iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 17.05.2020 14:30

Ja es nebūtu izlasījis šito tavu tekstu, tad es pirms dažām dienām būtu bijis tīri pārsteigts. Manā iepriekšējajā darbavietā bija kaut kāds lētucis,"werkmeister", 200A, esošajā darbavietā tas kas nosprāga bija kaut kas no šitās šnites - bet pirms dažām dienām darbnīcā parādījās kaut kas no tās šnites ko tu te esi pieminējis, ko es redzēju pirmo reizi - viena kolēģa aparātu, 300A kam virsū rakstīts "BAVARIA (r) Elektro Werkzeuge"

Par lētuču tēmu, nesen redzēju viena amerikāņa apskatu vienam ķīniešu jebaja lētucim, īstam lētucim, cena divciparu skaitlis, 200A - šis tur pametināja ar elektrodiem un ar TIGu - rezultāti viduvēji, bet pats interesantākais bija strāvas stipruma mērījumi - max ko šis izspieda bija kaut kādi 110-120A...

Jebkurā gadījumā - pieņemot ka es kaut kad nobriedīšu [finansiāli galvenokārt] impulsu aparāta pirkšanai, skaidrs ka tas būs labs ķīnietis. Kāpēc? Jo man nevajag labu svarku - man vajag sakarīgu TIGu ar ko var arī ar elektrodiem pametināt, bet brendu maiņstrāvas impulsnieks ir dārgs. Nav gan izslēgts ka es iešu līdzīgu ceļu kā ar saviem transportlīdzekļiem - netā ir kaudze ar impulsu svarku shēmām pieejamas, un man ir zināmi pāris elektroniķi kam prasīt padomu un kas ļoti iespējams spētu man uzkodēt kontrolierim programmu, ja gribētos aiziet perversijās Kaut kad pasen pētīju, detaļas vienai netā atrodamai 150A impulsnieka shēmai sanāca zem 100 eirām - tas kas man tur nepatika bija tieši tas ka 150A, nevis 200A.

Vēl viens variants kā varētu tikt pie kā jēdzīgāka lētāk - pazīstams čalis strādā par metinātāju vienā liepājas firmā, šis teica ka viņa darbavieta regulāri pārdod nolietotus metināmos aparātus - nolietots šajā gadījumā laikam būs x darba stundas - aparāti, protams, atbilstoši tai slodzei kāda viņiem tur ir.

msh 17.05.2020 12:15

Kas tie tādi par zvēriem - "ekoheiteri"?

Tavai teorijai ir divas problēmas. Pirmā - Rīgas TEC-2 darbība ir jānodrošina, pūš vējš vai nepūš, jo to pasācienu no jauna uzkurbulēt ir pārāk ilgi. Otrā - HESu jaudu var samazināt bet apstādināt nedrīkst - kaut kādu ūdens plūsmu upē ir jānodrošina.

msh 16.05.2020 22:44

Ja es spridzinu, tad ar kādiem vārdiem lai apraksta to ko rolleris te raksta - man pat nenāca ne prātā ka šo forumu lieto tik augstdzimuši cilvēki kam svaiga dacīte liekas tik nelietojama ka no tādas saņemšanas nomā [nevis īpašumā!] jāizvairās ar visiem spēkiem...

msh 16.05.2020 20:09

Kas vainas salīdzinājumam? Jā, tiešām, divas dažādas pasaules - tieši tāpat kā ar tiem cilvēkiem, kurus apmierina viena vai otra mašīna. Tikai šajā gadījumā cilvēks [tu] no vienas pasaules - es gan teiktu - burbuļa - izteicās nicinoši par otras pasaules mašīnu, lai arī galvenais tās otras pasaules mašīnu mīnuss - neatbilst burbuļa iemītnieku kritērijiem. Un salīdzinājumam nekādas vainas - es nesalīdzinu ar pagātnes mašīnu, bet divas vienā laikā uzražotas mašīnas...

Noslēgumam citāts iz purnagrāmatas:

Silvija Lapiņa

2019. gada 10. augusts

Ceru, ka daudzi mani draugi(un nedraugi) atzīs ļoti pamācošos vārdus, ko 56 gadu vecumā pirms savas nāves(mira no vēža) teicis kompānijas "Apple" dibinātājs, miljardieris Stīvs Džobss: "Biznesā es sasniedzu visaugstāko punktu, citu acīs mana dzīve ir bijusi liela veiksme, taču, izņemot darbu, dzīve man ir sagādājusi maz prieka. Bagātība ir vienkārši fakts manā dzīvē, pie kā esmu pieradis. Kad tagad slims guļu gultā un atceros savu dzīvi, saprotu, ka bagātība ir bezjēdzīga un niecīga attiecībā pret nāvi. Jūs varat atrast kādu, kurš vadīs jūsu automašīnu vai darīs darbu jūsu labā, bet pat par visu naudu, kas jums ir, jūs neatradīsiet cilvēku, kurš "nesīs" jūsu slimību. Var pazaudēt kādu materiālu lietu un to atrast, bet nevar atrast un nopirkt pazaudēto dzīvi. Jo paliekam vecāki un gudrāki, jo saprotam, ka: varam nēsāt 300 vai 3000 dolāru vērtu pulksteni, tie abi rādīs vienādu laiku; varam nēsāt 30 vai 300 dolārus vērtu maku, tajos abos var ielikt vienādi lielu naudas summu; var būt 150 000 vai 30 000 dolāru vērta automašīna, to cenas neizmainīs attālumu līdz izvēlētajai vietai un to sasniegsiet kā ar vienu, tā otru automašīnu; jūs varat dzert 100 vai 300 dolārus vērtu vīnu, taču kaifs no abiem būs vienāds; jums var būt 300 vai 3000 kvadrātmetrus liela dzīvojamā māja, taču abās jutīsieties vienādi vientuļš. Iekšējo laimi nodrošina ne jau materiālās vērtības. Jūs varat lidot ar ekonomiskās vai pirmās klases lidmašīnu, bet avārijas gadījumā kritīs kā viena, tā otra, un jūs līdz ar tām. Visīstākā laime ir: ja jums ir draugi vai kāds, ar ko parunāt. Nemāciet bērnus būt bagātiem, māciet viņus būt laimīgiem, jo tad, kad viņi izaugs, viņi zinās nopirktā vērtīgumu, nevis cenu. Ēdiet ēdienu kā zāles, pretējā gadījumā zāles ēdīsiet kā ēdienu. Tie, kuri jūs mīl, vienmēr būs kopā ar jums, pat ja arī šķitīs, ka ir 100% iemesls atteikties no jums, viņš vai viņa vienalga atradīs kaut vienu iemeslu noturēties un būt kopā ar jums. Ir liela atšķirība starp "būt cilvēkam" un "būt cilvēcīgam". Ja gribat pa dzīvi iet ātri- ejat viens, bet ja gribat iet tālu- ejat kopā! Novērtējiet tos, kuri visos dzīves etapos ir kopā ar jums!"

P.S. Par gadu ar behu - apsveicu. Ar dacīti to var sagaidīt kādus desmit gadus...

msh 16.05.2020 18:15

Un kāpēc? Dacītei, jebkurai, ir tikai divi nopietni mīnusi - no fabrīķa nevar ieķeksēt kādu jestrāku motoru, un pūst - bet nu tiem kas maina mašīnas tādos intervālos kā ražotāji vēlas, tas otrais nav saistošs. Bet savādāk tā mašīna ir labāka par tavu behu - piemērotāka latvijas ceļiem, piemērotāka dažāda veida lietošanai, visbeidzot - labi aprīkota dacīte ir viduvēja ceturtā golfa sarežģītības līmenī - pat tad ja abiem ir ražotāja garantija, varbūtība ar dacīti dzīvoties pa dīlerservisu ir daudz mazāka nekā tad, ja laimes rats "gribu braukt ar jaunu BMW" uzgriežas nepareizi, jo tur vienkārši ir maz kam nosprāgt. Jā, jā, es zinu - tu teiksi ka dacīte ir pārāk skaļa, tajā pie stūres grūtāk aizmigt nekā bembī, un nav visādu knibuļu ko spaidīt, pie stūres garlaikojoties...

Manam mācītājam ir 11 gadus vecs, jauns pirkts logan universālis - vienreiz sanāca ar to pabraukt, tīri iepatikās tas minimālisms. Esošais dusteris arī likās tīri ciešams, lai arī tur galvenais kas nepatika - tas ka pseidodžips.

msh 16.05.2020 15:23

Par ko ir runa, šito www.evspecifications.com/en/model-acceleration/d323ad ? Ja tas ceļ labi, tad tava beha vispār ir ahūna raķete...

msh 16.05.2020 9:23

Nuja.

msh 16.05.2020 9:14

Tā paša iemesla dēļ - piedāvājums pārsniedz pieprasījumu - tik šajā gadījumā problēma ir stihiska; vējš griež propellerus kurus laikam nevar apstādināt...

msh 16.05.2020 9:12

Es jau nu pirktu kaut kur citur nevis lielveikalos...

msh 16.05.2020 9:08

Bentlija pirkšana ir kaut kas līdzīgs tai nodarbei ko dara dzērāji - naudas izčurāšana. Nu pieņemsim ka šim cilvēkam vajag tik lielu mašīnu - ko viņš būs zaudējis ja tas būs attiecīgs audī, nevis bentlijs? Bet starpību starp audī un bentlija cenu var, teiksim, noziedot - dzimtajai skolai, skolai kurā mācās bērni, pašvaldībai ar noteiktu mērķi utt - kamēr nopērkot bentliju tā starpība tiek noziedota Volkswagen AG priekšnieka prēmijai...

msh 16.05.2020 8:59

Cilvēks vienkārši bija bik par daudz aizgājis galējībās...

msh 15.05.2020 23:02

Kāpēc garīgas? Tā drīzāk ir starpība starp strādnieka un īpašnieka domāšanu - strādnieks pelna naudu ko notrallināt - bet īpašnieks to naudu tā vietā lai notrallinātu var arī ieguldīt. Par IKEA variantu nezinu, bet warren buffet gadījumā diezgan reāli - tas vecis noteikti spēj izrēķināt cik desmiti tūkstošu dolāru netiks nopelnīti ja jaunu mašīnu pirks reizi piecos, nevis reizi piecpadsmit gados

msh 15.05.2020 22:55

Smaidīgais, tu te jauc cēloņus ar sekām - nakts tarifs ir nevis dēļ lētās elektrības biržā, bet abi ir dēļ nepieciešamības nodrošināt to bāzes noslodzi...

msh 15.05.2020 17:05

Un kas vainas braukt ar to sestā gada sēdekli? Vai tad obligāti jāšiko ar krutu un dārgu mašīnu ja maciņš to atļauj? Man uzreiz nāk prātā divi turīgi un pieticīgi cilvēki - Ingmar Kamrat, IKEA dibinātājs kurš nomira pirms pāris gadiem, brauca ar divsimto volviķi, un Warren Buffet, slavenais investors, brauc, vai brauca, ar kaut kādu padsmitgadīgu kadiljaku - starpība starp abiem tik tāda ka pirmais lidoja ekonomijas klasē bet otrais jau pieklājīgākā vecumā tomēr atļāvās nopirkt sev lidmašīnu...

msh 15.05.2020 12:54

Smaidīgais, esi aizdomājies kāpēc elektrībai ir nakts tarifs? Tas ir domāts lai TECiem nodrošinātu stabilu bāzes slodzi, cita ekonomiska pamatojuma šādam tarifam nav

Attiecībā par propelleru cēlājiem - nezinu par celšanu un nezinu par esošo situāciju, bet tolaik, kad rolavā sacēla to propelleru kaudzi, katrs propelleris bija savai firmai - SIA Vēja Parks 1, Vēja Parks 2 utt - jo firmām kas ražo atjaunojamo enerģiju zem tur kaut kādiem 2 vai cik tur megavatiem pienācās augstāks tarifs. Kas diez apmaksā to dārgāko elektrību?

msh 14.05.2020 12:43

Ļauj es minēšu - vismaz daļēja diodizācija un/vai dīleris maina spuldzes tavā vietā + vēl pastāv zināma varbūtība [pieņēmuma līmenī] ka tipisks mūsdienu mašīnu sarežģījums - centrālās elektrības bloks - veic spuldzēm "mīksto" palaišanu lai tām paildzinātu mūžu.

Es savam golfam ar ~20k gada nobraukumu kādu spuldzīti mainu vidēji reizi gadā.

msh 14.05.2020 12:37

Kā vārsts kuru noslēdz atspere [vai divas] paliekot bez to darbinošā mehānisma var palikt vaļējā stāvoklī?

msh 13.05.2020 21:00

Apgriezienu skaitīšana ir pats primitīvākais līmenis.

msh 12.05.2020 19:36

Attiecībā par brendiem - nezināmākiem brendiem varētu būt problemātiskāk atrast remontētāju ja iestāsies tāda vajadzība - idejiski jebkurš elektronikas remontētājs var tādu remontēt, bet nezināmākiem var būt iekšā dziļas ķīnas elementi kurus grūtāk dabūt...

Attiecībā par zemāk pieminētajiem impulsnieka mīnusiem - impulsnieks idejiski ir trauslāks - lai arī pusvadītāju aparāts, bet tur ir vairāk kam nosprāgt, atšķirībā no transformatornieka, kur iekšā praktiski nekā nav, trafs, taisngriezis un daži nieki. Mums darbā ir mazais impulsnieks, kaut kāds nezināmāks brends, vienreiz nosprāga tāpat, tagad nesen nosprāga jo tika nomests uz grīdas. Bet nu, kad ir runa par metināšanu - pavisam cita lieta nekā ar transformatornieku... Kā arī tas ka mazs un ērts - atšķirībā no transformatornieka, ar impulsnieku var metināt, to aparātu turot siksnā uz pleca.

msh 12.05.2020 19:21

Pieklājīgāks par jebaja vai alīša lētučiem...

msh 12.05.2020 17:19

Ja nevajag metināt kaut ko ahūni biezu [ar no tā izrietošu nepieciešamību pēc lielām strāvām], pieklājīgāka ražotāja mazo impulsu svarku - to var nēsāt apkārt plecā un ja jāmetina ar mazākām strāvām, tas verķis spēj izkompensēt sūdīgu pagarinātāju.

msh 11.05.2020 19:11

Un ko tas, cik saražots pašu zemē, parādīs? Valstis nav enerģētiskas salas, elektrība tiek eksportēta un importēta. Pēc "saražots pašu zemītē" kritērijiem vācijas elektrības ražošana paliek "zaļāka" - bet ja paņem kopainu, atklājas ka propelleri un saules paneļi aizvieto kodolreaktorus, vai arī to saražotā elektrība iet eksportā, bet kad tie elektrību ražot nespēj, tiek importēta elektrība.

msh 11.05.2020 19:09

Līdzšinējajās diskusijās neviens "klimata pārmaiņu noliedzējs" neparādījās...

msh 10.05.2020 21:54

Un kas tad ir? Tu neaizmirsti ka latviešu tajās valstīs būs tas, kas nav vietējie - lētais darbaspēks. Kā arī - tajās valstīs ekonomikas kritums būs jūtami mazāks. Tajās valstīs rūpnīcas strādā jūtami cikliskāk kā pie mums - te fabrīķi cenšas noregulēt savu darbību ar noliktavu palīdzību daudzmaz stabilu, kā arī dažādi patērētāju gājieni vājāk izmaina pieprasījumu - tur dažādi fabrīķi pirmssvētku laikā - vēlā rudenī līdz ziemassvētkiem - rukā ar papildus jaudām - izmantojot aģentūru darbaspēku - pēc ziemassvētkiem, nokrītoties pieprasījumam, samazina ražošanas apjomus - kuri pēc tam pavasarī atkal sāk pakāpeniski celties. Tu parakstītos uz darbu, kur tev būtu samērā normāla aldziņa, bet tad, pēkšņi, nokristos par reizēm četrām? Diez vai, un turienes vietējie arī ne.

msh 09.05.2020 19:07

Droši vien ka tā - lielā uzpildei un mazā lai aizvadītu gaisu no bākas augstākā punkta līdz kakliņam. Tev jau teica - ar trosīti - aizbrauc uz depo un nopērc metru vai divus resnākas trosītes.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti