefs un vējš var mierīgi radīt vēl lielāku starpību nekā tie tavi 200 grami.

msh 04.08.2020 1:01

kasinsh79 rakstīja: Viens lielisks faktors jaunam KIA - 7 gadu garantija. Nešaubos, ka VWFanam par izdevumiem tehniskām ķibelēm konkrētajam auto visu garantijas laiku galva vispār nesāpēs. Tādēļ KIA ir ļoti laba izvēle.

Kāpēc cilvēku, kurš var atļauties izbraukt no salona jaunu mašīnu, būtu jāsatrauc remontu izmaksas? Joprojām nevaru iebraukt šajā loģikā - "pie dirsas ka mašīna nekurienes vidū, nakts vidū noplīst, noraujot podā visus plānus - galvenais lai remonts notiek uz ražotāja rēķina!".

Gluži tāpat kā pabraukt var tikai ar mašīnu, nevis ar izlaiduma gadu, braukt var ar kvalitāti, bet nevar ar garantiju. Kad pircēji sāks beidzot pirkt kvalitāti, nevis garantiju, tad varēs beigt runāt par "galva nesāpēs par remontiem". Tavam zvēru karalim arī bija garantija, un galva par remontu izmaksām tev nesāpēja, bet nez kāpēc tevi satrauca kvalitāte...

P.N. Normāla garantija mašīnai būtu tāda pati kā jebkam citam ko tu nopērc - 2 gadi, Tieši tik, cik vajag lai kvalitatīvi uztaisītai mašīnai pagūtu izlīst kaut kādi detaļu brāķi.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti