Volx rakstīja: Bēdz, silti iesaku. Jums jānoskatās tas video ko ieliku. Tur teikts, jā, pastāv dažād@s valstīs vieni un tie paši motori, bet ar dažādiem zirgiem. Tas tiek darīts lai, uzmanību, samazinātu jaudu un iekļautos nodokļu likmēs. Visas papildus sekundes, kas iziet ārpus ražotāja čipa nodara neatgriezeniskus bojājumus kārbai, motoram, turbīna. Tak šis sludinājums ir visīstākais piemērs kā nevajag darīt. Neievēroja ka remontēta jau kārba, turbīna. Tīri teorētiski arī es varētu nopirkt šito bembi(universāls, var iemest arī lielo klub krēslu), bet tad man būtu jādodas uz to inchape, lai čipo atpakaļ rūpnīcas kodus, jāsaliek atpakaļ DPF, jāskatās kas tā par turbīnu tur uzlikta. Tas viss prasa milzīgu laiku un naudas patēriņu. Būtu jābūt nedaudz jocīgam lai mainītu Kiju, kam viss kā no rūpnīcas, pret bēdu ieleju.
" Visas papildus sekundes, kas iziet ārpus ražotāja čipa nodara neatgriezeniskus bojājumus kārbai, motoram, turbīna"
Kad tu iekāp savā kijā, vai hujdajā, un pagriez atslēgu - brīdī kad tu dzirdi starteri darbojoties, tu jau nodari neatgriezeniskus bojājumus šālēm - tur notiek dilšana pa sauso; ir kaut kāds vidējais startēšanu skaits, ko šāles spēj izturēt, dēļ kā motoriem ar start/stop sistēmām liek speciālas, izturīgākas šāles. Kad starteris beidzis griezties un motors sācis darboties, tur turpinās neatgriezeniskie bojājumi - motors dilst.
Tālāk - kad tu runā par "atrašanos ārpus dzimtā regulējuma" - atceries ka ir tāds termins "izturības rezerve". Ceļot motora jaudu galvenais drauds motora izturībai ir nevis tas, par cik paceļ to jaudu, bet gan tas, ko tas dzelzis spēj izturēt, un kā to dzelzi saregulē. Mūsdienās, protams, ar to jaudas rezervi ir sūdīgāk, izmaksu samazināšanas un ritošās masas samazināšanas dēļ ražotāji sākuši likt vājākas iekšas motoriem - salīdzinājumam, teiksim, VAG pirms 30 gadiem detaļu unifikācijas un izturības dēļ motoros krāmēja detaļas ar kārtīgu izturības rezervi - teiksim, kloķa - klaņa mehānisms visiem audī piecu katlu motoriem tur kādus 350 zs; ja mana golfa 2.0 motoriņa apakša būtu labākā stāvoklī, 300 zs standarta dzelzis turētu mierīgi [115 zs atmosfēra, jopcik] utt. Tam, kurš regulē motora vadības bloku, ir reāli jāsaprot ko dzelži spēj izturēt, kā tie darbojas utt, nevis tikai tupa paskrūvēt uz augšu pūtienu. Tāpēc arī, piemēram, pie mums vieniem dragreisistiem un citiem gonščegiem kaut kas regulāri jūk ārā, bet citiem nejūk - pie vainas gan regulējums, gan stāvoklis.
Atgriežoties pie sākotnējā - es domāju ka ja es izmantotu motoru, kam būtu jauda pret standartu pacelta 2x, es to papildus deldētu mazāk nekā tu savu hujdaju motorus. Kāpēc? Nu tāpēc vien ka man uz vienu startu vidēji sanāk 30-40 km brauciens pa šoseju, bet tev - 5 km braukāšana pa dižo pilsētu...






















iciks rakstīja: Un arī 8+ tūkstoši nav maza nauda daļai cilvēku. Daļai ļaužu tas ir diezgan un tamdēļ lauku rajonos tādi Audi 80 ir gluži bieža parādība. Komforts varbūt nav dižs, toties uz priekšu iet un remontēt var pats ar detaļām, kas vietējo šrotos ir pieejamas. Un ar šo lēto Audi iespējams nokļūt darbā/pilsētā vai kur nepieciešams.
Un par līzinga maksājumiem - ieteiktu neaizmirst, ka Tev varbūt Dacijas līzingam banka naudu dos, bet kā citiem? Tādiem, kam nav stabilu ikmēneša ienākumu. Lūdzu, man nesen pazīstama beibe gribēja krītu ņemt, bet tak nedeva. Alga nav pareizā - kuru mēnesi vairāk, kuru mazāk. Nesaņem maz, bet tomēr - nekā.
Kad pēdējoreiz esi braucis ar jaunu dacīti, un kad ar to A80? Mani kādu laiciņu atpakaļ bik paveda ar max pāris gadus vecu dusteri - tā kaste, iespējams, ir klusāka par manu golfu, bet graboņu ziņā līdzvērtīga. Bet A80 ir klasi augstāka mašīna, tā ka tur, sliktākajā gadījumā, ir tāpat kā jaunā dacītē - galvenā starpība tāda ka to A80 var nokomplektēt ar adekvātu motoru un/vai pilnpiedziņu, bet dacīti nevar...