Piedod, nolaidos līdz gābešņika līmenim, un piesaucu sevi, nevis autoīpašnieku vulgaris - kurš aizdurtu uz šrotu pakaļ durvij.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Piedod, nolaidos līdz gābešņika līmenim, un piesaucu sevi, nevis autoīpašnieku vulgaris - kurš aizdurtu uz šrotu pakaļ durvij.
Man čomam klāt nav jāstāv; viņš uz maniem jautājumiem atbild godīgi jo viņam nav nekādas motivācijas man melot - tikmēr tu tajā savā servisā to cilvēku kas krāsoja tavu mašīnu visdrīzāk pat ieraudzīt nedabū, tikai cilvēku kura viens no galvenajiem amata pienākumiem ir batonu bāšana klientiem...
Jā, ērtāk ir pašam pārskrūvēt - bet nu pareizi, es aizmirsu ka es diskutēju ar cilvēku kuram pasaule ārpus rīgas neeksistē [lasīt - serviss atrodas max 10 km attālumā] un nodarbošanās arī ir pietiekami nenopietna lai visdrīzāk varētu atļauties vazāties apkārt pa servisiem darba laikā.
Attiecībā par pirmo teikumu - es pilnīgi atbalstītu ja autoskolās vajadzētu mācīties līdzīgu vielu kā padomju laikos - tas mūsdienu stūru grozītāju tizlums ir briesmīgs, kad pat rezerves ripuļa uzlikšanai jāsauc tehniskā palīdzība...
Nu bet elementāri - tie astoņdesmitnieki ir ļoti ilgspēlējoši bet pliki, tāpēc bieži vien nonāk pensionāru rokās - tos apmierina visas tās īpašības, un mašīna piedevām pārdzīvo īpašnieku. Ar tavām hondām, lai arī tās nav ne kripatu ātrākas, tā nenotiek, jo pensionāri dabūtu tās mainīt pārāk bieži...
GB12 rakstīja: Shit happens faktors tiek ierēķināts arī, pērkot KASKO. Pie tam, daudz ērtāks.
Daudz ērtāks? Tikai priekš cilvēkiem kas neko nerubī no mašīnām un/vai kam patīk regulāri mainīt mašīnas
un pie viena mašīnai ir kaut cik liela vērtība. Vērtību pieminu dēļ tā, ko kādus 10 vai vairāk gadus atpakaļ Pirmais skandināja - "dažus gadus masīnu neapdrošināšu ar kasko un pēc tam tā var manis pēc pazust; tā sevi ir atpelnījusi"
Savādāk - piemēram - ja mēs atrautos katrs savai mašīnai pa bukti durvī, kas, tavuprāt, ir ērtāk - tas process kam tu izietu cauri - jeb vai paņemt no krājumiem durvi, aizvest čomam nokrāsot un pēc tam kaut kad, sev ērtā laikā [kas noteikti nebūtu darba diena/darba laikā ] to pārskrūvēt? Pie viena es varu kontrolēt darba kvalitāti, kamēr tev tikai jāpaļaujas uz servisa apgalvojumiem - protams, tā kā tu brauc ar mašīnu no kuras 1-2 gadu laikā atkratīsies, tev kvalitāte tālāk par to kas redzams no ārpuses varētu būt diezgan dziļi pie dirsas.
Vispār jau tas modeļa apraksts ir šausmīgi nenoteikts - zem A80 1.8S var slēpties gan vairāku veidu karbuļi, tajā skaitā ekotroniks, gan monošprice, gan KE-jetroniks...
Kas tur jocīgs - vienkārši krituši panikā un/vai burta kalpi.
rudens68 rakstīja: Redzi kādas programas būs
Programmas mērķauditorija ir 12 līdz 18 gadus veci jaunieši, kuriem būs iespēja gūt jaunas prasmes, attīstīt sistēmisko domāšanu un, sadarbojoties ar pašvaldībām, uzņēmumiem un nevalstiskām organizācijām, ietekmēt uz vietējās kopienas interesēm un jauniešu izaugsmi vērstu lēmumu pieņemšanu.
RTU vēsta, ka dalība programmā arī vairos skolēnu izpratni par atbildīgu patēriņu, aprites ekonomiku, klimata tehnoloģijām, mazoglekļa dzīvesveidu, kā arī pilsoniski aktīvu uzvedību.
" kā arī pilsoniski aktīvu uzvedību"
Karoč audzinās jaunos komjauniešu aktīvistus.
Ja būs vajadzība, tad arī būs gribēšana. Ja apstākļi būs saskrūvēta akcīze, varēsim redzēt arvien biežāk ziņās par konfiscētu kontrabasa degvielu - varēsim arī biežāk uz ceļiem redzēt vecas mašīnas kurās esošie dīzeļi tiks darbināti ar atrabotku.
Komunista? Nē, mašīnas saimnieka - kuram pierasts redzēt visādu mašīnu īpašnieķeļu gājienus - nopērk 10-15 gadus vecu tačku, un pēc tam piš kapeikas pa pilnu programmu, jo nauda līzei vai mogucītim sanāca, bet uzturēšanai ne. Šajā gadījumā es vienkārši esmu mazliet tālredzīgāks un ierēķinu izmaksās ne tikai nolietojumu, bet arī shit happens faktoru - tev tas, nez kādēļ, liekas savādi.
Manu spoguli diez vai būtu īpaši grūtāk nolauzt kā tam rāvējslēdzējam - bet panākt lai no nejauša kontakta pret buferi man rastos zaudējumi - to gan ir jūtami grūtāk.
Nē, otrais golfs ir vēl no tā mašīnu laidiena, kuru dzelžiem bija jūtama izturības rezerve. Paturi prātā ka mana golfa piekare no B4 VR6 pastētes atšķiras tikai niansēs, lasīt - man ir piekare ko ražotājs atzina par labu esam jūtami smagākai mašīnai.
Es nemēdzu prasīt kompensāciju no citiem par to, ko esmu izdarījis pats un/vai ko tas otrs nav darījis ;) Ja jau reiz vadītāja paņēma stabu, aiz kura atradās meitene, tad kāda vēl nah kompensācija no meitenes? Vēl varētu saprast ja labajā pusē bija meitene un cenšoties no tās izvairīties, sanāca ietriekties stabā kurš ir KREISAJĀ pusē, bet kā redzam, te nav tas gadījums.
Pāķa-santīmjājēja dzīve tiešām būtu jēdzīgāks risinājums nekā kreditēta-blatotāja-kaskotāja-izspiedēja dzīve - kā "pāķis - santīmjājējs" es braucu ar mašīnu, kuru 1) es varu atļauties saremontēt 2) kura ir izturīgāka - līdz ar to sirds mierīgāka gan pašam gan citiem
Ir man gadījušās dažas situācijas kas taviem kreditētajiem blatotājiem - izspiedējiem [un nemaz ne kapeikpisējiem...
] būtu beigušās ar četrciparu skaitļiem bet man ar smiekliem vai ko tādu. Ak jā - kāpēc sieviete, kura var atļauties jaunu rāvējslēdzēju izbraukt no salona, nevar atļauties to saremontēt? Varbūt tad tomēr nevar to rāvējslēdzēju atļauties?
" Un kas būtu, ja tai Toyotai nebūtu bijusi KASKO apdrošināšana?"
Tad mašīna tiktu saremontēta par adekvātām naudām, nevis kā tagad - NASA kosmonauti, skafandros tērpti, krāsoja mašīnu un lika apzeltītu spoguli, un kopā pusotra paka. Pieņemot ka tur lupatās bija sasists tikai spogulis - gan jau mašīnas īpašnieks, kuram uz pleciem nav tikai tukšs pods, varētu sataisīt par kādām 300 eirām. Ja man kas tāds gadītos - 50 eiras max, bet nu tāpēc ka man čoms krāso bez maksas [nosacīti, jo pat siers peļu slazdā nav bez maksas; man reizēm nākas revanšēties ar lodāmuru] - citam čomam standarta takse ir 50 eiras par detaļu + materiāli, bet tam arī ir šausmīgi pedantiska pieeja darbam.
"Starp citu, Latvijā, cik zinu, ir iespējama bezmaksas valsts juridiskā palīdzība maznodrošinātiem cilvēkiem." - kā cilvēks, kuram nav vaļasprieks vai maizes darbs rakņāties pa kaut kādiem likumiem, var zināt ka cepisti neizmantos veselo saprātu?
Kretīns šeit ir apdrošinātājs. Vadītājas gājiens - vērsties pie kaskas lai rāvējslēdzēju pie kosmonautiem saremontētu - bija loģisks - tikmēr apdrošinātājs izmantoja smagus kāšus policijas darbībā.
Un kā tev šķiet?
Lai nu kā, bet pašu kļūdas dēļ, ģimenei nepārsūdzot lēmumu, bērnu tomēr atzina par vainīgo un apdrošinātājs iesniedza rēķinu par 1440 eiro. Sešu bērnu ģimenei tā bija nepaceļama summa, un Caunīte vērsās tiesā, taču arī 2020. gada marta spriedums bija viņiem negatīvs.
Es apmēram tādā veidā lietoju savu golfu, no tiem kam patīk plēst savu mašīnu, lēni skaitot katru bedri neesmu; detaļas cenšos likt tādas lai nav jāiespringst - lielais piekares un bremžu pārvāciens bija divus gadus atpakaļ, paskatīsimies cik gadus lemforderīši izvilks
- moog stāvāboli izturēja 2 gadus un 30k km, moog stūres pirksti izturēja bik vairāk.
Kāpēc lai nebūtu? Domā loģiski - iedomāsimies situāciju - jaunai mašīnai, teiksim, uzkrīt ķieģelis uz jumta; to aizved pie dīlera remontēt - ko dīleris darīs - pa perekupu modei kaut kā izbungās bukti, aizšpahtelēs un nokrāsos? Mainīs virsbūvi? Nē, ražotājam ir pienākums nodrošināt remonta procedūru aprakstus priekš mehiem lai to mašīnu ekonomiski varētu saremontēt, un to tas ir izdarījis. Neaizmirsti ka apdrošinātājiem, kuriem tādu mašīnu remonts [vai norakstīšana] ir jāapmaksā, arī ir ietekme uz to visu; kaut kur ar vienu aci lasīts ka, piemēram, Audi A2 savulaik pāragri izbeidza savu ražošanas laidienu tieši apdrošinātāju spiediena dēļ...
Jebkurā gadījumā - reku iztulkots teksts no tā projekta, ar gūgļa tulkotāju no somu valodas:
When the car was bundled in mid-April and the inspection began to approach, then difficulties with the car’s papers began.
The body that carried out the repair supervision suddenly decided to start tightening its requirements. ALL repaired items and their repair methods, welds, reinforcements, joints, etc. began to require import, or even factory approval. Although the car had been repaired according to all available repair instructions, this was not enough for the repair supervisor. Supervisor later e.g. also began to deny giving permission to even paint the car.
Understandably, the importer was not interested in approving a repair that had been made by a third party and which it was not in a position to control. Indeed, the importer later decided not to provide any evidence of the correctness of any repairs, as the control of repairs to the new basket technology is entirely the development of the insurance companies and for which no clear rules of the game even exist. Insurance companies must be able to control repairs themselves.
The party supervising the repair was completely unable to negotiate. Due to various, we find ridiculous requirements, we were already starting to split a once assembled and painted car, and ordering new sheet metal parts, because a C-pillar repair that had already been approved was no longer valid. As a miracle, however, the manufacturer’s repair instructions were eventually supplemented for the C-pillar. The pillar had been repaired just as instructed, and finally, in early August, the Golf finally received the handover papers and immediately followed by the shields.
Hopefully, insurance companies will have clear rules of the game for repairing cars with new body technology as soon as possible, so that car repairers do not have to fight for car delivery papers on a monthly basis, make dozens of useless calls and stop an inspected car unused.
Well, end well all well… below a few pictures of golf ready. In practice, the only “tunings” are the newer models of the bow, the unmarked mask, and the removed notches in the cam and front bumper. The lower parts of the bumpers are also painted in body colors.
Atkārtoju vēlreiz - bildes vecas; ceturtā gada mašīna kua tika celta piektajā gadā pēc avārijas.
To, cik liela iespējamība saskādēt mašīnu, nosaka īpašnieka braukšanas stils, mašīna, lietošanas paradumi, lietošanas vieta, veiksme un vēl miljons citi apstākļi; tavs uzskats izveidojies apstākļu sakritības dēļ.
Pēdējā rindkopa - uzskatu jautājums. Pirmkārt - kaut kas ir darīts - vienai daļai tas vairs svežaks neskaitīsies. Otrkārt - ja jau vairs nav svarīgi, ir svežaks vai nav - kāda starpība, negadījums bijis nopietns vai nē? Galvenais ir - kā saremontēts. Reku divas bildes iz pajalle.com

Pirms

Pēc - pēc remonta, kurš izdarīts pēc VW rūpnīcas instrukcijām, pēc kurām saremontējot mašīnas virsbūvi, tā ir tikpat stingra kā pirms tam [domājams] - nu, ņemtu tu sev tādu golfu?
Tas projektiņš ir vecs; tas golfs pirmajā bildē ir svaigāks par kasiņa darba pastēti, gads un, ja nemaldos, divdesmit štukas pulkstenī.
Palika interesanti - cik tad milimetri ir priekšā?
Nē kāpēc lai šie miglā pārslēgtos? Automātiskās gaismas izmanto lietus sensora noteikto gaišumu, bet nekas nenosaka redzamību - to ir jāizvērtē un attiecīgi jārīkojas vadītājam - bet kā rāda tavs piemērs, viss ir kā parasti - ierīce kas spēj automatizēt tik parastas situācijas, atstājot ārkārtas situācijās rīcību vadītājam noved pie tā ka ārkārtas situācijā vadītājs tāpat uzliek mīksto jo tai nav gatavs.
Adaptīvais kruīzs ir atsevišķs bloks mašīnas priekšā un ne tas lētākais - paturot prātā cik daudzi jauno mašīnu pircēji tikai stumdās pa pilsētām un/vai stāsta ka kruīzu nelieto, diezgan loģiski šo bloku bāzītē atstāt aiz borta. Par lukturu apmīzējiem - pastāsti man ko īsti viņi tādu sataustāmu dod, mani tiešām interesē no cilvēka, kam šis aprīkojuma punkts liekas vajadzīgs dzirdēt - man viņi ir, uzliku smukuma pēc, padarīju darbojošus ķeksīša pēc, cenšos nelietot jo saskatu tur tikai krutu ekstru kas izpumpē daudz šķidruma zemē
Par to ka planšete spidometra vietā nav bāzītē, priecājies - labākais spidometrs jau ir bāzītē - nebaidies, tas brīnums, pēc kura tu alksti, pēc kāda laika jau visiem būs bāzītē, jo ir lētāks, tā tik tāda šībrīža situācija, kad to iesmērē kā krutu ekstru.
Paskatoties lielas daļas šī foruma lietotāju braukšanas paradumus liekas ka bāzītē vispār varētu būt karbīda lukturi un nebūtu nekāda vaina. Kāpēc cilvēkiem, kam mašīnai jābūt pielāgotai lai stumdītos pa dižo pilsētu, vajadzētu vairāk par tām H4 spuldzēm? Tajā vietā nakts vidū lukturus kā tādus vajag tik kaut kādos pagalmos un kaut kādās nomalēs. Ja vēl gadījumā tiem fofāgeniem ir diožu dienasgaitas lukturi, tad pat lukturus nevajag - pats esmu redzējis kā hujdaja kona pusnaktī močī pa pustumšu liepājas ielu ar dienasgaitniekiem; acīmredzot vadītājam apgaismojums likās pietiekams... ![]()
Ja tas spilvens par 125 eirām ir kvalitatīva detaļa, tad tas ir ļoti lēti [izlaižot jautajumu "nah vispār vajag pneiumu] - vecākiem audī urodiem pneimopiekari ļoti bieži amputē, jo tur tas cipars ir x4 vai x5...
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
26
Rīt TV un interneta tiešraidē paziņos Latvijas Gada auto 2026 uzvarētājus, atklāti finālistu auto nominācijās (+ VIDEO)
9
Tas būtu pārāk nemoderni - drīzāk ieviesīs čupiņu ar jauniem, dārgiem un īsmūžīgiem devējiem kas to darīs.