iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 25.06.2020 19:45

Tu vari paprovēt uzzvanīt uz www.armandoparts.lv ; veikals ir diezgan sakarīgs un tas ka viņu e-veikalā nekā tāda nav vēl neko nenozīmē. Protams, pastāv arī zināma varbūtība ka tādu paneļu nav...

msh 25.06.2020 1:06

Ahahahahah

msh 23.06.2020 9:01

Nekā dīvaina tur nav - cirkonija šaurjoslene vai LSU 4.2 platjoslene ir degvielas šūna kam vajag atskaites gaisa paraudziņu, niecīgu. LSU 4.9 šī nepieciešamība ir novērsta, tur atskaitei kalpo 5v spriegums.

msh 22.06.2020 23:24

Parastām cirkonija šaurjoslenēm kā reiz labāk tos vadus savīt - es neesmu īsti izpratis pa kurieni tās lambdas ņem gaisa paraugu, bet tas plūst pa vadiem, tāpēc pašas lambdas vadus toč lodēt nedrīkst - vai tas paraugs tiek ņemts no štekera un motora vadu daļu drīkst lodēt, vai ņemts tālāk un lodēt nedrīkst, neesmu iedziļinājies.

msh 22.06.2020 17:50

Pat ja tā tava infa nokļūtu ražotāja serveros - ja tavs mērķis būtu kruķīt nobraukumu, tu vienkārši savai škodai neliktu SIM karti iekšā un šito vipendronu neizmantotu Kamēr tev pērkot nav obligāti ar punktu līgumā noteikts ka mašīnā jābūt iespraustai SIM kartei ar derīgu datu plānu, pie kājas.

msh 22.06.2020 16:14

Četri vadi tik jaunā mašīnā, interesanti - es no sākuma tev īsti negribēju pat ticēt, bet palūrēju shēmā, un tiešām...

Ar metzgeri uzmanīgi, tas ir tikai pārpakotājs, tāpat kā toprāns - zem tā brenda var būt gan bošs, gan kaut kādi lēti ķīnas sūdi.

Spriežot pēc tava apraksta, kaut ko pats esi spējīgs izdarīt - uztaisi tai lambdai parasto galda pārbaudi - ar pievienotu testeri signāla vadiem uzsildi ar gāzes degli to lambdu, ieliktu kādā skrūvspīlē, līdz darba temperatūrai un skaties ko testeris rādīs.

msh 22.06.2020 14:56

Kas par mašīnu un kas par lambdas ražotāju? Brāķi arī reizēm mēdz gadīties, tāpēc labākais risinājums būtu jauna lambda...

msh 22.06.2020 11:05

Te pat nevajag autoelektriķi, pietiks ar kādu tehniskāku VW vai audī īpašnieku kam ir VCDS; šaubos ka galaksim būtu savādāks klimata bloks nekā tā VAG brāļiem, kurš nerunātos ar VAG diagnostikas rīkiem. Vēl var provēt pameklēt internetā; pieņemot ka to klimatu ir ražojis hella, kļūdas un rādījumus visdrīzāk var apskatīties tāpat, paša klimata ekrānā - manam mk4 golfa klimatam attiecīģu aprakstu pdf formātā var atrast internetā.

msh 21.06.2020 14:12

Paskatījos bildes, kaut kā neizdevās ieraudzīt ne "vecas", ne "lamatas" - divas ceškas, pieklājīgas un drošas mašīnas, trešo nevarēju atpazīt.

msh 20.06.2020 17:24

Dzīvojamā mašīna nav tava beha, kur ar atļauto ātrumu aizmigtu ja vien nebūtu modināšanas sistēmas, un kur pie 150 kmph izdodas noturēties nomodā tikai aiz apziņas par to kāds sods par to ātrumu pienākas - dzīvojamajā mašīnā tu noteikti būtu nomodā arī braucot ar atļauto ātrumu un uzmanīgi sekotu tam ko dari, ja sēdētu pie stūres - ja nesēdētu pie stūres, tā ir dzīvojamā mašīna, laiku var pavadīt labāk kā behā - spēlējot spēles vai, ja alkohols sirdij tuvs, kost...

msh 19.06.2020 18:22

Kas tev šajā gadījumā skaitās "kaktu serviss"? Neaizmirsti ka šajā situācijā visnevarīgākais serviss ir tas, uz kuru tu ar savu semaku brauc, WESS; jebkurš kaktu vai nekaktu serviss spēj vairāk. Netici? Aizbrauc uz wesu un paprasi lai tev nokruķī 2x mazāku nobraukumu ; 1) tevi pasūtīs dirst 2) ja tu ar kādu "pateicību" panāktu lai tevi nepasūta, izrādītos ka viņi to nespēj [jo viņiem tas nav jāspēj]. Tikmēr attiecīgi speciālisti to spēj - cits labāk, cits sliktāk, ar attiecīgiem izcenojumiem. Kā kaspichs savā blogā aprakstot šādu gadījumu ar dažus gadus vecu behu rakstīja, šis pasāciens ir lētāks nekā vērtības kritums kas rodas gadā nobraucot 50k.

Kamēr dati netiek tiešsaistē sūtīti uz ražotāja serveri, tos var kruķīt - tas, kādā līmeņa speciālists tam ir vajadzīgs, ietekmē tikai pakalpojuma [vai arī izmantotā aprīkojuma] cenu.

msh 19.06.2020 18:06

Es prasu kas tur par remontdarbiem notiek, nevis kāda tur ir satiksme... Svētdien gadījās pa to šoseju pabraukt; ieraugot jaunpautainē sabērtās čupas iešāvās prātā naivā doma ka varbūt taisa kādu uzbērumu lai jaunpautainē nebūtu jābrauc uz 50...

msh 19.06.2020 12:38

Kas notiek uz jelgavenes - rekonstrukcija vulgaris vai kaut kas nopietnāks?

msh 19.06.2020 12:30

SEAT pozicionējas kā sportisko fofāgenu ražotājs - tu gaidi sportiskā mašīnā mīkstus ķebļus?

msh 19.06.2020 12:27

Lai paskatās gan to jūtubes kanālu, var gadīties ka pazudīs iekāre pēc teslas. Man patika tas variants kur sasists pakaļas spārns - remonts 19k$ pie teslas vai arī garantija un piekļuve lādētāju tīklam pa pipeli. Nebrīnītos ja parastās apkopes arī vajadzētu ceļot uz citu valsti izdarīt - kāpēc lai tesla atļautu to ko citi neļauj?

msh 19.06.2020 12:20

Neaizmirsti ka "mazlietots premiums" var rasties esam ļoti daudzlietots - ir pietiekami dzirdēts par gadījumiem kur jaunas behas [citām markām noteikti arī tādi īpašnieki gadās] pirmais īpašnieks gadā nobrauc vismaz 50k un reizi gadā, pirms TA/apkopes atkruķī atpakaļ uz +10k...

msh 19.06.2020 12:18

Atslēgas vārdi "20-30 minūtes". Kasiņš skatās uz vissūdīgāko teslu, kuras spējas, jau jaunai mašīnai ideālos apstākļos, ir kā manam ķieģeļa formas golfam ar vismazāko iespējamo gāzes balonu - 300 km pa šoseju vai kaut kas virs 200 km pa autostrādi. Latvijā tāda tesla, kur 300 km nobraukšanai ievērojot CSN vajag vismaz 4 stundas varētu likties diezgan pieņemama, vismaz vasaras laikā - rietumos braucot kasiņa stilā pa autostrādi, kur vajadzētu štopēt iekšā burgerus vai picas ik pēc pusotras stundas, tā aina būtu jūtami savādāka...

msh 18.06.2020 19:08

Tu jau esi ekofašistu domāšanas veidā iebraucis ka apgalvo ka tur esot viss ok? Tu neaizmirsti ka kasiņš ir pieradis braukt ar mašīnām, ar kurām jāiebrauc benzīntankā tāpēc ka kāds pasažieris draud apmīzties, nevis tāpēc ka pēc 5 km mašīna atrubīsies - un pieradis močīt uz kādiem 150 neiespringstot. Kā tas sanāk ekofaniem, paši zinām - brauciens no viena štepseļa līdz otram, kas vēl rūpīgi jāsaplāno - un pie tā štepseļa laiks arī jānosit...

Neaizmirsti arī ka teslas nobraucamie attālumi ir norādīti braucot pa parastu ceļu. Un arī to ka tesla ātrumos virs divīša savas neefektīvās viena ātruma ātrumkārbas dēļ iesūkā - šī problēma gan dabā izbaudāma tikai uz vācu neierobežotajiem bāņiem.

msh 18.06.2020 13:09

Zinot ka tu esi nepraktisks cilvēks kam pieeja uz mašīnām ir kā sievietēm, nebrīnos. Ja piemirst to sīkumu ka tesla ir pārcenots sūds uz kociņa, tāpat paliek tā niansīte ar to ka tas ir īfõns uz četriem riteņiem, lasīt - ražotājs kurš pieņem ka tā klienti noklusējumā ir stulbi idioti kuri nav spējīgi parūpēties par savas mašīnas remontu/apkopēm, toties viņiem ir daudz naudiņas ko izslaukt. Es nezinu vai eiropā ir tikpat traki kā ASV, bet man patika tas variants kas ir ASV - kur savu teslu tu remontē pie viņiem maksājot vienalga kādu kosmosu viņi ieruba - vai arī viņi tevi atslēdz no uzlādes tīkla un tu vari turpināt to remontēt kur gribi.

P.N. Pie tā ka tev patīk dauzīties apkārt pa eiropu un močīt pa bāņiem - tev vajadzētu aizņemties to teslu uz vienu eiropas braucienu, lai tiktu vaļā no vēlmes pēc teslas...

msh 16.06.2020 13:05

Hibrīdam tas ļoti maina lietas būtību - pilsētā gaisa pretestība spēlē mazu lomu un hibrīda agregāts ļauj motoram nedarboties, kamēr ārpus pilsētas lielā suņu būda ar savu gaisa pretestību nozīmē attiecīgu patēriņu bet hibrīda agregāts pārvēršas par smagu bagāžu. Kasiņam bija vecs prīmuss, tam, ja nemaldos, starpība bija diezgan izteikta - tavā gadījumā inženieri laikam ir kaut kādus brīnumus izveikuši, tieši konkrēti šosejas patēriņā

msh 15.06.2020 17:34

Es gribētu zināt cik tur ir reālais šosejas patēriņš, nevis kaut kāds hvz cik simtu vai tūkstošu kilometru vidējais patēriņš ar gabaliņu šosejas...

msh 15.06.2020 17:27

Komunisms nav spējīgs strādāt - tevis nosauktie mīnusi ietilpst tajā sistēmā iekšā un kad tos izreformē laukā, sanāk demokrātija kur tauta paņems un nah atteiksies no visa pārējā kas no tā komunisma tur būs palicis...

Abet par to "pliko kapitālismu" - tas ir tas kas sanāk kad atsakās no Dieva - vienalga vai tādā nozīmē, kā es to domāju, vai reliģiskā nozīmē, kā to uztver bradypus.

msh 15.06.2020 13:02

Atceries ka tas ir booking.com. Princips līdzīgs kā tad ja tu strādātu kaut kādā nelielā ražošanas firmā kaut kur laukos - vietējajiem pārdotu produkciju naļikā bez papīriem par vienu cenu bet veikaliem oficiāli un par citu cenu. Booking.com , ja kas, priekš viesnīcniekiem ir papildus čakars, sevišķi mazajiem, jo tā viņu sistēma, ja tā pēdējo pāris gadu laikā nav mainīta, prasa ka viesnīcā vienam visu laiku jālūr tajā būkingā iekšā.

msh 15.06.2020 12:59

Tas princips ir vienkāršs - viena puse ir šaubīga, otra puse ir sarkans karogs ar sirpi un āmuru uz tā - kuru izvēlēsies?

msh 15.06.2020 12:58

Problēmas atslēgas vārdi laikam būs "mācoties ASV" - jo tu, domājams, tur devies nevis mācīties pamatskolā vai videnē, bet augstskolā - bet turienes augstskolās jau labu laiku pie šprices ir marksisti - un tā nu ir radies tas tavs kontekts kur sekmīgas smadzeņu skalošanas rezultātā republikāņi ir sūdabrāļi bet komuņagas, demokrāti, ir labie. Man ir viens pazīstams cilvēks ar tev līdzīgu "kontekstu", pieņemu ka arī tev līdzīgā vecumā - es biju šokā pēdējajās vēlēšanās atklājot ka viņš ir kļuvis par PARistu un ir eirokrāts, spriežot pēc viņa purnagrāmatas profila, pelna nesliktu algu nodarbojoties ar huiņu; ja pēdējajās vēlēšanās balsoji dižajā pilsētā, turēji rokās biļetenu ar viņa vārdu. Es biju šokā par to, kā cilvēks, kura vecāki pirms 30 gadiem bija Attīstībai Pret! var šodien būt Attīstībai Par!...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti