iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 03.08.2020 23:41

iciks rakstīja: Un arī 8+ tūkstoši nav maza nauda daļai cilvēku. Daļai ļaužu tas ir diezgan un tamdēļ lauku rajonos tādi Audi 80 ir gluži bieža parādība. Komforts varbūt nav dižs, toties uz priekšu iet un remontēt var pats ar detaļām, kas vietējo šrotos ir pieejamas. Un ar šo lēto Audi iespējams nokļūt darbā/pilsētā vai kur nepieciešams.

Un par līzinga maksājumiem - ieteiktu neaizmirst, ka Tev varbūt Dacijas līzingam banka naudu dos, bet kā citiem? Tādiem, kam nav stabilu ikmēneša ienākumu. Lūdzu, man nesen pazīstama beibe gribēja krītu ņemt, bet tak nedeva. Alga nav pareizā - kuru mēnesi vairāk, kuru mazāk. Nesaņem maz, bet tomēr - nekā.

Kad pēdējoreiz esi braucis ar jaunu dacīti, un kad ar to A80? Mani kādu laiciņu atpakaļ bik paveda ar max pāris gadus vecu dusteri - tā kaste, iespējams, ir klusāka par manu golfu, bet graboņu ziņā līdzvērtīga. Bet A80 ir klasi augstāka mašīna, tā ka tur, sliktākajā gadījumā, ir tāpat kā jaunā dacītē - galvenā starpība tāda ka to A80 var nokomplektēt ar adekvātu motoru un/vai pilnpiedziņu, bet dacīti nevar...

msh 03.08.2020 22:13

Volx rakstīja: Bēdz, silti iesaku. Jums jānoskatās tas video ko ieliku. Tur teikts, jā, pastāv dažād@s valstīs vieni un tie paši motori, bet ar dažādiem zirgiem. Tas tiek darīts lai, uzmanību, samazinātu jaudu un iekļautos nodokļu likmēs. Visas papildus sekundes, kas iziet ārpus ražotāja čipa nodara neatgriezeniskus bojājumus kārbai, motoram, turbīna. Tak šis sludinājums ir visīstākais piemērs kā nevajag darīt. Neievēroja ka remontēta jau kārba, turbīna. Tīri teorētiski arī es varētu nopirkt šito bembi(universāls, var iemest arī lielo klub krēslu), bet tad man būtu jādodas uz to inchape, lai čipo atpakaļ rūpnīcas kodus, jāsaliek atpakaļ DPF, jāskatās kas tā par turbīnu tur uzlikta. Tas viss prasa milzīgu laiku un naudas patēriņu. Būtu jābūt nedaudz jocīgam lai mainītu Kiju, kam viss kā no rūpnīcas, pret bēdu ieleju.

" Visas papildus sekundes, kas iziet ārpus ražotāja čipa nodara neatgriezeniskus bojājumus kārbai, motoram, turbīna"

Kad tu iekāp savā kijā, vai hujdajā, un pagriez atslēgu - brīdī kad tu dzirdi starteri darbojoties, tu jau nodari neatgriezeniskus bojājumus šālēm - tur notiek dilšana pa sauso; ir kaut kāds vidējais startēšanu skaits, ko šāles spēj izturēt, dēļ kā motoriem ar start/stop sistēmām liek speciālas, izturīgākas šāles. Kad starteris beidzis griezties un motors sācis darboties, tur turpinās neatgriezeniskie bojājumi - motors dilst.

Tālāk - kad tu runā par "atrašanos ārpus dzimtā regulējuma" - atceries ka ir tāds termins "izturības rezerve". Ceļot motora jaudu galvenais drauds motora izturībai ir nevis tas, par cik paceļ to jaudu, bet gan tas, ko tas dzelzis spēj izturēt, un kā to dzelzi saregulē. Mūsdienās, protams, ar to jaudas rezervi ir sūdīgāk, izmaksu samazināšanas un ritošās masas samazināšanas dēļ ražotāji sākuši likt vājākas iekšas motoriem - salīdzinājumam, teiksim, VAG pirms 30 gadiem detaļu unifikācijas un izturības dēļ motoros krāmēja detaļas ar kārtīgu izturības rezervi - teiksim, kloķa - klaņa mehānisms visiem audī piecu katlu motoriem tur kādus 350 zs; ja mana golfa 2.0 motoriņa apakša būtu labākā stāvoklī, 300 zs standarta dzelzis turētu mierīgi [115 zs atmosfēra, jopcik] utt. Tam, kurš regulē motora vadības bloku, ir reāli jāsaprot ko dzelži spēj izturēt, kā tie darbojas utt, nevis tikai tupa paskrūvēt uz augšu pūtienu. Tāpēc arī, piemēram, pie mums vieniem dragreisistiem un citiem gonščegiem kaut kas regulāri jūk ārā, bet citiem nejūk - pie vainas gan regulējums, gan stāvoklis.

Atgriežoties pie sākotnējā - es domāju ka ja es izmantotu motoru, kam būtu jauda pret standartu pacelta 2x, es to papildus deldētu mazāk nekā tu savu hujdaju motorus. Kāpēc? Nu tāpēc vien ka man uz vienu startu vidēji sanāk 30-40 km brauciens pa šoseju, bet tev - 5 km braukāšana pa dižo pilsētu...

msh 30.07.2020 18:32

Tev nav temperatūra, neesi kovidu saķēris? Kas tas tāds par zvēru - "jaunāks neplīstošs autiņš"? Mašīna ir dilstošu mezglu kopums; tas ir pilnīgi normāli ka kaut kas nolietojas un ir jāremontē. Un šajā momentā sākas divas atšķirīgas mašīnu īpašnieku grupas - ir saimnieki, un ir īpašnieķeļi - nopisēji. Saimnieki savas mašīnas remontē, jo tās ir jāuztur - nu šī ir tā grupa ko tu sauc par "nabagiem". Otra grupa ir tavi domubiedri, kas nopiš mašīnu, jo tak nedrīkst remontēt, jo remontos iztērēto naudu nedabūs atpakaļ - pēc tam to nogrūž un nopērk "jaunāku, neplīstošu autiņu", vai precīzāk sakot - izbrauc uz pirmās grupas dalībnieku rēķina, nopērkot mašīnu ko kāds ir uzturējis, nevis tikai nopisis.

Mašīna ir vieni vienīgi izdevumi. Vienmēr. Jebkura mašīna. Tāpēc iedoma atsist remontus ir maigi izsakoties stulba - remontos ieguldītā cena tikai bremzē vērtības kritumu, vai, vecākām mašīnām, to notur. Tas arī ir viens no iemesliem kāpēc tāda stulba doma - mainīt mašīnas - manā galvā neeksistē, jo ja tāda lieta tiktu idejiski pieļauta, iestātos viens no trīs variantiem: 1) es ierobežotu savus tēriņus tīri dēļ tā, faktiski sevi apdalot 2) es mēģinātu atgūt savus tēriņus, kas būtu bezjēdzīgi 3) es uzdāvinātu pircējam visādas labas lietas. Atsakoties no šādas domas, viss notājas savās vietās - taisu priekš sevis, bet priekš sevis savu iespēju robežās nauda nav jāžēlo

msh 30.07.2020 12:56

WTF, esam jau tik zemu nokrituši ka autoskolās un CSDD eksāmenos jau sākuši ar pseidodžipiem braukt?

Par ierīcēm tev satraukāties nevajadzētu; mašīnas ir visas, simboli uz attiecīgajiem kloķiem +/- visiem ir vienādi, ja citas markas vai cita modeļa mašīnas sagādā problēmas, tad turpini mācīties.

msh 30.07.2020 12:54

Volx rakstīja: Nu stāsts ir par to, ka ja nebūtu pirkts šāds bembis, tad tagad jau varētu iekāpt nu gandrīz jaunā autiņā. Pieņemsim, ka viņai uz rokas ir tie 8000 + piecus gadus viņa tai bembī likusi pa 1300. Tas jau kopā ir 14500

Var nopirkt pilnīgi jaunu Suzuki Swift automātu noliktava.autobrava.lv/?brand=suzuki&colour=all&fuel=all&transmission=all

Vai ja gribas lielāku un dīzeli tad 2017.g. Kia Carens, vēl degvielai paliks pāri un Carenam vēl garantija ir mazlietotas.forumauto.lv/view_auto?id=484

Šobrīd atkal naudas nav, jācenšas notirgot vecais lai kko jēdzīgu varētu paņemt

Nu NAHUJ tu salīdzini pirkstu ar pimpi? Cilvēks izvēlējās braukt ar mašīnu - tu cilvēkam piedāvā izlaiduma gadu - bet ar izlaiduma gadu PABRAUKT NEVAR! Lai arī kāds būtu mans viedoklis par pēdējo 15 gadu tačkām, dīzeļiem un behām, bet no tām trīs es, dabiski, izvēlētos to behu, jo lai arī uzturēšanas izmaksas ir lielākas, tā ir beha, un ar dīzeli, bet tā ir mašīna, tu tu saproti? Tā vietā tu saki ka cilvēkam vajadzēja piecus gadus iet ar kājām, un tad varētu tagad braukt vai nu ar jaunu kurpju kasti, vai arī trīs gadus ļurkātu čemodānu ar kuļmašīnu zem haubes

msh 29.07.2020 18:14

Visi jau nav 150+ kilo kategorijā...

msh 29.07.2020 18:13

Salonam vienīgais mīnuss, ja to tā varētu nosaukt, ir astoņdesmito gadu dizains, pie kā jāpierod. Ja tas salons ir normāli aprīkots [lasīt - mīkstais panelis, normāli ķebļi un citas lietas] un normālā stāvoklī, tad vienīgais ko tur varētu nosaukt par sliktu esošu no "mūsdienu komforta viedokļa" ir tas, ka uz šosejas iemetot trešajā, tu dzirdi motoru, nu un tas ka pēc skaņas var pateikt uz cik tu brauc. Realitātē nekā neērta gan tur nav. Ak jā, mana sieva savu vietu atrod esam ērtāku nekā pārdesmit gadu jaunākās mašīnās, par cik viņai tur ir vairāk vietu kur savus krāmus sakrāmēt.

msh 29.07.2020 0:21

Pa lielam norakstāms uz braukšanas stilu un detaļu ražotājiem. Tava garo gabalu braukāšana noteikti piekari un bremzes pārāk daudz neslogo - nobraukt to pašu kilometrāžu, braukājot uz 5 km attālu darbu - tas jau būtu bik savādāk.

msh 28.07.2020 12:36

To mazdu drīzāk uz muzeju vajag vest...

msh 28.07.2020 12:34

Paturi prātā ka tas betons ko atvedīs ar bumbieri būs ar visādām ķīmijām kuru nebūs uz vietas maisītajam, un tāpēc tas būs daudz ilgtspēlējošāks. Visādām uz zemes ielietām betona grīdām tā starpība sevišķi jūtama - vai smuks, gluds laukums kurš tāds paliek desmitgades, vai arī grīda kura pēc kāda laika sāk plaisāt...

msh 28.07.2020 1:40

Nevis "lai slēptu jaudas trūkumu", bet gan "lai kompensētu griezes momenta rezerves trūkumu, liekot motoram darboties optimālajos apgriezienos". Manam golfam dzimtais 1.3 nemotoriņš bija sapārots ar četru robu kārbu, kas bija precīzi samērota ar tā spējām - uz šosejas pulkstenī bija 3,5k; par varēšanu apdzīt pat ar pilnu mašīnu nevarēju sevišķi sūdzēties, lai arī noteikti bija kā nakts pret dienu pret tagadējo varēšanu

msh 27.07.2020 12:47

Kas tas par "izmaksu kosmosu" desmitgadīgai mašīnai? Izbeigsies tavai behai motors - šrotā no angļa cita motora klucis - pāris štukas, ja ne mazāk. Kur ir kosmoss? Kosmoss būs ja tā jaunā tačka dažu gadu vecumā piedzīvos motora izbeigšanos un būs jau ārpus garantijas, bet tev kaut kādu apstākļu dēļ nāksies izmantot dīlera remontu - lūk, tur būs kosmoss.

msh 27.07.2020 12:43

Ne blīvīte, ne durvju roktura krāsas lobīšanās nav pieļaujamas - tā ir JAUNA mašīna, tur visam jābūt labam un attiecīgi jākalpo.

msh 25.07.2020 17:20

Vispār jau galvenais ir nevis aprīkojums, bet gan cilvēka, kas strādā ar mašīnu, smadzeņu spējas.

msh 25.07.2020 13:09

Par ko ir runa, par kaut kādiem plastmasas gabaliem? Sakām paldies ražotāju nepieciešamībai ieseksot kapeiku, lai varētu pārdod lētākas un nekvalitatīvākas mašīnas laimīgajiem pircējiem. Pāreja uz plastmasu no alumīnija gan notika salīdzinoši sen, piemēram, fofāgena grupa to izdarīja pakāpeniski astoņdesmito otrajā pusē/deviņdesmito pirmajā pusē.

Šis lauciņš ir arī viens no tiem, ko vecākas mašīnas saimnieks [atšķirībā no jaunākas mašīnas ķeblī pirdēja] var uzlabot; dažādus alumīnija izstrādājumus ražo gan ķīnieši, gan specifiskas firmas. Uzsvars uz to "vecākas"; tā kā jauno tačku pircēji pamatā ir tādi, kuri māk tikai izbaudīt luksusa evakuatoru salonus, un nevis bik padomāt kā uzlabot savu mašīnu lai nevajadzētu izbaudīt garantijas remontus, tad šādu detaļu piedāvājums svaigiem modeļiem nepastāv, jo nav pieprasījuma - paskatoties tajā pašā alītī, alumīnija gabali piedāvājumā ir mašīnām 10+ gadu vecumā.

msh 23.07.2020 23:20

Tiešām? Man gan likās ka kāds B4 audī vai varbūt 2.5 ceška...

msh 23.07.2020 18:20

Kopsavilkums - garantija tev sniedz dvēseles mieru, un tas tev ir galvenais - vai laicīgi nokļūsi galā vai nē, noplīsīsi pa ceļam vai nē - tas nav svarīgi.

Man, domājot par tādām mašīnām ar kādām es un liela daļa man pazīstamo brauc, prātā nāk tikai divu veidu lietas, kas mašīnai, kurai ir samnieks, nevis īpašnieks, varētu pēkšņi nekurienes vidū izbeigties - kāds sadalenes vai kloķenes pozīcijas holla devējs [vienkārši dēļ tā ka tas nabags karstā vidē nostrādājis pāri par 20 gadiem], vai arī kādai pusasij iekšējā granāta, par cik lažas ar tām parasti ir grūti pamanīt. Viss pārējais var būt vai nu ražošanas brāķis [kas vecākām mašīnām visdrīzāk būs dabiskās atlases ceļā atlasījies], vai arī sūdīgs tehniskais stāvoklis apvienojumā ar tādu blīvi starp stūri un sēdekli, kas spēj tikai grozīt stūri, bet nespēj pamanīt ka ar motoru vai kādu citu mezglu notiek kaut kas neparasts - citādāk situāciju kur pēkšņi izbeidzas motors nespēju izskaidrot.

msh 22.07.2020 17:16

Un kā šis šarms atšķiras no tāda šarma, kur tu brauc ar personīgo mašīnu bet darba devējs tev kompensē degvielu un amortizāciju?

msh 21.07.2020 22:50

Ko tu visiem novēli - braukt ar svešu [darba] mašīnu? Paldies, tas nav priekš manis - mašīna kuru es nedrīkstu uzlabot...

msh 21.07.2020 21:06

Kas tie tādi - "sociālais budžets" vai "medicīnas budžets"? Tas viss ir viens VALSTS BUDŽETS, tas pats kurā es, nabags, veicu iemaksas, saņemot algu, nopērkot veikalā cepumus, iepūšot golfa balonā gāzi vai ejot ar golfu apskati. Tā ka grozies kā gribi - dotācijas elektriskajām mašīnītēm ir kaut kas pa tēmu "nabagi sametas turīgajiem priekš jaunām mašīnām", nerunājot nemaz par to ka tas notiek jau tagad, par cik elektrībai akcīzes nav...

msh 21.07.2020 12:58

Jā, kāpēc būtu? Nezinu, paprasi tepat vietējajiem, kāpēc tā vajag - bet nu realitāte ir tāda ka man ieraugot svaigu X5 ar diezgan jaunu čali pie stūres kruīzējot pa šoseju uz kaut kādiem 90 pilnīgi atkārās žoklis, tik netipisks tāds gadījums ir. Reku rolleris jau pieteicās; pieņemu ka tie viņa cipari ir tik mazi tikai pēdējo 10 gadu laikā pieaugošajai cepistu aktivitātei un paceltajiem sodiem; 10 gadus atpakaļ pat man [dzīvojot tālu no rīgas, kur tādas mašīnas ir sakoncentrētas] nebija nekas īpašs ja tādas mašīnas uz šosejas man gāja garām kā stāvošam.

Bet nu jā, pēc novērojumiem elektrisko mašīnīšu braucēji ietilpst fana kategorijā - tik tad jāprasa nah tādam pirkt teslu, ja var nopirkt Up!u vai kādu citu līdzīgi lēnu mēslu.

msh 19.07.2020 9:46

Nepareizo simbolu pieliki. Tiešā fantastiš, šitas sociālisma līmenis, kur nabagiem jāsametas bagātajiem. Cerams ka pie mums neko tādu nepalaidīs, negribu mesties priekš tavas jaunās teslas

msh 19.07.2020 9:44

Es jau nesaku ka jāsēņo fana režīmā - bet ar jaudīgākām mašīnām parasti brauc vaļīgāk. Reku nesen viens negudrs teslists satikās ar negudru bembistu; delfos bija raksts - teslists pa salu tiltu brauca kreisajā joslā uz 70 !!! - salīdzinājumam man vakar pēcpusdienā braucot pār salinieku, esot vidējajā joslā [tobrīd nelikās satiksme tāda lai man būtu jāpārkārtojas uz labo joslu] - hujaks, pa labo pusi fūre garām, noteikti uz savu ierobežotāju, pa kreiso kaut kāds buss ar tiem pašiem ~90, un vispār viena daļa kaut kur lido - bet teslists spēj pabraukt uz 70... Un jā, es teslistus redzu pamatā braucam tikpat lēni kā citi - konkrētais pamanītais teslists sēdēja vienam astē; priekšējais noteikti brauca lēnāk nekā viņš gribēja, bet apdzīt ar tādu mašīnu noteikti tajā situācijā problēma nebija...

msh 18.07.2020 19:22

Šodien braucot uz dižo pilsētu redzēju vienu teslu un aizdomājos par to pašu nobraucamā attāluma jautājumu... Var ļoti labi redzēt ka tesla, un citas elektriskās mašīnītes suks, pēc tā, kā ar tām brauc. Kā brauc ar pieņemami ejošiem dīzeļiem, nu, teiksim, kaut kas tāds kā gābešņikam, rollerim vai 650-tajam? Trallala,rallala un +20 ir norma, 15 gadus atpakaļ droši vien arī +50 mierīgi varēja - un tas ar mašīnām kas simtu sasniedz kādās 7 sekundēs. Kā brauc ar teslām, mašīnām kas ir niknākas? Cik es redzu braucot pretī, izskatās ka brauc tā, kā brauktu kādas mironīgas toyotas braucēji - jo ja sāks lietot pedāli, ieslēgsies sirēnas un liels uzraksts pa visu planšeti ka tūlīt izlādēsies...

msh 18.07.2020 3:37

Šis jau sāk vilkt uz variantu, kur gāzes iekārtas dēļ motora vadības bloks iemācās tādas degvielas adaptācijas, ar kurām pēc tam uz benzīna motors auksts nespēj lekt... Te drīzāk vajag no sākuma provēt aizbraukt pie kāda sakarīga gāzera lai nokalibrē to iekārtu [pieņemot ka tā ir ceturtā paaudze], pirms tam, protams, paņemot nost to klemmi.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti